- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Lastige poule. Al hadden we veel betere teams dan Ajax kunnen treffen uit pot 3.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Uefa-ranking van de MML dit jaar wordt hilarisch
Mooi man, heb je weer iets om je op te verheugen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Lekker doelpuntje van van Ooijen 
Hopen op een ouderwetse zeven klapper van PSV vanavond. Nu 2-0
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Weer niet de prijs voor Ronaldo
Lijkt me terecht. Althans, als het E.K. ook meetelt. Al is dat weer oneerlijk voor Messi. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Lastige poule. Al hadden we veel betere teams dan Ajax kunnen treffen uit pot 3.
.
We? Doet NEC ook mee aan de CL?
Mooie poule. Heb er zin in. Beetje jammer van Real. Niet dat het geen mooie ploeg is maar drie keer op rij wordt een beetje saai.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
We? Doet NEC ook mee aan de CL?

Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wordt Feyenoord nergens uitgezonden dadelijk?
Ah, never mind, komt op SBS 6 zie ik nu.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mooi man, heb je weer iets om je op te verheugen.
Zeker weten! Hup Sparta (is de club van) Praag!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die Uefa-ranking van de MML dit jaar wordt hilarisch
Waarom wordt jij daar vrolijk van? Wat heb je tegen de MML?
(Je komt een beetje over als iemand die schopt tegen iemand die op de grond ligt. Ben benieuwd wat dat soort mensen drijft.)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nigel de Jong overigens naar AC Milan toe. Mooie transfer lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Waarom wordt jij daar vrolijk van? Wat heb je tegen de MML?
Ga de troll nou niet voeden...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
(Je komt een beetje over als iemand die schopt tegen iemand die op de grond ligt. Ben benieuwd wat dat soort mensen drijft.)
De Kuip zit elke twee weken vol met mensen die je daar alles over kunnen vertellen...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Mag die nieuwe IJslandse spit van Heerenveen niet meedoen in de EL? Anders snap ik niet waarom ie er niet in staat, liet Heerenveen een stuk beter voetballen.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Zo'n loting heeft ook zn voordelen. Voor erg veel Ajax-fans ligt Dortmund dichter bij dan Amsterdam. Wel zo makkelijk.
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De Kuip zit elke twee weken vol met mensen die je daar alles over kunnen vertellen...
Maar bij hun komt het door een laag IQ, overmatig coke/speed gebruik en een klote baan de rest van de week. Maar ik ben zo benieuwd wat jouw beweegredenen zijn. Je komt namelijk verder best nuchter en beschaafd over.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar kan ik eigenlijk kaarten halen voor poulewedstrijden van Ajax?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zo'n loting heeft ook zn voordelen. Voor erg veel Ajax-fans ligt Dortmund dichter bij dan Amsterdam. Wel zo makkelijk.
.
Je bent er maar druk mee zeg. Maar vooral doen of Ajax geen obsessie voor je is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV 7-0
What the hell is dat voor een bierteam, dat Zeta?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cabral naar Swansea voor 1,25 miljoen. Goed gedaan Martin.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waar kan ik eigenlijk kaarten halen voor poulewedstrijden van Ajax?
Hier in ieder geval de info voor de toekomst.
Ajax - Ajax loot Real, Man.City en Dortmund
Informatie over de kaartverkoop volgt later staat er
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Cabral naar Swansea voor 1,25 miljoen. Goed gedaan Martin.
Werelddeal inderdaad, die gozer bakt er niks van, als speler en in mentaal opzicht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voordeel voor Ajax kan zijn dat Madrid waarschijnlijk al door is in de laatste wedstrijd, zodat ze er niet vol gas tegenaan zullen gaan.(wat toch al niet echt nodig zal zijn, maar goed)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet gek voor een zaalvoetballer met een slechte mentaliteit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreselijk inderdaad, na zijn wissel tegen Heerenveen vorig jaar was echt het dieptepunt. Blij dat ie weg is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sowieso is dit de grote kracht van Van Geel: spelers verkopen. Deed ie bij Ajax ook uitstekend, voor veel geld.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En ook de groeten aan Feyenoord, die uit de EL verdwijen. 1-0 achter uit een pingel. Spijtig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beetje lullige pingel vooral, maar het was er wel een. Goed ingeknald overigens.
Alles of niets.... Waarschijnlijk dat laatste.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lachen om de loting van Ajax en dan 2-0 bij Praag achter staan... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
