• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.053 acteurs
  • 200.191 gebruikers
  • 9.448.501 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Maar sowieso, King of Philips? Koopt hij veel televisies of zo?


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

In Eindhoven wordt vaak Philips gezegd ipv PSV. Niet zozeer bij de jongere generatie, maar je hoort het nog geregeld.

Daarnaast vond ik het een mooi gebaar voor een held als van Bommel.


avatar van RuudC

RuudC

  • 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik snap eigenlijk ook niet wat er te lachen valt...


avatar van timbo_

timbo_

  • 13116 berichten
  • 3900 stemmen

Materny schreef:

Bekijk het zo Depri: Drie van jullie vier (dure) aankopen zijn geen succes geweest. Matavz, Wijnaldum en Narsingh. Dat is 15 miljoen euro geïnvesteerd in tot nu toe bankzitters ( Over Narsingh is het wellicht nog te vroeg oordelen).

Nu is het dus hopen, en echt hopen dat er een club met teveel geld langskomt die bereid is om met miljoenen te smijten voor een bankzitter. Het is een Russisch roulette, en wellicht heb je met Matavz nu geluk en haal je er één miljoen winst uit. Maar aan de andere kant, gezien de loonkosten van één jaar Matavz speel je waarschijnlijk meer quitte dan wat anders als je er 8 miljoen voor vangt.

Durf wel te stellen dat zowel Matavz als Wijnaldum uiteindelijk met flinke winst verkocht worden.


avatar van stfuympos

stfuympos

  • 13369 berichten
  • 732 stemmen

SV word met de dag lachwekkender, nodigen een makelaar uit die toch nooit iets zinnigs zal zeggen en geen woord over Moisander, de aankoop van het jaar en voorspel nu al de beste speler van de eredivisie dit jaar en word nog verkocht voor minimaal 10 miljoen.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

RuudC schreef:

Ik snap eigenlijk ook niet wat er te lachen valt...

Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.




avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Eindelijk.


avatar van timbo_

timbo_

  • 13116 berichten
  • 3900 stemmen

Aye Modric weg. Zat er aan te komen maar erg pijnlijk. Wat mij betreft één van de beste middenvelders ter wereld en erger nog zeker de beste van Tottenham.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.

Sowieso gezien zijn eigen verering van vak 410 nogal ridicuul om hierom PSV-supporters belachelijk te maken.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

RuudC schreef:

Ik snap eigenlijk ook niet wat er te lachen valt...

Die bek, het graflelijke balustrade doek en wat heeft van Bommeltje met Philips te maken? Geen fuck


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer dat ie naar Real gaat maar zo'n Modric is gewooon te goed voor een clubje als Tottenham.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.

Gewoon een simpel bedank doekje, sta ik ook niet achter verder hoor. Maar daar is verder geen tijd en aandacht in gestopt.

depri83 schreef:

(quote)

Sowieso gezien zijn eigen verering van vak 410 nogal ridicuul om hierom PSV-supporters belachelijk te maken.

Als je een grote sfeeractie houdt voor iemand moet je het goed doen. Dat balustrade doek volstaat wanneer je gewoon voor een paar seconde uit protest een doek omhoog haalt. Voor een grote sfeeractie is het gewoon beneden alle niveaus. Ik heb respect voor mooie Tifo acties(Twente pakt b.v. vaak mooi uit), maar dit is gewoon een aanfluiting.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ach de mond klopt niet helemaal, denk je dat Van Bommel daar mee zit. En doet dat af aan de uren werk die die mensen erin hebben gestoken?


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Dat je een heleboel werk in iets stopt, dat in de basis al niet eens klopt. Ik vraag me af wanneer je zo'n mond aan het tekenen bent of je wel helemaal bij je positieven bent Mark von Bommel heeft trouwens gezegd dat het hem wat deed, alleen of het nou positief is Of vond hij z'n bek echt gelukt?

En ja, ook bij 410 is lang niet altijd alles geslaagd. Alleen het niveau bij Lighttown Madness is helaas na 5 jaar nog steeds bedroevend.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

LM heeft al meerdere mooie acties uitgevoerd, maar goed ze doen het gelukkig ook niet alleen voor de goedkeuring van rep-robert.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vond jaren terug een groot doek voor Gomes wel erg mooi bij PSV. Deze van Bommeltje is weer niet zo bijzonder. Die kaak bij zijn gezicht is echt heel lelijk.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

depri83 schreef:

LM heeft al meerdere mooie acties uitgevoerd, maar goed ze doen het gelukkig ook niet alleen voor de goedkeuring van rep-robert.

Nee inderdaad, kwam de foto's net ergens anders tegen. Ik ben nog redelijk mild moet ik zeggen.

Ik citeer:

Mark lijdt een cholera in combinatie met aangezichtsverlamming, dat hebben ze wel prachtig naar voren laten komen in dit doek.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

$pecial schreef:

Vurnon Anita 100% ajacied op een doekje spuiten is inderdaad ook wat indrukwekkender.

Op een zakdoekje zeker?


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

rep_robert schreef:

Die bek, het graflelijke balustrade doek en wat heeft van Bommeltje met Philips te maken? Geen fuck

Je weet dat PSV Philips Sport Vereniging betekent?

Die bek ziet er inderdaad niet uit, maar is daardoor toch juist realistisch?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

'Ajax en Vitesse alsnog akkoord' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Theo, bedankt! Toch een bijdrage aan titel 31 geleverd. Nu zondag maar de winnende maken.



avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Oud nieuws; maar ook al kom je in pot twee dan mag je misschien alsnog aantreden tegen de kampioenen van Italië, Duitsland of Frankrijk (allen pot 3). Of wat te denken van PSG. We zien wel wat het gaat worden.


avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbalzone - 'AZ-delegatie in Noorwegen voor onderhandelingen met Rosenborg BK'

Ben benieuwd. Toch pas 20 jaar en al minimaal 78 wedstrijden in de benen !

Daarachter kan keurig Haye klaargestoomd worden,wat de volgende top-talent zal worden.


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

Materny schreef:

Oud nieuws; maar ook al kom je in pot twee dan mag je misschien alsnog aantreden tegen de kampioenen van Italië, Duitsland of Frankrijk (allen pot 3). Of wat te denken van PSG. We zien wel wat het gaat worden.

Ajax - Juventus lijkt me wel wat

Zou leuk voor Ajax zijn als ze Barcelona een keer loten. Of Manchester City. Lijkt me mooi om een aantal topspelers in je eigen stadion te zien spelen.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Geen Man City graag! Laat Barca maar komen; aangezien alles in pot 1 toch zo goed als onverslaanbaar is. En Juventus ook niet; tenzij ze datgene meebrengen en achterlaten in Amsterdam wat ons goed recht is!


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Die bek, het graflelijke balustrade doek en wat heeft van Bommeltje met Philips te maken? Geen fuck

Vind het toch van het gelijksoortig vingerverf product als van die van Ajax die hier voorbij komen.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Borussia Dortmund, Schalke04, Ajax en Nordsjælland lijkt me wel een mooie poule


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Voetbalzone - 'AZ-delegatie in Noorwegen voor onderhandelingen met Rosenborg BK'

Ben benieuwd. Toch pas 20 jaar en al minimaal 78 wedstrijden in de benen !

Daarachter kan keurig Haye klaargestoomd worden,wat de volgende top-talent zal worden.

Goed bezig jullie! En alvast welkom in Amsterdam over twee jaar


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.