• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 653.993 acteurs
  • 200.189 gebruikers
  • 9.448.415 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Wat voor pakjes heeft Barca toch aan?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Schalke speelt 2-2, Huntelaar scoorde. Gister ook al goals van Robben en Dost (laatste minuut met de 0-1). De Bundesliga is erg interessant om te volgen met alle landgenoten. Eurosport 2 zendt dit seizoen ook live Bundesliga uit, net zag ik Schalke nog spelen.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik verheug me ook op de CL. Prachtige affiches, een hoop media-aandacht en je hebt als Nederlandse club niks te verliezen, alleen te winnen. En een hele grote zak geld voor Ajax.

Dat je voor schuit gaat geeft niet, want het levert geld op. Hoe diep kun je zinken als supporter... Media aandacht.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Oja, bij een 1-1 stand Liverpool-Man City knalt Suarez er een vrij trap in, 2-1 dus

Zie net de hoogtepunten terug en inderdaad mooie vrije trap. Maar het is wel weer typisch Liverpool hoe die verdediging weer loopt te prutsen. Vorige week al tegen WBA en nu weer met die terugspeelbal van Skrtel. Zo maak je jezelf het leven ook niet echt makkelijk.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Nomak schreef:

Yeah right. Gewoon verdedigende middenvelder, op zijn positie zo goed als Anita, maar is niet eens half zo veelzijdig als Anita.

Ik doelde op jouw mening (ophemeling) over Vormer, toen hij nog bij Roda JC speelde.

Gelukkig ben ik wel in staat om door een neutrale bril een speler te beoordelen.

Wat jij vind maakt in deze discussie eigenlijk weinig uit want hoe je het ook draait of keert, het is een feit dat Anita veelzijdig is.

Misschien eens proberen een onderscheid te maken tussen feiten en meningen.

Veel users hier hadden zo'n wedstrijd van Anita al aan zien komen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat je voor schuit gaat geeft niet, want het levert geld op. Hoe diep kun je zinken als supporter... Media aandacht.

Haha aldus de huilerd die het jaren over 30 miljoen via investeerders moest hebben

Voetbal wordt bepaald door geld. Deelname aan de CL levert een fortuin op. Als we 3e worden in de groep spelen we na de winter nog steeds Europees voetbal, maar wel met een opbrengst van zo'n 25 miljoen met Uefa geld en kaartverkoop.

Maar ik kijk als supporter vooral uit naar de CL door de wedstrijden. Ik speel liever tegen Man Utd, Barca en Milan dan de nrs 6 uit Tsjechie, Hongarije en Macedonie


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Heeft weinig zin om met een Feyenoorder over Anita te discussieren.

Oké, dan weet ik meteen dat ik jouw meningen over Feyenoorders (en PSV-ers) niet serieus hoef te nemen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Oké, dan weet ik meteen dat ik jouw meningen over Feyenoorders (en PSV-ers) niet serieus hoef te nemen.

Ik blijf niet zo eenzijdig steeds 1 speler afbranden terwijl ik zie dat hij al jaren subliem speelde op de positie waar het over ging. Als back is het niks bijzonders, als middenvelder wel. Ben jouw geneuzel over hem eindelijk wel zat, je mag het vooral blijven doen maar ik neem je ieder geval met dat niet meer serieus. Ik kan het ook prima opbrengen Clasie een uitstekende speler te noemen. Bijna eenzelfde speler als Anita.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat je voor schuit gaat geeft niet, want het levert geld op. Hoe diep kun je zinken als supporter... Media aandacht.

Dat eerste maak jij ervan. Er 2x kansloos tegenaf gaan tegen Madrid is een feit voor 95% van de clubs in het betaalde voetbal. Buiten dat om heeft Ajax prima stand geboden tegen clubs als Milan en Lyon


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die Barca shirts Lijkt wel zo'n standaard raket ijsje.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha aldus de huilerd die het jaren over 30 miljoen via investeerders moest hebben

Voetbal wordt bepaald door geld. Deelname aan de CL levert een fortuin op. Als we 3e worden in de groep spelen we na de winter nog steeds Europees voetbal, maar wel met een opbrengst van zo'n 25 miljoen met Uefa geld en kaartverkoop.

Maar ik kijk als supporter vooral uit naar de CL door de wedstrijden. Ik speel liever tegen Man Utd, Barca en Milan dan de nrs 6 uit Tsjechie, Hongarije en Macedonie

Ik zie mijn team liever winnen dan verliezen. Of het tegen Man U of de nummer 6 uit Hongarije is maakt mij niks uit. Heb je mij verder ooit horen huilen over die 30 mln hier? Geld interesseert me de rozen. Ik ben Feyenoord supporter in voor en in tegenspoed of ze nu in de CL spelen of in de eerste divisie. Maar zoiets zal jij wel niet begrijpen. Jij support immers een club waar je niks mee van doen hebt, die ooit tot je kwam via de media.... Vandaar dat je die media aandacht zo'n belangrijk punt vind. Ik kan me daar werkelijk niks bij voorstelen, ik werd supporter van Feyenoord in de Kuip, waar ik zelf bij was.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Achjee, de voorspelbare Reinbo huilberichten over wie de echte supporter is komen er weer nu hij weer niks nuttigs meer kan melden

Echt waar, wat een dom niveau bezit dit topic soms.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik blijf niet zo eenzijdig steeds 1 speler afbranden terwijl ik zie dat hij al jaren subliem speelde op de positie waar het over ging. Als back is het niks bijzonders, als middenvelder wel. Ben jouw geneuzel over hem eindelijk wel zat, je mag het vooral blijven doen maar ik neem je ieder geval met dat niet meer serieus. Ik kan het ook prima opbrengen Clasie een uitstekende speler te noemen. Bijna eenzelfde speler als Anita.

Ik kwam niet met het bericht over Anita, bijdehand. De hoop dat je iemand ooit gelijk zult geven in dit topic, heb ik allang opgegeven.

Al is Anita nog lang niet afgeschreven natuurlijk.

Ik kan ook benoemen dat Eriksen een talent is. Maar het ging hier over Anita.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Koekoek. Sierd is terug! Godzijdank.

1-2 Barca


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik kwam niet met het bericht over Anita, bijdehand. De hoop dat je iemand ooit gelijk zult geven in dit topic, heb ik allang opgegeven.

Al is Anita nog lang niet afgeschreven natuurlijk.

Ik kan ook benoemen dat Eriksen een talent is. Maar het ging hier over Anita.

Het gaat me gewoon om Anita. Je bent of blind of zeer onobjectief als je niet kan zeggen dat Anita het fantastisch bij Ajax heeft gedaan als middenvelder. Let op, als middenvelder. Maar als je daar nog steeds moeilijk over doet, laat het dan maar zitten.

Net als na 1 of 2 potjes in Engeland nu je gelijk willen halen vanwege een dubieus bericht van een amateursite.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

We hebben het hier over de PL. Ik heb al meerdere malen gezegd dat Anita nuttig was bij Ajax, in de Eredivisie. Maar verder vind ik hem een beperkte voetballer, die de top nooit zal halen. Dat jij daar anders over denkt, prima.

Jij kwam je gelijk al halen bij een transfer. Daarnaast, welk gedeelte van "Al is Anita nog lang niet afgeschreven natuurlijk" begrijp je niet?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

We hebben het hier over de PL. Ik heb al meerdere malen gezegd dat Anita nuttig was bij Ajax, in de Eredivisie. Maar verder vind ik hem een beperkte voetballer, die de top nooit zal halen. Dat jij daar anders over denkt, prima.

Nuttig is een nietszeggende term. Daley Blind kan ook nuttig zijn. Anita was op zijn positie gewoon 1 van de beste spelers van de competitie de laatste 2 jaar. Maargoed, dat jij het niet ziet mag. Een hele grote club in Engeland zag het wel. En of hij de top haalt weet ik ook niet, maar hij speelt nu wel voor een mooie, grote club.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naast nuttig zei ik eerder al dat hij als breker/waterdrager best kan slagen bij Newcastle. Daley Blind is vooral nuttig voor de tegenpartij.

Oké, nu weet je het opeens niet of hij de top haalt. Dus die eerste wedstrijd zegt toch meer dan je eerst suggereerde?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, ik weet het niet omdat ik de toekomst niet kan voorspellen en niet weet wat hij bij NCU gaat laten zien. Als de ploeg 3x verliest en de coach weg moet kan alles zo weer anders zijn. Zo stabiel zijn clubs als NCU niet.

Anita is een goede middenvelder, was in Nederland superieur en mag het nu gaan tonen in het buitenland. Over een jaar maken we de balans op.


avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Hazard gaat lekker bij Chelsea met 6 assists en 1 goal

Trouwens Falkenburg komt toch wat tekort als hij in de basis moet beginnen. Bij invalbeurten speelt hij altijd lekker (tegenstanders vermoeid ? ) en scoort ook regelmatig. Vandaag speelde hij weer eens een ouderwetse bout partij met weinig finésse in de passing of schoten op goal.

Ik denk ook dat Verbeek weer snel een plekje op de bank voor hem in het verschiet zal stellen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oranje op schot in het buitenland. Robben, Dost, Huntelaar, van Persie en nu ook net Sneijder bij Inter.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

We worden wereldkampioen.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik doelde op jouw mening (ophemeling) over Vormer, toen hij nog bij Roda JC speelde.

Was op dat moment bij de 3 beste spelers van Roda en door VI zelfs verkozen tot speler van het jaar. Mag ik me dan positief uitlaten over die jongen?

Veel users hier hadden zo'n wedstrijd van Anita al aan zien komen.
Deze users zijn dan ook allemaal echte voetbalkenners. Ik voorspel dat Cristiano Ronaldo ook een mindere wedstrijd gaat spelen. Wanneer weet ik nog niet, maar als het gebeurt heb ik het dus zien aankomen.

Zielig hoor, dat ongefundeerde gezeik van sommige users op Anita.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Özil


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ik zie mijn team liever winnen dan verliezen. Of het tegen Man U of de nummer 6 uit Hongarije is maakt mij niks uit.

Tenzij ze tegen Twente spelen dus.

Reinbo schreef:

Merk dat ik vandaag toch absoluut voor Twente ben.

Reinbo schreef:

Ik vandaag lekker niet. Hup Twente Hup!


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Was op dat moment bij de 3 beste spelers van Roda en door VI zelfs verkozen tot speler van het jaar. Mag ik me dan positief uitlaten over die jongen?

(quote)
Deze users zijn dan ook allemaal echte voetbalkenners. Ik voorspel dat Cristiano Ronaldo ook een mindere wedstrijd gaat spelen. Wanneer weet ik nog niet, maar als het gebeurt heb ik het dus zien aankomen.

Zielig hoor, dat ongefundeerde gezeik van sommige users op Anita.

Haha, omdat deze users een andere mening hebben dan jij is het opeens gezeik en ongefundeerd.

Anita speelde zijn eerste wedstrijd in de PL en iedereen die Newcastle lief heeft, is geschrokken van zijn niveau. Sterke vergelijking met CR.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

We hebben nog iemand met een archief!


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe doen ze het toch. Lukt mij nooit een bepaalde post terug te zoeken .


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zie net de samenvatting (wedstrijd helaas gemist) van onze Rotterdamse vrienden. Hoeveel kansen wil je hebben man De laatste kans deed me denken aan de legendarische rush van Johnny vd Burgerking; wat ik tot nu toe gezien heb van Singh is zeer zeer pover.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat betreft Singh komt het wel goed. Wat die man allemaal kan als ie wedstrijdfit is en warm in het veld staat is weergaloos. In ieder geval voor Eredivisie maatstaven.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.