• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 653.990 acteurs
  • 200.188 gebruikers
  • 9.448.390 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Haha, terwijl ik voor het eerst zie dat de bal erin gestift wordt in het filmpje hierboven scoort Janmaat.

Toch wel tekenend dat, na Nelom, nu weer een verdediger moet scoren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Prima goal van Janmaat, zie Feyenoord wel makkelijk winnen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Janmaat vind ik voorlopig de grootste versterking, of eigenlijk de enige, t.o.z. van het afgelopen seizoen.

Gelukkig worden de Vrij en BMI per wedstrijd beter. Hopelijk is de Vrij snel terug.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Klote Castaignos.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Immers! Hoe is het mogelijk!?

En hoppa: penal er meteen achteraan. Wat een mongool is die Cissé ook. Weg ermee. Verschrikkelijke voetballer. Nu weer niet passen naar Schaken die helemaal vrij staat.

Had ook rood moeten zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wordt natuurlijk nog 3-2 voor Heracles als Feyenoord zulke kansen niet benut

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Manmanman, wat ben je voorin toch uitermate zwak. Cisse is op het gebied van afmaken echt een waar drama. Ongekend dit. Fijn om Terrence in de basis te zien, weergaloos talent. Al ben ik niet helemaal objectief omdat ik 'm persoonlijk ken, maar valt aangenaam op.

Goede stand maar had 0-5 moeten zijn, dit gebrek aan scorend vermogen moet je echt een keer flink gaan opbreken. Haalt de angel er flink uit bij deze talentvolle selectie.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Het is dat Heracles dramatisch voetbalt, anders had je zomaar gelijk kunnen hebben.

Veel teams die bijzonder weinig voorstellen dit seizoen. NEC, NAC, Heracles, etc. RKC doet het dan weer goed en Zwolle verrassend.

@ NW: komt goed joh, Immers is los nu.

Voor het eerst sinds 8 jaar (dacht ik) dat Feyenoord een penalty mist. Dat mag je gerust overlaten aan Cissé. Geen probleem.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Sinterklaas schijnt tegenwoordig inderdaad in Nijmegen te resideren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is dat Heracles dramatisch voetbalt, anders had je zomaar gelijk kunnen hebben.

Veel teams die bijzonder weinig voorstellen dit seizoen. NEC, NAC, Heracles, etc. RKC doet het dan weer goed en Zwolle verrassend.

@ NW: komt goed joh, Immers is los nu.

Haha, het beest is los. Hup, op jodenjacht .

Ik begin me alleen te irriteren aan die onkunde van Cisse.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Cissé is een waardeloze voetballer. Is normaliter wel sterk aan de bal, maar hij kan er nooit een gevolg aan geven. Schieten zonder te kijken. Dat werkt doorgaans niet. Ik heb het al vaker gezegd: laat hem gewoon weer op zijn blote voeten spelen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Heerenveen had vanmiddag hetzelfde probleem (en Wijnaldum is ook zo'n voetballer) aan de bal ziet het er allemaal wel leuk uit maar het is allemaal zo gigantisch blind.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Klopt, sterk aan de bal en snel. Maar daarnaast een waardeloze voetballer. Zoals Gijp ook zei: zo snel als een paard maar helaas een blind paard.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Haha, geen luxe paard in ieder geval.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Lijkt me vreselijk, als je nu weer bij NEC in het stadion moet zitten. Vorige week tegen Ajax en nu weer tegen Twente.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Heerenveen had vanmiddag hetzelfde probleem (en Wijnaldum is ook zo'n voetballer) aan de bal ziet het er allemaal wel leuk uit maar het is allemaal zo gigantisch blind.

Klopt, dat hoef je ons Feyenoorders niet te vertellen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Lijkt me vreselijk, als je nu weer bij NEC in het stadion moet zitten. Vorige week tegen Ajax en nu weer tegen Twente.

Als NEC supporter zal je echt krankzinnig zijn. De vriendin van een maat van me is ook voor NEC maar die schijnt de afgelopen weekenden niet te genieten te zijn .

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Klopt, dat hoef je ons Feyenoorders niet te vertellen .

Jullie hebben nog steeds blaren op je handen van het wrijven voor die €5m zeker?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ben bang dat Wijnaldum dat nooit gaat leren natuurlijk. Voor de rest nog steeds talentvol en scorend vermogen. Die 14 goals waren niet verkeerd in het enorm slechte seizoen bij Feyenoord, ook al scoorde hij niet in veel verschillende wedstrijden. Voetballend zit er nog heel veel rek in.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als NEC supporter zal je echt krankzinnig zijn. De vriendin van een maat van me is ook voor NEC maar die schijnt de afgelopen weekenden niet te genieten te zijn .

Dat geloof ik meteen. Je hoeft geen overwinningen te verwachten in die twee wedstrijden, maar al bij rust kansloos zijn lijkt me geen pretje.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Verschrikkelijk toch, zo'n Cissé. Krijg je nu de 1-2 weer om je horen en wordt het nog spannend ook.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jaja 1-2 Heracles. Dit wordt zweten voor Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Jullie hebben nog steeds blaren op je handen van het wrijven voor die €5m zeker?

Idd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dramatisch weer zeg. Wat een ergernis. Een wedstrijd die al op slot had moeten zitten voor rust en het dan weer zo spannend maken. Feyenoorderb en jen iet voor de lol.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Feyenoorder zijn is zwaar, maar dat maakt het juist zo mooi.

Als Feyenoord die drie punten niet pakt, Cissé van de Brienenoordbrug af werpen. Tony Scott achterna. Moet wel een beetje filmgerelateerd blijven natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Twee blinde paarden voorin nu.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mazzel voor Feyenoord dat Mulder na de 1-2 zo goed keept.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Wat heeft dat met mazzel te maken? Hij is 1 van de 11.

Triest dat het duel niet voor de rust beslist is.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Moet wel een beetje filmgerelateerd blijven natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mazzel dat Heracles na de rust de kansen niet benut.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.