- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hierin spreek je jezelf tegen. Fernandez is totaal geen aanspeelpunt. Met scorende middenvelders niet verkeerd. Maar geef dan Achahbar de kans.
Weet ik. Bedoelde meer dat Pelle in niveau niks extra's zal brengen, kan je net zo goed Fernandez opstellen. Als je een nieuwe spits haalt, dan moet hij wel duidelijk beter zijn lijkt me.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Feyenoord begrippen.
"Feyenoord begrippen" is een heel vage term. Fernandez haalt in ieder geval lang niet het niveau waarnaar Feyenoord streeft en is, samen met nog wat spelers, kwalitatief een heel stuk minder dan zijn Feyenoordcollega's.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Weet ik. Bedoelde meer dat Pelle in niveau niks extra's zal brengen, kan je net zo goed Fernandez opstellen. Als je een nieuwe spits haalt, dan moet hij wel duidelijk beter zijn lijkt me.
Eens. Daarom moet Feyenoord niet met hem in zee gaan. Dan spreekt van Geel zichzelf tegen.
Toch, liever iets erbij dan het heel het seizoen met Achahbar, Fernandez en Ten Vrede doen. Maar niet ten koste van een hoog salaris.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Eens. Daarom moet Feyenoord niet met hem in zee gaan. Dan spreekt van Geel zichzelf tegen.
Toch, liever iets erbij dan het heel het seizoen met Achahbar, Fernandez en Ten Vrede doen. Maar niet ten koste van een hoog salaris.
Zet je Immers in de spits, is een aardig aanspeelpunt. Als je niks goeds kan vinden, bewaar je geld en voorkom paniekaankopen.
Edit: Spannend potje btw, Anderlecht-Limassol. Uit met 2-1 verloren en nu moet Anderlecht dus thuis winnen. Ze krijgen de bal er nog niet in, 0-0 met rust. Die CL voorrondeduels kijken bevalt goed als je weet dat je eigen club al in het hoofdtoernooi zit 
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13035 stemmen
Anderlecht - AEL is écht niet aan te zien. 75 minuten ver en al twee maal geel voor tijdrekken. En da's dan nog schappelijk
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Enorm spannende pot in Brussel zeg. Anderlecht mist echt heel veel kansen.
En nu 1-0!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Haha, zit gewoon te juichen voor Anderlecht. Vervelende Cyprioten!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, zit gewoon te juichen voor Anderlecht. Vervelende Cyprioten!
Ik was ook wel blij. Wat een kutteam dat Limassol. Anderlecht kan er ook weinig van, maar heeft alle recht op de winst vanavond.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oe la la, 2-0 en vd Brom gaat de CL in!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nou nou, John kan zich ook wel een beetje aanstellen ... Alsof ze de CL al gewonnen hebben, tegen notabene Limassol.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou nou, John kan zich ook wel een beetje aanstellen ... Alsof ze de CL al gewonnen hebben, tegen notabene Limassol.
Gek zeg, grote ontlading als je in de laatste tien minuten de 2 goals maakt.
Soms word ik wat moe zeg, of iemand niet meer blij mag zijn met zijn 1e CL deelname ooit als coach.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Hij mag best blij zijn, maar de orgie op de grond met z'n assistent - inclusief rode plofkop - vond ik lichtelijk genant.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij mag best blij zijn, maar een orgie op de grond met z'n assistent - inclusief rode plofkop - vind ik lichtelijk genant.
Ja, want vd Brom is een coach die al 10 seizoenen CL heeft gehad he....
Anderlecht voor het eerst sinds 2006 in de CL, ik snap de ontlading wel. ArenA ontplofte ook volledig (inclusief Jol en technische staf) toen Ajax Kiev eruit knikkerde 2 seizoenen terug, eerste deelname in 5 jaar was dat ofzo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Laat ik het zo zeggen: zelfs Feyenoord had de CL gehaald als ze tegen Limassol moesten 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Anderlecht - Ajax - Dinamo Kiev - Barcelona. Dat zou een mooie pot voor Ajax zijn. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Anderlecht en Ajax zitten in dezelfde pot las ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit was er financieel ook op of onder voor Anderlecht. Bodem was al in zicht werd gister gezegd, dus gun het Anderlecht van harte. Ook mooi voor van den Brom, die kan voorlopig niet meer stuk daar.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13035 stemmen
Echt mooi voor Anderlecht ja, de druk was hoog en tot voor 10 minuten van het eind zag het er barslecht uit, kan de ontlading dan ook echt wel begrijpen. Prachtige match, al is het dan wel omdat het uiteindelijk goed afgelopen is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Anderlecht en Ajax zitten in dezelfde pot las ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind ik ook. Zeker de vorige clash was lachen met 0-3 en 2-0 winnen 
Donderdagavond 18.00 uur. Ik zit klaar.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ach man, wat is er mis met je emoties tonen en blij te zijn? Sport is emotie.
(heb het niet gezien, trouwens).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha Udinese eruit en Braga door omdat er 1 bij Udinese in de penaltyserie een mislukte Panenka deed 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Als je ziet dat de keeper een hoek in gaat duiken en je doet dan een panenka is het inderdaad goed gedaan. Als je op goed geluk gaat gokken ben je een domme klojo.
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
Pirlo miste het jaar ervoor wel een Panenka. Helemaal uitrekenen kan je het gewoon niet, dus de adoratie als het lukt en de negatieve reacties als het niet lukt vind ik altijd wat overdreven.
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Haha Udinese eruit en Braga door omdat er 1 bij Udinese in de penaltyserie een mislukte Panenka deed
Balen. Honderd keer liever Udinese in de CL dan dat suffe Braga. Maar ja, dan moet je wel winnen..
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Voetbalzone - 'Zoekend Feyenoord komt mogelijk uit bij voormalig AZ-spits Pellè'
Pelle
. Op het jeugd WK in ons land was Pelle fenomenaal. Ik vond het toen ook prachtig dat hij naar AZ kwam. Kwaliteiten heeft die gozer in overvloed maar hij moet even een schop onder zijn kont krijgen. Van Koeman. Die voelt ie wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
