- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Voor de rest maakt het me ook geen fluit uit maar aan Ron de Rijk kun je gewoon horen dat hij een afkeer van PSV heeft. Over Driessen dacht ik altijd hetzelfde maar Ajacieden hebben daarover dezelfde klachten, dus die is gewoon algemeen slecht.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Zoals elk kunstenaar is Sierd enorm ondergewaardeerd en is ie het ideale object om frustratie op te botvieren.
Jij bent fan van hem omdat hij Atléti altijd zo mooi uitspreekt en hij jouw favoriete restaurantjes in die regio ook kent. Die gast kraamt louter onzin uit. Is echt te erg voor woorden 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sierd is geweldig! Tenminste eens geen grijze muis; bij Sierd weet je nooit wat er komen gaat! Hoop trouwens op termijn dat men binnen Nederland eens vaker 2 commentatoren achter de mic zet, net zoals ze in Engeland bijv. doen. Had de tweede helft van Ajax - Man City ook op een Engelse zender gekeken, ik vind het een veel betere beleving dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij bent fan van hem omdat hij Atléti altijd zo mooi uitspreekt en hij jouw favoriete restaurantjes in die regio ook kent. Die gast kraamt louter onzin uit. Is echt te erg voor woorden
Zijn knowhow wat betreft Spanje en zijn uitspraak is een grote plus maar kan echt genieten van zijn anekdotes tijdens de wedstrijd. Kan echt om 'm lachen, je komt nu wel erg over als Derksen na Atletico Valencia in de EL. Dat verhaal over Rami is epic
.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Messi heeft er al weer 2 in liggen tegen Spartak en heeft nu net zo veel CL doelpunten als Van Nistelrooy. Nog 6 doelpunten en dan is Messi over Müller heen met meeste goals in een kalenderjaar (80 om 86).
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Messiiiiiiiiiiiii, Messiiiiiiiiiiiiiii, Messiiiiiiiiiiiiiii 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Jeroen Grueter is meer dan prima.
Bah bah, die schreeuwlelijk die werkelijk waar alles "schitterend vind" 
Enigste fatsoenlijke commentator in mijn ogen is die kerel die ook vaak het tennis doet. Kan even niet op zijn naam komen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als Lille de voorsprong vasthoudt tegen Bate gaan we vanavond lekker kijken naar een salonremise!
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Philip Kooke?
Jan Roelfs!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Evert ''cliché'' ten Napel! 
Ik moet altijd wel om die man lachen.
Doe mij maar Theo Reitsma. Goude ouwe, maar wel met een prettige stem, iemand die ook soms eens stil is en iemand die verstand van zaken heeft.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Maar die de spelers (vooral de gekleurde) niet meer uit elkaar kan houden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Toch Juventus-Chelsea bij de NOS live 
@ depri, vind ik allemaal niet zo boeiend. Lukt mij ook vaak zat niet op het moment supreme. Net als ik me ook nooit stoor dat een naam niet altijd correct uitgesproken wordt. Maak je druk om zulke kleine dingen zeg.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Dat staat inderdaad op de site. Dat is nog beter dan Valencia - Bayern!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Juve-Chelsea op NED? Leuk, want de Belg zendt enkel CL uit als Anderlecht speelt. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niet nog beter, dat is 100 keer beter. Valencia-Bayern is saai, die overleven beiden de groep wel.
@ Jawadde, zonde zeg. De NOS heeft nu de rechten weer om alles uit te zenden, dus elke CL avond dat er gespeeld wordt zenden ze een wedstrijd uit.
En voor wie er nog de CL toto in moet vullen:
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Nu kan het nog net....op Bate-Lille en Spartak-Barcelona na, die zijn bijna afgelopen omdat ze om 6 uur begonnen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Toch Juventus-Chelsea bij de NOS live 
@ depri, vind ik allemaal niet zo boeiend. Lukt mij ook vaak zat niet op het moment supreme. Net als ik me ook nooit stoor dat een naam niet altijd correct uitgesproken wordt. Maak je druk om zulke kleine dingen zeg.
Wie maakt zich druk?
En de uitspraak van namen als Gouriye of Gyasi kan me ook niet boeien maar Reitsma wordt gewoon oud en ziet daardoor alles gewoon niet goed meer, redelijk belangrijk voor een commentator.
Over Juv-Che. Ze zullen wel gezien hebben dat Bayern en Valencia aan een gelijkspel genoeg hebben om de volgende ronde te halen na de uitslag van Bate-Lille.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ach, een keer een speler niet meteen herkennen. Wat maakt het uit. Zolang hij maar zijn werk als commentator verstaan. Nuttige info geven, een prettige stem hebben, zwijgen wanneer het gepast is en praten wanneer het moet.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Niet alleen spelers, ook spelsituaties maakt hij steeds meer fouten.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij had ook leuk commentaar bij de goal van Aissati tegen PSV 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Precies, zag hij ook weer verkeerd! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Eén van de slechtste commentatoren! 
Was echt lachwekkend dat die steeds een andere naam afgelopen zaterdag zei dan de speler die werkelijk aan de bal was.
Ook geeft hij commentaar alsof die half licht te slapen, die man is nooit enthousiast...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Eén van de slechtste commentatoren! 
Was echt lachwekkend dat die steeds een andere naam afgelopen zaterdag zei dan de speler die werkelijk aan de bal was.
Ook geeft hij commentaar alsof die half licht te slapen, die man is nooit enthousiast...
Alleen bij mooie goals moet je enthousiast zijn 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha. Snoeks een wannabe Sierd de Vos. Snoeks zit al zo' 30 jaar in het vak en doet altijd al hetzelfde.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Laat ik 't zo zeggen. Snoeks is een verslechterde versie van Sierd! 
Sierd is gewoon een uberbaas! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het enige wat ze overeen hebben is dat ze teveel praten en zichzelf belangrijker vinden dan de wedstrijd. Snoeks soms, de Vos altijd.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Snoeks is een taaie commentator met too much non-information. Sierd is een man met teveel zelfoverschatting, die denkt dat de hele wereld op zijn flauwekul zit te wachten. Ik luister nog net zo lief naar Leo Oldenburger.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Celtic maakt 1-1 bij Benfica, wat genoeg is om de volgende ronde te halen! Nu nog een uurtje dit volhouden.
Chelsea ook achter bij Juventus, dikverdiend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Quagliarella
. Wat een geweldige kerel ook. Forza Juve, erg blij dat die treffer viel. Toch de tweede mooiste italiaanse club. Heerlijke titanenstrijd in Turijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die gelijkmaker van Shakhtar
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.