- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Haha, omdat deze users een andere mening hebben dan jij is het opeens gezeik en ongefundeerd.
Anita speelde zijn eerste wedstrijd in de PL en iedereen die Newcastle lief heeft, is geschrokken van zijn niveau. Sterke vergelijking met CR.
Maar één mindere wedstrijd in de Premier League tegen de winnaar van de Champions League ziet het groepje Anita-haters op MM dus alweer als een kans om hem af te zeiken. Ja, dat is dan toch behoorlijk zielig.
Geen enkele Ajacied die Anita door het slijk zal halen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sommigen hier (vul de namen zelf in) zijn al jaren aan het zeiken tegen Anita. Ondertussen heeft deze sympathieke kerel door zijn uitstekende prestaties bij de recordkampioen met de 3 sterren wel een mooie transfer afgedwongen.
Maar één mindere wedstrijd in de Premier League tegen de winnaar van de Champions League ziet het groepje Anita-haters op MM dus alweer als een kans om hem af te zeiken. Ja, dat is dan toch behoorlijk zielig.
Geen enkele Ajacied die Anita door het slijk zal halen.

Overigens viel Anita vorige week al in tegen Tottenham, toen scheen hij vrij goed gespeeld te hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toen speelde ie best aardig. Hij zal wel wisselvallend spelen in het begin maar het is gewoon enorm aanpassen van de Eredivisie naar de Pl. Dat had geweldenaar Tioté ook, en zijn verhaal is bekend. Komt wel goed met Anita.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Maar één mindere wedstrijd in de Premier League tegen de winnaar van de Champions League ziet het groepje Anita-haters op MM dus alweer als een kans om hem af te zeiken. Ja, dat is dan toch behoorlijk zielig.
Mindere? Het schijnt zo slecht geweest te zijn dat ze in Newcastle in paniek raken en opnieuw hun beurs willen trekken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Welke serieuze media meldt dat allemaal dan?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/226771/Ajax-verrast-met-Hoesen-als-aanvallende-versterking.htm
Kent iemand deze speler?
EDIT: Getafe heeft trouwens net de 1-1 gescoord 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ken hem van naam, meer ook niet. Aankoop voor de toekomst lijkt me. Had alleen op een wat bekendere naam gerekend als nieuwe voorhoede-versterking. Maar Sana kende ook niemand en hij is ook nu erg succesvol.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik ken hem van naam, meer ook niet. Aankoop voor de toekomst lijkt me. Had alleen op een wat bekendere naam gerekend als nieuwe voorhoede-versterking. Maar Sana kende ook niemand en hij is ook nu erg succesvol.
Hij is vorig jaar door Fulham verhuurd aan Fortuna en heeft daar 13 goals gemaakt in 33 wedstrijden. Hij was daarmee de clubtopscorer van Fortuna. Aangezien ik de Jupiler League niet volg weet ik niet of hij een goede speler is of niet. Statistieken zeggen namelijk niet alles.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nooit van gehoord. Maar goed; dit zal waarschijnlijk inderdaad op de toekomst gericht zijn, en voor nu dan derde spits achter Kolbein en Siem (jong Ajax dus). Zal geen drol gekost hebben waarschijnlijk.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Nuttig is een nietszeggende term. Daley Blind kan ook nuttig zijn. Anita was op zijn positie gewoon 1 van de beste spelers van de competitie de laatste 2 jaar. Maargoed, dat jij het niet ziet mag. Een hele grote club in Engeland zag het wel. En of hij de top haalt weet ik ook niet, maar hij speelt nu wel voor een mooie, grote club.
Nou nou, Newcastle is misschien een grote club met een mooi stadion. Maar mooi kan ik het niet noemen. De stad is verschrikkelijk en de club is eigenlijk een kerkhof voor spelers gebleken. Valt eigenlijk bijna geen eer aan te behalen om voor Newcastle te spelen als ik eerlijk mag zijn 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
The Unique One al driemaal op rij geen antwoord op het vertoonde spel van de tegenstander. Na Valencia en Barca legt nu ook het altijd moeilijke Getafe onze José over de knie. In tegenstelling tot Otherfool zijn grote archiefdoos begint de grote doos der excusen nu toch wel akelig leeg te raken!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
2-1 voor Getafe 
Gooi jezelf weg el Unico, of hoe moeten we de man tegenwoordig noemen...
Edit: En rood Coentrao. Afgang 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die Hoesen was eerder ook in beeld bij Roda en een paar andere clubs uit de Eredivisie. Maar die kwamen er niet uit met Fulham.
Prijs zal wel rond de 800000 liggen, dat is tenminste de prijs die bij Roda genoemd werd, maar die wilden eerst een jaar huren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt erop dat El Único de competitie een beetje spannender wil maken door de rivaal uit Catalonië een voorsprong te geven.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha ja, PSG. 3 gespeeld, 3 punt 
Mooi dat zulke clubs nog kunnen falen. Is ze gegund.
Al heeft Madrid deze zomer geen gekke dingen gedaan..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een punt uit twee wedstrijden mijn beste AL, en ze hebben nog een halve week voor het sluiten van de markt. Madrid staat bijna in brand en de hooivorken worden van stal gehaald. Het zal niet lang meer duren voordat onze José eieren voor zijn geld kiest en onder een regen van stenen snel een enkeltje boekt naar het land van saucages en bacon.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ach ja, vorig jaar werd er ook zo'n potje verloren in het begin van het seizoen, tegen Levante was het.
Waarna Jose Mourinho, El Único, keihard terugsloeg en 'het beste team aller tijden' volstrekt kansloos liet voor de al zeker gewaande titel. Een titel die Jose Mourinho, El Único, veilig stelde in het hol van de Catalaanse leeuw, alwaar hij de plaatselijke FC en haar provinciaalse Hollandse successupporters in een schijnbaar nog immer voortdurend trauma stortte. Neen, weest niet bevreesd lieve mensen, Jose Mourinho, El Único, zal ook deze tegenslag overleven en dit jaar weer op de zijn bekende, ongeëvenaarde wijze de successen aanéén rijgen!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/226771/Ajax-verrast-met-Hoesen-als-aanvallende-versterking.htm
Kent iemand deze speler?
Koopclub, zoveelste aankoop dit seizoen.
€4,5m voor een cv, 8 Ton voor een derde spits, hebben ze daar geen eigen jeugd meer ofzo?
En dan ook nog een 32-jarige houthakker binnenhalen, ik kan niet wachten op de column van Cruijff morgen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Koopclub, zoveelste aankoop dit seizoen.
€4,5m voor een cv, 8 Ton voor een derde spits, hebben ze daar geen eigen jeugd meer ofzo?
Een 32-jarige houthakker en geld op tafel leggen voor een 3e spits, ik kan niet wachten op de column van Cruijff morgen.
Allemaal fooitjes vergeleken met PSV. Waarbij PSV hun dure aankopen nu al aan het verknallen is door ze uit de basis te gooien. Matavz, Wijnaldum...ruzie met Mertens, Narsingh zelfs wissel vandaag.
Nee, dan liever een transfervrije Schone en Poulsen en een geweldige buitenspeler voor 3,5 ton 
En 1 prijzige aankoop centraal achterin als vervanger van Vertonghen, je moet wat hebben he. PSV haalt weer peperdure spelers en zet mooie talenten als Depay wissel.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Bij PSV echter nog geen wissel gezien van 16,5 miljoen...
Ach ja, het zijn allebei koopclubs, en terecht.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
4,5 miljoen? Er is gewoon 3,2 miljoen betaald hoor. Alle betrouwbare media hebben dit gemeld(NOS en VI) en Derksen bevestigde nogmaals dat de bron uiterst betrouwbaar is. Itt tot de broodje aap verhalen die de laatste week de revue passeren.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Bij PSV echter nog geen wissel gezien van 16,5 miljoen...
Sulejmani heeft in principe altijd in de basis gestaan. Ook nu komt hij weer van een blessure, vandaar dat hij niet begon. Al hoef ik hem ook niet in de basis. Overigens Narsingh halen om hem vervolgens op de bank te zetten is natuurlijk geen flop 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bij PSV echter nog geen wissel gezien van 16,5 miljoen...
Ach ja, het zijn allebei koopclubs, en terecht.
Ajax zat in het verleden dan ook goed fout. Maar op Sulejmani na is al dat wanbeleid nu weg bij de club.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Narsingh haalt het wel. Matavz ook (of hij wordt nog voor een leuk bedrag verkocht).
Die Wijnaldum is natuurlijk de grote flop. Surprise surprise, die jongen kan gewoon niet voetballen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Ajax zat in het verleden dan ook goed fout. Maar op Sulejmani na is al dat wanbeleid nu weg bij de club.
Een jaarsalaris van 8 ton voor een 32-jarige benenbreker.
Er waren jaren dat dat wanbeleid werd genoemd.
En Matavz wordt deze week gewoon voor €8m verkocht, perfect handelswerk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een jaarsalaris van 8 ton voor een 32-jarige benenbreker.
Er waren jaren dat dat wanbeleid werd genoemd.
En Matavz wordt deze week gewoon voor €8m verkocht, perfect handelswerk.
Wat is 8 ton tegenwoordig? Vind het ook niet goedkoop, maar ook niks bizars.
Wanbeleid was El Hamdaoui en Sulejmani bijna 2 miljoen per jaar bieden.
En Matavz noem je perfect handelswerk? Aangekocht en een jaar later te licht bevonden? Dat is echte lange termijn visie van Marcel ''ik roep elke week wat anders'' Brands.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Als je een spits koopt die zich niet ontwikkeld als gehoopt die je een jaar later met winst weer kan verkopen. Tja, het is misschien niet wat je voor ogen had maar knooiwerk kan je het het niet noemen.
En anders begin je weer even een discussie over een door jou verkeerd geïnterpreteerde uitspraak van Brands...
Dat doen we lekker niet!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

