• 16.977 nieuwsartikelen
  • 181.454 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.171 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.029 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Lastige poule. Al hadden we veel betere teams dan Ajax kunnen treffen uit pot 3. .


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Die Uefa-ranking van de MML dit jaar wordt hilarisch

Mooi man, heb je weer iets om je op te verheugen.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Lekker doelpuntje van van Ooijen

Hopen op een ouderwetse zeven klapper van PSV vanavond. Nu 2-0


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Weer niet de prijs voor Ronaldo

Lijkt me terecht. Althans, als het E.K. ook meetelt. Al is dat weer oneerlijk voor Messi.


avatar van Macmanus

Macmanus

  • 13726 berichten
  • 3719 stemmen

kos schreef:

Lastige poule. Al hadden we veel betere teams dan Ajax kunnen treffen uit pot 3. .

We? Doet NEC ook mee aan de CL?

Mooie poule. Heb er zin in. Beetje jammer van Real. Niet dat het geen mooie ploeg is maar drie keer op rij wordt een beetje saai.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Macmanus schreef:

We? Doet NEC ook mee aan de CL?


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Wordt Feyenoord nergens uitgezonden dadelijk?

Ah, never mind, komt op SBS 6 zie ik nu.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Mooi man, heb je weer iets om je op te verheugen.

Zeker weten! Hup Sparta (is de club van) Praag!


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Die Uefa-ranking van de MML dit jaar wordt hilarisch

Waarom wordt jij daar vrolijk van? Wat heb je tegen de MML?

(Je komt een beetje over als iemand die schopt tegen iemand die op de grond ligt. Ben benieuwd wat dat soort mensen drijft.)


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nigel de Jong overigens naar AC Milan toe. Mooie transfer lijkt me.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Waarom wordt jij daar vrolijk van? Wat heb je tegen de MML?

Ga de troll nou niet voeden...


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

(Je komt een beetje over als iemand die schopt tegen iemand die op de grond ligt. Ben benieuwd wat dat soort mensen drijft.)

De Kuip zit elke twee weken vol met mensen die je daar alles over kunnen vertellen...


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Mag die nieuwe IJslandse spit van Heerenveen niet meedoen in de EL? Anders snap ik niet waarom ie er niet in staat, liet Heerenveen een stuk beter voetballen.


avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Zo'n loting heeft ook zn voordelen. Voor erg veel Ajax-fans ligt Dortmund dichter bij dan Amsterdam. Wel zo makkelijk. .


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De Kuip zit elke twee weken vol met mensen die je daar alles over kunnen vertellen...

Maar bij hun komt het door een laag IQ, overmatig coke/speed gebruik en een klote baan de rest van de week. Maar ik ben zo benieuwd wat jouw beweegredenen zijn. Je komt namelijk verder best nuchter en beschaafd over.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waar kan ik eigenlijk kaarten halen voor poulewedstrijden van Ajax?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Zo'n loting heeft ook zn voordelen. Voor erg veel Ajax-fans ligt Dortmund dichter bij dan Amsterdam. Wel zo makkelijk. .

Je bent er maar druk mee zeg. Maar vooral doen of Ajax geen obsessie voor je is.


avatar van kos

kos

  • 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Nou wat ben ik er druk mee. Enorm!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

PSV 7-0 What the hell is dat voor een bierteam, dat Zeta?


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cabral naar Swansea voor 1,25 miljoen. Goed gedaan Martin.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

Waar kan ik eigenlijk kaarten halen voor poulewedstrijden van Ajax?

Hier in ieder geval de info voor de toekomst.

Ajax - Ajax loot Real, Man.City en Dortmund

Informatie over de kaartverkoop volgt later staat er


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Cabral naar Swansea voor 1,25 miljoen. Goed gedaan Martin.

Werelddeal inderdaad, die gozer bakt er niks van, als speler en in mentaal opzicht.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Voordeel voor Ajax kan zijn dat Madrid waarschijnlijk al door is in de laatste wedstrijd, zodat ze er niet vol gas tegenaan zullen gaan.(wat toch al niet echt nodig zal zijn, maar goed)


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Niet gek voor een zaalvoetballer met een slechte mentaliteit.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreselijk inderdaad, na zijn wissel tegen Heerenveen vorig jaar was echt het dieptepunt. Blij dat ie weg is.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sowieso is dit de grote kracht van Van Geel: spelers verkopen. Deed ie bij Ajax ook uitstekend, voor veel geld.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

10 10 10 10 10 10


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

En ook de groeten aan Feyenoord, die uit de EL verdwijen. 1-0 achter uit een pingel. Spijtig.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beetje lullige pingel vooral, maar het was er wel een. Goed ingeknald overigens.

Alles of niets.... Waarschijnlijk dat laatste.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lachen om de loting van Ajax en dan 2-0 bij Praag achter staan...


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.