- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Bij mij heeft Swerts me de CL bezorgt. Balen dat-ie weg is bij Fey. 
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Freddy Adu deed het bij mij ook goed met FM, maar we weten hoe het hem vergaan is. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Toen ik nog voetbalspelletjes speelde (Fifa 09 was de laatste) won ik steeds alle mogelijke prijzen met Altidore in de spits.
Vormde toen een duo met Agüero, wat een koningskoppel.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Wou net zeggen. Ibrahima Bakayoko, Jonas Lunden, Julius Aghahowa, Kennedy Bakircioglu, Bojan Djordjic, Johnnier Montano, de lijst van FM helden waarmee ik alles won die verder weinig gepresteerd hebben in het echt is oneindig...
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Salvatore Foti van Sampdoria. Heeft in het echt nog even in de belangstelling gestaan van Manchester United, scoorde voor mij zo'n beetje altijd 2 goals per wedstrijd, bij welke ploeg dan ook. Nu -voor ongeveer het negentiende seizoen op rij- door Sampdoria verhuurd, aan Brescia deze keer. Die staat waarschijnlijk op zijn vierenzestigste nogsteeds te boek als talent.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voordat steunpilaar Moisander weggekaapt werd klopt het, maar hiermee compenseer je veel en ga je er zelfs ver op vooruit. AZ is voor mij titelkandidaat numero uno, met PSV vlak daarna. Ajax en Twente mogen tot speelronde 30 ook nog wel hopen.
Jij blijft ook een man van uitersten he 
AZ heeft een aardige basisploeg, maar nauwelijks individuele klasse (behalve bv Maher). Dat zal best een tijdje goed gaat, maar de top 3 zullen ze niet halen. Moet gek lopen als Ajax, PSV en Twente niet de top 3 vormen.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Frank de Boer gaat voor de hattrick dit seizoen. Derde keer op rij landstitel. Lijkt me logisch. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het wel eens tijd voor een Europese prognose:
Kampioen 11-12:
Nederland: Ajax - runner up: PSV
Belgie: Anderlecht - runner up: Luik
Duitsland: Bayern - runner up: Dortmund
Engeland: Man Utd - runner up: Man City
Italie: Juventus - runner up: Inter
Schotland: Lastig, ik denk Celtic
- runner up: Aberdeen
Spanje: Barcelona - runner up: Real Madrid
Portugal: Benfica, zeker als Hulk Porto verlaat. - runner up: Porto
Frankrijk: P$G - runner up: Lyon
Champions League: Real Madrid (laten we hopen van niet...maar met Modric een sterke ploeg) - runner up: Man Utd
Uefa Cup: Liverpool - runner up: Valencia
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij blijft ook een man van uitersten he 
AZ heeft een aardige basisploeg, maar nauwelijks individuele klasse (behalve bv Maher). Dat zal best een tijdje goed gaat, maar de top 3 zullen ze niet halen. Moet gek lopen als Ajax, PSV en Twente niet de top 3 vormen.
Dat werl, en Verbeek's excessieve trainingsschema's eisen laat in een seizoen toch zijn tol maar ben inderdaad een man van uitersten en als er een favoriete speler van me dan een team komt versterken kom ik superlatieven tekort
.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Pellè, wat een held!
Laten we hopen dat hij naar Feyenoord gaat. Ik zou Rotterdamse vaders dan echter wel adviseren om hun 14-16 jarige dochters 's avonds niet meer alleen over straat te laten gaan.
Henriksen naar AZ? Hij is in ieder geval al in Alkmaar gespot voor een medische keuring. Ik weet eigenlijk niks over deze speler, maar heb goede verhalen over hem gehoord. Dit zou een hele fijne aankoop zijn, mede ook omdat je dan twee vliegen in één klap slaat. Maher kan dan een aanvallende rol op het middenveld vertolken in plaats van een defensieve. Tevens kan Falkenburg dan plaatsnemen op de bank. Als basisspeler komt hij tekort, als invaller wil hij nog weleens wat goals meepikken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Pellè, wat een held!
Laten we hopen dat hij naar Feyenoord gaat. Ik zou Rotterdamse vaders dan echter wel adviseren om hun 14-16 jarige dochters 's avonds niet meer alleen over straat te laten gaan.
Henriksen naar AZ? Hij is in ieder geval al in Alkmaar gespot voor een medische keuring. Ik weet eigenlijk niks over deze speler, maar heb goede verhalen over hem gehoord. Dit zou een hele fijne aankoop zijn, mede ook omdat je dan twee vliegen in één klap slaat. Maher kan dan een aanvallende rol op het middenveld vertolken in plaats van een defensieve. Tevens kan Falkenburg dan plaatsnemen op de bank. Als basisspeler komt hij tekort, als invaller wil hij nog weleens wat goals meepikken.
Waarom is Pellè zo'n held als ik vragen mag? Hij heeft nergens iets gepresteerd, waarom dan wel bij Feyenoord?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik heb altijd genoten van hem toen hij nog bij AZ speelde. Maar dan meer op een antiheld-achtige manier. Hij heeft gewoon veel Alkmaarse harten weten te veroveren tijdens zijn AZ-periode, ook al scoorde hij niet bar veel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Net een rondleiding in de Amsterdam Arena voor mijn pa en mij besteld voor zijn verjaardag. Hij als rasechte Amsterdammer moet daar echt een keer heen net als ik trouwens (schaam schaam).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Net een rondleiding in de Amsterdam Arena voor mijn pa en mij besteld voor zijn verjaardag. Hij als rasechte Amsterdammer moet daar echt een keer heen net als ik trouwens (schaam schaam).
Nooit de ArenA nog bezocht? Hmz...
Had je beter een combi kunnen doen met een wedstrijdje meepakken en een stadiontour.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Sowieso een wedstrijd. Veel leuker dan zo'n commercieel tourtje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Net een rondleiding in de Amsterdam Arena voor mijn pa en mij besteld voor zijn verjaardag. Hij als rasechte Amsterdammer moet daar echt een keer heen net als ik trouwens (schaam schaam).
Leuk gaan jullie systeemwandjes en badkamer tegels kijken. Top idee!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nooit de ArenA nog bezocht? Hmz...
Had je beter een combi kunnen doen met een wedstrijdje meepakken en een stadiontour.
Kan jij meteen wel met ze mee denk? Zie jij het stadion ook eens in het echt!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kan jij meteen wel met ze mee denk? Zie jij het stadion ook eens in het echt!
Jammer voor je, kom er al vrij lang. Maar toch leuk geprobeerd deze poging.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Had effies niet genoeg geld op de bank om meteen kaartjes te kopen. Doen we dan een andere keer nog wel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zie het overigens niet als een verwijt ofzo, want zo bedoelde ik het absoluut niet 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is toch leuk zo een rondleiding. Heb ik ook eens gedaan met een paar vrienden toen ik in Amsterdam was. Is wel al een aantal jaren geleden, toen Litmanen was teruggekeerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Da's dan 10 jaar terug, keerde in de zomer van 2002 weer terug 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Fenerbahce-Spartak was het laatste kwartier zinderend spannend zeg. Spartak door, Kuijt naar de EL en Demy de Zeeuw de CL in.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3422 stemmen
Demy de Zeeuw de CL in.
Was inderdaad erg spannend, hele tweede helft was wel vermakelijk. Spartak door het oog van de naald door.
Wat is Barça aan het doen zeg... 
edit: En rode kaart voor Adriano, kan er ook nog wel bij.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zo'n Fenerbahçe tegen Spartak is toch veel leuker om te kijken dan voor de zoveelste keer een wedstrijd van Barça, AC Milan of Real Madrid te moeten kijken? Ik heb eindelijk weer eens genoten van een CL-wedstrijd.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
In stief 2 jaar tijd het 'beste team aller tijden' achtereenvolgens de Copa, de Liga en de Supercopa afpakken... voor ons stervelingen een onmogelijkheid, voor Único een doorsnee woensdagavond.
Next stop: Wembley.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In stief 2 jaar tijd het 'beste team aller tijden' achtereenvolgens de Copa, de Liga en de Supercopa afpakken... voor ons stervelingen een onmogelijkheid, voor Único een doorsnee woensdagavond.

En dan zeggen ze dat Ronaldo er nooit staat in belangrijke wedstrijden.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat hebben we in Oekraïne wel weer gezien 
Maareh, 5 goals in de laatste 6 wedstrijden tegen Barca of zo? Beslissende in de Copa, beslissende in de Liga, nu weer 2 goals. Wat een fenomeen is het toch, een wonder op sloffen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik lees net op voetbalzone dat Ronaldo het 19 jaar oude record van Iván Zamorano heeft geëvenaard. Dat was tot vandaag dus de enige die 5 Clásicos op rij kon scoren tegen de aartsrivaal uit Catalonië.
El Único & CR7, wat een dodelijke combinatie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
