- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Zolang Mulder ze eruit haalt, heeft het weinig met mazzel te maken.
Die Fernandez weer. 
Van Geel, hoeveel wedstrijden heb je nodig om te smeken voor wat geld voor een spits? 
Edit: wat een kansen weer voor Feyenoord. Gelukkig wel 3 punten. Tsjonge jonge, wat enorm onnodig veel werk moeten verrichten vanmiddag.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

De medewerkers van het grasteam zijn zaterdagavond voorafgaand aan Ajax - NAC Breda in het zonnetje gezet. Afgelopen seizoen werd de grasmat in de Amsterdam ArenA tot beste veld van de Eredivisie gekozen. De uitslag komt voort uit een stemming onder de aanvoerders van alle achttien Eredivisieclubs.
Ook wel eens anders geweest 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Vertonghen die de grasmat in de Kuip een 4 geeft. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax laat er geen gras meer over groeien 
Grasmat is tegenwoordig echt perfect ja, klasse. Zo hoort het ook bij de recordkampioen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Leuke wedstrijd gezien vanmiddag, helaas niet de drie punten gepakt. Falkenburg, Martens, Marcellis en in mindere mate Gorter - dramatisch. Maher liep weer eens naast zijn schoenen. Reijnen deed het gewoon zeer degelijk. Zag ik het nou verkeerd of wou Makkelie (die ik trouwens de hele wedstrijd al slecht vond fluiten) eerst geel geven aan Gudmundsson, maar nadat Van Basten iets tegen hem zei hij opeens rood gaf? Vreemde situatie vond ik het. En het was een terechte rode kaart, voordat de zeikerds beginnen. Boymans had ook wel rood mogen krijgen denk ik.
Is het al net zo'n 'sensatie' als die Serero? Oh ja over Moisander:
Welkom terug
Enoh is ook beter dan Wernbloom.
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik A&L wel een beetje gemist heb. Het was rustiger hierzo dan normaal.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En hoppa: penal er meteen achteraan. Wat een mongool is die Cissé ook. Weg ermee. Verschrikkelijke voetballer.
Sinds afgelopen vrijdag heet hij Sissy, hè. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Zeekoe Sissy, inderdaad.
Voorin is zoveel te verbeteren. Moet eigenlijk een makkie zijn voor van Geel. Gelukkig staat het wel redelijk op de overige linies. Kongolo ook nuttig tegen dergelijke tegenstanders. De Vrij reist waarschijnlijk mee naar Praag, gelukkig, dus dat gaat de goede kant op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Groningen ook einde verhaal; jammer want had op een stuntje gehoopt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zou me toch wat zijn zeg:
Anita moet vrezen voor spee...
Één slechte wedstrijd tegen een titelkandidaat en afgeschoten als wild.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen

Waar is Ajax&Litmanen?
De quotedoos van otherfool mag open. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoho; niet meteen met de vinger wijzen naar AL1. Durf te wedden dat jullie allemaal dachten dat Anita het niveau van een middenmotor/subtopper in de PL wel aan zou moeten kunnen (op een zekere troll na). Tevens mag onze kleine veldheer wel wat meer krediet krijgen lijkt me zo.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zou me toch wat zijn zeg:
Anita moet vrezen voor spee...
Één slechte wedstrijd tegen een titelkandidaat en afgeschoten als wild.
Haha, ik zit nu al in mijn handen te wrijven en met een smile op mijn gezicht, omdat ik weet wat er komen gaat. Otherfool, waar ben je?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk is Ajax&Litmanen1 wijs genoeg om hier niet op in te gaan.
We gaan de meest polyvalente speler die we de laatste jaren in Eredivisie hebben gezien toch niet afschieten na één mindere wedstrijd in de Premier League.
Even minstens een half jaar de kans geven om hem te laten wennen aan het niveau en de speelwijze. Zelfs Torres en Carroll mochten een jaar lang sukkelen bij hun nieuwe ploeg, en die waren het niveau van de Premier League al gewend.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
De kenners zagen dit al in alle voorgaande wedstrijden. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Waarom niet? Hij heeft hier een stuk of 10 keer zijn gelijk gehaald wbt Anita, voordat hij maar 1 wedstrijd in de PL gespeeld had.
Moet hij tegen kunnen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
We gaan de meest polyvalente speler die we de laatste jaren in Eredivisie hebben gezien toch niet afschieten na één mindere wedstrijd in de Premier League.
Huh? Dat was Vormer toch? Nu natuurlijk niet meer sinds hij bij Feyenoord speelt.
Ik vind Anita verre van veelzijdig.
Ik schrijf Anita niet meteen af hoor. De directie van Newcastle lijkt dat wel te doen. Als waterdrager/breker kan hij vast nuttig worden bij een Engelse middenmoter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hopelijk is Ajax&Litmanen1 wijs genoeg om hier niet op in te gaan.
We gaan de meest polyvalente speler die we de laatste jaren in Eredivisie hebben gezien toch niet afschieten na één mindere wedstrijd in de Premier League.
Even minstens een half jaar de kans geven om hem te laten wennen aan het niveau en de speelwijze. Zelfs Torres en Carroll mochten een jaar lang sukkelen bij hun nieuwe ploeg, en die waren het niveau van de Premier League al gewend.
Mensen die een speler na 1 of 2 potjes in een nieuwe competitie al de grond in boren neem ik sowieso niet serieus.
Ik weet wat Anita kan en hoe goed hij is. Geen idee of NCU een goede club voor hem is, maar hij blijft een hele goede speler.
Oja, bij een 1-1 stand Liverpool-Man City knalt Suarez er een vrij trap in, 2-1 dus 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Huh? Dat was Vormer toch? Nu natuurlijk niet meer sinds hij bij Feyenoord speelt.
Gelukkig ben ik wel in staat om door een neutrale bril een speler te beoordelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik keek gister Match of the Day en Anita speelde helaas idd een vreselijk zwakke wedstrijd.
Maar goed, op 1 potje ga ik hem ook niet meteen afrekenen. 1e pot meteen tegen Chelsea is nou ook weer niet echt lekker om je te kunnen onderscheiden. Penalty was wel erg dom van hem. Hij haalt gewoon veel te laat door.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik sluit me volledig bij Nomak aan en daar laat ik het ook bij wat betreft Anita. Heeft weinig zin om met een Feyenoorder over Anita te discussieren. Ajacieden snappen hoe gigantisch belangrijk hij de laatste seizoenen was.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat hij zijn haar zowel kortgeschoren als in een vlecht kan dragen maakt hem nog geen veelzijdige speler.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat hij zijn haar zowel kortgeschoren als in een vlecht kan dragen maakt hem nog geen veelzijdige speler.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat hij zijn haar zowel kortgeschoren als in een vlecht kan dragen maakt hem nog geen veelzijdige speler.

Het heeft nog lang geduurd eigenlijk. Disaster debut haha, je verwacht het niet he...
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
We hebben het wel eens moeilijker in een uitwedstrijd.
Geen goede wedstrijd maar uiterst effectief in de omschakeling. Buiten wat slordigheden in de eerste helft weinig problemen gehad. En Van Bommel komt zo wel makkelijk aan z'n gele kaarten. Gooi hem tegen een tegenstander aan en hij gaat weer op de bon.
Depay 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou me toch wat zijn zeg:
Anita moet vrezen voor spee...
Één slechte wedstrijd tegen een titelkandidaat en afgeschoten als wild.
Zullen vast nog wel meer slechte wedstrijden volgen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik sluit me volledig bij Nomak aan en daar laat ik het ook bij wat betreft Anita. Heeft weinig zin om met een Feyenoorder over Anita te discussieren. Ajacieden snappen hoe gigantisch belangrijk hij de laatste seizoenen was.
Feyenoord supporters worden gekenmerkt door realiteitszin en snappen dus hoe bijzonder weinig de MM League voorstelt. Erg knap hoor om tegen NEC of VVV op de been te blijven als Ajacied. Verheug me al weer op de CL. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met Debuchy waren ze al eerder bezig, en zal vooral als rechtsback of aanvallende middenvelder gehaald worden. Ongelofelijk dat sommigen dit soort berichten slikken als zoete koek.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is toch ook een heerlijk taartje. Zou toch fijn zijn als hij flopt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord supporters worden gekenmerkt door realiteitszin en snappen dus hoe bijzonder weinig de MM League voorstelt. Erg knap hoor om tegen NEC of VVV op de been te blijven als Ajacied. Verheug me al weer op de CL.
Ik verheug me ook op de CL. Prachtige affiches, een hoop media-aandacht en je hebt als Nederlandse club niks te verliezen, alleen te winnen. En een hele grote zak geld voor Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barca 1/0 achter. Het feest kan nu echt beginnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
