• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 653.990 acteurs
  • 200.189 gebruikers
  • 9.448.408 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Zolang Mulder ze eruit haalt, heeft het weinig met mazzel te maken.

Die Fernandez weer.

Van Geel, hoeveel wedstrijden heb je nodig om te smeken voor wat geld voor een spits?

Edit: wat een kansen weer voor Feyenoord. Gelukkig wel 3 punten. Tsjonge jonge, wat enorm onnodig veel werk moeten verrichten vanmiddag.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

De medewerkers van het grasteam zijn zaterdagavond voorafgaand aan Ajax - NAC Breda in het zonnetje gezet. Afgelopen seizoen werd de grasmat in de Amsterdam ArenA tot beste veld van de Eredivisie gekozen. De uitslag komt voort uit een stemming onder de aanvoerders van alle achttien Eredivisieclubs.

Ook wel eens anders geweest


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Vertonghen die de grasmat in de Kuip een 4 geeft.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax laat er geen gras meer over groeien

Grasmat is tegenwoordig echt perfect ja, klasse. Zo hoort het ook bij de recordkampioen.


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Leuke wedstrijd gezien vanmiddag, helaas niet de drie punten gepakt. Falkenburg, Martens, Marcellis en in mindere mate Gorter - dramatisch. Maher liep weer eens naast zijn schoenen. Reijnen deed het gewoon zeer degelijk. Zag ik het nou verkeerd of wou Makkelie (die ik trouwens de hele wedstrijd al slecht vond fluiten) eerst geel geven aan Gudmundsson, maar nadat Van Basten iets tegen hem zei hij opeens rood gaf? Vreemde situatie vond ik het. En het was een terechte rode kaart, voordat de zeikerds beginnen. Boymans had ook wel rood mogen krijgen denk ik.

otherfool schreef:

Is het al net zo'n 'sensatie' als die Serero? Oh ja over Moisander:

(quote)

Welkom terug

Enoh is ook beter dan Wernbloom.

Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik A&L wel een beetje gemist heb. Het was rustiger hierzo dan normaal.


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En hoppa: penal er meteen achteraan. Wat een mongool is die Cissé ook. Weg ermee. Verschrikkelijke voetballer.

Sinds afgelopen vrijdag heet hij Sissy, hè.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Zeekoe Sissy, inderdaad.

Voorin is zoveel te verbeteren. Moet eigenlijk een makkie zijn voor van Geel. Gelukkig staat het wel redelijk op de overige linies. Kongolo ook nuttig tegen dergelijke tegenstanders. De Vrij reist waarschijnlijk mee naar Praag, gelukkig, dus dat gaat de goede kant op.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Groningen ook einde verhaal; jammer want had op een stuntje gehoopt.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zou me toch wat zijn zeg:

Anita moet vrezen voor spee...

Één slechte wedstrijd tegen een titelkandidaat en afgeschoten als wild.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Waar is Ajax&Litmanen?

De quotedoos van otherfool mag open.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hoho; niet meteen met de vinger wijzen naar AL1. Durf te wedden dat jullie allemaal dachten dat Anita het niveau van een middenmotor/subtopper in de PL wel aan zou moeten kunnen (op een zekere troll na). Tevens mag onze kleine veldheer wel wat meer krediet krijgen lijkt me zo.


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

Zou me toch wat zijn zeg:

Anita moet vrezen voor spee...

Één slechte wedstrijd tegen een titelkandidaat en afgeschoten als wild.

Haha, ik zit nu al in mijn handen te wrijven en met een smile op mijn gezicht, omdat ik weet wat er komen gaat. Otherfool, waar ben je?


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hopelijk is Ajax&Litmanen1 wijs genoeg om hier niet op in te gaan.

We gaan de meest polyvalente speler die we de laatste jaren in Eredivisie hebben gezien toch niet afschieten na één mindere wedstrijd in de Premier League.

Even minstens een half jaar de kans geven om hem te laten wennen aan het niveau en de speelwijze. Zelfs Torres en Carroll mochten een jaar lang sukkelen bij hun nieuwe ploeg, en die waren het niveau van de Premier League al gewend.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

De kenners zagen dit al in alle voorgaande wedstrijden.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Materny schreef:

Hoho; niet meteen met de vinger wijzen naar AL1.

Waarom niet? Hij heeft hier een stuk of 10 keer zijn gelijk gehaald wbt Anita, voordat hij maar 1 wedstrijd in de PL gespeeld had.

Moet hij tegen kunnen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Nomak schreef:

We gaan de meest polyvalente speler die we de laatste jaren in Eredivisie hebben gezien toch niet afschieten na één mindere wedstrijd in de Premier League.

Huh? Dat was Vormer toch? Nu natuurlijk niet meer sinds hij bij Feyenoord speelt.

Ik vind Anita verre van veelzijdig.

Even minstens een half jaar de kans geven om hem te laten wennen aan het niveau en de speelwijze. Zelfs Torres en Carroll mochten een jaar lang sukkelen bij hun nieuwe ploeg, en die waren het niveau van de Premier League al gewend.

Ik schrijf Anita niet meteen af hoor. De directie van Newcastle lijkt dat wel te doen. Als waterdrager/breker kan hij vast nuttig worden bij een Engelse middenmoter.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Hopelijk is Ajax&Litmanen1 wijs genoeg om hier niet op in te gaan.

We gaan de meest polyvalente speler die we de laatste jaren in Eredivisie hebben gezien toch niet afschieten na één mindere wedstrijd in de Premier League.

Even minstens een half jaar de kans geven om hem te laten wennen aan het niveau en de speelwijze. Zelfs Torres en Carroll mochten een jaar lang sukkelen bij hun nieuwe ploeg, en die waren het niveau van de Premier League al gewend.

Mensen die een speler na 1 of 2 potjes in een nieuwe competitie al de grond in boren neem ik sowieso niet serieus.

Ik weet wat Anita kan en hoe goed hij is. Geen idee of NCU een goede club voor hem is, maar hij blijft een hele goede speler.

Oja, bij een 1-1 stand Liverpool-Man City knalt Suarez er een vrij trap in, 2-1 dus


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Huh? Dat was Vormer toch? Nu natuurlijk niet meer sinds hij bij Feyenoord speelt.

Yeah right. Gewoon verdedigende middenvelder, op zijn positie zo goed als Anita, maar is niet eens half zo veelzijdig als Anita.

Gelukkig ben ik wel in staat om door een neutrale bril een speler te beoordelen.

Ik vind Anita verre van veelzijdig.
Wat jij vind maakt in deze discussie eigenlijk weinig uit want hoe je het ook draait of keert, het is een feit dat Anita veelzijdig is.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik keek gister Match of the Day en Anita speelde helaas idd een vreselijk zwakke wedstrijd.

Maar goed, op 1 potje ga ik hem ook niet meteen afrekenen. 1e pot meteen tegen Chelsea is nou ook weer niet echt lekker om je te kunnen onderscheiden. Penalty was wel erg dom van hem. Hij haalt gewoon veel te laat door.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik sluit me volledig bij Nomak aan en daar laat ik het ook bij wat betreft Anita. Heeft weinig zin om met een Feyenoorder over Anita te discussieren. Ajacieden snappen hoe gigantisch belangrijk hij de laatste seizoenen was.


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Wat jij vind maakt in deze discussie eigenlijk weinig uit want hoe je het ook draait of keert, het is een feit dat Anita veelzijdig is.

Dat hij zijn haar zowel kortgeschoren als in een vlecht kan dragen maakt hem nog geen veelzijdige speler.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Dat hij zijn haar zowel kortgeschoren als in een vlecht kan dragen maakt hem nog geen veelzijdige speler.

Neen, maar dat ie op zowat elke verdedigend positie kan ingezet worden en daar zijn mannetje kan staan maakt hem WEL een veelzijdige speler. Lijkt me als trainer geweldig om zo iemand in je ploeg te hebben.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Lefgozer schreef:

Dat hij zijn haar zowel kortgeschoren als in een vlecht kan dragen maakt hem nog geen veelzijdige speler.

Het heeft nog lang geduurd eigenlijk. Disaster debut haha, je verwacht het niet he...


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

We hebben het wel eens moeilijker in een uitwedstrijd.

Geen goede wedstrijd maar uiterst effectief in de omschakeling. Buiten wat slordigheden in de eerste helft weinig problemen gehad. En Van Bommel komt zo wel makkelijk aan z'n gele kaarten. Gooi hem tegen een tegenstander aan en hij gaat weer op de bon.

Depay


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Zou me toch wat zijn zeg:

Anita moet vrezen voor spee...

Één slechte wedstrijd tegen een titelkandidaat en afgeschoten als wild.

Zullen vast nog wel meer slechte wedstrijden volgen.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik sluit me volledig bij Nomak aan en daar laat ik het ook bij wat betreft Anita. Heeft weinig zin om met een Feyenoorder over Anita te discussieren. Ajacieden snappen hoe gigantisch belangrijk hij de laatste seizoenen was.

Feyenoord supporters worden gekenmerkt door realiteitszin en snappen dus hoe bijzonder weinig de MM League voorstelt. Erg knap hoor om tegen NEC of VVV op de been te blijven als Ajacied. Verheug me al weer op de CL.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met Debuchy waren ze al eerder bezig, en zal vooral als rechtsback of aanvallende middenvelder gehaald worden. Ongelofelijk dat sommigen dit soort berichten slikken als zoete koek.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het is toch ook een heerlijk taartje. Zou toch fijn zijn als hij flopt.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Feyenoord supporters worden gekenmerkt door realiteitszin en snappen dus hoe bijzonder weinig de MM League voorstelt. Erg knap hoor om tegen NEC of VVV op de been te blijven als Ajacied. Verheug me al weer op de CL.

Ik verheug me ook op de CL. Prachtige affiches, een hoop media-aandacht en je hebt als Nederlandse club niks te verliezen, alleen te winnen. En een hele grote zak geld voor Ajax.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca 1/0 achter. Het feest kan nu echt beginnen.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.