• 15.994 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.765 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Beste aankoop is Poulsen. Niet goed genoeg voor Juventus maar Ajax zal nog veel plezier aan hem beleven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Trots op mijn cluppie! Zeer zakelijk en volwassen gespeeld met de mogelijkheden die er waren. Uiteindelijk mag je concluderen dat Dortmund meer recht had op de overwinning; alleen jammer dat dit op de typische Duitse manier tot stand komt.

Trouwens een dikke middelvinger naar Bild en zekere trollen hier! Vermeer keepte een geweldige pot en Dortmund heeft alles behalve Ajax weggevaagd. Als Ajax iedere wedstrijd met deze instelling ten onder gaat in Europa dan schaam ik me er absoluut niet voor gezien de verschillen in geld en selectie.

Trots!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alderweireld speelde afgezien van dat doelpunt een grandioze pot. Al bijna een nieuwe Vertonghen aan het worden. Verder waren Vermeer, Babel en Blind idd zeer sterk vanavond

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

OMG 2 die strafschop

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Beste aankoop is Poulsen. Niet goed genoeg voor Juventus maar Ajax zal nog veel plezier aan hem beleven.

Eens. Geen wereldspeler, wel een leider op het veld, iemand die alles meegemaakt heeft en iemand met een vrij slimme lange bal. Die speelt zich wel in de basis.

Wel kut zeg. Leuk die complimenten, maar ik had liever een punt gehad.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Om een wereldspeler te zijn mag hij inderdaad wel op zijn korte pass oefenen ipv zijn lange bal

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Om een wereldspeler te zijn mag hij inderdaad wel op zijn korte pass oefenen ipv zijn lange bal

Hij is dan ook geen wereldspeler.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Poulsen speelde een bijzonder goede eerste helft, maar zat er de tweede helft helemaal doorheen.

Mijn enige kritiek puntje is Sana, die kwam echt tekort vandaag. Die lijkt nog niet klaar voor dit werk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Klopt, toch 2 of 3 keer knullig ingeleverd rond de middellijn, mag je niet verwachten van een dergelijke speler. Toch stond hij heel vaak goed en speelde hij solide.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nee, maar ik vond het jammer. Af en toe was het fantastisch, maar dan opeens plots die bal zo inleveren waardoor het gevaarlijk werd. Babel toch veruit het beste vandaag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vermeer, de achterhoede, Poulsen en Babel top.

Eriksen aardig.

Boerrigter en Sana slecht. De Jong onzichtbaar.

Dat was het ongeveer wel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vermeer: 8

Van Rhijn: 7

Alderweireld: 7

Moisander: 8

Blind: 7

Poulsen: 7

De Jong: 6

Eriksen: 6

Sana: 4

Babel: 8

Boerrigter: 5

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Haha, exact wat ik ook zou geven per speler.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kompany die bukt bij de 3-2 van Real Madrid.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Keeper ook erg goed. City nog meer kansen tegen dan Ajax twee jaar geleden. Zie Dortmund en Ajax zo wel punten pakken tegen City. Dat bij elkaar geraapte zooitje ziet er nog steeds niet uit als een team. In Engeland kom je er mee weg omdat daar kick and rush voetbal wordt gespeeld en de organisatie altijd een zooitje is. Tegen voetballende elftallen zijn Engelse ploegen vaak toch redelijk kansloos.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Kai schreef:

Sana verdiend op basis van de tweede helft toch wel een hoger cijfer. Deed vooral verdedigend prima zijn werk en maakte geen fouten en won zelfs veel duels, want van Rhijn had zijn hulp wel nodig.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mijn God wat legde Único weer een heerlijk spel op de mat. En dan die prachtige knieschuiver

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Maradona kan er een lesje van leren. Dat was weer niet nodig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Waar o waar zijn bepaalde postings van vanmiddag gebleven; over dat het vanavond 'comedy capers' zou gaan worden bij Ajax? Spoorloos!!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Moet je even terugbladeren?

Hoezo, was de Dwerg lekker bezig dan? Buiten die strafschop die mijn nichtje van 4 nog had gehad?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Maradona kan er een lesje van leren. Dat was weer niet nodig.

Een prachtig staaltje van Único. Ik geef het je te doen, 90 minuten lang City van het matje spelen en dan pas in extremis de beloning krijgen. Een schitterend moment!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Vermeer: 7.5

Van Rhijn: 6

Alderweireld: 6

Moisander: 6

Blind: 6.5

De Jong: 5

Eriksen: 3

Sana: 5

Babel: 7

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan het niet meer vinden Otherfooltje. Trek jouw archief eens even open.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

hint: comedycapers aan elkaar schrijven

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Real Madrid, de eerste club met 100 zeges in de Champions League. Met afstand de grootste club ooit.

Wel jammer dat Ronaldo er nooit staat op belangrijke momenten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Waterdicht dat archief

Maar excuses zouden inderdaad op zijn plaats zijn. Vermeer keepte meer dan prima (en ja, de penalty was ruk ingeschoten maar je moet er toch maar liggen). Net zoals een spits er toch maar moet staan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Moet je even terugbladeren?

Hoezo, was de Dwerg lekker bezig dan? Buiten die strafschop die mijn nichtje van 4 nog had gehad?

Keepte een sublieme partij. Mag ook wel eens erkend worden. Deed ie overigens vorig jaar en eind 10-11 ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Vermeer: 7.5

Van Rhijn: 6

Alderweireld: 6

Moisander: 6

Blind: 6.5

De Jong: 5

Eriksen: 3

Sana: 5

Babel: 7

Toch knap, hele wedstrijd met 10 man en maar 1-0 verliezen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg blij voor Dortmund. Zo onder je kunnen presteren, wat grote kansen weggeven, in de tweede helft heer en meester worden en volledig domineren. Vooral met het oog op het vorig seizoen krijg je dan weer zo'n toch niet weer gevoel. Gelukkig belonen ze zichzelf dan wel, de verdiende 3 punten. Hopelijk doet dit wat voor hun europese vertrouwen. Sierd was net als Dortmund ook erg uit vorm .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Waterdicht dat archief

Maar excuses zouden inderdaad op zijn plaats zijn. Vermeer keepte meer dan prima (en ja, de penalty was ruk ingeschoten maar je moet er toch maar liggen). Net zoals een spits er toch maar moet staan.

Keeper moet gewoon een hoek kiezen en dan maar hopen. Dat heeft echt niks met keeperskwaliteiten te maken, Westerveld kon ook altijd beter pingels tegenhouden dan Sar. Voor de rest heb ik de wedstrijd niet gezien, maar ik geloof best dat-ie een paar ballen op z'n lichaampje heeft gekregen. Nog geen comedycapers schijnbaar, maar de CL duurt nog 5 wedstrijden...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.