• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.634 seizoenen
  • 654.053 acteurs
  • 200.195 gebruikers
  • 9.448.693 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Bij mij heeft Swerts me de CL bezorgt. Balen dat-ie weg is bij Fey.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

Freddy Adu deed het bij mij ook goed met FM, maar we weten hoe het hem vergaan is.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Toen ik nog voetbalspelletjes speelde (Fifa 09 was de laatste) won ik steeds alle mogelijke prijzen met Altidore in de spits.

Vormde toen een duo met Agüero, wat een koningskoppel.


avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Wou net zeggen. Ibrahima Bakayoko, Jonas Lunden, Julius Aghahowa, Kennedy Bakircioglu, Bojan Djordjic, Johnnier Montano, de lijst van FM helden waarmee ik alles won die verder weinig gepresteerd hebben in het echt is oneindig...


avatar van Pruim

Pruim

  • 1483 berichten
  • 723 stemmen

Salvatore Foti van Sampdoria. Heeft in het echt nog even in de belangstelling gestaan van Manchester United, scoorde voor mij zo'n beetje altijd 2 goals per wedstrijd, bij welke ploeg dan ook. Nu -voor ongeveer het negentiende seizoen op rij- door Sampdoria verhuurd, aan Brescia deze keer. Die staat waarschijnlijk op zijn vierenzestigste nogsteeds te boek als talent.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voordat steunpilaar Moisander weggekaapt werd klopt het, maar hiermee compenseer je veel en ga je er zelfs ver op vooruit. AZ is voor mij titelkandidaat numero uno, met PSV vlak daarna. Ajax en Twente mogen tot speelronde 30 ook nog wel hopen.

Jij blijft ook een man van uitersten he

AZ heeft een aardige basisploeg, maar nauwelijks individuele klasse (behalve bv Maher). Dat zal best een tijdje goed gaat, maar de top 3 zullen ze niet halen. Moet gek lopen als Ajax, PSV en Twente niet de top 3 vormen.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

Frank de Boer gaat voor de hattrick dit seizoen. Derde keer op rij landstitel. Lijkt me logisch.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind het wel eens tijd voor een Europese prognose:

Kampioen 11-12:

Nederland: Ajax - runner up: PSV

Belgie: Anderlecht - runner up: Luik

Duitsland: Bayern - runner up: Dortmund

Engeland: Man Utd - runner up: Man City

Italie: Juventus - runner up: Inter

Schotland: Lastig, ik denk Celtic - runner up: Aberdeen

Spanje: Barcelona - runner up: Real Madrid

Portugal: Benfica, zeker als Hulk Porto verlaat. - runner up: Porto

Frankrijk: P$G - runner up: Lyon

Champions League: Real Madrid (laten we hopen van niet...maar met Modric een sterke ploeg) - runner up: Man Utd

Uefa Cup: Liverpool - runner up: Valencia


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij blijft ook een man van uitersten he

AZ heeft een aardige basisploeg, maar nauwelijks individuele klasse (behalve bv Maher). Dat zal best een tijdje goed gaat, maar de top 3 zullen ze niet halen. Moet gek lopen als Ajax, PSV en Twente niet de top 3 vormen.

Dat werl, en Verbeek's excessieve trainingsschema's eisen laat in een seizoen toch zijn tol maar ben inderdaad een man van uitersten en als er een favoriete speler van me dan een team komt versterken kom ik superlatieven tekort .


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Pellè, wat een held! Laten we hopen dat hij naar Feyenoord gaat. Ik zou Rotterdamse vaders dan echter wel adviseren om hun 14-16 jarige dochters 's avonds niet meer alleen over straat te laten gaan.

Henriksen naar AZ? Hij is in ieder geval al in Alkmaar gespot voor een medische keuring. Ik weet eigenlijk niks over deze speler, maar heb goede verhalen over hem gehoord. Dit zou een hele fijne aankoop zijn, mede ook omdat je dan twee vliegen in één klap slaat. Maher kan dan een aanvallende rol op het middenveld vertolken in plaats van een defensieve. Tevens kan Falkenburg dan plaatsnemen op de bank. Als basisspeler komt hij tekort, als invaller wil hij nog weleens wat goals meepikken.


avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

  • 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lefgozer schreef:

Pellè, wat een held! Laten we hopen dat hij naar Feyenoord gaat. Ik zou Rotterdamse vaders dan echter wel adviseren om hun 14-16 jarige dochters 's avonds niet meer alleen over straat te laten gaan.

Henriksen naar AZ? Hij is in ieder geval al in Alkmaar gespot voor een medische keuring. Ik weet eigenlijk niks over deze speler, maar heb goede verhalen over hem gehoord. Dit zou een hele fijne aankoop zijn, mede ook omdat je dan twee vliegen in één klap slaat. Maher kan dan een aanvallende rol op het middenveld vertolken in plaats van een defensieve. Tevens kan Falkenburg dan plaatsnemen op de bank. Als basisspeler komt hij tekort, als invaller wil hij nog weleens wat goals meepikken.

Waarom is Pellè zo'n held als ik vragen mag? Hij heeft nergens iets gepresteerd, waarom dan wel bij Feyenoord?


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik heb altijd genoten van hem toen hij nog bij AZ speelde. Maar dan meer op een antiheld-achtige manier. Hij heeft gewoon veel Alkmaarse harten weten te veroveren tijdens zijn AZ-periode, ook al scoorde hij niet bar veel.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Net een rondleiding in de Amsterdam Arena voor mijn pa en mij besteld voor zijn verjaardag. Hij als rasechte Amsterdammer moet daar echt een keer heen net als ik trouwens (schaam schaam).


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Net een rondleiding in de Amsterdam Arena voor mijn pa en mij besteld voor zijn verjaardag. Hij als rasechte Amsterdammer moet daar echt een keer heen net als ik trouwens (schaam schaam).

Nooit de ArenA nog bezocht? Hmz...

Had je beter een combi kunnen doen met een wedstrijdje meepakken en een stadiontour.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Sowieso een wedstrijd. Veel leuker dan zo'n commercieel tourtje.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Net een rondleiding in de Amsterdam Arena voor mijn pa en mij besteld voor zijn verjaardag. Hij als rasechte Amsterdammer moet daar echt een keer heen net als ik trouwens (schaam schaam).

Leuk gaan jullie systeemwandjes en badkamer tegels kijken. Top idee!


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nooit de ArenA nog bezocht? Hmz...

Had je beter een combi kunnen doen met een wedstrijdje meepakken en een stadiontour.

Kan jij meteen wel met ze mee denk? Zie jij het stadion ook eens in het echt!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Kan jij meteen wel met ze mee denk? Zie jij het stadion ook eens in het echt!

Jammer voor je, kom er al vrij lang. Maar toch leuk geprobeerd deze poging.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Had effies niet genoeg geld op de bank om meteen kaartjes te kopen. Doen we dan een andere keer nog wel.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zie het overigens niet als een verwijt ofzo, want zo bedoelde ik het absoluut niet


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Is toch leuk zo een rondleiding. Heb ik ook eens gedaan met een paar vrienden toen ik in Amsterdam was. Is wel al een aantal jaren geleden, toen Litmanen was teruggekeerd.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Da's dan 10 jaar terug, keerde in de zomer van 2002 weer terug


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Fenerbahce-Spartak was het laatste kwartier zinderend spannend zeg. Spartak door, Kuijt naar de EL en Demy de Zeeuw de CL in.


avatar van FillumGek

FillumGek

  • 8987 berichten
  • 3422 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Demy de Zeeuw de CL in.

Op het bankje dan he Was inderdaad erg spannend, hele tweede helft was wel vermakelijk. Spartak door het oog van de naald door.

Wat is Barça aan het doen zeg...

edit: En rode kaart voor Adriano, kan er ook nog wel bij.


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zo'n Fenerbahçe tegen Spartak is toch veel leuker om te kijken dan voor de zoveelste keer een wedstrijd van Barça, AC Milan of Real Madrid te moeten kijken? Ik heb eindelijk weer eens genoten van een CL-wedstrijd.


avatar van FillumGek

FillumGek

  • 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Vrije trap van Messi


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

In stief 2 jaar tijd het 'beste team aller tijden' achtereenvolgens de Copa, de Liga en de Supercopa afpakken... voor ons stervelingen een onmogelijkheid, voor Único een doorsnee woensdagavond.

Next stop: Wembley.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

In stief 2 jaar tijd het 'beste team aller tijden' achtereenvolgens de Copa, de Liga en de Supercopa afpakken... voor ons stervelingen een onmogelijkheid, voor Único een doorsnee woensdagavond.

En dan zeggen ze dat Ronaldo er nooit staat in belangrijke wedstrijden.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dat hebben we in Oekraïne wel weer gezien

Maareh, 5 goals in de laatste 6 wedstrijden tegen Barca of zo? Beslissende in de Copa, beslissende in de Liga, nu weer 2 goals. Wat een fenomeen is het toch, een wonder op sloffen.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik lees net op voetbalzone dat Ronaldo het 19 jaar oude record van Iván Zamorano heeft geëvenaard. Dat was tot vandaag dus de enige die 5 Clásicos op rij kon scoren tegen de aartsrivaal uit Catalonië.

El Único & CR7, wat een dodelijke combinatie.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.