• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.737 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hij speelt zeker uitstekend, dat zal ik niet ontkennen. Ik doelde net ook op zijn aktie van zojuist

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Hij speelt zeker uitstekend, dat zal ik niet ontkennen. Ik doelde net ook op zijn aktie van zojuist

Snapte ik

Indrukwekkend wat Ajax laat zien. Ook als ze nog verliezen. Ben trots op deze wedstrijd als Ajacied. Met meer klasse voorin win je deze pot gewoon met 1-3.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ajax blijft gemakkelijker overeind dan ik had verwacht. Vermeer ziet er vaak toch wat onzeker uit maar houdt toch alles eruit. Centraal duo vind ik goed staan. Blind vind ik één van de zwakste schakels samen met Sana die dit Europese niveau duidelijk nog niet helemaal aan kan. Sterkste spelers wat mij betreft Poulsen en Babel die beide enorm veel energie in de wedstrijd stoppen en veel goed doen. Eriksen en boerrigter onzichtbaar.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Blind doet het juist beter dan verwacht

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom is Blind toch altijd zogenaamd slecht? Speelt echt prima.

Sana en Boerrigter spelen kut, de rest goed.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Erwinner schreef:

Blind doet het juist beter dan verwacht

Dan moet jij wel héle lage verwachtingen hebben gehad Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe een paar minuten van de wedstrijd niet heb gezien maar over het algemeen vind ik hem toch één van de zwakste hoor. Tweede helft wel beter dan z'n eerste waar hij wel heel erg onzeker was.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Vermeer speelt juist een wereldpot.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Het blijven Duitsers hè.. Pas als de spelersbus in Amsterdam is met deze stand dan heb je een punt binnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Het blijven Duitsers hè.. Pas als de spelersbus in Amsterdam is met deze stand dan heb je een punt binnen.

......

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

$pecial schreef:

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Wat $pecial zegt dus...... Jammer, Ajax verdiende misschien toch wel een puntje....

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Heel erg zuur voor Ajax dit.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Pijnlijk, laatste minuten, maar zat eraan te komen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Goorlappen. Bah. Wat een klap zeg.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Ik kon maar beter niets zeggen, heel zuur. Onverdiend dit.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een wedstrijd Real - City, allerlaatste minuut 3-2!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Onverdiend en erg vervelend. Toch overheerst dat ik positief ben over Ajax. Heel volwassen en sterk gespeeld. Erg jammer van de late nederlaag. Dat voelt toch wel erg zuur.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Milan-Anderlecht overigens 0-0. Las dat Emanuelson zelfs als spits werd gebruikt Wat is dit Milan afgezakt zeg. Al is het knap van Anderlecht.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Zuur voor Ajax. De twee wedstrijden tegen Dortmund waren degene waar je de punten moest pakken want tegen City en Madrid wordt het natuurlijk niks. Ajax speelde niet geweldig maar legde wel 90 minuten 100% inzet in de wedstrijd wat eigenlijk wel een puntje had verdient.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Erg klote dit, maar toch ook wel trots. Het kwartje viel helaas de verkeerde kant op. De kampioen voor Nederland deed in ieder geval niet onder voor de kampioen van Duitsland.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Kijk met een paar Zuid-Amerikanen naar City-Real. Gelukkig allemaal Barcelona fans, dus genieten.

Vooral die laatste minuten lijken me echt genieten met dat gezelschap.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Zuur voor Ajax. De twee wedstrijden tegen Dortmund waren degene waar je de punten moest pakken want tegen City en Madrid wordt het natuurlijk niks. Ajax speelde niet geweldig maar legde wel 90 minuten 100% inzet in de wedstrijd wat eigenlijk wel een puntje had verdient.

Dit City is niet onverslaanbaar, is totaal geen team. Maar toegeven, met deze nederlaag wordt plek 3 al erg lastig ja. Je zal ergens anders moeten stunten en/of thuis van DM winnen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Hier ook mineur stemming. Het is dat ik nu geen eredivisie hebt, zou een hoop ergernis besparen. Dan laat ik de CL graag aan de echte kenners. Maar bij gebrek aan beter...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Zonde. Hadden er toch eentje moeten in prikken. Voorin was het afgezien van een uitstekende Babel niet krachtig genoeg. Maar wel genoten hoor. Zie toch wel een Ajax dat durft en op de goede weg is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Erg trots op het vertoonde spel van Ajax. Ze speelden als een team en kregen zelf ook nog mogelijkheden om te winnen. Gelijkspel was eerlijker geweest als je de hele wedstrijd bekijkt. Was natuurlijk absoluut geen penal. Maar goed, hier kunnen we op voortbouwen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Jammer, maar je moet toch constateren dat een paar spelers van Ajax nog de ervaring missen of gewoon de kwaliteiten niet hebben. Eriksen had trouwens een paar momenten waar hij onnodig de bal verloor, terwijl hij ook wel weer goede momenten had. Iemand als Sana is (nog) niet goed genoeg en Boerrigter is ook niet in vorm. Dan heb je ook nog Blind links, alhoewel ik hem vandaag goed vond spelen, en dat is net iets teveel van het goede. Babel vond ik overigens zeer sterk spelen, hij is tot nu toe een goede aankoop gebleken.

EDIT: Voor de Vermeer-haters onder ons, hij keepte een prima wedstrijd en laat zichzelf zoals zovaak op het hoogste niveau gelden. Zonder hem hadden we er zeker meer tegen gehad, hij heeft echt prima gekeept vanavond.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Vooral die laatste minuten lijken me echt genieten met dat gezelschap.
Ben jij ook weer eens onder je steen vandaan gekropen? Ik woon trouwens momenteel in Israel, hoop dat je nu niet direct gaat schuimbekken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heb maar 20 minuutjes kunnen kijken maar dat Dortmund viel wel heel erg tegen, leken er ook totaal doorheen te zitten. Toch nog 1-0, ook wel weer terecht want Ajax deed ook niks meer over de middenlijn. Maar goed dat was natuurlijk met de 0-0 wel tevreden geweest.

Real - City is qua scoreverloop een instant classic, benieuwd naar de samenvatting.

En OMG zit bange Bert daar nu echt te wauwelen Die weet alles van verliezen iig...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

jordandejong schreef:

Ajax blijft gemakkelijker overeind dan ik had verwacht. Vermeer ziet er vaak toch wat onzeker uit maar houdt toch alles eruit. Centraal duo vind ik goed staan. Blind vind ik één van de zwakste schakels samen met Sana die dit Europese niveau duidelijk nog niet helemaal aan kan. Sterkste spelers wat mij betreft Poulsen en Babel die beide enorm veel energie in de wedstrijd stoppen en veel goed doen. Eriksen en boerrigter onzichtbaar.

Onzin. Blind speelde top voor zijn doen. Amper de fout in gegaan en aanvallend ging het prima. Sana begon erg dramatisch, maar speelde een prima tweede helft. Babel was fantastisch. Poulsen was wisselvallig, legde een paar ballen op de stropdas en had wat intercepties, maar leverde de bal ook af en toe echt amateuristisch in. Net zoals Eriksen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Ben jij ook weer eens onder je steen vandaan gekropen? Ik woon trouwens momenteel in Israel, hoop dat je nu niet direct gaat schuimbekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.