• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.053 acteurs
  • 200.191 gebruikers
  • 9.448.516 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Klinkt als een mooie aankoop voor Ajax inderdaad


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

Geen Man City graag! Laat Barca maar komen; aangezien alles in pot 1 toch zo goed als onverslaanbaar is. En Juventus ook niet; tenzij ze datgene meebrengen en achterlaten in Amsterdam wat ons goed recht is!

Nou, het Arsenal of Milan van nu is zeker niet onverslaanbaar. Die zou ik best willen loten. Barcelona zou ook tof zijn, maar puur vanwege het affiche.

Enige wat ik hoop is dat we Real Madrid niet het 3e jaar op rij loten.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

Real in deze vorm kunnen ze ook wel hebben.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Snoer die Gijp zijn mond eens!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

Snoer die Gijp zijn mond eens!

Inderdaad, 5 vervelende minuten met een oninteressant verhaal over de racebaan


avatar van Vascago

Vascago

  • 4798 berichten
  • 3628 stemmen

De tering. Wat een kneus die Heraclessupportert.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Haha, het wekelijkse mekkerbericht van Vascago over een debiele supporter.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

avatar van PEN15

PEN15

  • 1281 berichten
  • 637 stemmen

Materny schreef:

Snoer die Gijp zijn mond eens!

Wat mij betreft de grootste hofnar die ik tot nu toe op de tv gezien heb. Dan nog liever Jan van Halst in zijn overbetaatlde maatpak.

Wat mij verder opvalt is dat Feyenorod nog op zoek zou zijn geweest naar een nieuwe spits. Ze hadden daarvoor toch Sekou Cissé gehaald als de topaankoop en meteen vijf jaar laten tekenen? Het zou een betere tactiek zijn om één grote spits te halen in plaats van al die halfjes, want we kunnen wel zien dat Cissé alleen snelheid heeft als zijn sterkste punt.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Cissé was destijds best een goede aanvaller. Sterk en supersnel, helaas niet veel scorend vermogen, maar dat werd in zijn laatste jaar bij Roda wel beter. En hij was toen ook international en scoorde in tegenstelling tot bij Roda wel vlot in zijn interlandwedstrijden.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Verder is dat exact wat Ven Geel doet. Of een goede of geen spits halen. Vrees dat het het laatste wordt. Daarbij denk ik dat Achnabar er best wel 20 in kan schieten als hij de kans krijgt. Blijft wel de MM league.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Daarbij denk ik dat Achnabar er best wel 20 in kan schieten als hij de kans krijgt

Toch niet gebaseerd op één magistraal hakballetje en wat leuke statistieken uit de jeugd twee jaar geleden mag ik hopen? Er zal wel een reden zijn dat Koeman hem niet die kans geeft.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Beetje zoals Schalk vorig jaar bij NAC, eigenlijk nog niet goed genoeg maar wat erachter zit heeft ook geen toekomst dus laat die jonge jongen maar staan. Heb je later profijt van.

Hoewel er bij Feyenoord natuurlijk wel wat meer op het spel staat dan bij NAC, Europees voetbal moet toch gehaald worden.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Vooral gebaseerd op zijn talent, dat hij in alle (jeugd)elftallen heeft laten zien. Hij zit er al een hele tijd tegenaan. Maar ik zie hem geen 20 goals maken. In thuiswedtrijden mag hij van mij wel in de basis. In uitwedstrijden heb je vooralsnog niet zoveel aan 'm. Maar goed, aan Fernandez ook niet.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heb al wat gevonden:

Anass Achahbar liet gisteren na zijn beslissende doelpunt graag een kans te willen en toe te zijn aan meer speeltijd. Ronald Koeman zette tijdens de persconferentie na vragen daarover de spits op zijn plaats. 'Hij heeft op de training niet laten zien beter te zijn dan de anderen. Hij is zelfs een keer te laat geweest en toen buiten de groep gevallen. Er was genoeg aanleiding om hem nog niet te brengen.' 'Het is ook niet zo dat als je nu eens een doelpuntje maakt, hoe belangrijk die ook is, dat de wereld er dan opeens anders uitziet. Hij moet bewijzen dat hij beter is, en dat bewijzen begint op het trainingsveld.'


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je mag van die jongen niet eens 10 goals verwachten. Gewoon omdat hij net pas een beetje mee doet. Feyenoord heeft een spits nodig waarachter hij zich kan ontwikkelen als invaller. Jongen met veel potentie, maar ook nog veel leren en schijnbaar ook zijn mentaliteit aanpassen als ik Koeman hoor. En Reinbo kan wel net doen of de Eredivisie een niveau Luxemburg is, maar da's ook gewoon onzin. Genoeg goede spelers die vrij weinig scoorden hier.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Guidetti was de eerste in zeer lange tijd die de 20 wist aan te tikken in Rotterdam (ondanks al zijn blessures). De verwachtingen wat omlaag schroeven richting zo'n onervaren jonge knul is inderdaad wel op de plaats.

Maar het is sowieso niet relevant, aangezien hij toch de kans waarschijnlijk niet gaat krijgen.


avatar van nclo

nclo

  • 1494 berichten
  • 157 stemmen

Je mag er toch wel vanuit gaan dat het relevanter is bij Feyenoord om een goede aanspeelpunt te vinden dan een echt scorende spits. Sterk trouwens de reactie van Koeman. Niet laten meeslepen door de massa en je eigen lijn vast houden. Er zijn zat trainers die hier de bocht ingaan.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Achahbar moet, zoals A&L ook zegt, rustig gebracht worden. Dat weten ze bij Feyenoord ook wel, maar een echt goede spits is momenteel gewoon niet haalbaar voor Feyenoord. Misschien op het laatste moment van de transferperiode, waarin clubs vaak nog rare acties in huis hebben. Dan zal het wel om huur gaan.

Thuis nog liever Immers als spits (aanspeelpunt) dan Fernandez, waar je écht 0,0 aan hebt.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geef anass maar de Castaignos behandeling. Nu heb je geen spits laat hem maar spelen, zeer goed voor xijn onwikkeling. Anders balt ie straks ergens anders. Vooral met de situatie nu heeft het geen zin ze langzaam te brengen. Ook zo'n verzinsel. Je bent goed genoeg, of niet. Leeftijd heeft er geen bal mee te maken, ervaring doe je op door te spelen.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Toch niet gebaseerd op één magistraal hakballetje en wat leuke statistieken uit de jeugd twee jaar geleden mag ik hopen? Er zal wel een reden zijn dat Koeman hem niet die kans geeft.

Ja, de Ramadan en een keer te laat komen. Gewoon de kans geven. En 20 goals is nu ook weer niet zo hel veel. Zeker nu Feyenoord beter lijkt te draaien dan voorgaande jaren.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

avatar van Big-T

Big-T

  • 556 berichten
  • 395 stemmen

Ik dacht dat een Ajacied na de komst van Sana nooit meer naar de statistieken zou kijken

Achja slechter als Fernandez zal hij het niet gaan doen maar of hij ook beter dan Achahbar is?

Bovendien lijkt het me wel een aanwinst, mede dat doordat hij zo balvast is.


avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wilde ik net ook gaan posten

Onze Dancing with the stars held


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Big-T schreef:

Ik dacht dat een Ajacied na de komst van Sana nooit meer naar de statistieken zou kijken

Achja slechter als Fernandez zal hij het niet gaan doen maar of hij ook beter dan Achahbar is?

Bovendien lijkt het me wel een aanwinst, mede dat doordat hij zo balvast is.

Alleen heb ik Pelle jaren zien spelen, echt een heel matige speler ook al was ie als aanspeelpunt best ok Maar Feyenoord zoekt doelpunten....

Als je Pelle neemt dan kan je net zo goed Fernandez en co inzetten.


avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

  • 2085 berichten
  • 569 stemmen

Bovendien denk ik dat Pelle aardig wat salaris zou willen. Die jongen heeft bij AZ al laten zien niet goed genoeg te zijn en heeft voor de rest nergens zichzelf bewezen. Dan zal ik gewoon die Achahbar de kans geven of gewoon Fernandez in de spits. Aangezien ik niet denk dat Feyenoord doorgaat tegen Sparta Praag, hoeven ze zich alleen te concentreren op de Eredivisie en daar is Fernandez gewoon een prima spits voor Feyenoord begrippen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

Geef anass maar de Castaignos behandeling. Nu heb je geen spits laat hem maar spelen, zeer goed voor xijn onwikkeling. Anders balt ie straks ergens anders. Vooral met de situatie nu heeft het geen zin ze langzaam te brengen. Ook zo'n verzinsel. Je bent goed genoeg, of niet. Leeftijd heeft er geen bal mee te maken, ervaring doe je op door te spelen.

Klopt. Spelen in de laatste 20 minuten. Dan weer een helftje. Dan eens een hele wedstrijd. Geen 32 wedstrijden in de basis. Is geen gelul, gewoon logisch. Mocht hij de kwaliteiten van Messi hebben, of Guidetti, of gewoon goeg genoeg voor Feyenoord, had hij allang gespeeld.

Verschilt per speler of je direct goed bent of niet.

Over Pelle: laten we hopen dat het bij geruchten blijft. Al zweeg van Geel tegen Rijnmond toen ze naar Pelle vroegen. Vast een teken dat Feyenoord met hem bezig is. Lijkt me geen toegevoegde waarde. Voetballend matig en zeker geen goalgetter. Scoorde alleen regelmatig als invaller bij AZ. Zet dan Immers in de spits als aanspeelpunt. Fernandez eruit in ieder geval.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen heb ik Pelle jaren zien spelen, echt een heel matige speler ook al was ie als aanspeelpunt best ok Maar Feyenoord zoekt doelpunten....

Als je Pelle neemt dan kan je net zo goed Fernandez en co inzetten.

Hierin spreek je jezelf tegen. Fernandez is totaal geen aanspeelpunt. Met scorende middenvelders niet verkeerd om een aanspeelpunt te hebben. Maar geef dan Achahbar de kans.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mocht hij de kwaliteiten van Messi hebben, of Guidetti, of gewoon goeg genoeg voor Feyenoord, had hij allang gespeeld.

Verschilt per speler of je direct goed bent of niet.

Je moet een jonge speler ook eens een tijd de kans geven. Misschien is die jongen wel de volgende Michel Bastos.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Rare vergelijking met Bastos. Bij Feyenoord ziet, weet en zegt iedereen dat Achahbar talent heeft. Alleen geeft Koeman aan dat Achahbar er nog niet klaar voor is. Nogmaals: in thuiswedstrijden zie ik liever Achahbar in de spits dan Fernandez. Uit 4-4-2 spelen met Schaken en ...... ?


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.