- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax verloor 2 jaar terug nog met 1-0 en 3-0 van Spartak. Nou was die thuisnederlaag zwaar onverdiend, maar de 3-0 in Moskou niet. Was een goed ploegje.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een oppermachtig zeur team is dat Barca..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Doe ik helemaal niet. Ik doe alleen wel alsof er een wereld van verschil zit tussen deze thuiswedstrijd tegen Madrid en de uitwedstrijd van over een paar weken. Die win je never nooit niet als het ergens om gaat. Morgen kun je gewoon 3 punten pakken.
Om even te relativeren: Benfica won ook met grote overmacht van Twente en PSV kort geleden en wordt nu toch ook redelijk op de pijnbank gelegd door Barcelona in eigen huis. Real zit daar niet veel onder, dus daar heb je je krachtsverschil.. Zou geweldig zijn hoor als Ajax weet te stunten, maar ik reken er niet op (niemand trouwens).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Morgen kun je gewoon 3 punten pakken.
Ai ai ai, die arm van Puyol
En die blinde commentator heeft het na 4 herhalingen nog niet gezien, blijft maar dom doorlullen. Wat een ontzettende klootviool.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Puyol lijkt zijn arm te breken als ik het zo zag. Vreselijk 
Dat gun je niemand, maar helemaal niet een toffe gast als Puyol.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Waarom krijgt Busquets nou rood dan? De scheids is helemaal de weg kwijt??? WTF. Hij trapt alleen de bal weg in een duel zonder dat het spel stil lag.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Pfff... Juve leek wel een oud wijf vanavond. Maar goed, opzich nog niet zo heel veel aan de hand.
Verrassende winst van BATE trouwens!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Aardig wat goals in de laatste minuut. Altijd leuk. 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Snapt er iemand de rode kaart van Busquets?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Raar dat niemand het er verder ook over heeft in de studio. Commentator zei ook al amper wat, maar ik zie toch echt niets raars gebeuren. Uiterst vreemde situatie....
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Waarschijnlijk hebben we iets gemist. Busquets zelf leek ook nauwelijks te protesteren...
Die tweede assist van Messi was trouwens 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Had me al ingesteld op een verlies, maar de manier waarop is weer uiterst misselijkmakend. Wat heb ik een enorme moeite om naar dat Barcelona te kijken. Zodra zij achter de bal hebben kun je eigenlijk vijf minuten wat anders gaan doen, want snel zal er niet wat gaan gebeuren. Wat een straf om naar dat gepass achter te kijken. Snel vergeten dit en gewoon de wedstrijden tegen Celtic en Moskou winnen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hij gaf een elleboog naar achter, hij raakte 'm niet maar de intentie was er wel.
Wel lachwekkend dat ze in die studio bij de NOS zo zitten te geilen op Messi maar om het daar dan over te hebben ho maar.
Lekker objectief...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Klinkt al wel weer erg discutabel, er was een intentie..maar er gebeurde dus niets. Vandaar dus dat het niemand opvalt. Via Whatsapp krijg ik ook nog geen uitsluitsel van vrienden, die zagen het ook niet
Morgen maar even wat beelden terug zoeken om te kijken wat er is gebeurt, want na vier herhalingen tijdens de wedstrijd heb ik het niet gezien i.i.g.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Bij de eerste keer doorgaan leek hij al iemand te raken met z'n arm/elleboog, bij de tweede was er een opvallendere beweging, maar de herhaling waarop er duidelijkheid leek te komen werd erg snel afgekapt.
Als enigszins neutrale toeschouwer is het theater van een ploeg als Barcelona trouwens niet te harden. Ze lijken soms wel van papier.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Pfff... Juve leek wel een oud wijf vanavond.

Ben, in de tiental minuten die ik van de wedstrijd gezien heb, wel onder de indruk geraakt van Shakhtar. Die spelen leuk voetbal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een CL avond, en ik zat grotendeels nog in de bios. Die kaart van Busquets terecht noemen
. Wel veel te veel moeten missen
.
Neem van Hooydonk maar in bescherming tegen zichzelf, niet meer zijn mening laten geven. Onverstand.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik had de wedstrijd na tien minuten al afgezet. Er was echt niets aan.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ik had de wedstrijd na tien minuten al afgezet. Er was echt niets aan.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Haha, dan kun je net zo goed driekwart van de wedstrijden na 10 minuten uitzetten. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Dan ben je gewoon een voetbalhater en kan je voetbal beter laten voor wat het is.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Mwah, Het gaat me er meer om dat beide teams me niet echt boeien, al zal dat vast ook wel belachelijk in jullie oren klinken. Als er voornamelijk wat rondgetikt wordt en jan en alleman vallen om het minste of geringste met veel drama tegen de vlakte, ben ik er snel klaar mee. Doe mij maar lekker de MM league. Een belangrijke CL wedstrijd pik ik ook nog wel eens mee
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik snap niet zo goed wat mensen zo vervelend vinden aan de speelstijl van Barcelona. Dit is misschien wel het beste voetbal ooit gespeeld, daar kun je toch geen genoeg van krijgen?
Overigens vond ik dat gisteren ook een vreemde opmerking van Van Peperstraten, hij vroeg zich af hoelang het duurt voordat rijke clubs het spel van Barcelona kopiëren. Want, zo stelde hij: "is het spel van Barcelona eenvoudig na te spelen". Maar dat is het juist niet, het spel van Barcelona is bijzonder intelligent en als er één spel niet te kopiëren valt dan is dat juist het spel van Barcelona.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik snap ook niet wat mensen zo mooi vinden aan 't spel van Barcelona. Het lijkt makkelijk maar het is natuurlijk o zo moeilijk.
Desalniettemin is het driekwart van de wedstrijd gewoon niet om aan te zien. Doelloos die bal naar elkaar rondtikken voordat ze eindelijk eens de aanval zoeken...
En dan zit je gewoon te wachten totdat die steekbal een keer komt, zo voorspelbaar is het.
En dan heb je nog natuurlijk al die toneelspelers zoals Busquets, Fabregas, Sanchez, Dani Alves en Pedro...
Dan zie ik nog liever bijvoorbeeld AZ - RKC van afgelopen zondag, zo'n heerlijk spannende wedstrijd met kansen over en weer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Tja, dat jij zo geilt op Barcelona kan ik ook niks aan doen.
Kijk jij ook naar Barcelona zonder Messi? Dan is d'r al helemaal niks meer aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.