- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Nordsjedingus in de poule van Juve 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap dat gezeur niet echt. Als supporter leef je toch voor deze affiches, of bestaat er werkelijk nog dergelijke waanideeen als in de achtste finale komen?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wel de enige CL-waardige poule, met allemaal kampioenen
Sommige andere poules zouden niet misstaan in de EL.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Kansloos dit voor Ajax natuurlijk, maar wel erg mooi voor de neutrale supporter.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik ga voor 1 punt en doelsaldo 2-28.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit kan niet waar zijn 
Real
City
Ajax
Dortmund

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Snap dat gezeur niet echt. Als supporter leef je toch voor deze affiches, of bestaat er werkelijk nog dergelijke waanideeen als in de achtste finale komen?
Ach, zou best kunnen. Als je een een of andere Oostblok club loot kan je ze altijd om kopen. 
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Maar Jari: als voetballiefhebber is dit toch zo een beetje de mooist mogelijke loting?
Ik ben iig zeer content met de loting van Juventus. Lijkt me geen al te lastige opgave.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit kan niet waar zijn 
Real
City
Ajax
Dortmund
Ik heb er zin in. Prachtig toernooi de CL. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik denk niet dat we nog kans maken op een tweede plek... 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach met een goede scheidsrechter hadden we vorig jaar Real ook op de broek gegeven.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
4de plek is in iedergeval al vooraf gereserveerd 
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Balt straks alleen Eindhovuh nog in Europa. Lekker dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prachtige poule. Wordt genieten. Beter kan je het niet treffen lijkt me, of je moet in het hoekje van persoonlijke preferenties kijken. Lucky Ajax. Altijd weer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar Jari: als voetballiefhebber is dit toch zo een beetje de mooist mogelijke loting?
Ik ben iig zeer content met de loting van Juventus. Lijkt me geen al te lastige opgave.
Tuurlijk, mooie loting maar dit schiet sportief niet op. Madrid verlies je 2x, City wordt loodzwaar en Dortmund is Duits kampioen.'
Nouja, we zien het wel. Anders maar na de winter volledig op de titel richten.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Balt straks alleen Eindhovuh nog in Europa. Lekker dan.
Ja in die gare Europa Leaque, wat zorgt dat de vermoeidheid sneller toe zal slaan en een mogelijk kampioenschap weer gevaar zal lopen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Waarom moest Cluj in die andere poule dan die van Ajax? Wat voor rare restricties zitten er op die loting? Dacht dat alleen clubs uit hetzelfde land niet bij elkaar mochten?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Eindelijk eens echt voetbal op de Nederlandse velden. Idd een prachtige loting. Doorgaan was toch al geen optie. Shirtjes ruilen, handtekeningen scoren, prima zo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Scheelt dat City en Dortmund Europees vorig jaar vrij slecht waren. Misschien speelt hun onervarenheid op dat podium nog een beetje mee.
1 voordeel, niemand kan Ajax uitlachen. Als ze 6x verliezen is het nog geen schande. Als ze winnen is het een klein wonder.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Waarom moest Cluj in die andere poule dan die van Ajax? Wat voor rare restricties zitten er op die loting? Dacht dat alleen clubs uit hetzelfde land niet bij elkaar mochten?
Dortmund niet op dezelfde dag als Bayern?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Waarom moest Cluj in die andere poule dan die van Ajax? Wat voor rare restricties zitten er op die loting? Dacht dat alleen clubs uit hetzelfde land niet bij elkaar mochten?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
1 voordeel, niemand kan Ajax uitlachen.
Wanna bet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Ajax een punt haalt hebben ze het gewoon heel goed gedaan.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
De uitslagen die Rep vanmiddag plaatste zijn wel van toepassing op de poule van Ajax. 
Ik ga er lekker voor zitten in ieder geval. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Achja, al wordt Ajax 6x ingemaakt. Miljoentje of 20 stroomt weer binnen, wordt Ajax als club alleen maar beter van op den duur. Misschien valt er te strijden voor plek 3, we zien het wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax is weer dik de lul in de CL. Heb nu wel genoeg gezien van dat Real Madrid elke keer.
City thuis en Dortmund thuis moeten de punten vandaan komen. Ach, we hebben de poen toch al weer binnen en elk puntje in de poule levert ook weer geld op. Veruit de mooiste poule van alle 4 uiteraard. En Ajax leert alleen maar weer van dit soort giganten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Weer niet de prijs voor Ronaldo 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
Spannend trouwens, vanavond @ 18.00 uur.
Scheelt dat we Juventus en PSG sowieso ontlopen.
Doe mij maar Milan, Braga, Ajax, Celtic. Dat zou een zeer haalbare groep zijn.
Barcelona, Man City, Ajax, Dortmund zou weer onmogelijk zijn.
Haha bijna goed. Als je derde wordt mag je dat vieren alsof je minimaal de kwartfinale van de CL hebt gehaald. Success !!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die Uefa-ranking van de MML dit jaar wordt hilarisch 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
