- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt het soms over het goede moment instappen maar Guardiola kon op geen slechter moment instappen
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Logische winnaar gezien het gehele toernooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Felicitaties ook aan Louis natuurlijk.
Uiteraard, hij heeft de basis gelegd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt het soms over het goede moment instappen maar Guardiola kon op geen slechter moment instappen
.
Haha als die Heynckes ook nog de beker wint, dan zou ik als ik Pep was mijn contract gaan verscheuren 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Robben is zo'n Duitser uit de jaren '80/'90.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
.
Normaal gesproken is het voor een nieuwe trainer erg moeilijk om het succes van de vorige trainer door te trekken. Maar als er iemand is die het kan is het Guardiola. Bovendien is Bayern na 3 finales in de afgelopen 4 jaar nog niet klaar in Europa.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laatste 5 minuten gezien. Goede timing. 
Wel jammer, had het BVB vel meer gegund. Maar als iemand het dan moet doen. Dan maar Robben (Had een kop alsof hij drie glazen epo op hd).
Verder bizar hoe individualistisch het feestje bij Bayern gevierd werd, met Robben als eenzaamste van allemaal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Gerets heeft een opvolger.
Mooi voor Robben!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verder bizar hoe individualistisch het feestje bij Bayern gevierd werd, met Robben als eenzaamste van allemaal.
Gewoon een achterlijke gladiool met z'n Nederlandse vlag met eigen naam erop.
Ik zou Floppen dan ook lekker weg doen volgend jaar, ondanks z'n lucky vandaag. Met Gotze en Kroos weer terug gaat-ie er toch op zeker naast komen te staan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou Floppen dan ook lekker weg doen volgend jaar, ondanks z'n lucky vandaag. Met Gotze en Kroos weer terug gaat-ie er toch op zeker naast komen te staan.
Haha scoorde de winnende, gaf een assist, was met afstand de meest dreigende speler van het hele veld. Speelt gewoon een prima jaar en mits in vorm een wereldspeler. Nu nog eens een jaartje fit blijven.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is ook een goeie speler natuurlijk maar wel enorm zelfzuchtig en daarnaast uiteraard extreem blessuregevoelig en alweer een jaar of 30.
Reactie na de goal was ook niet helemaal jofel. Wat een aansteller.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is ook een goeie speler natuurlijk maar wel enorm zelfzuchtig en daarnaast uiteraard extreem blessuregevoelig en alweer een jaar of 30.
Hij is geloof ik 29. Wow zeg.
Wat ik zeg, zijn blessureprobleem is vervelend, verder is hij Europese top. Waarom zou je zoiets weg doen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat ie als speler niet past in het voetbal dat je wil spelen. En Guardiola kennende past Robben niet in zijn visie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hij is geloof ik 29. Wow zeg.
Wat ik zeg, zijn blessureprobleem is vervelend, verder is hij Europese top. Waarom zou je zoiets weg doen?
Ehm omdat je al Kroos, Muller, Ribery en Gotze hebt? Floppen gaat alleen maar minder worden. En ja 29 is al behoorlijk oud, Muller is 23, Kroos ook, Gotze 20.
Ribery is ook aflopende zaak natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ehm omdat je al Kroos, Muller, Ribery en Gotze hebt? Floppen gaat alleen maar minder worden. En ja 29 is al behoorlijk oud, Muller is 23, Kroos ook, Gotze 20.
Floppen? Hoe oud ben je? 7?
Overigens, de Europese Supercup wordt weer Mourinho vs Guardiola...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Reactie na de goal was ook niet helemaal jofel. Wat een aansteller.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Floppen? Hoe oud ben je? 7?

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Reactie na de goal? Hij rende schreeuwend weg, toch? Viert niet 99% van de voetballers zo een doelpunt?
Mooi hoor dat Robben de finale met zo'n prachtige goal weet te beslissen. Uiteindelijk vond ik dat Bayern het ook verdiende al begonnen ze heel erg matig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik kan me zo'n reactie wel voorstellen hoor. Die gemiste pingel tegen Chelsea, het moment tegen Spanje, vandaag weer enkele enorme kansen en als je dan toch nog die 1-2 binnen schiet in de laatste minuut valt die reactie wel te begrijpen.
Hoe erg kun je met jezelf bezig zijn? Manier waarop was walgelijk 
Wel wat centjes op Bayern gezet dus ik vergeef het hem maar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zag ook een Servische en Braziliaanse vlag..... Duidelijk ego legertje, dat volgend jaar in ruzies uiteen valt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Reactie na de goal? Hij rende schreeuwend weg, toch? Viert niet 99% van de voetballers zo een doelpunt?
Nee was daarna, iedereen was al naar eigen helft voor de aftrap en Floppen een beetje schreeuwen naar de eigen aanhang (iets van WAS? WAS?).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee was daarna, iedereen was al naar eigen helft voor de aftrap en Floppen een beetje schreeuwen naar de eigen aanhang (iets van WAS? WAS?).
Hij laat zich toejuichen. Wat vreemd allemaal zeg.
Had zo'n enge Schweinsteiger het gedaan, dat stond je nu nog na te soppen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Nou ja, die eigen aanhang die hem vorig jaar nog aan het uitfluiten was toen hij het aandurfde een penalty te nemen is hem nu aan het toejuichen. Kan me die reactie ook wel voorstellen in the heat of the moment.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Jammerlijk einde van een mooi match. Zeer leuke eerste helft met een zéér goed Dortmund tot minuut 25, helaas niet met een goal bekroond. Keerpunt was toevalligerwijze de debiele elleboog van etterbak Ribery. Altijd rood natuurlijk en Bayern had tot dan amper een bal geraakt. Vraag me af of ze dat nog te boven zouden gekomen zijn. Helaas blijft voetbal zeer afhankelijk van (foutieve) arbitrale beslissingen...
Daarna had Bayern eigenlijk voortdurend overwicht dus al bij al nog wel een verdiende zege. Al blijft het jammer dat net arrogante kwal Robben voor de winning goal moest zorgen. Zware anti-climax.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou ja, die eigen aanhang die hem vorig jaar nog aan het uitfluiten was toen hij het aandurfde een penalty te nemen is hem nu aan het toejuichen. Kan me die reactie ook wel voorstellen in the heat of the moment.
Je mag toch uitgefloten worden als je faalt? Daar sta je dan maar boven. Wees gewoon blij ipv zo'n toneelstukje op te voeren. Nee, ik vond het helemaal niks.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Als iemand de ballen heeft om een penalty te nemen? Nee dan ben je laf hoor als je gaat uitfluiten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als iemand de ballen heeft om een penalty te nemen? Nee dan ben je laf hoor als je gaat uitfluiten.
Het publiek heeft het recht om laf te zijn. Arjen Floppen verdient dankzij dat publiek per jaar een miljoentje of 5 en heeft dat maar te slikken. Anders had-ie z'n contract maar moeten inleveren.
Ging toen trouwens natuurlijk niet alleen om die pingel maar het algemene falen en zelfzuchtige spel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je mag toch uitgefloten worden als je faalt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.