• 15.983 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.200 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Of waarom koerst Rabobank nog mee in de Tour b.v.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Misschien leuk om te kijken wie de MM clubjes kunnen verslaan en wie niet, de afgelopen 5 jaar:

Uitgeschakeld door MM clubjes:

Dynamo Zagreb

Auxerre

FC Vaslui

PAOK Saloniki

Dynamo Kiev

Werder Bremen

CSKA Moskou

Beter dan de MM clubjes:

Real Madrid (2x)

Lyon

AC Milan

Arsenal (2x)

Standard Luik

Olympiakos

Sporting Lissabon

Benfica

Tottenham Hotspur

Inter Milan (2x)

Slavia Praag

Fenerbahce

De MM clubjes hebben dus 7 clubs uitgeschakeld met 10 pogingen in 5 jaar tijd, waarvan alleen Werder Bremen een beetje een grote naam is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Misschien leuk om te kijken wie de MM clubjes kunnen verslaan en wie niet, de afgelopen 5 jaar:

Dynamo Zagreb

Auxerre

FC Vaslui

PAOK Saloniki

Dynamo Kiev

Werder Bremen

CSKA Moskou

Beter dan de MM clubjes:

Real Madrid (2x)

Lyon

AC Milan

Arsenal (2x)

Standard Luik

Olympiakos

Sporting Lissabon

Benfica

Tottenham Hotspur

Inter Milan (2x)

Slavia Praag

Fenerbahce

Ik mis AC Milan, Rubin Kazan, Zenith, Fiorentina Udinese etc. etc. In de bovenste lijst.

Wat ben jij selectief aan het miepen, gadverdamme.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Snap je het woord uitschakeling niet?

Verder gaat het (uiteraard) om de CL. In de EL tegen de B-selecties van sterkere teams wil het nog wel eens lukken, ja. Dat is dan ook ongeveer het MM niveau.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Snap je het woord uitschakeling niet?

.

In dat geval neem ik AC Milan terug. Blijft nog de volledige Russische top over plus Italiaanse subtop.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Verder gaat het (uiteraard) om de CL. In de EL tegen de B-selecties van sterkere teams wil het nog wel eens lukken, ja. Dat is dan ook ongeveer het MM niveau.

otherfool schreef:

Wanneer het in je straatje past he...

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Otherfool, wat jij doet is scorebordjournalistiek. Als je naar de wedstrijden hebt gekeken van de Eredivisieclubs in de CL weet je dat ze niet kansloos zijn uitgeschakeld (kijk maar naar Ajax vorig seizoen, niemand dacht nog dat zij eruit zouden vliegen).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Om vervolgens nog even snel je quote te veranderen....

Wat ben je weer lekker sneu vanavond Otherfooltje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat zeg ik, in de EL. Tegen vaak B-teams, in troosteloze omstandigheden. Daar zitten die ploegen totaal niet op te wachten, zoveel lijkt me wel duidelijk. Daar kan NL best van profiteren, is inderdaad ook de nodige keren gebeurd. Maar dat is ver, ver, ver van het CL niveau.

Materny schreef:

Om vervolgens nog even snel je quote te veranderen....

? Ik vulde slechts aan en heb zeker niet de teneur veranderd?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Zenith, Rubin, Fiorentina en Udinese waren op volledige sterkte.

Nog iets anders?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Di Natale speelde niet eens bij Udinese...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Dat zeg ik, in de EL. Tegen vaak B-teams, in troosteloze omstandigheden. Daar zitten die ploegen totaal niet op te wachten, zoveel lijkt me wel duidelijk. Daar kan NL best van profiteren, is inderdaad ook de nodige keren gebeurd. Maar dat is ver, ver, ver van het CL niveau.

(quote)

? Ik vulde slechts aan en heb zeker niet de teneur veranderd?

Je zei nergens dat EL niet inbegrepen was van tevoren. En aangezien meerdere (goede) clubs gewoon met de basiself kwam is dat argument van jouw waardeloos te noemen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Di Natale speelde niet eens bij Udinese...

Quote van het AD:

18.02: Udinese begint met: Handanovic; Benatia, Domizzi, Ekstrand; Ferronetti, Pazienza, Pinzi, Asamoah, Armero; Di Natale, Flores. Bij Udinese heeft topschutter Antonio Di Natale een basisplaats.

Nog iets anders?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Je zei nergens dat EL niet inbegrepen was van tevoren.

Komkom, dat leek me toch wel helder... waar hebben we het nu de hele tijd over? Ik zal ook nooit zeggen dat de MM clubjes niks te zoeken hebben in de EL, want dat is ongeveer hun (lage) niveau.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Quote van het AD:

18.02: Udinese begint met: Handanovic; Benatia, Domizzi, Ekstrand; Ferronetti, Pazienza, Pinzi, Asamoah, Armero; Di Natale, Flores. Bij Udinese heeft topschutter Antonio Di Natale een basisplaats.

Nog iets anders?

De Alkmaarders hoeven niet bang te zijn voor Antonio Di Natale. De aanvaller van Udinese wordt gespaard en begint daarom op de reservebank.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De Alkmaarders hoeven niet bang te zijn voor Antonio Di Natale. De aanvaller van Udinese wordt gespaard en begint daarom op de reservebank.

Veerkrachtig AZ overwint in Italië drie mokerslagen - AD.nl

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat probeer je nu te zeggen? AZ won in de EL van Udinese, dat de eerste wedstrijd zonder haar sterspeler speelde. Ik had het echter over de CL, waar AZ niks heeft te zoeken (is ook wel gebleken).

Die EL potjes geloof ik wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als dit zo is zoals jij zegt dan krijg je m'n gelijk, maar het staat er toch echt dat Di Natale speelde.

Tenzij je de uitwedstrijd bedoelde; onderschatting van de Italianen he . Tevens ook jouw grote fluke.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Voetbal International - AZ - Udinese (08-03-2012) - vi.nl

Hij kwam er 10 minuutjes voor tijd in.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Onderschatting he. Maar toen was het al te laat.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Twente versloeg Vaslui in de voorrondes CL.

Ik heb deze maar meegenomen, anders mag je Kiev en Paok ook nog schrappen...

edit: heb je je post weggehaald

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Had het al gechecked, mijn fout.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

edit: heb je je post weggehaald

Ik leer van de meester hier

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik haal nooit iets weg! Dat kan ik mijn vaste fans niet aandoen!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Om er maar eens een eind aan te maken:

otherfool schreef:

Zelfs het niveau van Porto is anders al lichtjaren verwijderd van de MM clubjes. De laatste 10 clubs die het voor Nederland mochten proberen in de laatste 5 jaar sneuvelden allen in de poulefase, of zelfs daarvoor. De voorrondes voor de sukkelaars die daartoe veroordeeld waren bleken immers ook al 4 van de 5 keer het eindstation.

Kan wel zijn, maar ik als supporter ben tevreden wanneer Ajax de poulefase bereikt en daarna exit gaat. Met jouw beargumentatie zouden alle tennisers op Novak, Fedex en Nadal na dus ook maar beter niet mee moeten doen op Wimbledon straks. Ze worden toch kansloos van het gras geveegd.

Sport is meer dan alleen winnen you know....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Ik haal nooit iets weg! Dat kan ik mijn vaste fans niet aandoen!

Je past aan wanneer je klem zit; zelfde principe...

En fans? Zelfs de grootste idioten ter wereld hebben fans. Niet jezelf vleien dus

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Je past aan wanneer je klem zit; zelfde principe...

Als jij na 66 posts niet snapt dat het over de CL gaat en niet de EL kan ik je niet helpen. Verder niks aangepast (weet jij ook), slechts toegevoegd en verduidelijkt dat het toch echt om de CL ging.

Materny schreef:

Sport is meer dan alleen winnen you know....

Prima, centjes verdienen, handtekeningen verzamelen en proberen niet af te gaan. Nobele doelen voor een betaald voetbalclub, maar sportief heb je er niks te zoeken. Is ook gebleken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als jij na 66 posts niet snapt dat het over de CL gaat en niet de EL kan ik je niet helpen. Verder niks aangepast (weet jij ook), slechts toegevoegd en verduidelijkt dat het toch echt om de CL ging.

Het ging mij om Europees voetbal; maar so be it.

(quote)

maar sportief heb je er niks te zoeken. Is ook gebleken.

Helaas is dat een conclusie die van toepassing is voor 95% van de professionele sporters. Is dat een reden om er niet aan mee te doen; nee.

Maar nogmaals; als heilige José mee zou doen met Sporting. Moet hij dan ook maar thuisblijven net zoals jij Ajax en Frank de Boer zou adviseren om thuis te blijven omdat ze er toch niks te zoeken hebben?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wie zegt dan ook dat ze er niet aan mee moeten doen? VVV moet ook meedoen aan de MM Liga, zoals Ajax moet meedoen aan de CL. En dan maar hopen dat het niet te erg gaat worden.

edit (!): er niets te zoeken hebben is niet gelijk aan niet meedoen natuurlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee, maar het is wel een constante tirade in de trend van:

otherfool schreef:

Geen enkele MM club heeft iets in de CL te zoeken natuurlijk.

otherfool schreef:

(quote)

Chapeau, het hoogst haalbare voor een MM clubje. Misschien wat handtekeningen scoren bij een leuke tegenstander en snel door naar de EL.

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Lijkt me idd nuttiger je daar op te richten. In de CL moet je vooral hopen niet al te zeer af te gaan en stilletjes het podium te mogen verlaten. Als het maar niet te genant wordt.

Ik zie je ook niet zo lekker los gaan wanneer José met Sporting in die positie zou zitten. En Sporting is in tegenstelling tot Benfica of Porto, minstens gelijkwaardig aan Ajax of Psv.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.