• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.566 acteurs
  • 199.681 gebruikers
  • 9.419.531 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Die Danny Blind likt zich ook overal bij in he.

Hij is een vriend van Litmanen, nam ook tegelijk met hem afscheid bij Ajax....wat is er vreemd aan dat hij naast hem zit als er over de Litmanen docu wordt gesproken?

Verder is het wel een vreemde vogel ja, maar dit kan je hem niet verwijten lijkt me.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Buiten dat ik het een vervelende vent vind was mijn opmerking ook meer als knipoog naar zijn bijnaam en vermogen om altijd weer aan een baantje te komen, bedoeld. Het is inderdaad vrij logisch om iemand ernaast te zetten.

Edit:

Litmanen is anderzijds wel een sympathieke kerel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Blind noemt men niet voor niets Scholletje.

Edit: laat maar.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

De NOS kiest voor Valencia - Bayern Munchen . Die poule is al zo goed als gespeeld

Maar goed, we winnen ook wel zonder de NOS . En dan op 5 december de buit verdelen in Oekraïne.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Prima keus juist van de NOS. Opvallend ook, meestal kiezen ze liever voor Barcelona tegen de amateurtak van Dnjepreporoepvetavosk dan bijvoorbeeld een topmatch tussen Bayern en Valencia.

Jack zal slecht geslapen hebben van de week..

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Hoewel ik een iets gekleurde bril heb mag ik toch wel stellen dat een match tussen de kampioen van Italië en de regerend CL winnaar meer aanspreekt dan de nummer vier/vijf van Spanje en de nummer twee van Duitsland vorig jaar. Daarnaast zijn de kaarten al zo goed als geschud in die poule. Juventus en Chelsea moeten nog vol aan de bak.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat lees ik nou? NOS kiest voor Bayern en Valencia . Hoe verzin je het. Hoe je niet voor Juve - Chelsea kan kiezen is mij een raadsel. Epic fail.

Geen gekleure bril hoor Joy, gewoon voetbalverstand. Gelukkig kan ik als liefhebber pur-sang gewoon Juve - Chelsea kijken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vermeer is gewoon een hele goede keeper. Maar de spottende berichten over Kenneth komen ook altijd van de niet-kenners of van de mensen die nog denken dat hij in die jaren niet beter is geworden.

.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

NOS

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Barcelona zenden ze niet uit omdat die al om 18:00 spelen!

Anders hadden ze er vast en zeker weer voor gekozen zodat ze bij de NOS weer lekker kunnen geilen op Messi en co.

Maar dat ze Juventus - Chelsea niet uitzenden was natuurlijk te verwachten, valt me nog mee dat ze niet weer Galatasaray - Manchester United uit gingen zenden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Leuk maandelijks salarisstrookje...

(afbeelding).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wordt zomaar ruim 3 mjn vanaf geroomd...... Zuur.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maar hij loopt dan ook over van Ajax-haat en door een gekleurde Rotterdamse bril heeft hij er ook geen heldere kijk op. Voor sommigen is het moeilijk om prima doelmannen te herkennen.

Verschrikkelijk hoe jij je keer op keer laat kennen hier, echt onbeschrijfelijk weinig zelfkennis vooral.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is nog een understatement.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Over Vermeer. Een echte topkeeper zal het nooit worden, maar doet het gewoon prima de laatste twee seizoenen, stabiel ook, dat was altijd zijn grote manco. Kan me wel voorstellen dat Ajax niet onwelwillend staat tegen een verkoop met Cillessen als tweede keeper, bovendien denk ik niet dat Vermeer heel veel beter gaat worden dan wat hij nu is.

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

j0enne schreef:

Barcelona zenden ze niet uit omdat die al om 18:00 spelen!

Anders hadden ze er vast en zeker weer voor gekozen zodat ze bij de NOS weer lekker kunnen geilen op Messi en co.

Vooral Jeroen - ik praat spanning uit de wedstrijd- Grueter en die bolle Snoeks. Beide irritant, beide vervelende stem en beide geilen op Messi cum suis. Liever dan Jeroen Elshof, of beter, Jan Roelfs bij dat soort potjes.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Jeroen Grueter is meer dan prima.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zuurpruim gehalte is weer vrij hoog merk ik. Niets mis met Grueter idd.

Vind met de rest ook weinig mis, moet je Sierd de Vos eens horen bij Barca .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Over Barca gesproken.

Tamelijk hilarisch dat kabouter Xavi ook nog echt als hobby paddestoelen zoeken heeft. Hahaha!

Te mooi om waar te zijn bijna.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Neem nu de zinnen van Nomak eens mee. Wel geinig dat je otherfool altijd uitlacht voor dergelijke teksten, maar Nomak niet.

Jullie laten je anders ook aardig opfokken door zijn teksten

depri83 schreef:

Kun je niet neutraal voor Vitesse gaan zijn of zo, daar hebben we er hier nog niet één van?

Als reactie op Dries "kampioenswedstrijd" Mertens.. die zit nog steeds diep daar in Eindhoven

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Beckham vertrekt bij LA Galaxy en zoekt nieuwe club - voetbalzone.nl

Zal hem missen in de wedstrijden van LA Galaxy. Niet alleen als persoonlijkheid op het veld maar ook z'n nog geweldige pass en vrije trap.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Vooral Jeroen - ik praat spanning uit de wedstrijd- Grueter en die bolle Snoeks. Beide irritant, beide vervelende stem en beide geilen op Messi cum suis. Liever dan Jeroen Elshof, of beter, Jan Roelfs bij dat soort potjes.

Jeroen Grueter vind ik een prima commentator, hij geeft commentaar alsof je zelf in het stadion zit en de spanning voelt. Frank Snoeks, Leo Driessen en Theo Reitsma, da's pas een drama. Was zaterdag weer genieten met die opa die bij PSV commentaar gaf, je hoorde aan alles dat hij 't niet zo leuk vond dat PSV ADO compleet van de mat veegde. Over Leo Driessen maar te zwijgen, da's echt de grootste Ajacied... En Frank Snoeks is gewoon een wannabe Sierd de Vos.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

Leuk maandelijks salarisstrookje...

(afbeelding).

Vroeg me nou altijd al af hoe die loonstrookjes eruit zien van die voetballers. Of bankrekeningen: dat ze bij de pin automaat staan en even kijken wat hun saldo is.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Eens met de meesten over Jeroen Grueter. Prima commentator itt Snoeks, Driessen en natuurlijk De Vos

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

j0enne schreef:

Over Leo Driessen maar te zwijgen, da's echt de grootste Ajacied... En Frank Snoeks is gewoon een wannabe Sierd de Vos.

Vind je? Ik vind die Driessen altijd zo negatief? Of hij uit frustraties, of hij is tegen Ajax. Twee weken terug ook al bij Ajax - Vitesse, hoevaak hij wel niet wilde noemen dat Ajax er die dag niets van kon. Geloof ook dat hij fan is van Telstar.

Sierd is geniaal, al kan ik me indenken dat iemand die irritant vindt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Siert zou beter kunnen gaan solliciteren bij http://www.couverts.nl/

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zoals elk kunstenaar is Sierd enorm ondergewaardeerd en is ie het ideale object om frustratie op te botvieren.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Als Driessen en vooral Ron de Rijk het commentaar doet maakt dat de kijkbeleving een stuk minder.

Sierd is top!

orbit schreef:

(quote)

Als reactie op Dries "kampioenswedstrijd" Mertens.. die zit nog steeds diep daar in Eindhoven

Dat was gewoon de laatste reactie van Nomak in die discussie, vandaar die quote.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik dan de enige die al die verslaggevers hetzelfde vindt klinken?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.