• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.302 gebruikers
  • 9.391.714 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Als je trouwens wilt lachen, check nu Eredivisie Live. Niveau'tje hoor.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zeg ik dit, schiet die vrouw van Twente ineens een bal binnen waar je U tegen zegt.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha wat Joene en Quido zeggen . Die 2 namen die zij noemen spannen toch wel de kroon met selectief afwezig en aanwezig zijn als gevolg van sportieve prestaties. Gevolgd uiteraard door otherfool die nog steeds de lippen op elkaar blijft houden over de faalperiode van Mourinho in Madrid

Ik had Chucky eigenlijk trouwens pas zondag namiddag hier verwacht

Otherfool heeft het druk he, dus die reageert niet meer (Behalve in het wielrennen topic dan)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zelfs daar heb je me een paar weken niet kunnen vinden Reppie Sterker, de eerste 2 weken van de Giro (toch echt de mooiste wielerkoers van het jaar) compleet moeten missen.

En ach, heb toch liever dat mensen soms wijselijk hun mond houden ipv al strafschoppen turvend op huilerige toon de hele dag door posten over hoe vervelend PSV toch eigenlijk is. Je moet er van houden zullen we maar zeggen, maar het is niet mijn dingetje...

Vanavond wel lekker trouwens dat we ons finale-trauma van de afgelopen jaren sowieso kwijtraken Mein Gott wat is het lang geleden...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

We?

Jij laat je Portugese vriendje wel heel makkelijk vallen....op zoek naar glorie. Dacht dat Real voor jouw de club was die 't 'm moest doen dit jaar..... Ik bedoel, je hebt gloryhunters en Gloryhunters. Maar jij bent echt een UBER-GLORYHUNTER. Ga A&L en Rep bijna sympathiek vinden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh jee, als Real de finale had gespeeld was ik zeker voor Real geweest natuurlijk. Gaat me ook niet zozeer om de clubs, maar meer om de spelers. Het hele nationale elftal speelt vanavond zo'n beetje. Is toch een mooie bevestiging op weg naar Brazilië (als het wmb moet gebeuren).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een vervelende knaap die kantineheld in VI van gisteren. Zie het nu pas terug.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Oh jee, als Real de finale had gespeeld was ik zeker voor Real geweest natuurlijk. Gaat me ook niet zozeer om de clubs, maar meer om de spelers. Het hele nationale elftal speelt vanavond zo'n beetje. Is toch een mooie bevestiging op weg naar Brazilië (als het wmb moet gebeuren).

Het gaat je om de spelers? En je gebruikt "We", dus je speelt mee?

Kom op zeg, dit is een vreselijk staaltje van 'identificeren cq achteraan lopen met zij die succes hebben'.

Nee, je maakt de term UBER GOLRYHUNTER meer dan waar.

Stephan

• 7895 berichten
  • 1387 stemmen

Vanaf 1:19. Gaat uiteraard ook over alle andere vormen van sport.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Zelfs daar heb je me een paar weken niet kunnen vinden Reppie Sterker, de eerste 2 weken van de Giro (toch echt de mooiste wielerkoers van het jaar) compleet moeten missen.

En ach, heb toch liever dat mensen soms wijselijk hun mond houden ipv al strafschoppen turvend op huilerige toon de hele dag door posten over hoe vervelend PSV toch eigenlijk is. Je moet er van houden zullen we maar zeggen, maar het is niet mijn dingetje...

Vanavond wel lekker trouwens dat we ons finale-trauma van de afgelopen jaren sowieso kwijtraken Mein Gott wat is het lang geleden...

Wij maken tenminste het hele jaar ons punt, bij goede en slechte resultaten, hoe krom je dat punt ook misschien zal vinden. Jij blijft lafjes weg als de uitslagen niet in je provocerende voordeel zijn. Maargoed, je bent sowieso al hard door de mand gevallen, ask Materny

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Die Vascago was nog de mooiste. Toen Twente kampioen was geworden onder Stiefff zat ie hier non-stop, tot de befaamde 15-5-2011. Sindsdien is ie in het voetbal-topic spoorloos.

Twente is kampioen dus hij meldt zich zo weer denk ik.

Edit: Of hoort dit kampioensbericht in het Algemeen sporttopic (geen voetbal)? Man man wat een niveau.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

NEC plukt jonge keeper bij Ajax weg.

Schandalig!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Het gaat je om de spelers? En je gebruikt "We", dus je speelt mee?.

Ik link het natuurlijk niet voor niks aan de Mannschaft, dus de Duitse spelers, waar ik me mee verbonden voel. Als er 22 buitenlanders op het veld zouden staan zou een finale Dortmund - Munchen me verder niks zeggen. Ik zie vanavond als een opmaat naar Brazilië.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

dus de Duitse spelers, waar ik me mee verbonden voel.

Hoe eenzaam kun je zijn?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het zit je wel dwars he

Laat mij toch lekker Deutschland fan zijn...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik hou nu eenmaal niet van gloryhunters en overlopers. Is echt een karaktereigenschap waar ik moeite mee heb.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja want die mannschaft wint de laatste jaren prijs na prijs.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha wat Joene en Quido zeggen . Die 2 namen die zij noemen spannen toch wel de kroon met selectief afwezig en aanwezig zijn als gevolg van sportieve prestaties. Gevolgd uiteraard door otherfool die nog steeds de lippen op elkaar blijft houden over de faalperiode van Mourinho in Madrid

Ik had Chucky eigenlijk trouwens pas zondag namiddag hier verwacht

Ik denk niet dat er morgen ruimte is voor internet. Daarom deel ik het nu al mee¡ Wij Gaan Europa In.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja want die mannschaft wint de laatste jaren prijs na prijs.

Ach, had Real er gestaan was het voor Real, en hij was net zo makkelijk voor Spanje.... Vandaag is natuurlijk Duitsland aan de beurt en reken maar dat hij tegen de tijd van de WK finale alweer is overgestapt mocht Duitsland die, tegen verwachting in, niet halen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Maar als je supporter van Excelsior bent, maar ook Feyenoord supporter omdat dat de grootste club van Rotterdam is en snel een seizoenskaart gaat halen omdat het nu beter gaat ben je dus geen gloryhunter?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik support gewoon een club uit mijn eigen stad. En Feyenoord supporter zijn is nu niet bepaald een pretje. Seizoenkaart heb ik wel vaker gehad ook in 2008 en 2009. Niet bepaald succesvolle jaren.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

j0enne schreef:

Verrassend dat die dan nu op komt duiken net nu Utrecht op 't punt staat Europa in te gaan, als Twente had gewonnen was die hier niet verschenen!

Ik kom sporadisch op dit forum en niet alleen nu Utrecht het goed doet. Anders was ik hier ook wel na H'veen gekomen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Halve seizoenskaart nog wel, kan ook onder de noemer vallen.

otherfool heeft altijd aangegeven supporter te zijn van goed voetbal en sentimenten 'm niet zoveel doen. Hij was o pde vorige toernooien ook gewoon voor die mannschaft, dus je laatste bewering zal ook wel meevallen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als gloryhunter had ik wel voor Ajax of PSV gekozen...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

otherfool heeft altijd aangegeven supporter te zijn van goed voetbal en sentimenten 'm niet zoveel doen. Hij was o pde vorige toernooien ook gewoon voor die mannschaft, dus je laatste bewering zal ook wel meevallen.

Welnee. Als Nederland een goede wedstrijd speelde dan hoorde je hem ook niet. Zo selectief als de pest dus. Sowieso is dat Duitsland gedoe alleen bedoeld om te trollen, dus who cares wie hij leuk vind.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Als gloryhunter had ik wel voor Ajax of PSV gekozen...

Wel een beetje opvallend dat je je seizoenskaart liet beëindigen, om pas terug te nemen tijdens vorig seizoen, na de goede maanden Dus zeg jij maar niks over Ajax of PSV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een goede wedstrijd spelen is iets anders dan goed voetbal vertonen. Heb Nederland ook niet goed zien spelen, misschien in een potje tegen Macedonië ofzo maar dat is ook geen graadmeter. Toch logisch dat je dan bij Spanje of Duitsland terecht komt. Maar goed, maakt mij ook niet uit verder.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik voorspel binnenkort veel gloryhunters voor België

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ik voorspel binnenkort veel gloryhunters voor België

Laat België eerst maar eens een toernooi halen. De 2002 and counting klok loopt nog steeds

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.