• 16.956 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.051 acteurs
  • 200.191 gebruikers
  • 9.448.449 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Als je een spits koopt die zich niet ontwikkeld als gehoopt die je een jaar later met winst weer kan verkopen. Tja, het is misschien niet wat je voor ogen had maar knooiwerk kan je het het niet noemen.

En anders begin je weer even een discussie over een door jou verkeerd geïnterpreteerde uitspraak van Brands... Dat doen we lekker niet!

Ik zei vorige zomer al dat die gast niet bij PSV paste. Pure counterspits, kan geen bal vasthouden en heeft voorzetten nodig. Met Mertens en Lens werkte dat niet. Nu is Narsingh er, zet ie Matavz wissel. Sja.

En verdedig vooral Brands. Wat een proleet is die kerel.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Goh, een keer een voorspelling van je die is uitgekomen. Ik zou otherfool even vragen of hij die opmerking van je kan opzoeken.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nee hoor, hoeft niet en ik hoef zeker geen credits, maar om het nu perfect handelsbeleid te noemen....


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Perfect handelswerk inderdaad. Een speler die na een beroerd jaar nog winst oplevert. Dat het sportief niet gewerkt heeft is duidelijk,


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jammer dat je trouwens zelf met de Ajax-PSV discussie begon. Ik had me voorgenomen dat eigenlijk niet te doen


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ik denk ik zet er een smiley bij om te benadrukken dat het expres wat gechargeerd was, die werd echter niet begrepen.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik zei vorige zomer al dat die gast niet bij PSV paste.

Ik wilde je de credits van een juiste voorspelling toch geven en dook even het archief in, maar bij de berichten van vorige zomer was je echter positief over de combinatie PSV & Matavz.

Voor hij werd aangetrokken:

Al zou Matavz PSV wel enorm helpen.

Zelfs het publiek in Eindhoven past perfect bij de Sloveense spits:

Dat is meer een publiek voor dooie muisjes als Matavz.

Tot enkele maanden geleden:

Ik blijf erbij dat Matavz daar een misser is.


avatar van herman78

herman78

  • 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Heerlijk zulke tegenstrijdige quotes.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, weer iemand met een ijzersterk archief .


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een heksenjacht hier op sommige users; lijkt soms of ik me in de kleuterklas waan. Niets is zo veranderlijk als de wereld van voetbal; ongetwijfeld zijn er genoeg van zulke tegenstrijdige quotes op ieder van jullie te vinden.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Buiten het feit dat het vrij sneu begint te worden om constant met hele oude berichten aan te komen zeg ik nog steeds weinig geks over Matavz. Die jongen heeft kwaliteit, maar dan moet je hem wel goed benutten. Ik wist voordat hij gekocht werd ook niet met welke vleugelspelers PSV zou spelen en dat Mertens nooit eens een bal naar hem speelde. Kwalitatief gezien past hij best bij de nationale top, maar qua spel heeft het nooit gewerkt.

Verder zou ik ook vast flink wat users op hun plek kunnen zetten met oude quotes, maar ik heb daar helemaal geen zin in. Schijnbaar vinden anderen het wel nuttig daar hun tijd in te stoppen.


avatar van Ataloona

Ataloona

  • 734 berichten
  • 4310 stemmen

Ola John doet het lekker in Portugal. Zat weer niet bij de wedstrijdselectie..


avatar van Pitakaas

Pitakaas

  • 2962 berichten
  • 246 stemmen

Materny schreef:

Wat een heksenjacht hier op sommige users; lijkt soms of ik me in de kleuterklas waan. Niets is zo veranderlijk als de wereld van voetbal; ongetwijfeld zijn er genoeg van zulke tegenstrijdige quotes op ieder van jullie te vinden.

Tuurlijk mag je mening veranderen, dat is logisch.

Maar als je uitspraken doet als 'dat zei ik vorige zomer al!' dan kun je dit verwachten.

Dat ze dan nog met zo'n comeback komen om het goed te praten maakt het alleen maar pijnlijker


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Goh, wat pijnlijk allemaal zeg

Vorige zomer zette ik al vraagtekens ja. Maar dat neemt niet weg dat Matavz zeker wel kwaliteiten heeft en met betere ondersteuning ook misschien best had kunnen slagen.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

En waarschijnlijk had PSV dat idee ook wel.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat kan en mag. Maar nu halen ze Narsingh, iemand die perfect met Matavz zou moeten spelen en mag de spits weg. Dat rijmt niet. Het is allemaal van dat wanhopige gedrag. Een zak spelers halen en dan pas zien dat ze er niet horen. Kijk, als Matavz nu een sfeerverzieker zou zijn dan snap ik een transfer wel, maar het lijkt me een stille, niet zeurende jongen.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Maar als het nou niet werkt en je kunt hem met winst weer kwijtraken dan doe je dat toch.

Het kan wel eens niet werken, maar waarom dat nou wanhopig is?


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

Sana: 3 doelpunten, 1 assist

Narsingh: 0 doelpunten, 0 assists

Vooralsnog wint Sana afgetekend, maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat kan en mag. Maar nu halen ze Narsingh, iemand die perfect met Matavz zou moeten spelen en mag de spits weg. Dat rijmt niet. Het is allemaal van dat wanhopige gedrag. Een zak spelers halen en dan pas zien dat ze er niet horen. Kijk, als Matavz nu een sfeerverzieker zou zijn dan snap ik een transfer wel, maar het lijkt me een stille, niet zeurende jongen.

Daarbij als Lens in de spits staat, dan heb je niks aan Narsingh.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik doelde daarmee niet alleen op Matavz. En ja, nu lijkt een transfer logisch, omdat Advocaat ook niet echt met die jongen aan de slag gaat. Maar het blijft raar beleid, speler voor veel geld kopen en na een jaar weer dumpen omdat het niet helemaal werkte. Zeker omdat je Narsingh nu hebt. Narsingh is weer overbodig als je met Lens in de spits speelt, want Lens blijft niet in positie spelen. Matavz wel.

Ik vond je quote over perfect handelsbeleid ieder geval erg vreemd gister. Het is juist het tegenovergestelde.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bekijk het zo Depri: Drie van jullie vier (dure) aankopen zijn geen succes geweest. Matavz, Wijnaldum en Narsingh. Dat is 15 miljoen euro geïnvesteerd in tot nu toe bankzitters ( Over Narsingh is het wellicht nog te vroeg oordelen).

Nu is het dus hopen, en echt hopen dat er een club met teveel geld langskomt die bereid is om met miljoenen te smijten voor een bankzitter. Het is een Russisch roulette, en wellicht heb je met Matavz nu geluk en haal je er één miljoen winst uit. Maar aan de andere kant, gezien de loonkosten van één jaar Matavz speel je waarschijnlijk meer quitte dan wat anders als je er 8 miljoen voor vangt.


avatar van Pitakaas

Pitakaas

  • 2962 berichten
  • 246 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kijk, als Matavz nu een sfeerverzieker zou zijn dan snap ik een transfer wel, maar het lijkt me een stille, niet zeurende jongen.

Eerste wedstrijden buiten de selectie gelaten..

Oftewel zo'n hard-werkende jongen is het ook weer niet.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

Hij was toch ook te zwaar?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Eerste wedstrijden buiten de selectie gelaten..

Oftewel zo'n hard-werkende jongen is het ook weer niet.

Ik zei stille, niet zeurende jongen. De rest maak jij ervan.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Materny schreef:

Bekijk het zo Depri: Drie van jullie vier (dure) aankopen zijn geen succes geweest. Matavz, Wijnaldum en Narsingh. Dat is 15 miljoen euro geïnvesteerd in tot nu toe bankzitters ( Over Narsingh is het wellicht nog te vroeg oordelen).

Nu is het dus hopen, en echt hopen dat er een club met teveel geld langskomt die bereid is om met miljoenen te smijten voor een bankzitter. Het is een Russisch roulette, en wellicht heb je met Matavz nu geluk en haal je er één miljoen winst uit. Maar aan de andere kant, gezien de loonkosten van één jaar Matavz speel je waarschijnlijk meer quitte dan wat anders als je er 8 miljoen voor vangt.

Mocht het niet tot een transfer van Matavz komen dan gaan ze nog altijd met die jongen aan het werk hoor en dan zal hij vast ook wel z'n speelminuten krijgen. Maar tot nu toe is er niet uitgekomen wat er van verwacht werd, dan is het toch niet raar dat als je hem kan verkopen dat je dat doet mocht het echt niet gaan werken.

Spelers kopen is altijd Russische roulette. Mertens, Strootman hebben het goed gedaan over Narsingh is het inderdaad nog te vroeg oordelen. En Wijnaldum en Matavz zijn nog niet uit de verf gekomen maar zijn hun waarde (gezien het bod van Benfica) nog niet verloren.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik doelde daarmee niet alleen op Matavz. En ja, nu lijkt een transfer logisch, omdat Advocaat ook niet echt met die jongen aan de slag gaat. Maar het blijft raar beleid, speler voor veel geld kopen en na een jaar weer dumpen omdat het niet helemaal werkte. Zeker omdat je Narsingh nu hebt. Narsingh is weer overbodig als je met Lens in de spits speelt, want Lens blijft niet in positie spelen. Matavz wel.

Ik vond je quote over perfect handelsbeleid ieder geval erg vreemd gister. Het is juist het tegenovergestelde.

Perfect handelsbeleid in die zin dat die jongen na een minder seizoen toch z'n transferwaarde gehouden heeft en je niet je verliezen hoeft te nemen.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

happie schreef:

(quote)

Daarbij als Lens in de spits staat, dan heb je niks aan Narsingh.

Lens is misschien niet de kopsterke spits die Dost was, maar op de omschakeling heb je met die twee een perfect koppel. Zit je dicht op het doel van de tegenstander is er altijd Toivonen die er bij komt in de zestien die goed kan koppen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Lens is misschien niet de kopsterke spits die Dost was, maar op de omschakeling heb je met die twee een perfect koppel. Zit je dicht op het doel van de tegenstander is er altijd Toivonen die er bij komt in de zestien die goed kan koppen.

Als je op de counter speelt ja. Maar PSV probeert tegenwoordig zelf het spel te maken, vooral thuis.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Lens is misschien niet de kopsterke spits die Dost was, maar op de omschakeling heb je met die twee een perfect koppel. Zit je dicht op het doel van de tegenstander is er altijd Toivonen die er bij komt in de zestien die goed kan koppen.

Probleem is dat je als topploeg vaak het spel moet maken in de eredivisie en dan heb je niks aan Narsingh/Lens. Op Toivonen zou hij die ballen wel kwijt moeten kunnen, maar die is de afgelopen seizoenen, grote delen onzichtbaar geweest. Behoorlijke voetballer voor de Eredivisie of iets als WBA/Southampton.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Onzichtbaar? 18 Doelpunten als AM!


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.