- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Dat die jeugdteams van Eredivisieclubs in de Jupiler league gaan spelen zou dan betekenen dat er geen doorstroming is vanuit de Topklasse, zoals we al zolang wilden..! Heel slechte zaak!
En dat dan alleen maar omdat tv-maatschappij Fox het wil, pffff. Echt weer korte termijn denken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja, de miljoenen van Fox hebben ervoor gezorgd dat de rijkste teams (Ajax, Twente en straks allicht PSV) weer een voordeeltje hebben ten koste van de eerlijkheid van de sport.
Ik verwacht dan ook een hevig protest op dit forum.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De harde kern van Milan wil dat Allegri aanblijft en vinden dat Seedorf te weinig ervaring heeft. Beter blijft Seedorf nog even voetballen en stapt hij in als het bij Milan weer wat rustiger is.
Ik heb bij AC sterk het idee dat door de grote schoonmaak van een aantal jaren terug de balans bij de club en in het elftal weg is.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dat die jeugdteams van Eredivisieclubs in de Jupiler league gaan spelen zou dan betekenen dat er geen doorstroming is vanuit de Topklasse, zoals we al zolang wilden..! Heel slechte zaak!
En dat dan alleen maar omdat tv-maatschappij Fox het wil, pffff. Echt weer korte termijn denken.
Wie is we, want amateurclubs willen helemaal niet naar de Jupiler League 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ja, de miljoenen van Fox hebben ervoor gezorgd dat de rijkste teams (Ajax, Twente en straks allicht PSV) weer een voordeeltje hebben ten koste van de eerlijkheid van de sport.
Ik verwacht dan ook een hevig protest op dit forum.
Een competitie zonder promotie/degradatie regeling is onzin. Dat ze nu besloten hebben de Jong-PSV/Ajax/Twente teams voor de promovendi Katwijk en Achilles te plaatsen is belachelijk.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zeg Ajax heeft Almere, PSV heeft Eindhoven en Feyenoord heeft Excelsior.
Ik snap het niet meer.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Achilles en Katwijk (in mindere mate) wilden allebei promoveren.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Echt waar? Voor het eerst in jaren dan want dat was altijd het probleem met die formele promotie/degradatieregeling, dat geen Topklasser wilde. Maarja als je die optie dan geeft moet je het ook wel na kunnen komen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Volgt iemand Piers Morgan op twitter? (Terecht) de grootste Van Persie basher op twitter een ingelijste foto:

Niet onaardig 
'Piersy my man, thanks for all the support! You made this day even more special! All the best, Van Pursestrings.
'Great to be a champ.. so many #Tears4Piersy '
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Opstelling van Jong Oranje vanavond, oefenduel.
Ik neem aan dat je mag stellen dat dit ook de EK ploeg zal zijn. Al ontbreekt Clasie wel wegens ziekte, geen idee of Pot voor hem een basisplaats in gedachte heeft.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Clasie komt er denk ik gewoon bij. Ook zou ik eerder John op links verwachten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Clasie voor van Ginkel dan. Al zie ik liever dit middenveld wat vanavond speelt. Voorin ben ik niet kapot van Wijnaldum, zeker als buitenspeler niet. Maar John laat de laatste maanden ook niet veel meer zien.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wijnaldum op rechtsvoor is gewoon vragen om problemen, daar bakt die d'r helemaal niks van.
Jammer van Narsingh, die kon anders namelijk gewoon mee volgens mij aangezien die 22 is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Knappe goal.
@ Joene, Narsingh had een basisplaats gehad denk ik.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
AZ gaat natuurlijk gewoon afwachten tot na dat EK, als die daar de pannen van 't dak speelt zal die helaas wel naar 't buitenland vertrekken.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
AZ gaat natuurlijk gewoon afwachten tot na dat EK, als die daar de pannen van 't dak speelt zal die helaas wel naar 't buitenland vertrekken.
AZ heeft natuurlijk net zo goed naar Maher te luisteren. Als hij perse in de Ere wilt blijven, dan kan AZ hem wel aan het buitenland willen verkopen, maar dan gaat hij niet.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Volgt iemand Piers Morgan op twitter? (Terecht) de grootste Van Persie basher op twitter een ingelijste foto:
(afbeelding)
(afbeelding)
Niet onaardig 
'Piersy my man, thanks for all the support! You made this day even more special! All the best, Van Pursestrings.
'Great to be a champ.. so many #Tears4Piersy '
Schitterend, verschrikkelijk irritante vent die Morgan.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ legt Gouweleeuw tot 2018 vast - AZ
Gouweleeuw 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De kantineheld bij VI die aan tafel aan gaat schuiven 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Lol die grap van Gijp over die messentrekkers in London
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jep. Maar dat zijn dezelfde geruchten die al in dit topic stonden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Geruchten uit de mond van direct betrokkenen...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heute Europa, nächstes Jahr die Welt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.