- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Spiegologiseer er maar op los, ik vind het slechts hilarisch dat al die alhier opgehemelde MML 'toptalenten' eenvoudige sukkelaars blijken zodra ze over de grens moeten. Het is goed dat de MML met de huidige resultaten weer met beide benen op de beneden NAP grond wordt gezet.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Geen poen? We hebben net 1,25 mjn voor Cabral gevangen.
Waar gaatie heen? (kan het zo snel nergens vinden)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ronald Koeman heeft tegenover Jan Dirk Stouten van RTV Rijnmond laten weten dat Stefan de Vrij een hamstring heeft gescheurd. De centrale verdediger zal daardoor in ieder geval wekenlang uit de roulatie zijn. 'Dat vind ik erger dan de uitschakeling,' zo gaf de Feyenoord coach aan.
Die is dus tot half oktober/november exit.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2270 stemmen
Netjes hoor PSV. Zo hoort het en laat het een voorbeeld zijn voor andere Nederlandse clubs.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Scheelt natuurlijk qua kaartverkoop en opbrengsten uit de EL wel een paar miljoen voor Feyenoord.
De EL levert niet zoveel op. Of je moet de cup winnen. Maar een paar x een uitverkocht stadion is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Slechte wedstrijd. Slechtste wedstrijd van Feyenoord. En andermaal tegendoelpunten uit dode spelmomenten (net als tegen Heerenveen en Heracles). Daar mag op geoefend worden.
Erger nog dat de Vrij lang uitgeschakeld is. Nelom kan het niveau niet aan.
Cissé en Fernandez mogen in de uitverkoop. Elk aanbod is acceptabel.
Ik ben er niet eens zo heel rouwig om. Feyenoord had het tegen Dynamo moeten doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat is er beter aan het resultaat van Vitesse, AZ en Twente?
Vitesse en AZ hebben met Anzji een veel te zware tegenstander en Heerenveen heeft gewoon een kutploeg. Feyenoord en Twente moeten zich schamen. Praag en Bursaspor

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/227017/Babel-ontloopt-deadline-door-ontbinding-van-contract.htm
Het vlaggenschip van de huidige generatie nix waar Nederland mee te maken heeft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jaaa 2-1 en 3-1 Twente! Nu doorknallen, dit is te doen!
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Vitesse en AZ hebben met Anzji een veel te zware tegenstander en Heerenveen heeft gewoon een kutploeg. Feyenoord en Twente moeten zich schamen. Praag en Bursaspor
Haha, nou is Praag ineens een dramatisch elftal.
Het probleem van Feyenoord is scorend vermogen. Zo krijg je het tegen iedere tegenstander lastig. Voetballend zeker niet de mindere over twee wedstrijden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, nou is Praag ineens een dramatisch elftal.
Het probleem van Feyenoord is scorend vermogen. Zo krijg je het tegen iedere tegenstander lastig. Voetballend zeker niet de mindere over twee wedstrijden.
Je mag verwachten dat de nr 2 van NL van Praag wint...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Haha, nou is Praag ineens een dramatisch elftal.
Het is ook geen Slavia natuurlijk...
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Scorebordjournalistiek van een teletekstsupporter. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax vloog er destijds ook in de CL-poule uit tegen Praag dacht ik? Is gewoon zo'n stugge kutploeg. Feyenoord had Kiev idd thuis met 4-0 kunnen verslaan. Wat een zooitje kansen kregen die zeg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat verwachte ik iets van 5 jaar geleden ook; Ajax Vs. een club die tweede viool speelde in Praag....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ken het verleden met Slavia Praag. Was net zo goed een enorme schande, toen van Ajax. Alleen ontken ik dat niet.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ja, het is een schande dat Feyenoord er tegen Sparta Praag uitligt. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, het is een schande dat Feyenoord er tegen Sparta Praag uiligt.
Dat is het zeker.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goooo Twente! Dit kunnen ze nog wel flikken zolang ze de poort gesloten houden. Met de drie titelkandidaten Europa in; wellicht dat we toch nog wat puntjes kunnen sprokkelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Argumenten?
Nr 2 van Nederland hoort van Praag te winnen. Zeker thuis had je moeten winnen. Of vind je 0-2 achterkomen niet zo schandalig?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat was een Ajax met Stam, Huntelaar, Suarez, Stekelenburg, Vermaelen, Heitinga...
Dit Feyenoord is qua spelersmateriaal gewoon 6 klassen minder dan Sparta Praag. Ze waren vandaag compleet kansloos. Niet schandalig, een logisch gevolg van (veel) minder kwaliteit.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Nr 2 van Nederland hoort van Praag te winnen. Zeker thuis had je moeten winnen. Of vind je 0-2 achterkomen niet zo schandalig?
Tweede werden we vorig seizoen, met een compleet andere selectie en geen stuiver op de bank. Feyenoord is langzaam aan het terugkomen en heeft (nog) geen spits. Bij Sparta uit Praag zit veel meer geld. 0-2 achterkomen mag niet gebeuren, maar schandalig? Dat vind ik eerder 6-4 verliezen bij FC Utrecht. Maar wees gerust, dat was ook vorig seizoen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
CL > EL > 2e MML, pijnlijk, maar het gaat me eigenlijk toch alleen om de CL. Ben al lang blij dat we niet van die ellenlange rtl7-samenvattingen hoeven te zien tegen clubnamen die niet eens uit te spreken zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tweede werden we vorig seizoen, met een compleet andere selectie en geen stuiver op de bank. Feyenoord is langzaam aan het terugkomen en heeft (nog) geen spits. Bij Sparta uit Praag zit veel meer geld. 0-2 achterkomen mag niet gebeuren, maar schandalig? Dat vind ik eerder 6-4 verliezen bij FC Utrecht. Maar wees gerust, dat was ook vorig seizoen.
Volgens mij doe je net of ik lach om onze nederlagen. Slavia was een schande, Utrecht 6-4 gewoon genant. Valt op geen enkele wijze goed te praten.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Dit Feyenoord is qua spelersmateriaal gewoon 6 klassen minder dan Sparta Praag. Ze waren vandaag compleet kansloos. Niet schandalig, een logisch gevolg van (veel) minder kwaliteit.
Onzin natuurlijk. Wedstrijd heb je zoals gebruikelijk niet gezien. De enige linie waarin Feyenoord minder is, is de voorhoede, die bestaat uit droeftoeters, op Schaken na. De achterste linie is bij Feyenoord een stuk sterker. Sparta Praag kon niets creëren, op een hoekschop en een penal na.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Volgens mij doe je net of ik lach om onze nederlagen. Slavia was een schande, Utrecht 6-4 gewoon genant. Valt op geen enkele wijze goed te praten.
Dat is inderdaad niet goed te praten. Ajax stond er toen financieel gewoon goed voor. Feyenoord al een aantal jaar niet. Wat heet, 45 miljoen schuld zelfs. Feitelijk doen ze het schandalig goed.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Onzin natuurlijk. Wedstrijd heb je zoals gebruikelijk niet gezien. De enige linie waarin Feyenoord minder is, is de voorhoede, die bestaat uit droeftoeters, op Schaken na. De achterste linie is bij Feyenoord een stuk sterker. Sparta Praag kon niets creëren, op een hoekschop en een penal na.
Kijk ik eens een potje... Het aantal kansen van Feyenoord was op de vingers van een stompje te tellen. Misschien wist je het niet maar Feyenoord diende te winnen, Sparta had genoeg aan 0-0. Sparta was 90 minuten superieur, een volkomen logische en verdiende overwinning dus.
Ook op het middenveld (Vormer
Clasie
Immers
) was Feyenoord een (verwacht) drama. Oh en die Indy kan er ook echt geen kloten van. En Nelom nog minder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
