- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Persoonlijk zou ik wel voorstander zijn van een vrije loting. Dan hebben kleinere clubs ook een kans, maar helaas is de Uefa er alleen voor de topclubs. Kijk maar naar de nieuwe regels omtrent de NextGen series bijvoorbeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met het feit dat het geen sterke trainer is maar even wat betreft het niet eerlijk zijn heeft ie ook niet gezegd. Hij noemde het - en ik citeer - niet logisch. Is toch wel even iets anders.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Italianen moet je ook nooit trainer laten zijn van een team met veel aanvallers. Die horen thuis bij een verdedigende ploeg met 1 topspits.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Eens met het feit dat het geen sterke trainer is maar even wat betreft het niet eerlijk zijn heeft ie ook niet gezegd. Hij noemde het - en ik citeer - niet logisch. Is toch wel even iets anders.
Hij huilt nu hij na 4 potjes 2 punten heeft. Had het dan vooraf gedaan, toen de loting nog niet bekend was.
Het is gewoon logisch als het is. Je krijgt punten voor Europese prestaties en daarmee kom je in een pot. Het is onzin dat bv de kampioen van Engeland standaard in de beste pot moet zitten. Daar moet je voor presteren, simple as that.
Mancini moet zich kapot schamen dat hij niet eens een rol van betekenis heeft kunnen spelen in deze groep.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
helaas is de Uefa er alleen voor de topclubs. Kijk maar naar de nieuwe regels omtrent de NextGen series bijvoorbeeld.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het is sowieso debiel dat een land meer dan 2 teams af zou mogen vaardigen. Ik snap wel dat men topvoetbal wilt zien, dus ik zou 2 teams prima vinden (Barca of Real in de Europa League zou ook jammer zijn bv), maar 4???
Het gaat nergens meer over nee. Mancini zou zijn klep moeten houden, juist de mensen van teams uit kleinere competities hebben reden tot klagen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nou ben ik als NEC-supporter niet helemaal objectief denk ik, maar Bossen geeft dus 3 rode kaarten aan NEC waarvan er twee niet eens geel zouden zijn. Schandalig hoe dat driftig mannetje zijn machtswellust mag botvieren.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Rood 1: flauwekul
Rood 2: twijfel, vond die 2e geel weer erg makkelijk
Rood 3: gewoon terecht, maar dat maakte al niks meer uit
Rood 1 heeft de hele wedstrijd verknald.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Lekker vrij inkoppen voor Janssen. Na een minuut al 0-1...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het is sowieso debiel dat een land meer dan 2 teams af zou mogen vaardigen. Ik snap wel dat men topvoetbal wilt zien, dus ik zou 2 teams prima vinden (Barca of Real in de Europa League zou ook jammer zijn bv), maar 4???
Het gaat nergens meer over nee. Mancini zou zijn klep moeten houden, juist de mensen van teams uit kleinere competities hebben reden tot klagen.
Als de CL alleen maar weer voor kampioenen wordt, zal de EL weer een hoger niveau en hoger aanzien hebben. Ik denk dat de prijzengelden in de EL dan ook verhoogd worden.Dus ik juich het alleen maar toe, het heet niet voor niets Champions League...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Utrecht maakt 1-1 tegen Twente 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dan zijn er sowieso al 4 teams beter.
Verdedigend vind ik Vitesse niet best.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Verdedigend vind ik Vitesse sowieso niet best.
Vitesse heeft echt een goede ploeg hoor. Prima keeper, prima centraal duo, uitstekend middenveld met fysiek, voetballend vermogen, routine en diepgang en voorin onvoorspelbare vleugelspelers en de allerbeste spits van de Eredivisie. Ook zonder Bony is dat echt een sterke ploeg, maar dan zijn ze wel minder dan de echte top ja.
Vitesse is btw defensief erg sterk. Bekijk hun tegengoals eens, hun clean sheets en hoeveel ze weggeven in topduels. Ajax, Feyenoord en Twente scoorden niet tegen Vitesse.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat waag ik te betwijfelen. Ik zie veel spelers met potentie, wanneer dat er allemaal uitkomt heeft Vitesse echt een leuk elftal.
Mwah: Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt vind ik heel behoorlijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Alleen vandaag al was het verdedigend niet goed.
Ben ook niet kapot van Velthuizen. Showkeeper met goede reflexen. Niet veel meer.
Van Aanholt bijv. is aanvallend best sterk, maar verdedigend matig.
Het rijtje wat Kai opnoemt; allen redelijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Alleen vandaag al was het verdedigend niet goed.
Ben ook niet kapot van Velthuizen. Showkeeper met goede reflexen. Niet veel meer.
Van Aanholt bijv. is aanvallend best sterk, maar verdedigend matig.
Het rijtje wat Kai opnoemt; allen redelijk.
Vandaag was matig, maar in een derby kan dat eens voorkomen.
Alles bij elkaar is het een stabiele, sterke ploeg. Vind ik ook jammer, maar het is wel zo. Ze blijven gewoon bovenin hangen, ook zonder Bony.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Was niet genieten van jouw AZ-tje deze avond, wat is er loos man?
Te veel middelmatige spelers, een te koppige trainer en het geluk is niet aan onze zijde.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nou ben ik als NEC-supporter niet helemaal objectief denk ik, maar Bossen geeft dus 3 rode kaarten aan NEC waarvan er twee niet eens geel zouden zijn. Schandalig hoe dat driftig mannetje zijn machtswellust mag botvieren.
Hij zag het vorige week anders wel goed door een loepzuivere penalty aan ADO te geven. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
het heet niet voor niets Champions League...
Dan krijgen de nationale bekertoernooien ook veel meer relevantie en aanzien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4589 stemmen
Verdedigend vind ik Vitesse niet best.
Juist verdedigend, prima keeper, met Kalas de beste mandekker (snel, goede tackle en sliding, lost veel op, enkel jammer dat hij linksback staat dit jaar), Kashia sterk en goed, Jan Arie prima en vooral opbouwend goed en Van Aanholt heel behoorlijk. Daarnaast staan ze als team in het geheel altijd keurig. Denk niet dat er een ploeg is die verdedigend beter is.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hehe, eindelijk die duikelaar geel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4589 stemmen
Dan krijgen de nationale bekertoernooien ook veel meer relevantie en aanzien.
Ik wil de EC II terug. Nog leuker.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, eindelijk die duikelaar geel.
Huh, PSV speelde gisteravond al hoor 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heeft AZ eigenlijk wel een alternatief voor Reijnen?
Thomas Lam, grootste talent van Finland, ook al zegt dat niet veel. Daarnaast zou Wijnaldum er kunnen spelen, maar hij is eigenlijk linksback (niet rechtsback zoals eerder gerept in deze thread).
We hebben ook nog de Marokkaanse Messi genaamd Ali Messaoud om bijvoorbeeld een Elm te vervangen, maar zoals het er naar uit ziet krijgt die geen kansen van Verbeek en loopt hij gratis de deur uit. Hij kan ook als spits spelen, net als Kevin Luckassen. Maar zie maar eens speelminuten te krijgen als jeugdspeler onder Verbeek.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Scheidsrechter bij Utrecht - Twente ook lekker consequent. Utrecht nu geel geven voor een schwalbe(terecht), waar hij een half uur geleden bij Janssen niets deed toen hij hetzelfde deed en zeurde om een penalty.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2 punten uitlopen op Utrecht en 2 punten inlopen op Twente. Prima middag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.