- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Willem van Hanegem zegt zowaar iets verstandigs. ?Bayern aan de Amstel, best geinig, maar neem dan hele voorbeeld over? - voetbalzone.nl
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verder heb ik besloten om zo nu en dan te komen en gaan in dit topic. Je zou me kunnen vergelijken met een superheld. Soms zie je me een tijd niet en dan...opeens...op de donkere hoekjes van de site is ie er weer.
Ik kan alvast niet wachten. Internetpolitie ftw.
Saving Pvt. Pyle
-
- 529 berichten
- 1259 stemmen
Weer zeer waarschijnlijk een toptalent naar AJAX:
[Exclusief] Ajax wil Kroatisch toptalent aan zich binden | AjaxTotaal - Ajax nieuws & forum site.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weer een product uit de jeugdopleiding dus.
Nee joh.
Verder heb ik besloten om zo nu en dan te komen en gaan in dit topic. Je zou me kunnen vergelijken met een superheld. Soms zie je me een tijd niet en dan...opeens...op de donkere hoekjes van de site is ie er weer.
Captain Hindsight zeker.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Voor de bank hoop ik of gaat Szczesny weg ofzo?
Gaat niet weg. Geloof hier ook geen reet van. Matige keepers hebben we in overvloed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond het ook al een vreemd verhaal. Vooral als je Szczesny al hebt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is ook niet meer dan een gerucht van Sport1. Maar een Engelse subtopper als Arsenal of Tottenham lijkt me een prima club voor Vermeer uiteindelijk. Op de lijn is hij absoluut niet de minste, en aangezien ze in Engeland toch niet rond de eigen 16 je al beginnen op te jagen is dat voor hem ook alweer een zorg minder.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik vind het allemaal vrij snel hoor. De afgelopen weken maakt hij inderdaad een uitstekende indruk maar vorig jaar nog werd Cillissen het doel ingepraat. Arsenal en Spurs zijn nu (zeker gezien de keepers die er nu werkzaam zijn) te hoog (haha) gegrepen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
te hoog (haha) gegrepen.

Los daarvan heeft Arsenal een verdedigend probleem bij corners en vrije trappen. Vermeer heeft dat ook als ik me niet vergis. Sport1 zal wel iets van The Sun overgenomen hebben ofzo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Sport1 heeft nog nooit iets bij het rechte eind gehad, dus laten we het vooral niet serieus nemen.
Saving Pvt. Pyle
-
- 529 berichten
- 1259 stemmen
Nog 2 spelers op proef:
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vermeer is gewoon een hele goede keeper. Maar de spottende berichten over Kenneth komen ook altijd van de niet-kenners of van de mensen die nog denken dat hij in die jaren niet beter is geworden. Vermeer blinkt vrij regelmatig uit en is zeker in topduels bepalend. Het Arsenal gerucht lijkt me gezien de bron ook onzin trouwens.
Maar belangrijker nieuws, vanavond Jari Litmanen rond de klok van elf uur bij Pauw en Witteman
(Met Danny Blind, maar dat is niet zo boeiend)
En ook prima dat Sar en Kinsbergen bij Ajax beginnen. Veel vertrouwen in, al moeten ze het natuurlijk nog waarmaken. Als vd Aat vanaf 1 januari opgepleurd is dan staat er een prachtige organisatie.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen

Edgar gaat gewoon door met wat ie altijd heeft gedaan. Ook op het 29e niveau in Engeland.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Toch heb ik hem als speler altijd enorm gewaardeerd. Prachtige speler met een sublieme mentaliteit.
Maar mijn waardering voor hem is wel grotendeels weg na wat hij vorig jaar Ajax flikte.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Volgens mij de meeste supporters wel. Als speler althans.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch heb ik hem als speler altijd enorm gewaardeerd. Prachtige speler met een sublieme mentaliteit.
Maar mijn waardering voor hem is wel grotendeels weg na wat hij vorig jaar Ajax flikte.
Ja, hij liet zich niet door Cruijff als excuusneger wegzetten. Schande!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Vermeer is gewoon een hele goede keeper. Maar de spottende berichten over Kenneth komen ook altijd van de niet-kenners
Volgens mister blonde hebben we er hier allemaal de ballen verstand van dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. 
En waarheden die in het midden liggen komen meestal niet bij de Europese top terecht.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, hij liet zich niet door Cruijff als excuusneger wegzetten. Schande!
Van jou had ik ook niks anders dan dit verwacht Reinbo 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mister blonde hebben we er hier allemaal de ballen verstand van dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. 
En waarheden die in het midden liggen komen meestal niet bij de Europese top terecht.
Hij gaat de top ook niet halen, dat geloof ik ook niet. Ik meen dat ik ooit eens zei dat hij bij een goede Europese subtopper terecht zou komen. Niveautje Arsenal dus
Echte top is die club allang niet meer.
Vermeer is geen prutser, ook al doen de NR's en OF's van deze site of dat wel zo is. Maar die zien opvallend genoeg nooit de duels waarin hij uitblinkt. Of willen dat niet erkennen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tussen 'Ajax-onwaardige clown' en 'beter als Stekelenburg' zal vast wel een keer 'klaar voor de Europese subtop' hebben gestaan, dat geloof ik zo.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vermeer is gewoon een hele goede keeper. Maar de spottende berichten over Kenneth komen ook altijd van de niet-kenners of van de mensen die nog denken dat hij in die jaren niet beter is geworden. Vermeer blinkt vrij regelmatig uit en is zeker in topduels bepalend.
Vermeer is gewoon niet allround. Dan kun je onmogelijk een keeper "heel goed" noemen.
Op de lijn is hij een prima keeper, waar er best veel van zijn. Goede keepers onderscheiden zich op momenten waar Vermeer doorgaans blundert.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vermeer is gewoon niet allround. Dan kun je onmogelijk een keeper "heel goed" noemen.
Op de lijn is hij een prima keeper, waar er best veel van zijn. Goede keepers onderscheiden zich op momenten waar Vermeer doorgaans blundert.
Welke blunders? Ik denk niet dat je er veel kan noemen de laatste anderhalf jaar minus FC Utrecht uit en NAC thuis vorig seizoen. Vermeer staat er juist WEL op de momenten dat hij zich moet onderscheiden. Hij faalt soms in de potjes dat je denkt ''hoe kan je nou hier punten verspelen?''.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij maakt ook genoeg fouten, die niet afgestraft worden, waardoor je ze vergeet. Bij Oranje onlangs nog dook hij mis.
De laatste tijd keept hij wel op Eredivisie niveau, maar het is wachten op een mindere fase.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van jou had ik ook niks anders dan dit verwacht Reinbo
Maar jij vind het ok, dat Cruijff zoiets zegt en een schande dat Edgar daar wat van zegt?
Ik vermaak me er kostelijk mee, maar bottom line heeft Edgar hartstikke gelijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij maakt ook genoeg fouten, die niet afgestraft worden, waardoor je ze vergeet. Bij Oranje onlangs nog dook hij mis.
De laatste tijd keept hij wel op Eredivisie niveau, maar het is wachten op een mindere fase.
Iedere keeper maakt fouten. Maar zijn regelmatige patroon van belangrijke reddingen en ingrepen worden hier door bepaalde mensen waaronder jij geloof ik expres niet genoemd. Nu noem je een minder moment tegen Duitsland op, maar dat hij voor de rust knap een bal pakt door snel uit te komen hoor ik dan nooit. Vrij selectief dus.
Vermeer heeft minpunten, speelt inderdaad niet 34x top in de competitie maar blinkt wel erg vaak uit.
Maar als Vermeer tegen Madrid er 5 ballen heel knapt uit weet te houden dan hoor je jullie niet. Maar duikt hij in een oefenpotje eens over een voorzet heen, dan is dat de bevestiging dat hij niet zo goed is. Tsja.
In de cijferklassementen staat Vermeer trouwens overal vrij hoog zie ik. Ik geloof de hoogst genoteerde keeper.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maar jij vind het ok, dat Cruijff zoiets zegt en een schande dat Edgar daar wat van zegt?
Ik vermaak me er kostelijk mee, maar bottom line heeft Edgar hartstikke gelijk.
Het is in een heel andere context gezegd. Maar Cruijff had het beter helemaal niet kunnen zeggen. Buiten dat is er natuurlijk veel meer gebeurd. Davids die achter Cruijff zijn rug om van Gaal benaderde bijvoorbeeld....
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Het word steeds gekker met Peter Bosz. Eerst stelt hij drie verdedigers op en nu zette hij daar ook nog Vejinovic neer als centrale verdediger van dit driemansblok. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb je nog wat van die dooddoeners?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Messi presteert niet boven zijn niveau.
Nog meer domme opmerkingen? (dat is een retorische vraag, uiteraard).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.