• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.306 gebruikers
  • 9.391.831 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat zei iemand niet zo heel lang geleden ook; we weten allemaal hoe dat afliep

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand nog een filmtip voor vanavond? Duits onderonsje lijkt me weinig interessant. Affiche wordt elk jaar 2 a 3 keer gespeeld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Heute Europa, nächstes Jahr die Welt

Gloryhunter

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Laten we allemaal hopen dat het net zo'n enerverende wedstrijd wordt als die van tot op de dag af 25 jaar geleden.

Veloso

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Heeft iemand nog een filmtip voor vanavond? Duits onderonsje lijkt me weinig interessant. Affiche wordt elk jaar 2 a 3 keer gespeeld.

Gib Mich die Kirsche! - Die 1. Deutsche Fußballrolle (2004)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Grappig, dat uitgerekend jij daar mee komt. Gaat precies over die periode dan Nederlandse clubs 4 keer de Europacup 1 wonnen en de Duisters slechts eenmaal. Dus niet bepaald het meest hoogstaande voetbal uit die tijd.

Daarnaast weten ook allemaal wie er in 74 het beste voetbal speelden. Dus nee, ook naar tweederangs potjes voetbal ga ik niet kijken vanavond.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Denk juist dat het, zeker voor een finale, een mooi potje gaat worden. Gun het Dortmund wel.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Gaat precies over die periode dan Nederlandse clubs 4 keer de Europacup 1 wonnen

Strak van de doping, ja...

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

eRCee schreef:

Denk juist dat het, zeker voor een finale, een mooi potje gaat worden. Gun het Dortmund wel.

Ich auch. Go Dortmund!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Strak van de doping, ja...

Als je niet gepakt wordt, mag het. Tegenstanders uit die tijd zullen niet anders hebben gedaan.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De column van Mossou vandaag, erg sterk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

'Viergever ruilt verdediging van AZ in voor middenveld van PSV' - voetbalzone.nl

Apart, om die jongen voor een andere positie aan te trekken.

Anderzijds vind ik hem wel erg klein (ben hem wel eens tegengekomen ook, echt een kleine gozer) om bij een topclub centraal achterin te spelen. Voetballend vind ik Viergever wel behoorlijk.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Dit bericht slaat toch nergens op neem ik aan?

PSV moet de verdediging versterken, en dan zouden ze eindelijk eens een fatsoenlijke verdediger halen om die op het middenveld op te stellen. Ik veronderstel dat Brands ook weer niet zo idioot is dat hij denkt dat dit een goede transfer is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nouja, ze kunnen hem in geval van nood ook in de achterhoede dan zetten.

Nu van Bommel en Engelaar weg zijn zal PSV ook wel behoefte hebben aan een nieuwe middenvelder. Al hebben ze natuurlijk ook die Hiljemark, al vraag ik me af of dat niet een overhaaste miskoop is.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Viergever kan uitstekend op het middenveld fungeren, maar dan wel als verdedigend blok.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

En Toivonen zal wel vertrekken, maar met Hiljemark en Wijnaldum zijn er al interne vervangers. Ik geloof best dat ze nog een middenvelder halen, maar om dan uitgerekend voor die positie een verdediger (waar ze ook duidelijk behoefte aan hebben) te halen lijkt me onwaarschijnlijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Anderzijds vind ik hem wel erg klein (ben hem wel eens tegengekomen ook, echt een kleine gozer)

Met 1.82 net zo klein als Moisander en groter dan Kennis

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Met 1.82 net zo klein als Moisander en groter dan Kennis

Ik had het over hem als verdediger he. Opvallend wat je zegt trouwens, ik had hem kleiner ingeschat. Of Moisander wat langer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

%%%%%% schreef:

Viergever kan uitstekend op het middenveld fungeren, maar dan wel als verdedigend blok.

Ik vond 'm afgelopen seizoen toch flink door de mand vallen als verdediger.

Op het middenveld komt hij wellicht beter tot z'n recht, inderdaad.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Uit het artikel blijkt nergens uit dat PSV e'm daadwerkelijk op het middenveld gaat opstellen. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Inderdaad. Wat een onzin zeg.

Is dit seizoen wel keihard door de mand gevallen, heeft echt heel veel fout gedaan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Wat lange tijd afwezig geweest, maar denk niet dat iemand mij gemist heeft (misschien A&L )

Morgen D-Day. Heb er zoveel zin in, kan niet wachten. Kan toch gewoon niet meer misgaan morgen... Twente moet komen, wij hebben een goede verdediging en Twente is totaal uit vorm. Daarbij moet Twente minimaal 3 keer scoren en geen tegendoelpunt tegen krijgen. Vanavond maar niet te veel zuipen, wil morgen helemaal scherp en fit naar het voetbal.

Wij gaan naar Litouwen, Litouwen Litouwen. Goedkope hoeren douwen, douwen, douwen. En bier kost 50 ceeeentttt.... en bier kost 50 ceeeeeent....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Twente moet minimaal twee keer scoren, niet 3.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Montorsi schreef:

Twente moet minimaal twee keer scoren, niet 3.

2 is verlening, 3 is winnen

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Ja dat weet ik, dus moeten ze er minstens twee maken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ze zullen daarna ook nog tenminste één pingel er in moeten schieten.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Verrassend dat die dan nu op komt duiken net nu Utrecht op 't punt staat Europa in te gaan, als Twente had gewonnen was die hier niet verschenen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die Vascago was nog de mooiste. Toen Twente kampioen was geworden onder Stiefff zat ie hier non-stop, tot de befaamde 15-5-2011. Sindsdien is ie in het voetbal-topic spoorloos.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha wat Joene en Quido zeggen . Die 2 namen die zij noemen spannen toch wel de kroon met selectief afwezig en aanwezig zijn als gevolg van sportieve prestaties. Gevolgd uiteraard door otherfool die nog steeds de lippen op elkaar blijft houden over de faalperiode van Mourinho in Madrid

Ik had Chucky eigenlijk trouwens pas zondag namiddag hier verwacht

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.