• 16.979 nieuwsartikelen
  • 181.454 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.171 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.045 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, had sowieso weinig fiducie een een EL avontuur van Feyenoord, viel geen eer te behalen. Kan nu tenminste lekker film kijken op door de weekse avonden. Maar zal met veel plezier de uitslagen van de CL op teletekst lezen.


avatar van Macmanus

Macmanus

  • 13726 berichten
  • 3719 stemmen

Ghehe daarom wou hij ook weten waar die kaartjes voor Ajax kon krijgen, ziet hij tenminste nog een Nederlands team in europa

Maar dit lijkt me eigenlijk helemaal niet erg voor Feyenoord. Met zo een dunne selectie kunnen ze zich beter vol op de competitie storten.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord heeft nu dus helemaal geen Europees Voetbal? Haha word je 2e en dan sta je uiteindelijk helemaal met lege handen. Geen poen, niks nakkes nada. Wel aardig lullig.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Scheelt natuurlijk qua kaartverkoop en opbrengsten uit de EL wel een paar miljoen voor Feyenoord.


avatar van DBTim

DBTim

  • 854 berichten
  • 1151 stemmen

Prachtig voor de Ajax supporters. Verder natuurlijk een zware poule waarin je mag hopen op een derde plaats.

Verder vond ik het heerlijk en verdiend dat Iniesta verkozen werd tot beste Europese voetballer van afgelopen seizoen. Messi stond er weer lekker ongemakkelijk bij en vond het maar niks om naast Ronaldo te staan


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Feyenoord heeft nu dus helemaal geen Europees Voetbal? Haha word je 2e en dan sta je uiteindelijk helemaal met lege handen. Geen poen, niks nakkes nada. Wel aardig lullig.

Geen poen? We hebben net 1,25 mjn voor Cabral gevangen.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Scheelt natuurlijk qua kaartverkoop en opbrengsten uit de EL wel een paar miljoen voor Feyenoord.

EL wordt pas interessant na de poulefase. Paar halfvolle stadions tegen wat Europese middenmoters levert niet echt veel op. Laat feyenoord maar lekker nog een jaartje in alle rust doorbouwen.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geen poen? We hebben net 1,25 mjn voor Cabral gevangen.

Van harte, dat zijn de bedragen!!


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Het is dit jaar echt een kansloze excercitie, die Nederlandse clubs in Europa. Vitesse er al uit, Feyenoord eruit, Heerenveen eruit, AZ al weer achter en Twente dat ook nog niet direct in staat lijkt 2x te scoren. Daarbij optellend de loting van Ajax en ipv naar boven gaan we weer naar onderen kijken op die coëfficiëntenlijst.

Wilde Wijnaldum trouwens expres niet die 10-0 maken...


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Voor Cabral is het een enorm bedrag.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DBTim schreef:

Verder vond ik het heerlijk en verdiend dat Iniesta verkozen werd tot beste Europese voetballer van afgelopen seizoen. Messi stond er weer lekker ongemakkelijk bij en vond het maar niks om naast Ronaldo te staan

. Beste speler vd wereld op dit moment.


avatar van DBTim

DBTim

  • 854 berichten
  • 1151 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Beste speler vd wereld op dit moment.

Ik geniet altijd zo van Iniesta's versnelling tijdens z'n aannamens, daardoor is ie vaak z'n directe tegenstander een seconde voor en in die seconde zie je hem altijd het veld scannen en vervolgens strooit ie met een briljante pass. Echt geweldig om dat te zien


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een vreselijk pijnlijke avond voor NL. Loodzware Ajax loting en wat ik voorspelde, iedereen minus Twente vliegt eruit (PSV was toch al door). Al moet Twente nog wel de 2-0 maken.


avatar van orbit

orbit

  • 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Nou wat ben ik er druk mee. Enorm!


avatar van orbit

orbit

  • 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lachen om de loting van Ajax en dan 2-0 bij Praag achter staan...

Ach, zolang de EL nog te hoog gegrepen is voor ze hoeven we ons om leedvermaak nog lang geen zorgen te maken daar vanuit Botteknor.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Otherfool & Kos

Dromen over de tweede plek blijft bij dromen; dit ga je natuurlijk never nooit niet redden. Derde plek moet kunnen als t balletje goed rolt, maar ik ga er geen geld op inzetten. Voor de jonge jongens zes geweldige wedstrijden, maar aan de andere kant.... En weer dat Madrid; ik had al zo'n klote gevoel toen City er nog bijgeschopt werd; ik wist wel hoe laat het was toen.

Heerenveen, Vitesse en Feyenoord exit. Ajax zal waarschijnlijk niet veel bijdragen, en het is maar afwachten of Twente en AZ nog weten door te stoten. Op het einde van het seizoen zal dit een karig seizoen zijn gebleken kwa coëfficienten.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dus onze kampioen zal zich net als Anderlecht moeten gaan plaatsen voor de CL of loopt het nog niet zo'n vaart?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Dus onze kampioen zal zich net als Anderlecht moeten gaan plaatsen voor de CL of loopt het nog niet zo'n vaart?

Overdrijven is een kunst. We staan er stabiel genoeg voor dat dit niet zal gebeuren de komende jaren.

Overigens, Anderlecht was normaliter direct geplaatst maar moest omdat Chelsea de CL won play offs spelen (ticketverdeling, lang verhaal).


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee joh; bij lange na niet. Daar gaan jaren overheen mocht dat het geval zijn. We hebben het de afgelopen jaren zo goed gedaan dat we dichterbij een extra CL plek zijn geraakt dan dat we er eentje kwijt zouden raken.


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Best tevreden met de loting. Barca wordt zwaar, zo niet onmogelijk, maar voorzie weinig problemen met Spartak Moskou en Celtic. Benfica hoort in deze poule gewoon tweede te worden.

Erg sneu voor Ajax, trouwens. Kunnen zich nu al volledig richten op de nationale competities.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Twente

Wat staat die Janssen daar te doen? Er staat nog een verdediger bij de man met de bal, met de keeper op de lijn, uit een onmogelijk hoek. Blijf gewoon bij je man!


avatar van Pruim

Pruim

  • 1483 berichten
  • 723 stemmen

dutchtuga schreef:

Erg sneu voor Ajax, trouwens. Kunnen zich nu al volledig richten op de nationale competities.

Ajax gaat er tegen Utrecht in de beker ook wel uit. Dus maak van competities maar gerust enkelvoud. Ik vind het leuk!


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar bij hun komt het door een laag IQ, overmatig coke/speed gebruik en een klote baan de rest van de week. Maar ik ben zo benieuwd wat jouw beweegredenen zijn. Je komt namelijk verder best nuchter en beschaafd over.

Spiegologiseer er maar op los, ik vind het slechts hilarisch dat al die alhier opgehemelde MML 'toptalenten' eenvoudige sukkelaars blijken zodra ze over de grens moeten. Het is goed dat de MML met de huidige resultaten weer met beide benen op de beneden NAP grond wordt gezet.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kunnen we meteen testen of Ajax inderdaad een leger aan successupporters heeft (zoals vele tokkies en ander gespuis altijd beweren). Iedere Ajacied weet dat er in deze poul weinig tot geen succes te behalen valt; eens kijken hoe snel de passe partouts de deur uitgaan.


avatar van nclo

nclo

  • 1494 berichten
  • 157 stemmen

moviemafketel schreef:

Dus onze kampioen zal zich net als Anderlecht moeten gaan plaatsen voor de CL of loopt het nog niet zo'n vaart?

Wij staan nu 7e (zal wel een plaatsje naar beneden gaan na het dra-ma-tisch vertoonde resultaat van Heerenveen en Feyenoord) wat inhoud dat als wij een plaatsje stijgen wij al twee clubs in de CL mogen hebben zonder play-offs te hoeven spelen. Als wij het voor mekaar willen krijgen dat wij een club niet direct in de CL willen krijgen moeten wij iets van 10e worden of zo. Dat is dus al een prestatie op zich.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Ajax gaat er tegen Utrecht in de beker ook wel uit. Dus maak van competities maar gerust enkelvoud. Ik vind het leuk!

Wat boeit die beker zeg. Lekker dan vol voor de titel, ook best. Overigens pakken we Utrecht dit maal wel.

1-1 in Enschede De rampavond zet zich door.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze kijken dus niet hoe snel een Nederlandse ploeg uit de CL ligt, maar ook naar de EL-uitslagen. Gelukkig maar! Ajax dus ook volgend seizoen rechtstreeks in de CL


avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

  • 2085 berichten
  • 569 stemmen

Pff AZ 2-0 achter en Twente 1-1, dat wordt niet veel voor het Nederlands voetbal... Alleen PSV en Ajax die in de poulefase spelen, toch wel triest. Misschien dat Twente er nog bij komt (mag wel tegen Bursaspor...).


avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

  • 2085 berichten
  • 569 stemmen

moviemafketel schreef:

Ze kijken dus niet hoe snel een Nederlandse ploeg uit de CL ligt, maar ook naar de EL-uitslagen. Gelukkig maar! Ajax dus ook volgend seizoen rechtstreeks in de CL

Sterker nog, voor een overwinning in de EL krijg je evenveel punten als voor een overwinning in de CL. Dus in dat opzicht is het eigenlijk beter om in de EL te spelen, omdat je daar meer kans op een overwinning hebt.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Wil iedereen trouwens z'n best doen om Frank Rijkaard weg te houden bij de volgende loting voor het Nederlands elftal of de Nederlandse clubs.

Van Basten loot voor Nederland: Portugal, Duitsland en Denemarken.

Gullit loot voor Ajax: Real Madrid, Man City en Dortmund.

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Sterker nog, voor een overwinning in de EL krijg je evenveel punten als voor een overwinning in de CL. Dus in dat opzicht is het eigenlijk beter om in de EL te spelen, omdat je daar meer kans op een overwinning hebt.

Maar in de CL krijg je een startbonus van 3 punten geloof ik.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.