- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Man man ... dat Utrecht-publiek is echt misselijkmakend. Zitten nu weer vuurwerkgeluiden te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het is blijkbaar officieel: Neymar naar Barça.

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Morgen de medische keuring van Falcao bij AS Monaco! 
Ik ben benieuwd.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Man man ... dat Utrecht-publiek is echt misselijkmakend. Zitten nu weer vuurwerkgeluiden te maken.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar nu zo misselijkmakend aan? Ajax supporters zingen toch ook dat Rotterdam plat was. Gewoon voetbalhumor, cabaret. Kan er juist erg om lachen. Snap die gespeelde politiek correcte verbolgenheid totaal niet. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vind het vrij treurig allemaal en lach wel om andere dingen op een dag. Ook als Ajax-supporters er meer in plezier in hebben 'Helemaal niets in Rotterdam' te zingen tijdens een kampioenswedstrijd. Zie niet in waarom je een andere club belangrijker zou moeten vinden dat je eigen club, door je daar op te focussen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En dat wil ik juist eens zien. Want dat weet jij ook niet.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik ben inderdaad zeer benieuwd of die d'r wat van gaat bakken hier.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Aderlating voor Atleti, vooral ook omdat het ze zelf vrijwel niks oplevert. Maarja dat wisten ze al toen ze hem hebben gehaald.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het vrij treurig allemaal en lach wel om andere dingen op een dag. Ook als Ajax-supporters er meer in plezier in hebben 'Helemaal niets in Rotterdam' te zingen tijdens een kampioenswedstrijd. Zie niet in waarom je een andere club belangrijker zou moeten vinden dat je eigen club, door je daar op te focussen.
Ach, als supporters is toch juist de polimiek met de supporters van de tegenstanders toch juist hetgeen voor energie en sfeer zorgt. Snap niet dat dat allemaal zo zou braaf moeten zijn. Nog even en je krijgt tennispubliek.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Aderlating voor Atleti, vooral ook omdat het ze zelf vrijwel niks oplevert. Maarja dat wisten ze al toen ze hem hebben gehaald.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Chadli! 
Wat een doelpunten zeg. Fenomenaal. De stand is weer 2-2! Hup Twente!
Nog 1 doelpunt en Utrecht moet er 2.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zo creëer je geen reet en zo sta je na 2 wereldgoals weer gelijk...
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Grootste gedeelte van de transferrechten van Falcao ligt bij een investeringsmaatschappij. Die bepalen nu ook dat hij naar Monaco moet, heeft noch Atletico noch Falcao iets over te zeggen. Van die 40 miljoen heeft Atletico maar 18 zelf moeten ophoesten, waarvan naar het schijnt zelfs nog maar 2,5 aan Porto is overgemaakt. Je begrijpt dus wel dat er niet veel meer overblijft op deze manier.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Chadli! 
Wat een doelpunten zeg. Fenomenaal. De stand is weer 2-2! Hup Twente!
Nog 1 doelpunt en Utrecht moet er 2.
Volgens mij ben je de enige die voor Twente supportert (op de Tukkers na).
Sowieso blijft het schandalig dat je na een verdiende 5e plaats na 34 (!) wedstrijden nog 4 wedstrijden moet spelen voor Europees voetbal. Maar dat terzijde.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Sowieso blijft het schandalig dat je na een verdiende 5e plaats na 34 (!) wedstrijden nog 4 wedstrijden moet spelen voor Europees voetbal. Maar dat terzijde.
Als je doelpunten zo binnen schiet maakt het niet uit waar je voetbalt, dan krijg je van mij applaus.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Utrecht gaat een half team ofzo verliezen. Wuytens, Bulthuis, vd Hoorn, Asare, Mulenga, Kali en Duplan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente
Beter pakken zij dat EL ticket gewoon nog. Had ik niet meer verwacht, maar voor het Nederlandse voetbal zou dat veel beter zijn. Helaas de wedstrijd nog niet kunnen zien, schijnen 2 wereldgoals te zijn? Nu maar wel even kijken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Helaas de wedstrijd nog niet kunnen zien, schijnen 2 wereldgoals te zijn?
Boschker 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente 
Hoe krijgen ze het voor elkaar zeg, weer Boscher 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Het zou trouwens schitterend zijn als Seedorf coach wordt van AC Milan (waarover gesproken wordt) ! 
Hij zou dan zover ik weet de eerste Nederlandse coach zijn die in Italië trainer zou zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Boschker had allang moeten stoppen, natuurlijk. Al is dat ook het geval.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoezo Boschker. Die knuppel op het middenveld laat de bal 3 meter van zich afspringen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nu moet ik het toch even opnemen voor Willems; als Fer geselecteerd is voor Jong Oranje, had Jetro er zeker bij moeten zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Omdat ze op dezelfde positie spelen? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.