- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
PSV krijgt nu Vitesse, Ajax en Twente. Dat worden bepalende weken. PSV staat nu 3 punten los van plek 2, dus als ze deze fase doorkomen dan...aiiii.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord moet alles kunnen winnen voor de winterstop, maar dan zul je zien dat AZ volgende week ineens goed voetbalt...
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Thomas Lam, grootste talent van Finland, ook al zegt dat niet veel. Daarnaast zou Wijnaldum er kunnen spelen, maar hij is eigenlijk linksback (niet rechtsback zoals eerder gerept in deze thread).
We hebben ook nog de Marokkaanse Messi genaamd Ali Messaoud om bijvoorbeeld een Elm te vervangen, maar zoals het er naar uit ziet krijgt die geen kansen van Verbeek en loopt hij gratis de deur uit. Hij kan ook als spits spelen, net als Kevin Luckassen. Maar zie maar eens speelminuten te krijgen als jeugdspeler onder Verbeek.
Ja dat is écht vervelend.
Je gaat zien dat Wijnaldum,Messaoud of Luckassen gaan vlammen als ze weg zijn bij AZ.
En dan zitten wij nog met de ''invisible man'' opgescheept en natuurlijk onze Pepe genaamd Reijnen wat Verbeek zijn oogappeltjes zijn.
Van Marwijk praktijken..
Neemt niet weg dat hij vak-kennis heeft maar god,wat is hij stug.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Rood 1: flauwekul
Rood 2: twijfel, vond die 2e geel weer erg makkelijk
Rood 3: gewoon terecht, maar dat maakte al niks meer uit
Rood 1 heeft de hele wedstrijd verknald.
Precies.
Bossen trok geen gele kaart toen Van Ginkel hard op het scheenbeen van Foor doorging. Als je daar geen geel voor geeft maar wel twee gele kaarten omzet in rood voor botsingen terwijl de bal al verspeeld was, dan is de wedstrijd gekocht en mag die man nooit meer fluiten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Blijf dit toch debiele rode kaarten vinden (die voor die keeper van Roda). (vraag me trouwens af of ie niet gewoon de bal raakte, maar moet dat nog eens terugzien)
Dit had dan wel weer een rode (tweede gele) voor Biemans moeten zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Die Danilo zal toch niet zomaar gaan huilen omdat hij een gele kaart krijgt? Zal nog wel een staartje krijgen.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Scheidsrechter bij Utrecht - Twente ook lekker consequent. Utrecht nu geel geven voor een schwalbe(terecht), waar hij een half uur geleden bij Janssen niets deed toen hij hetzelfde deed en zeurde om een penalty.
Ach welnee, dat van Janssen was geen schwalbe, en zeker geen geel.
En die rode kaarten van NEC vond ik ook niet onterecht trouwens.
Maar belangrijker: hoe lang blijft McClaren nog die Castaignos opstellen, die raakt geen kastanje. Bulykin erin en je hebt een heerlijk aanspeelpunt voor Tadic en Chadli.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4590 stemmen
Haha, zal wel iets zijn geweest als Danilo: "Fuck You", Van Sichem: "Je moeder!". Vraag me ook weleens af of dit een typische Nederlandse uitspraak is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Die eerste '2de' gele kaart was wel enorme onzin.
De andere kaarten zijn wel te legitimeren. Maar toen was het al gespeeld.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dan zijn er sowieso al 4 teams beter.
Verdedigend vind ik Vitesse niet best.
Na PSV is Vitesse momenteel denk ik de sterkste ploeg in NL.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgens Sport1 moet Ajax rekening houden met een vertrek van doelman Kenneth Vermeer. Arsenal zou de doelman in de winterstop willen overnemen.
Sport1 meldt dat 'The Gunners' op de tribune zaten tijdens Nederland - Duitsland en onder de indruk waren van de Oranje debutant. Ajax zou open staan voor een transfer en omdat het de volste vertrouwen heeft in reserve doelman Jasper Cillessen. Arsenal is bereid 6 miljoen euro te betalen.

Win/Win voor iedereen! Vermeer blij, Ajax blij, Cillesen blij, Arsenal blij. Blijkbaar heeft ook London de wedstrijden tegen de beide Manchesters nog in het geheugen staan. Vermeer keepte in al die wedstrijden uitstekend namelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor de bank hoop ik of gaat Szczesny weg ofzo?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Met Bony waarschijnlijk wel ja. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Inderdaad. Al zijn ze zonder Bony ook zeer sterk, nauwelijks zwakke plekken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zonder Bony missen ze stootkracht voorin. Reis is nog lang niet terug in z'n oude vorm en Havenaar zal er ook geen 20 inschieten.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Win/Win voor iedereen! Vermeer blij, Ajax blij, Cillesen blij, Arsenal blij.
Ik behoor tot het selecte groepje dat Vermeer dus wel een uitstekende keeper vindt. Kennelijk maakt het niet uit hoeveel briljante reddingen je maakt om van een negatief imago af te komen. Slimme zet van Arsenal.
Ajax blij zou ik nog maar even mee wachten want ik heb mijn twijfels of Cillissen het wel aan kan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Uitstekende aankoop zou dat zijn van Arsenal. King Kong Kenneth die ouderwets heersend in the box moeiteloos al die hoge voorzetten uit de lucht plukt, en met zijn uitstekende voetbalkwaliteiten rust kan brengen in de opbouw van achteruit. Eindelijk kunnen de Gunners dan weer mee met de Manchesters en Chelseas van deze wereld.
mister blonde
-
- 12722 berichten
- 5880 stemmen
Wat is sarcasme toch leuk. Het tegenovergestelde zeggen van wat je eigenlijk bedoelt. Lachen man.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik behoor tot het selecte groepje dat Vermeer dus wel een uitstekende keeper vindt. Kennelijk maakt het niet uit hoeveel briljante reddingen je maakt om van een negatief imago af te komen. Slimme zet van Arsenal.
Ajax blij zou ik nog maar even mee wachten want ik heb mijn twijfels of Cillissen het wel aan kan.
Dat zag je zaterdag wel als je een keeper hebt die moet meevoetballen maar dat niet kan, dat wordt nog catastrofaler dan Vermeer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat is sarcasme toch leuk. Het tegenovergestelde zeggen van wat je eigenlijk bedoelt. Lachen man.
Ben je nu sarcastisch of niet? Anyhow, ik meende dat mij was verboden nog iets negatiefs over Nederlandse voetballers te melden en nu is het weer niet goed?
Wel blij dat het niveau hier blijkbaar weer hoog genoeg is voor een hooggeëerd bezoekje...
mister blonde
-
- 12722 berichten
- 5880 stemmen
Ben je nu sarcastisch of niet?
Nee joh.
Verder heb ik besloten om zo nu en dan te komen en gaan in dit topic. Je zou me kunnen vergelijken met een superheld. Soms zie je me een tijd niet en dan...opeens...op de donkere hoekjes van de site is ie er weer.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Als Vermeer in een wedstrijd 7 nauwelijks mogelijke reddingen op de doellijn maakt, kun je natuurlijk altijd de nadruk leggen op die 3 uittrappen die over de zijlijn gaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Uitstekende aankoop zou dat zijn van Arsenal. King Kong Kenneth die ouderwets heersend in the box moeiteloos al die hoge voorzetten uit de lucht plukt, en met zijn uitstekende voetbalkwaliteiten rust kan brengen in de opbouw van achteruit. Eindelijk kunnen de Gunners dan weer mee met de Manchesters en Chelseas van deze wereld.
Vermeer gaat tegenwoordig nog maar zelden in de fout bij hoge ballen. Kan het op één hand tellen dit jaar, de laatste keer tegen de Duitsers toevallig. Het feit dat hij aan de deur klopt bij Oranje en Arsenal, en het feit dat hij geweldige wedstrijden keept tegen de Europese elite is nogmaals de bevestiging hoe ontzettend ver jij ernaast zit.
Ik presenteer u allen: Otherfool in de rol van Saruman
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Vermeer ligt bij een klein zetje al op de grond bij een corner met al die beren in de Premier League! 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ben je nu sarcastisch of niet? Anyhow, ik meende dat mij was verboden nog iets negatiefs over Nederlandse voetballers te melden en nu is het weer niet goed?
Wel blij dat het niveau hier blijkbaar weer hoog genoeg is voor een hooggeëerd bezoekje...
Vreselijk ben jij zeg 
Wel lekker doelpunt rijk weekendje gehad zo!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vermeer ligt bij een klein zetje al op de grond bij een corner met al die beren in de Premier League!
Casillas, en Barthez in zijn tijd vloog ook wekelijks over de boarding ja. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.