• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.053 acteurs
  • 200.191 gebruikers
  • 9.448.548 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hierin spreek je jezelf tegen. Fernandez is totaal geen aanspeelpunt. Met scorende middenvelders niet verkeerd. Maar geef dan Achahbar de kans.

Weet ik. Bedoelde meer dat Pelle in niveau niks extra's zal brengen, kan je net zo goed Fernandez opstellen. Als je een nieuwe spits haalt, dan moet hij wel duidelijk beter zijn lijkt me.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Feyenoord begrippen.

"Feyenoord begrippen" is een heel vage term. Fernandez haalt in ieder geval lang niet het niveau waarnaar Feyenoord streeft en is, samen met nog wat spelers, kwalitatief een heel stuk minder dan zijn Feyenoordcollega's.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Weet ik. Bedoelde meer dat Pelle in niveau niks extra's zal brengen, kan je net zo goed Fernandez opstellen. Als je een nieuwe spits haalt, dan moet hij wel duidelijk beter zijn lijkt me.

Eens. Daarom moet Feyenoord niet met hem in zee gaan. Dan spreekt van Geel zichzelf tegen.

Toch, liever iets erbij dan het heel het seizoen met Achahbar, Fernandez en Ten Vrede doen. Maar niet ten koste van een hoog salaris.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Eens. Daarom moet Feyenoord niet met hem in zee gaan. Dan spreekt van Geel zichzelf tegen.

Toch, liever iets erbij dan het heel het seizoen met Achahbar, Fernandez en Ten Vrede doen. Maar niet ten koste van een hoog salaris.

Zet je Immers in de spits, is een aardig aanspeelpunt. Als je niks goeds kan vinden, bewaar je geld en voorkom paniekaankopen.

Edit: Spannend potje btw, Anderlecht-Limassol. Uit met 2-1 verloren en nu moet Anderlecht dus thuis winnen. Ze krijgen de bal er nog niet in, 0-0 met rust. Die CL voorrondeduels kijken bevalt goed als je weet dat je eigen club al in het hoofdtoernooi zit


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13035 stemmen

Anderlecht - AEL is écht niet aan te zien. 75 minuten ver en al twee maal geel voor tijdrekken. En da's dan nog schappelijk


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Enorm spannende pot in Brussel zeg. Anderlecht mist echt heel veel kansen.

En nu 1-0!


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Haha, zit gewoon te juichen voor Anderlecht. Vervelende Cyprioten!


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Haha, zit gewoon te juichen voor Anderlecht. Vervelende Cyprioten!

Ik was ook wel blij. Wat een kutteam dat Limassol. Anderlecht kan er ook weinig van, maar heeft alle recht op de winst vanavond.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oe la la, 2-0 en vd Brom gaat de CL in!


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Nou nou, John kan zich ook wel een beetje aanstellen ... Alsof ze de CL al gewonnen hebben, tegen notabene Limassol.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Nou nou, John kan zich ook wel een beetje aanstellen ... Alsof ze de CL al gewonnen hebben, tegen notabene Limassol.

Gek zeg, grote ontlading als je in de laatste tien minuten de 2 goals maakt.

Soms word ik wat moe zeg, of iemand niet meer blij mag zijn met zijn 1e CL deelname ooit als coach.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Hij mag best blij zijn, maar de orgie op de grond met z'n assistent - inclusief rode plofkop - vond ik lichtelijk genant.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Hij mag best blij zijn, maar een orgie op de grond met z'n assistent - inclusief rode plofkop - vind ik lichtelijk genant.

Ja, want vd Brom is een coach die al 10 seizoenen CL heeft gehad he....

Anderlecht voor het eerst sinds 2006 in de CL, ik snap de ontlading wel. ArenA ontplofte ook volledig (inclusief Jol en technische staf) toen Ajax Kiev eruit knikkerde 2 seizoenen terug, eerste deelname in 5 jaar was dat ofzo.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Laat ik het zo zeggen: zelfs Feyenoord had de CL gehaald als ze tegen Limassol moesten


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Anderlecht - Ajax - Dinamo Kiev - Barcelona. Dat zou een mooie pot voor Ajax zijn.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Anderlecht en Ajax zitten in dezelfde pot las ik.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit was er financieel ook op of onder voor Anderlecht. Bodem was al in zicht werd gister gezegd, dus gun het Anderlecht van harte. Ook mooi voor van den Brom, die kan voorlopig niet meer stuk daar.


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13035 stemmen

Echt mooi voor Anderlecht ja, de druk was hoog en tot voor 10 minuten van het eind zag het er barslecht uit, kan de ontlading dan ook echt wel begrijpen. Prachtige match, al is het dan wel omdat het uiteindelijk goed afgelopen is.


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Anderlecht en Ajax zitten in dezelfde pot las ik.

Jammer, Ajax-Anderlecht is altijd een mooi affiche.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

(quote)
Jammer, Ajax-Anderlecht is altijd een mooi affiche.

Vind ik ook. Zeker de vorige clash was lachen met 0-3 en 2-0 winnen

Donderdagavond 18.00 uur. Ik zit klaar.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ach man, wat is er mis met je emoties tonen en blij te zijn? Sport is emotie.

(heb het niet gezien, trouwens).


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Udinese eruit en Braga door omdat er 1 bij Udinese in de penaltyserie een mislukte Panenka deed


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Datzelfde had ook bij Pirlo kunnen gebeuren. Maar als hij het doet zegt iedereen dat het geniaal is.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Als je ziet dat de keeper een hoek in gaat duiken en je doet dan een panenka is het inderdaad goed gedaan. Als je op goed geluk gaat gokken ben je een domme klojo.


avatar van Apollinisch

Apollinisch

  • 21301 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Datzelfde had ook bij Pirlo kunnen gebeuren. Maar als hij het doet zegt iedereen dat het geniaal is.
Pirlo miste dan ook niet. En deed het net iets sierlijker.


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

Pirlo miste het jaar ervoor wel een Panenka. Helemaal uitrekenen kan je het gewoon niet, dus de adoratie als het lukt en de negatieve reacties als het niet lukt vind ik altijd wat overdreven.


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Udinese eruit en Braga door omdat er 1 bij Udinese in de penaltyserie een mislukte Panenka deed

Balen. Honderd keer liever Udinese in de CL dan dat suffe Braga. Maar ja, dan moet je wel winnen..


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

Pelle . Op het jeugd WK in ons land was Pelle fenomenaal. Ik vond het toen ook prachtig dat hij naar AZ kwam. Kwaliteiten heeft die gozer in overvloed maar hij moet even een schop onder zijn kont krijgen. Van Koeman. Die voelt ie wel.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.