- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen



Maar sowieso, King of Philips? Koopt hij veel televisies of zo?
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
In Eindhoven wordt vaak Philips gezegd ipv PSV. Niet zozeer bij de jongere generatie, maar je hoort het nog geregeld.
Daarnaast vond ik het een mooi gebaar voor een held als van Bommel.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik snap eigenlijk ook niet wat er te lachen valt...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3900 stemmen
Bekijk het zo Depri: Drie van jullie vier (dure) aankopen zijn geen succes geweest. Matavz, Wijnaldum en Narsingh. Dat is 15 miljoen euro geïnvesteerd in tot nu toe bankzitters ( Over Narsingh is het wellicht nog te vroeg oordelen).
Nu is het dus hopen, en echt hopen dat er een club met teveel geld langskomt die bereid is om met miljoenen te smijten voor een bankzitter. Het is een Russisch roulette, en wellicht heb je met Matavz nu geluk en haal je er één miljoen winst uit. Maar aan de andere kant, gezien de loonkosten van één jaar Matavz speel je waarschijnlijk meer quitte dan wat anders als je er 8 miljoen voor vangt.
Durf wel te stellen dat zowel Matavz als Wijnaldum uiteindelijk met flinke winst verkocht worden.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
SV word met de dag lachwekkender, nodigen een makelaar uit die toch nooit iets zinnigs zal zeggen en geen woord over Moisander, de aankoop van het jaar en voorspel nu al de beste speler van de eredivisie dit jaar en word nog verkocht voor minimaal 10 miljoen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Ik snap eigenlijk ook niet wat er te lachen valt...
Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3900 stemmen
Aye Modric weg. Zat er aan te komen maar erg pijnlijk. Wat mij betreft één van de beste middenvelders ter wereld en erger nog zeker de beste van Tottenham.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.
Sowieso gezien zijn eigen verering van vak 410 nogal ridicuul om hierom PSV-supporters belachelijk te maken.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Ik snap eigenlijk ook niet wat er te lachen valt...
Die bek, het graflelijke balustrade doek en wat heeft van Bommeltje met Philips te maken? Geen fuck 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer dat ie naar Real gaat maar zo'n Modric is gewooon te goed voor een clubje als Tottenham.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.
Gewoon een simpel bedank doekje, sta ik ook niet achter verder hoor. Maar daar is verder geen tijd en aandacht in gestopt.
Sowieso gezien zijn eigen verering van vak 410 nogal ridicuul om hierom PSV-supporters belachelijk te maken.
Als je een grote sfeeractie houdt voor iemand moet je het goed doen. Dat balustrade doek volstaat wanneer je gewoon voor een paar seconde uit protest een doek omhoog haalt. Voor een grote sfeeractie is het gewoon beneden alle niveaus. Ik heb respect voor mooie Tifo acties(Twente pakt b.v. vaak mooi uit), maar dit is gewoon een aanfluiting.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Ach de mond klopt niet helemaal, denk je dat Van Bommel daar mee zit. En doet dat af aan de uren werk die die mensen erin hebben gestoken?
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Dat je een heleboel werk in iets stopt, dat in de basis al niet eens klopt. Ik vraag me af wanneer je zo'n mond aan het tekenen bent of je wel helemaal bij je positieven bent
Mark von Bommel heeft trouwens gezegd dat het hem wat deed, alleen of het nou positief is
Of vond hij z'n bek echt gelukt?
En ja, ook bij 410 is lang niet altijd alles geslaagd. Alleen het niveau bij Lighttown Madness is helaas na 5 jaar nog steeds bedroevend.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
LM heeft al meerdere mooie acties uitgevoerd, maar goed ze doen het gelukkig ook niet alleen voor de goedkeuring van rep-robert.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond jaren terug een groot doek voor Gomes wel erg mooi bij PSV. Deze van Bommeltje is weer niet zo bijzonder. Die kaak bij zijn gezicht is echt heel lelijk.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
LM heeft al meerdere mooie acties uitgevoerd, maar goed ze doen het gelukkig ook niet alleen voor de goedkeuring van rep-robert.
Nee inderdaad, kwam de foto's net ergens anders tegen. Ik ben nog redelijk mild moet ik zeggen.
Ik citeer:
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.
Op een zakdoekje zeker?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Die bek, het graflelijke balustrade doek en wat heeft van Bommeltje met Philips te maken? Geen fuck
Je weet dat PSV Philips Sport Vereniging betekent? 
Die bek ziet er inderdaad niet uit, maar is daardoor toch juist realistisch? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
'Ajax en Vitesse alsnog akkoord' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Theo, bedankt!
Toch een bijdrage aan titel 31 geleverd. Nu zondag maar de winnende maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Oud nieuws; maar ook al kom je in pot twee dan mag je misschien alsnog aantreden tegen de kampioenen van Italië, Duitsland of Frankrijk (allen pot 3). Of wat te denken van PSG. We zien wel wat het gaat worden.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - 'AZ-delegatie in Noorwegen voor onderhandelingen met Rosenborg BK'
Ben benieuwd. Toch pas 20 jaar en al minimaal 78 wedstrijden in de benen !
Daarachter kan keurig Haye klaargestoomd worden,wat de volgende top-talent zal worden.
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Oud nieuws; maar ook al kom je in pot twee dan mag je misschien alsnog aantreden tegen de kampioenen van Italië, Duitsland of Frankrijk (allen pot 3). Of wat te denken van PSG. We zien wel wat het gaat worden.

Zou leuk voor Ajax zijn als ze Barcelona een keer loten. Of Manchester City. Lijkt me mooi om een aantal topspelers in je eigen stadion te zien spelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen Man City graag! Laat Barca maar komen; aangezien alles in pot 1 toch zo goed als onverslaanbaar is. En Juventus ook niet; tenzij ze datgene meebrengen en achterlaten in Amsterdam wat ons goed recht is!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die bek, het graflelijke balustrade doek en wat heeft van Bommeltje met Philips te maken? Geen fuck
Vind het toch van het gelijksoortig vingerverf product als van die van Ajax die hier voorbij komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Borussia Dortmund, Schalke04, Ajax en Nordsjælland lijkt me wel een mooie poule 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voetbalzone - 'AZ-delegatie in Noorwegen voor onderhandelingen met Rosenborg BK'
Ben benieuwd. Toch pas 20 jaar en al minimaal 78 wedstrijden in de benen !
Daarachter kan keurig Haye klaargestoomd worden,wat de volgende top-talent zal worden.
Goed bezig jullie! En alvast welkom in Amsterdam over twee jaar 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
