• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.449 films
  • 12.517 series
  • 34.635 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.448.908 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

wel een vervelend mens.

Degene die hem wel persoonlijk meemaken, beweren het tegenovergestelde. Lijkt me als referentiekader ook stukken betrouwbaarder.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Als supporter zou ik de volgende groep willen:

AC Milan

Valencia

Anderlecht

FC Nordsjaelland

Als voetballiefhebber:

Barcelona

Man City

Anderlecht

Dortmund

Either way, derde plaats lijkt me sowieso het hoogst haalbare.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Allemaal leuk en aardig natuurlijk, dat Real dat Supercupje heeft gewonnen, maar de echte Madrileense ploeg strijdt vrijdag pas om de echte Supercup. Frente Atleti!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

inderdaad. Helaas niet zo'n sterke tegenstander maar goed. Appeltje eitje.

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Degene die hem wel persoonlijk meemaken, beweren het tegenovergestelde. Lijkt me als referentiekader ook stukken betrouwbaarder.

Dat dus.

schram101

• 16722 berichten
  • 2341 stemmen

otherfool of Único?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Suarez en Vertonghen schijnen ook leuk te zijn.

Mourinho gedraagt zich als een enorme eikel, dan krijgt hij er ook de reacties naar. Ik geloof best dat hij voor de spelers een toffe gast is.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het gaat natuurlijk ook over zijn act. Het stoort me eigenlijk vooral dat zijn hele act ongeloofwaardig is. Bijvoorbeeld bij van Gaal weet je dat het in zijn natuur zit. Mourinho doet het puur en alleen om te provoceren, dat wekt nou eenmaal ergernissen op. Jammer, want zo'n man heeft dat eigenlijk totaal niet nodig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat nog niks zegt over de mens. Dan moet JCVD ook wel een klootzak zijn want hij speelde ook een eikel in Ex2. Wat een redenering.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Daar gaat het toch niet om? Behoorlijk scheve redenering ook. Een film is in principe een medium dat je naar een andere wereld brengt. Mourinho doet alsof hij echt zo is. Als jij een klootzak speelt naar buiten toe hoef je niet op veel sympathie te rekenen. Hij speelt graag de bad guy en hij wilt graag deze reacties van de mensen(aandachtshoertje?). Dus het enige wat we eigenlijk fout doen is ons ook daadwerkelijk ergeren aan deze man, want dit is aandacht verkrijgen op de verkeerde manier i.m.o.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is er nog echt voetbalnieuws?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat nog niks zegt over de mens. Dan moet JCVD ook wel een klootzak zijn want hij speelde ook een eikel in Ex2. Wat een redenering.

Niet te vergelijken natuurlijk, maar dat snap je zelf ook wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan nog kan je alleen over zijn gedrag oordelen, heeft niets te maken met het mens Mourinho. Hij laat graag zijn spelers uit de wind, hoe ie het ook doet, hoeveel ergernis ie opwekt, het werkt en is tekenend voor hem als persoonlijkheid.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

moviemafketel schreef:

Afellay naar Schalke.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

De grote wereldvedette Afellay, de man waar heel Oranje voor moest knielen, gaat op huurbasis naar de club van Huntelaar waar hij op neerkeek

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

'Schalke huurt Afellay voor een jaar van Barça'

Hopelijk zal Afellay nu weer met beide beentjes op de grond komen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Over een hetze gesproken...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou ja hetze is een groot woord. Heeft hij het zelf wel naar gemaakt met zijn arrogantie zowel voor als achter de camera.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ik zie het verschil niet tussen de rol die Van Persie, Afellay en Huntelaar, Van der Vaart en Robben gespeeld hebben tijdens het EK. Maar het verschil in behandeling hier is immens.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Ik zie het verschil niet tussen de rol die Van Persie, Afellay en Huntelaar, Van der Vaart en Robben gespeeld hebben tijdens het EK. Maar het verschil in behandeling hier is immens.

Ik vind spelers die chagrijnig doen vervelend, maar ik vind spelers die zichzelf beter dan de rest achten nog veel erger. Dat betekent namelijk dat je neerkijkt op collega's. En in Afellay zijn geval, neerkijken op spelers die wel een basisplaats hebben. Ik heb Huntelaar nooit naar zien doen toen hij bij Real Madrid tekende.

Daarbij vind ik Afellay sowieso een irritant joch, wat overigens niks met PSV te maken heeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voor wie vanavond voetbal wil kijken, de tijden:

19:00 PSV Eindhoven - Zeta Golubovci

19:00 SC Heerenveen - Molde

19:30 Sparta Prague - Feyenoord Rotterdam

21:00 AZ Alkmaar - Anji Makhachkala

21:00 FC Twente Enschede - Bursaspor

Feyenoord op SBS6 las ik, de rest zal wel EL zijn.

Prognoses:

PSV 3-0 winst en door.

Heerenveen 1-0 winst en eruit.

Feyenoord 1-1 en eruit.

AZ 1-1 en eruit.

Twente 2-0 winst en door.

Wordt een heel droevige avond vrees ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

19:00 PSV Eindhoven - Zeta Golubovci 2-0

19:00 SC Heerenveen - Molde 2-1

19:30 Sparta Prague - Feyenoord Rotterdam 0-1

21:00 AZ Alkmaar - Anji Makhachkala 2-0

21:00 FC Twente Enschede - Bursaspor 2-0

Zo laat ik eens positief denken

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

19:00 PSV Eindhoven - Zeta Golubovci 0-4

19:00 SC Heerenveen - Molde 0-6

19:30 Sparta Prague - Feyenoord Rotterdam 8-0

21:00 AZ Alkmaar - Anji Makhachkala 0-6

21:00 FC Twente Enschede - Bursaspor0-7

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Ah.. ik zie dat nooit bewezen roddels over Afellays praatjes weer eens voor feiten worden aangenomen, haha.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Ach ja, als Lance Armstrong daardoor zijn 7 titels kan kwijtraken zonder bewijs wil ik ook best welgeloven dat volgens betrouwbare bronnen Affelay gewoon een enorme zelfingenomen drol was op het EK.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

PSV weet ze wel te produceren zeg.

Afellay, van Bommel, Strootman, Toivonen, Pieters...zo onsympathiek zie je ze zelden

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind spelers die chagrijnig doen vervelend, maar ik vind spelers die zichzelf beter dan de rest achten nog veel erger.

En dat uit de mond van een supporter van de club die bovenstaande tot kunst heeft verheven.

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Hahah, ja er is helemaal niets NIET onsympathiek aan Ajax, tot nota bene spelers die ze wilden aantrekken uit angst maar naar andere clubs gingen.

stijf

• 342 berichten
  • 232 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV weet ze wel te produceren zeg.

Afellay, van Bommel, Strootman, Toivonen, Pieters...zo onsympathiek zie je ze zelden

De rollen zijn aardig omgedraaid ja. PSV is van een sympathieke en gemoedelijke club veranderd in een kil en arrogant bedrijf terwijl Ajax een beetje de omgekeerde weg bewandeld.

En je vergeet Mertens. Veruit de meest onsympathieke voetballer van de Eredivisie.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

kos schreef:

Hahah, ja er is helemaal niets NIET onsympathiek aan Ajax, tot nota bene spelers die ze wilden aantrekken uit angst maar naar andere clubs gingen.

Mememememe. Hoorde dat Affelay nog wel ruimte over had in z'n kontje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.