• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.338 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

Zal Marc Overmars leuk vinden.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

kos schreef:

. Wat een idioot, hahah.

Ophef om niks. Hij roept alleen wat vrijwel iedereen denkt. Hoewel Ronaldo wel lekker kan ballen .

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Sjonge, is dat een echt interview? Zo ja, hoe wereldvreemd kan je zijn...?

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

Joy4ever schreef:

Ophef om niks. Hij roept alleen wat vrijwel iedereen denkt.

Je bedoelt hoe de voetbalwereld in elkaar zit, of hoe überhaupt iedereen denkt?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De CL miljoentjes hoeven dus weer niet gedeeld te worden in Amsterdam. Of ja; 8 mil onder de ene arm en 8 miljoen onder de andere. Sowieso goed nieuws voor ons. Als Kiev wint extra meloenen, als Feyenoord wint een relatief grote kans om in pot twee te eindigen.

Maar Feyenoord heeft een wonder nodig. Met spelers als Kranjcar, Milevskiy, Jarmolenko, Veloso die er rond lopen. Pittig ploegje moet ik zeggen.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ophef om niks.

Hij zegt misschien niet iets vreselijk, maar het is natuurlijk wel een enorme flapdrol.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Zijn letterlijke woorden waren dat ze 'minder a-sportief' zijn. Het is en blijft natuurlijk Frank de Boer, de eerste zin zonder fout moet hij dit leven geloof ik nog uitspreken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hij is soms wat onhandig kwa woordkeus, maar ken maar weinig oprechtere mensen dan onze Frank (zover je iemand uberhaupt kunt kennen vanaf je laptop). Maar het gaat inmiddels weer als een lopend vuurtje..... Nergens voor nodig want Frank bedoelt het niet kwaad.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Het COC moet sowieso niet zeuren. We moeten het wel normaal vinden dat er mannen in hun blote kont door de grachten paraderen maar zodra een voetbalcoach iets onschuldigs roept moet hij zich gelijk verantwoorden. Maar goed, wordt een beetje off-topic zo .

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Materny schreef:

Hij is soms wat onhandig kwa woordkeus

Zo kun je het ook noemen..

v.a. 2:45..

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Precies Kiev.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Materny schreef:

Nergens voor nodig want Frank bedoelt het niet kwaad.

Dat is waar. Het is ook een prima vent volgens mij, alleen is hij gewoon nogal dom, en zullen hem dit soort dingen nog wel vaker overkomen. Hij heeft waarschijnlijk nog geen idee wat hij daar heeft gezegd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dat is waar. Het is ook een prima vent volgens mij, alleen is hij gewoon nogal dom, en zullen hem dit soort dingen nog wel vaker overkomen. Hij heeft waarschijnlijk nog geen idee wat hij daar heeft gezegd.

'Voetbal is van iedereen, ook van homo's. Ik betreur de ophef. Heb niemand willen kwetsen. Uitspraak is uit zijn verband gerukt', twittert de trainer.

Frankie is niet de persoon om sterk uit z'n woorden te komen wanneer er plots een microfoon onder zijn neus word geschoven. Maar wie denkt dat Frank echt wat tegen homo's (in het voetbal) heeft moet zich laten nakijken.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

hij is uberhaupt verbaal dramatisch.. en dat ie nu zegt dat het uit z'n verband is gerukt vind ik wel vreemd, de opmerking opzich is natuurlijk al raar en misplaatst.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Wat een ophef om niks zeg...

Wie zich stoort aan De Boer's uitspraak is homo.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Anzhi Makhachkala (Rus) / Honved (Hon) - Lokomotiv Plovdiv (Bul) / Vitesse (Ned)

Rapid Boekarest (Roe) / MYPA (Fin) - SC Heerenveen

FC Twente (Ned) / Inter Turku (Fin) - Mlada Boleslav (Tsj) / Thor Akureyri (IJs)

Anzi - Vitesse misschien (lees: waarschijnlijk).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ach. Kunnen ze zich gaan richten op de Eredivisie. Dit seizoen zou immers het seizoen gaan worden dat ze landskampioen worden toch.

http://www.youtube.com/watc...

Kan menig cabaretier inspiratie uithalen

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Inderdaad hilarisch die schaamteloze reclame...

Maar ik weet wat je bedoelt. Op VI kwamen ze ook weleens langs, die van Gullit in de vuilnisbak op Schiphol was wel grappig bijvoorbeeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De Vrij moet Vlaar gaan opvolgen als aanvoerder

Koeman heeft laten weten dat Stefan de Vrij de beoogd aanvoerder is als de transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa rondkomt. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van V.I kon dat zojuist melden.

Kom er maar in. Dit broekie moet de overige tien gaan corrigeren en aansturen.

Die jongen is nog teveel bezig met zijn eigen spel en ontwikkeling om het verschil als aanvoerder te gaan maken. Talentvol absoluut; maar in dit geval kun je toch beter gaan voor een Clasie bijv.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Ach, het is iig tig keer begrijpelijker dan het reserve-aanvoerderschap van Anita

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Vormer lijkt mij een goede aanvoerder.

@ materny: de Vrij is nog bezig aan zijn ontwikkeling, maar in het veld is hij daar helemaal niet mee bezig en voetbalt alsof hij er al 10 jaar Eredivisie heeft opzitten. Wel te verlegen en te iel om aanvoerder te zijn imo.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord

Kiev is natuurlijk een brug te ver. Al schakelt een beetje NLse club dat Kiev gewoon uit

Ik was toen echt misselijk van de spanning na de 2-1. Brrr. Was een prachtig avondje.

Voor Nederland ook beter, Feyenoord in de EL. Daar kunnen ze punten pakken denk ik.

En de CL miljoenen komen in zijn geheel naar Amsterdam, prettige bijkomstigheid!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

hij is uberhaupt verbaal dramatisch.. en dat ie nu zegt dat het uit z'n verband is gerukt vind ik wel vreemd, de opmerking opzich is natuurlijk al raar en misplaatst.

De Boer heeft het misschien wat vreemd gezegd, maar hij is natuurlijk geen persoon die wat tegen homo's heeft. Sterker, de Boer kwetst zelfs nooit iemand, is altijd correct. Laat staan dus dat hij dit minachtend richting een bepaalde groep bedoelde.

Ik denk dat hij wilde zeggen dat veel homo's weinig met voetbal hebben. Dat zou kunnen.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De Boer heeft het misschien wat vreemd gezegd, maar hij is natuurlijk geen persoon die wat tegen homo's heeft. Sterker, de Boer kwetst zelfs nooit iemand, is altijd correct. Laat staan dus dat hij dit minachtend richting een bepaalde groep bedoelde.

Ik denk dat hij wilde zeggen dat veel homo's weinig met voetbal hebben. Dat zou kunnen.

Mag inderdaad hopen dat ie het niet ook nog slecht bedoelde, dat geloof ik inderdaad ook niet hoor. Maar wat ie zegt is gewoon raar. Wat ie zegt houdt letterlijk in dat homo's "anders" zijn, mindere motoriek, niet geschikt voor sport etc. Dat is gewoon enorm generaliserend en is simpelweg een ontzettend vreemde opmerking. Vind het verder niet kwetsend, maar wel bevooroordeeld en generaliserend. Het is gewoon niet zo'n hele slimme man, kan ie verder niet zo veel aan doen, maar volgens mij snapt ie (getuige zijn tweet) nog steeds niet wat hij heeft gezegd.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor Nederland ook beter, Feyenoord in de EL. Daar kunnen ze punten pakken denk ik.

Nee hoor, CL levert ook startpunten op. Bovendien ben je zeker van ten minste EL als je Kiev pakt. Bovendien lijkt het me voor Nederland uiteindelijk het beste als we weer een beetje op de kaart staan met 2 ploegen in de CL. Ook financieel voor Nederland (Feyenoord ) beter natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nee hoor, CL levert ook startpunten op. Bovendien ben je zeker van ten minste EL als je Kiev pakt. Bovendien lijkt het me voor Nederland uiteindelijk het beste als we weer een beetje op de kaart staan met 2 ploegen in de CL. Ook financieel voor Nederland (Feyenoord ) beter natuurlijk.

Voor je eigen club snap ik het, maar Feyenoord heeft in de CL niks te zoeken. Ze zijn ook alle spelers met extra kwaliteiten en routine nu kwijtgeraakt. In de EL heb je natuurlijk wel een kans de groepsfase te halen en je bij de beste 2 te spelen.

Ik herinner me nog wel dat we 10 jaar terug 3 ploegen in de CL hadden. Toen zat ik soms keihard te balen dat een potje van Ajax in de CL niet eens bij de NOS op tv kwam, al was het een uitzondering.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Geen enkele MM club heeft iets in de CL te zoeken natuurlijk. Feyenoord zal ook wel weer afgaan.

En die Frankie toch Zegt de één-na-saaiste man van Nederland eens iets opmerkelijks is het meteen van zo'n stupiditeit dat Cassano zich er nog voor zou schamen. Een (oud)voetballer die het IQ van een spruitje combineert met homofobie, je verwacht het ook niet he...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Achjee, otherfooltje heeft ook weer een reden gevonden om hier te spuien

Afgelopen 2 seizoenen heeft Ajax het in de CL vrij aardig gedaan. Ligt maar aan je loting. Loot je dit jaar uit pot 1 AC Milan, prima. Maar je kan ook uit pot 4 PSG loten, vrij fucked up.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Voor je eigen club snap ik het, maar Feyenoord heeft in de CL niks te zoeken. Ze zijn ook alle spelers met extra kwaliteiten en routine nu kwijtgeraakt. In de EL heb je natuurlijk wel een kans de groepsfase te halen en je bij de beste 2 te spelen.

Dat zien we vanzelf wel. Als ze het halen, en dus twee sterke tegenstanders over 4 wedstrijden verslaan, hebben ze natuurlijk iets in de CL te zoeken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

De weg naar de EL zeker

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.