• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.053 acteurs
  • 200.192 gebruikers
  • 9.448.553 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

eRCee schreef:

Pirlo miste het jaar ervoor wel een Panenka. Helemaal uitrekenen kan je het gewoon niet, dus de adoratie als het lukt en de negatieve reacties als het niet lukt vind ik altijd wat overdreven.

Die adoratie als het wel lukt heb jij bij mij dan ook niet gezien. Je moet gewoon eindeloos oefenen op penalty's net zolang tot je hem moeiteloos redelijk hard in de bovenhoek kan schieten dan is elke keeper kansloos.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als kansen missen een kunst was...

Man man, hoeveel wil er hebben Anderlecht Maar goed, ik gun het onze Belgische vrienden (en John) ook wel. Leuke revanche van Proto met die bal oppakken in de laatste minuten; heb het zelden gezien dat een tegenstander al rond de 20 (?) minuut geel krijgt voor tijd rekken.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Oeps:

De UEFA is een onderzoek gestart naar de incidenten bij Feyenoord - Dynamo Kiev, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Bij het duel werd er door Feyenoord fans vuurwerk afgestoken en werden er voorwerpen op het veld gegooid. Feyenoord ligt zoals bekend onder een vergrootglas bij de Europese voetbalbond


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Was te verwachten natuurlijk. Hopelijk blijft het bij een boete.

Anders moeten de tribunes van de nieuwe Kuip maar zo ver van het veld gebouwd worden dat die "supporters" het veld niet meer halen...


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13035 stemmen

Materny schreef:

heb het zelden gezien dat een tegenstander al rond de 20 (?) minuut geel krijgt voor tijd rekken.

Eerste geel was denk ik rond de 40e minuut. Maar het moet wel een recordaantal krampgevallen zijn denk ik. Behalve dan de laatste 10 minuten, toen waren de krampen weg bij AEL


avatar van stfuympos

stfuympos

  • 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Anders moeten de tribunes van de nieuwe Kuip maar zo ver van het veld gebouwd worden dat die "supporters" het veld niet meer halen...

Dat wil je niet, gewoon nog beter controleren.


avatar van RuudC

RuudC

  • 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Beetje jammer dat de harde kern van Feyenoord nergens lessen uit trekt....


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Ajax en PSV vrezen Europees fiasco van concurrenten in titelstrijd

Nou vind ik die Brands maar een eikel, maar ik ben het in deze wel met hem eens. Twente, Hveen en Feyenoord is minder relevant in deze, maar het zou ook met het oog op de titelstrijd fijn zijn als Twente in de EL blijft spelen.

Buiten dat, het zou voor Nederland wel dieptriest zijn als we in september met alleen Ajax en PSV het Europese seizoen starten.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

RuudC schreef:

Beetje jammer dat de harde kern van Feyenoord nergens lessen uit trekt....

Zitten helaas te veel mongolen tussen voor wie zelfs de lagere school al te hoog gegrepen was. Rest is schijnbaar niet in staat om sociale controle toe te passen.


avatar van RuudC

RuudC

  • 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik vind het vooral zonde voor Feyenoord. Jarenlang ploeteren om er weer bovenop te komen en dan zitten er weer lui in je eigen aanhang die alles verpesten.



avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De maatregelen moeten ook gewoon vooral veel strenger. Al keurt de harde kern dit ook gewoon af, in vak S en X wordt je in zo'n geval gelijk tot de orde geroepen. Dus dit afschuiven op de harde kern is ook onterecht.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo, eindelijk zijn we wakker in Nederland. Henriksen hoogstwaarschijnlijk naar AZ. Magistrale aankoop. Ajax? PSV? AZ is gewoon titelkandidaat.



avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo, eindelijk zijn we wakker in Nederland. Henriksen hoogstwaarschijnlijk naar AZ. Magistrale aankoop. Ajax? PSV? AZ is gewoon titelkandidaat.

Stond bij PSV ook op het lijstje maar moesten eerst spelers voor vertrekken. Ook goede verhalen over gehoord deze Henriksen. Rosenborg heeft trouwens al bevestigd.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ajax? PSV? AZ is gewoon titelkandidaat.

Niks nieuws.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Stond bij PSV ook op het lijstje maar moesten eerst spelers voor vertrekken. Ook goede verhalen over gehoord deze Henriksen. Rosenborg heeft trouwens al bevestigd.

Klopt, was ook echt een goede aankoop geweest. Zou gehaald worden als Toivonen wegging begreep ik? Schijnt idd weergaloos te zijn, de keren dat ik 'm zag was ie behoorlijk indrukwekkend.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Niks nieuws.

Voordat steunpilaar Moisander weggekaapt werd klopt het, maar hiermee compenseer je veel en ga je er zelfs ver op vooruit. AZ is voor mij titelkandidaat numero uno, met PSV vlak daarna. Ajax en Twente mogen tot speelronde 30 ook nog wel hopen.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

We zullen zien. AZ heeft nog altijd een zeer smalle groep, dat gaat ze punten kosten. Wanneer een Altidore zou wegvallen kom je al uit bij Boymans of Gudmundsson (word je niet vrolijk van). Zwakke backs als Gorter en Marcellis, nu ook Moisander weg. Op het middenveld hebben ze redelijk veel goede keus.

Nee; circa 9 van AZ zijn van degelijk niveau; daarachter kom je al uit bij namen als Boymans, Reijnen en Berghuis; hoogstens middelmaat.


avatar van stijf

stijf

  • 342 berichten
  • 232 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo, eindelijk zijn we wakker in Nederland. Henriksen hoogstwaarschijnlijk naar AZ. Magistrale aankoop. Ajax? PSV? AZ is gewoon titelkandidaat.

Uitstekende speler, maar niet het type speler dat Ajax nodig heeft, Henriksen moet het vooral hebben van zijn dynamiek en het vermogen om box-to-box te spelen. Een speler die nogal eens aansluit bij de spitsen en zo'n speler hebben we al in de vorm van Siem de Jong. Neemt niet weg dat het een goede aankoop is van AZ.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dat wil je niet, gewoon nog beter controleren.

Was uiteraard ook niet serieus bedoelt.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

RuudC schreef:

Beetje jammer dat de harde kern van Feyenoord nergens lessen uit trekt....

Is waarschijnlijk niet eens (deels) de harde kern. Gewoon een paar van die jonge gassie, die hun emoties niet onder controle hebben en heel dom wat dingen op het veld gooien.

Edit: wat NW ook zegt. Al gaat (een deel van) de harder kern ook niet vrijuit natuurlijk.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo, eindelijk zijn we wakker in Nederland. Henriksen hoogstwaarschijnlijk naar AZ. Magistrale aankoop. Ajax? PSV? AZ is gewoon titelkandidaat.

En vorig seizoen vond je het nog lachwekkend dat mensen AZ als titelkandidaat zagen, terwijl ze er toch op achteruit zijn gegaan.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha ja, maar toen hadden ze niet de Scandinavische Hamsik .

Het leeuwendeel van de "harde kern" leven voor Feyenoord en die doen dit soort dingen niet. Ze zijn tot in veel in staat maar dit hoort er niet toe, en past al helemaal niet bij de code.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Toen hadden ze de goede Elm en Moisander nog.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En Holman, en in mindere mate Poulsen.

Buiten Viergever om is hun verdediging niet veel bijzonders. En voor de rest is de spoeling gewoon te dun wanneer blessures en schorsingen een feit worden. Ik zal ze niet afschrijven als titelkandidaat, maar denk dat het toch een 3e a 5e plek gaat worden.

Nog twee dagen voor we met lijstjes kunnen gaan strooien hier. Zolang er geen gekke dingen gaan gebeuren meer kwa transfers lijkt het me toch weer tussen PSV en Ajax te gaan; met Twente als dark horse.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ze zijn een outsider. Eigenlijk net zo hard als Feyenoord. Hoewel Feyenoord met Pelle een grote titelkandidaat is natuurlijk.

Holman vind ik niet bijzonder en voegde niet veel toe, al is het fijn voor de breedte. Elm was hun belangrijkste speler vorig seizoen.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zal die drie elke dag van de week opgeven voor Henriksen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Niet zo overdrijven, Watts.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die beste jongen heeft mij met Fifa12 drie keer op rij de CL bezorgt, en heeft altijd contractverlenging geaccepteerd. Mag ik even? .


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.