• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.634 seizoenen
  • 654.123 acteurs
  • 200.196 gebruikers
  • 9.448.707 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

In stief 2 jaar tijd het 'beste team aller tijden' achtereenvolgens de Copa, de Liga en de Supercopa afpakken... voor ons stervelingen een onmogelijkheid, voor Único een doorsnee woensdagavond.

Next stop: Wembley.

Ach, met zo'n budget en spelersmateriaal zie ik dat Bange Bert ook nog doen op een regenachtige middag (delen immers dezelfde spelopvatting). En laat m eerst maar eens de CL winnen met Real. Vorig jaar vloog hij zelfs eruit tegen het modale Munchen....


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Is die blunder van die domme keeper Barca uiteindelijk toch fataal geworden Overigens wel knap dat je twee derde van de wedstrijd met een man minder speelt en toch nog zo weet te domineren. Wat als...


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Domineren? Niet het geval geweest, en dan nog afsluiten met het grootste zwaktebod die er is bij sport. Terugvallen naar een hypothetisch perspectief.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En Unico heeft toch nog een laatste stuiptrekking. Heb helaas de wedstrijd moet missen, dus kan niet oordelen of het (on)terecht was. Feit blijft dat het uitstel van executie is voor onze Josè. Het wordt me nu langzaam wel allemaal duidelijk over welk ' einde van een tijdperk' de Maya's het hadden als ze refereerde naar 2012: Het einde van El Uniqo a.k.a. José Mourinho in Madrid.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gisteren trouwens nog een van de godenzonen (onze Toby) tegengekomen op de markt in Breda.Coole gozer, en wat een fysieke kerel geworden in vergelijking met een paar jaar geleden.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Whaha, de antipathie jegens Mourinho is werkelijk genant hier. En dat ik, als Atléti supporter dat nog moet zeggen hier .


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Naomi Watts schreef:

Domineren? Niet het geval geweest, en dan nog afsluiten met het grootste zwaktebod die er is bij sport. Terugvallen naar een hypothetisch perspectief.

Inderdaad, het hypothetische geldt niet alleen voor vorige week. Ook gisteren stond Valdes ook dramatisch te keepen bij de 2 tegentreffers. Vooral bij die bal van Ronaldo doet het keeperswerk mij pijn aan de ogen


avatar van stfuympos

stfuympos

  • 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

voor Único een doorsnee woensdagavond.

Chelsea wint de CL, wat nono one niet gelukt is met 400 milj. euro aan investeringen.

Hoe unico is die trainer van Chelsea dan wel niet?


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Whaha, de antipathie jegens Mourinho is werkelijk genant hier. En dat ik, als Atléti supporter dat nog moet zeggen hier .

Dat het meer sneer naar herr Otherfool is dan antipathie richting José mag toch wel duidelijk zijn mag ik hopen.


avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

(afbeelding)

.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

Whaha, de antipathie jegens Mourinho is werkelijk genant hier. En dat ik, als Atléti supporter dat nog moet zeggen hier .

Zo vreemd is dat toch niet? Mourinho is de levende troll op de voetbalvelden (vandaar ook dat otherfool verliefd op hem is). Niet dat ik het erg vind, hoor. Kan er vaak wel om lachen. Net als bij van Gaal. Soms is het toelachen, vaak uitlachen.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dat het meer sneer naar herr Otherfool is dan antipathie richting José mag toch wel duidelijk zijn mag ik hopen.

Je wil wel zowel bij otherfool en Mourinho even raar gaan doen.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Whaha, de antipathie jegens Mourinho is werkelijk genant hier. En dat ik, als Atléti supporter dat nog moet zeggen hier .

Ach, de lofuitingen en bijnamen zijn evenzo genant. Lijkt hier wel een poezie-album van 13-jarige bakvissen.

Vind Mourinho verder overigens een prima trainer. Kan er wel van genieten hoe hij met zijn goed georganiseerde afbraakvoetbal Barca weet af te stoppen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

In stief 2 jaar tijd het 'beste team aller tijden' achtereenvolgens de Copa, de Liga en de Supercopa afpakken... voor ons stervelingen een onmogelijkheid, voor Único een doorsnee woensdagavond.

Next stop: Wembley.

Mooi man, sommigen doen hier net of het enorm bijzonder is dat een team met Ronaldo, Casillas, Alonso, Higuain en Modric eens een potje wint van een andere topploeg.

Wat een calimerogejank vanuit kamp Madrid zeg.

Ook wel mooi dat kos nu wel uitgebreid met fotootjes etc komt. Vorige week niks van vernomen.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool staat dan in hyperbool modus maar vind dat nog niet zo storend, wel als er hier een sport van gemaakt om dit forum te vervuilen met persoonlijke aanvallen. Nog wel even van een andere orde als otherfool. En als je het doet, doe het dan via pm als je daar vrolijker van wordt.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Net of otherfool niet meedoet aan persoonlijke aanvallen. Haha.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

otherfool staat dan in hyperbool modus maar vind dat nog niet zo storend, wel als er hier een sport van gemaakt om dit forum te vervuilen met persoonlijke aanvallen. Nog wel even van een andere orde als otherfool. En als je het doet, doe het dan via pm als je daar vrolijker van wordt.

Doe niet zo onzinnig zeg. Als er 1 constant hier persoonlijke aanvallen maakt is het je vriend otherfool wel.

Af en toe ben je net zo'n grote troll, want over een paar dagen ben jij gewoon weer pro Barca zoals je al jaren bent. Maar als het je uitkomt lul je schijnbaar maar even met de rest mee?


avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ook wel mooi dat kos nu wel uitgebreid met fotootjes etc komt. Vorige week niks van vernomen.

. sorry, zal voortaan bij elke wedstrijd fotootjes plaatsen. .


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

. sorry, zal voortaan bij elke wedstrijd fotootjes plaatsen. .

Welnee hoeft, het is al wel bekend dat je na pijnlijke nederlagen niks laat horen en bij overwinnigen vooraan staat om tof te doen.

Overigens lijkt Ajax Sulejmani nog te verkopen voor vrijdagavond.

Zijn vriendin plaatste een tweet, maar verwijderde deze daarna snel. Maar toch niet snel genoeg.

(afbeelding)


avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

a) is dat niet waar

b) als dat al waar was who cares?

c) 'tof doen' ?

d) CR7!


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Doe niet zo onzinnig zeg. Als er 1 constant hier persoonlijke aanvallen maakt is het je vriend otherfool wel.

Vind ik meevallen, en zo ja, is ie stukken subtieler.

Af en toe ben je net zo'n grote troll, want over een paar dagen ben jij gewoon weer pro Barca zoals je al jaren bent. Maar als het je uitkomt lul je schijnbaar maar even met de rest mee?

Dat is de peuter gedachtegang hier blijkbaar. O ik ben pro Barca dus dan moet ik alles wat betreft Real maar afzeiken . Oh my. Als trollen hier gelijk staat aan intersubjectief/objectief proberen te zijn klopt het wel ja.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Schijnbaar boeit het je wel, want je besteed er al 2 berichten aan

Overigens, het zal mij worst wezen wie de supercup wint. En ik slaap er ook niet minder van als Madrid kampioen wordt, ook al heeft het mijn voorkeur niet.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vind ik meevallen, en zo ja, is ie stukken subtieler.

(quote)

Dat is de peuter gedachtegang hier blijkbaar. O ik ben pro Barca dus dan moet ik alles wat betreft Real maar afzeiken . Oh my. Als trollen hier gelijk staat aan intersubjectief/objectief proberen te zijn klopt het wel ja.

Je moet niks afzeiken, maar nu sla je weer door naar de andere kant. Je hebt zelf constant op Madrid en Mourinho staan tieren. Beetje goedkoop om dan maar plots 180 graden te draaien als dat je nu beter uitkomt.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waar heb je het over? Mijn mening over Madrid/Mourinho staat hier totaal buiten. Totaal niet relevant.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Laat maar zitten, anders vult deze discussie zo weer 6 pagina's. Vind het alleen wat teleurstellend van je.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Naomi Watts schreef:

Whaha, de antipathie jegens Mourinho is werkelijk genant hier. En dat ik, als Atléti supporter dat nog moet zeggen hier .

Als je hier steeds bijzonder overdreven vereringen leest, krijg je automatisch ook overdreven anti-reacties. Dat heeft verder weinig met Mourinho zelf te maken. In dit geval lijkt me de waarheid overigens in het midden te liggen; Mourinho is een goede coach, maar geen God.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dat vind ik van dat constante gebash op een user, totaal vervuilend. Dat mijn intersubjectiviteit als teleurstellend wordt ervaren, tja..


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Waarom zou Watts nu ineens een reden hebben 'pro Madrid' te zijn?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dat vind ik van dat constante gebash op een user, totaal vervuilend. Dat mijn intersubjectiviteit als teleurstellend wordt ervaren, tja..

Als je otherfool noemt, niemand zit op hem te wachten en niemand heeft het over hem als ie niks post. Maar als elk bericht van hem een provocatie is, dan kan je weerwoordjes verwachten ja. Of denk jij dat die overdreven Mourinho verhalen neutraal en plezierig bedoeld zijn? Hou op zeg, je bent slimmer dan dat Naomi.

Mourinho is overigens een prima coach, wel een vervelend mens.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Spannend trouwens, vanavond @ 18.00 uur.

Indeling van potten bij Champions League-loting:

Pot 1: Chelsea (Eng), Barcelona (Spa), Bayern München (Dui), Manchester United (Eng), Real Madrid (Spa), Arsenal (Eng), FC Porto (Por), AC Milan (Ita)

Pot 2: Valencia (Spa), Benfica (Por), Shakhtar Donetsk (Oek), Zenit Sint-Petersburg (Rus), Schalke 04 (Dui), Manchester City (Eng), Sporting Braga (Por), Dynamo Kiev (Oek)

Pot 3: Olympiacos Piraeus (Gri), Ajax (Ned), Anderlecht (Bel), Juventus (Ita), Spartak Moskou (Rus), Paris Saint-Germain (Fra), Lille (Fra), Galatasaray (Tur)

Pot 4: Celtic (Sch), Borussia Dortmund (Dui), BATE Borisov (W-Ru), Dinamo Zagreb (Kro), CFR Cluj (Roe), Málaga (Spa), Montpellier (Fra), FC Nordsjælland (Den)

Scheelt dat we Juventus en PSG sowieso ontlopen.

Doe mij maar Milan, Braga, Ajax, Celtic. Dat zou een zeer haalbare groep zijn.

Barcelona, Man City, Ajax, Dortmund zou weer onmogelijk zijn.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.