• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.454 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.171 acteurs
  • 200.201 gebruikers
  • 9.449.016 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

Nordsjedingus in de poule van Juve


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Snap dat gezeur niet echt. Als supporter leef je toch voor deze affiches, of bestaat er werkelijk nog dergelijke waanideeen als in de achtste finale komen?


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Wel de enige CL-waardige poule, met allemaal kampioenen Sommige andere poules zouden niet misstaan in de EL.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Kansloos dit voor Ajax natuurlijk, maar wel erg mooi voor de neutrale supporter.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ga voor 1 punt en doelsaldo 2-28.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dit kan niet waar zijn

Real

City

Ajax

Dortmund


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Snap dat gezeur niet echt. Als supporter leef je toch voor deze affiches, of bestaat er werkelijk nog dergelijke waanideeen als in de achtste finale komen?

Ach, zou best kunnen. Als je een een of andere Oostblok club loot kan je ze altijd om kopen.


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

Maar Jari: als voetballiefhebber is dit toch zo een beetje de mooist mogelijke loting?

Ik ben iig zeer content met de loting van Juventus. Lijkt me geen al te lastige opgave.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dit kan niet waar zijn

Real

City

Ajax

Dortmund

Ik heb er zin in. Prachtig toernooi de CL.


avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

  • 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik denk niet dat we nog kans maken op een tweede plek...


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach met een goede scheidsrechter hadden we vorig jaar Real ook op de broek gegeven.


avatar van %%%%%%

%%%%%%

  • 2543 berichten
  • 1234 stemmen

4de plek is in iedergeval al vooraf gereserveerd


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4653 berichten
  • 1874 stemmen

Balt straks alleen Eindhovuh nog in Europa. Lekker dan.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prachtige poule. Wordt genieten. Beter kan je het niet treffen lijkt me, of je moet in het hoekje van persoonlijke preferenties kijken. Lucky Ajax. Altijd weer.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

Maar Jari: als voetballiefhebber is dit toch zo een beetje de mooist mogelijke loting?

Ik ben iig zeer content met de loting van Juventus. Lijkt me geen al te lastige opgave.

Tuurlijk, mooie loting maar dit schiet sportief niet op. Madrid verlies je 2x, City wordt loodzwaar en Dortmund is Duits kampioen.'

Nouja, we zien het wel. Anders maar na de winter volledig op de titel richten.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Joy4ever schreef:

Balt straks alleen Eindhovuh nog in Europa. Lekker dan.

Ja in die gare Europa Leaque, wat zorgt dat de vermoeidheid sneller toe zal slaan en een mogelijk kampioenschap weer gevaar zal lopen.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Waarom moest Cluj in die andere poule dan die van Ajax? Wat voor rare restricties zitten er op die loting? Dacht dat alleen clubs uit hetzelfde land niet bij elkaar mochten?


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Eindelijk eens echt voetbal op de Nederlandse velden. Idd een prachtige loting. Doorgaan was toch al geen optie. Shirtjes ruilen, handtekeningen scoren, prima zo.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Scheelt dat City en Dortmund Europees vorig jaar vrij slecht waren. Misschien speelt hun onervarenheid op dat podium nog een beetje mee.

1 voordeel, niemand kan Ajax uitlachen. Als ze 6x verliezen is het nog geen schande. Als ze winnen is het een klein wonder.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Waarom moest Cluj in die andere poule dan die van Ajax? Wat voor rare restricties zitten er op die loting? Dacht dat alleen clubs uit hetzelfde land niet bij elkaar mochten?

Dortmund niet op dezelfde dag als Bayern?


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

Waarom moest Cluj in die andere poule dan die van Ajax? Wat voor rare restricties zitten er op die loting? Dacht dat alleen clubs uit hetzelfde land niet bij elkaar mochten?

Begreep ik ook niet, Cluj was overigens niet de enige ploeg die Poule D niet kon loten.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

1 voordeel, niemand kan Ajax uitlachen.

Wanna bet?


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Ajax een punt haalt hebben ze het gewoon heel goed gedaan.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

De uitslagen die Rep vanmiddag plaatste zijn wel van toepassing op de poule van Ajax.

Ik ga er lekker voor zitten in ieder geval.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Achja, al wordt Ajax 6x ingemaakt. Miljoentje of 20 stroomt weer binnen, wordt Ajax als club alleen maar beter van op den duur. Misschien valt er te strijden voor plek 3, we zien het wel.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, idd.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax is weer dik de lul in de CL. Heb nu wel genoeg gezien van dat Real Madrid elke keer.

City thuis en Dortmund thuis moeten de punten vandaan komen. Ach, we hebben de poen toch al weer binnen en elk puntje in de poule levert ook weer geld op. Veruit de mooiste poule van alle 4 uiteraard. En Ajax leert alleen maar weer van dit soort giganten.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Weer niet de prijs voor Ronaldo


avatar van Vascago

Vascago

  • 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Spannend trouwens, vanavond @ 18.00 uur.

(quote)

Scheelt dat we Juventus en PSG sowieso ontlopen.

Doe mij maar Milan, Braga, Ajax, Celtic. Dat zou een zeer haalbare groep zijn.

Barcelona, Man City, Ajax, Dortmund zou weer onmogelijk zijn.

Haha bijna goed. Als je derde wordt mag je dat vieren alsof je minimaal de kwartfinale van de CL hebt gehaald. Success !!


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Die Uefa-ranking van de MML dit jaar wordt hilarisch


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.