• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.566 acteurs
  • 199.680 gebruikers
  • 9.419.489 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar als Vermeer tegen Madrid er 5 ballen heel knapt uit weet te houden dan hoor je jullie niet. Maar duikt hij in een oefenpotje eens over een voorzet heen, dan is dat de bevestiging dat hij niet zo goed is. Tsja.

Ik hoef het niet telkens over Vermeer te hebben. Maar nu komt het ter sprake en noem ik het punt dat ik hem niet allround vind.

Mulder idem. Ook geen betrouwbare keeper. Velthuizen precies hetzelfde. Allemaal keepers die eerst eens constant mogen presteren in de Eredivisie, alvorens ze een stap hogerop zetten.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wie heeft het in hemelsnaam over een stap hogerop zetten? Jij komt hier constant roepen dat hij niet eens voor Ajax en de Eredivisie een goede keeper is.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zoals ik net al zei: als hij deze vorm aanhoudt wel.

En de discussie begon over het artikel met Arsenal. Of is dat geen stap hogerop meer tegenwoordig?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jij komt hier constant roepen dat hij niet eens voor Ajax en de Eredivisie een goede keeper is.

Maar hij loopt dan ook over van Ajax-haat en door een gekleurde Rotterdamse bril heeft hij er ook geen heldere kijk op. Voor sommigen is het moeilijk om prima doelmannen te herkennen.

Vermeer kan makkelijk bij Arsenal in het doel gaan staan, wat daar nu staat is ook niet fantastisch, daar doet Godenzoon Vermeer weinig of niets voor onder.

Als Vermeer zo slecht was als sommigen hier beweren speelde hij niet al jarenlang bij de Amsterdamse grootmacht, de club die met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

Als Vermeer zo slecht was als sommigen hier beweren speelde hij niet al jarenlang bij Amsterdamse grootmacht, de club die met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Klopt: 4e met een Vermeer in topvorm.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En net zoveel sterren op het shirt als de rest van de Eredivisieclubs bij elkaar opgeteld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

En dat heeft niets met het verleden te maken. Wel met de katachtige reflexen van Vermeer.

Nomak schreef:

Vermeer kan makkelijk bij Arsenal in het doel gaan staan, wat daar nu staat is ook niet fantastisch, daar doet Godenzoon Vermeer weinig of niets voor onder.

Maar wel fijn om te zien dat je Vermeer zelf ook niet zo fantastisch vindt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
En net zoveel sterren op het shirt als de rest van de Eredivisieclubs bij elkaar opgeteld.

De bijdrage van Vermeer aan het kampioenschap van 1918 valt inderdaad niet te onderschatten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Het ging even over Godenzoon Vermeer die bij de grootste club van Nederland in het doel staat. De club die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Een club die enkel het hoogste nastreeft, Dat heeft alles met het verleden te maken, maar ook met het heden. De honger van Ajax is nog niet gestild en de prijzenkast zal alleen maar voller worden de komende jaren.

Bij zo een club laten ze niet jarenlang een prullenman die niet aan de eisen voldoet in het doel staan.

Vergeleken met TITAAN Ajax zijn de overige Eredivisieclubjes maar dwergjes, geef dat toch gewoon toe.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar wel fijn om te zien dat je Vermeer zelf ook niet zo fantastisch vindt.

Neen, hij is een prima doelman voor de Europese subtop. Fantastische keepers zijn een handvol wereldtoppers, dat is hij zeker niet. Ik denk dat zelfs de Ajacieden zullen toegeven dat Vermeer daar niet toe behoort. Wie ben ik dan om de kenners tegen te spreken?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Volgend jaar een seizoenkaart met rep in vak410 Nomak?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hij zit vast al met z'n torso ontbloot achter z'n computerscherm.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

In z'n eentje de poznan te doen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Haha neen, een seizoenskaart zit er voor mij niet in. Daar heb ik de tijd en de zin niet voor.

Ik bekijk het voetbalspelletje liever van op een afstand met een neutrale blik.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

En te zingen "Een Ajax dat tweede wordt, is net zo erg als een familielid dat overlijdt".

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Neutraal

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vorig jaar stonden we zelfs 8e op een gegeven moment ofzo. Maar raad eens wie met de schaal aan het feesten was in mei?

Ene Vermeer.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vorig jaar stonden we zelfs 8e op een gegeven moment ofzo. Maar raad eens wie met de schaal aan het feesten was in mei?

Ene Vermeer.

Ben je daar wel zeker van? PSV had daarvoor volgens ene Dries Mertens toch al de kampioenswedstrijd gespeeld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ene Vermeer.

De 4e of 5e plek in de winterstop is een garantie voor de titel. Ik zou de bookmakers bellen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ben je daar wel zeker van? PSV had daarvoor volgens ene Dries Mertens toch al de kampioenswedstrijd gespeeld.

Kun je niet neutraal voor Vitesse gaan zijn of zo, daar hebben we er hier nog niet één van?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

We hadden er eens eentje van Roda JC...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De 4e of 5e plek in de winterstop is een garantie voor de titel. Ik zou de bookmakers bellen.

Geen garantie, maar ook geen reden om nu al lacherig te doen. Je zou beter moeten weten na de laatste 2 jaren.

En ondanks die 4e plek valt Vermeer dit seizoen vrij weinig te verwijten. Zonder hem hadden we lager gestaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Wie doet daar lacherig over dan?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wie doet daar lacherig over dan?

''Klopt 4e met een Vermeer in topvorm.''

Die zin hierboven was niet spottend bedoeld wil je zeggen?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Kun je niet neutraal voor Vitesse gaan zijn of zo, daar hebben we er hier nog niet één van?

otherfool is toch Vitesse supporter (even het archief induiken). En hij staat er nogal om bekend om het spelletje met een neutrale blik te volgen.

otherfool schreef:

Ik ben overigens wel voor Vitesse, althans; ik hoop dat die gast er straks een enorme smak poen tegenaan gooit en serieus voor de titel mee gaat strijden. Dat zou ik echt fantastisch vinden, en dan zou ik ook zeker hopen dat het ze gaat lukken.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die zin hierboven was niet spottend bedoeld wil je zeggen?

Neem nu de zinnen van Nomak eens mee. Wel geinig dat je otherfool altijd uitlacht voor dergelijke teksten, maar Nomak niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Nicolage Rico

Ik zal de zin zelf even erbij halen.

Als Vermeer zo slecht was als sommigen hier beweren speelde hij niet al jarenlang bij de Amsterdamse grootmacht, de club die met kop en schouders boven de rest uitsteekt.
Geen flauw idee wat hier raar aan is, ik sla de nagel zelfs recht op de kop.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nu de rest van de tekst nog, waarvan ik niet de moeite nam om 't te quoten.

Maar laten we het topic niet verder vervuilen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Die Danny Blind likt zich ook overal bij in he.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.