• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.450 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.448.967 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

19:00 PSV Eindhoven - Zeta Golubovci 6-0

19:00 SC Heerenveen - Molde 3-1

19:30 Sparta Prague - Feyenoord Rotterdam 2-0

21:00 AZ Alkmaar - Anji Makhachkala 3-1

21:00 FC Twente Enschede - Bursaspor 2-1

Gokje.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Valencia vraagt zeker 4,5 miljard euro steun

Je moet toch wat in de strijd met Real en Barca.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dat vind ik van dat constante gebash op een user, totaal vervuilend. Dat mijn intersubjectiviteit als teleurstellend wordt ervaren, tja..

Ach, ik snap de frustratie wel. Kies je als erkend en ervaren successupporter het veiligste, Catalaanse wiel, heb je Unico weer die keer op keer dwars ligt. En dan heb je ook nog CR7 die tussen het slopen van Barna door Oranje naar de gallemiezen trapt, er zijn mensen voor minder doorgedraaid...


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mwah, Real is over de jaren heen toch wel duidelijk de veiligste haven geweest voor een gloryhunter. Zo ook Die Mannschaft....

Leuk ook zo'n pot verwijt de ketel opmerking, maar ach. It's all in the name....


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca en Spanje lijken me eerder de veiligste keuzes voor een glory hunter maar goed.


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Spannend trouwens, vanavond @ 18.00 uur.

(quote)

Scheelt dat we Juventus en PSG sowieso ontlopen.

Doe mij maar Milan, Braga, Ajax, Celtic. Dat zou een zeer haalbare groep zijn.

Barcelona, Man City, Ajax, Dortmund zou weer onmogelijk zijn.

Ik zou vooral geen Braga in mijn poule willen. De ploeg is al 2 jaar een zeer constante en goed georganiseerd ploeg, met een winnaarsmentaliteit, wat ze de nieuwe grote in Portugal heeft gemaakt, naast Benfica, Porto en Sporting. Zie Ajax daar zeer moeilijk van winnen. Acht de kans eigenlijk miniem.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ach, ik snap de frustratie wel. Kies je als erkend en ervaren successupporter het veiligste, Catalaanse wiel, heb je Unico weer die keer op keer dwars ligt. En dan heb je ook nog CR7 die tussen het slopen van Barna door Oranje naar de gallemiezen trapt, er zijn mensen voor minder doorgedraaid...

Haha als je iets als successupporter beter kan kiezen dan is het een ploeg van prijzenpakker Mourinho en de Duitse ploeg, na Brazilie geloof ik de meest succesvolle ooit. Dus hou op met die geneuzel.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ik zou vooral geen Braga in mijn poule willen. De ploeg is al 2 jaar een zeer constante en goed georganiseerd ploeg, met een winnaarsmentaliteit, wat ze de nieuwe grote in Portugal heeft gemaakt, naast Benfica, Porto en Sporting. Zie Ajax daar zeer moeilijk van winnen. Acht de kans eigenlijk miniem.

Het gaat me ook niet echt om Braga, maar de andere teams zijn op papier toch wel erg sterk. Braga lijkt me toch de zwakke broeder uit pot 2, voor zover je iemand zwak mag noemen. Wat ik van Braga zie is een ploeg zonder vedetten, die erg compact als team kunnen spelen en waar je moeilijk van wint. Maar ze hebben weinig jongens die los het verschil maken. Correct me if iam wrong.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Barca en Spanje lijken me eerder de veiligste keuzes voor een glory hunter maar goed.

Geloof toch echt dat Real en Die Mannschaft meer titels hebben en ook zullen gaan winnen.


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het gaat me ook niet echt om Braga, maar de andere teams zijn op papier toch wel erg sterk. Braga lijkt me toch de zwakke broeder uit pot 2, voor zover je iemand zwak mag noemen. Wat ik van Braga zie is een ploeg zonder vedetten, die erg compact als team kunnen spelen en waar je moeilijk van wint. Maar ze hebben weinig jongens die los het verschil maken. Correct me if iam wrong.

Spits Lima en middenvelder Viana zijn twee ijzersterke spelers die makkelijk het verschil kunnen maken. Echte vedettes kent Braga idd niet, maar het is die compactheid die ze uitermate moeilijk te bestrijden maakt. Je wil ze niet graag als tegenstander hebben. Benfica speelde zijn eerste wedstrijd thuis met 2-2 gelijk tegen ze.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Laat ik het anders zeggen, wie zou volgens jou de minste ploeg uit pot 2 zijn?

Ik zou Braga ook niet onderschatten, doen het de laatste 2, 3 jaar erg goed.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou liever één van die clubs uit Oekraine of Rusland loten.

dutchtuga schreef:

De ploeg is al 2 jaar een zeer constante en goed georganiseerd ploeg, met een winnaarsmentaliteit

Toch al een paar jaar langer dacht ik. Ik herinner me een paar jaar geleden nog die wedstrijden tegen Standard, en toen had Standard echt wel een goede ploeg met zowat op elke positie een topper (naar Be/Ne normen).


avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

  • 2085 berichten
  • 569 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat nog niks zegt over de mens. Dan moet JCVD ook wel een klootzak zijn want hij speelde ook een eikel in Ex2. Wat een redenering.

De beste man noemt zichzelf The Special en vervolgens The Only One. Ja, daar walg ik van...

@otherfool: Voetbalzone - Mourinho blijkt slechtst presterende Real-coach in thuisduels met Barcelona

Dus helemaal geen normaal woensdagavondje voor The Pathetic One, maar juist de eerste keer dat deze o zo 'unieke' trainer wint in eigen huis van Barça.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Onze verlosser is binnen.

(afbeelding)

UPDATE

Volgens Leo Oldenburger, vanavond commentator bij Sparta Praag - Feyenoord, wordt Graziano Pelle volgens de laatste geruchten op dit moment al medisch gekeurd in Rotterdam. Eerder spraken enkele businessclubleden in Praag tegen de commentator al de verwachting uit dat de komst van de spits vanavond nog officieel bekend zal worden gemaakt.


avatar van Big-T

Big-T

  • 556 berichten
  • 395 stemmen

Graziano Pelle


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Welkom terug, Graziano!


avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Hahah, Held

Dan schakelt AZ trouwens de FIFA in omdat we nog 700.000 te goed hebben van Parma


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Klopt. Parma betaald gewoon niet. Vooral niet doen, haha.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Pelle

De Charisteas van Zuid komt gewoon weer terug, maar nu issie Italiaans!


avatar van Lefgozer

Lefgozer

  • 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Charisteas mag de veters nog geeneens strikken van Pellè.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Charisteas wint nog een EK voetbal...


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

De beste man noemt zichzelf The Special en vervolgens The Only One. Ja, daar walg ik van...

Hij had zich zeker JoseRulezzz moeten noemen...


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Hij had zich zeker JoseRulezzz moeten noemen...


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Wat een poule, worst case scenario. Dan nu maar dat Njordepullewul erbij.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dit is gewoon niet leuk meer. 3x dat kut Madrid achter elkaar loten in de groepsfase. Bah. Lekker een jeugdploeg opstellen en je richten op de landstitel.

Schijtloting. Wat een kutaffiches weer. Terwijl je bijna in een pot met Barca en Benfica zat.

Stik erin Uefa.


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

Waardeloos om weer tegen Real te moeten idd. Man City daarentegen is wel heel gaaf lijkt me. Al die topspelers die in de Arena komen ballen. Wie weet trekt Balo weer zijn shirt uit .

Ik ben tot dusver wel redelijk content. Chelsea is geen fijne maar Sjachtar is wel te doen.

edit: Helaas geen Dinamo Zagreb voor Ajax, dat kon er ook nog wel bij .


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Mooie affiches voor Ajax hoor. Als je nu nog Dortmund krijgt dan is overwintering wel heel moeilijk..


avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Nog Dortmund erbij en je hebt de kampioenen van Spanje,Engeland en Duitsland bij elkaar...Oja en Nederland


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Voor de loting was Ajax al kansloos natuurlijk.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.