• 16.981 nieuwsartikelen
  • 181.454 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.180 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.062 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Spiegologiseer er maar op los, ik vind het slechts hilarisch dat al die alhier opgehemelde MML 'toptalenten' eenvoudige sukkelaars blijken zodra ze over de grens moeten. Het is goed dat de MML met de huidige resultaten weer met beide benen op de beneden NAP grond wordt gezet.


avatar van Redlop

Redlop

  • 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Reinbo schreef:

Geen poen? We hebben net 1,25 mjn voor Cabral gevangen.

Waar gaatie heen? (kan het zo snel nergens vinden)


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Swansea


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ronald Koeman heeft tegenover Jan Dirk Stouten van RTV Rijnmond laten weten dat Stefan de Vrij een hamstring heeft gescheurd. De centrale verdediger zal daardoor in ieder geval wekenlang uit de roulatie zijn. 'Dat vind ik erger dan de uitschakeling,' zo gaf de Feyenoord coach aan.

Die is dus tot half oktober/november exit.


avatar van ThaMovieVoter

ThaMovieVoter

  • 3637 berichten
  • 2270 stemmen

Netjes hoor PSV. Zo hoort het en laat het een voorbeeld zijn voor andere Nederlandse clubs.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Scheelt natuurlijk qua kaartverkoop en opbrengsten uit de EL wel een paar miljoen voor Feyenoord.

De EL levert niet zoveel op. Of je moet de cup winnen. Maar een paar x een uitverkocht stadion is altijd mooi meegenomen natuurlijk.

Slechte wedstrijd. Slechtste wedstrijd van Feyenoord. En andermaal tegendoelpunten uit dode spelmomenten (net als tegen Heerenveen en Heracles). Daar mag op geoefend worden.

Erger nog dat de Vrij lang uitgeschakeld is. Nelom kan het niveau niet aan.

Cissé en Fernandez mogen in de uitverkoop. Elk aanbod is acceptabel.

Ik ben er niet eens zo heel rouwig om. Feyenoord had het tegen Dynamo moeten doen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat is er beter aan het resultaat van Vitesse, AZ en Twente?

Vitesse en AZ hebben met Anzji een veel te zware tegenstander en Heerenveen heeft gewoon een kutploeg. Feyenoord en Twente moeten zich schamen. Praag en Bursaspor


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hup Twente


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/227017/Babel-ontloopt-deadline-door-ontbinding-van-contract.htm

Het vlaggenschip van de huidige generatie nix waar Nederland mee te maken heeft.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En 3-1


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jaaa 2-1 en 3-1 Twente! Nu doorknallen, dit is te doen!


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vitesse en AZ hebben met Anzji een veel te zware tegenstander en Heerenveen heeft gewoon een kutploeg. Feyenoord en Twente moeten zich schamen. Praag en Bursaspor

Haha, nou is Praag ineens een dramatisch elftal.

Het probleem van Feyenoord is scorend vermogen. Zo krijg je het tegen iedere tegenstander lastig. Voetballend zeker niet de mindere over twee wedstrijden.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, nou is Praag ineens een dramatisch elftal.

Het probleem van Feyenoord is scorend vermogen. Zo krijg je het tegen iedere tegenstander lastig. Voetballend zeker niet de mindere over twee wedstrijden.

Je mag verwachten dat de nr 2 van NL van Praag wint...


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, nou is Praag ineens een dramatisch elftal.

Het is ook geen Slavia natuurlijk...


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Scorebordjournalistiek van een teletekstsupporter.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax vloog er destijds ook in de CL-poule uit tegen Praag dacht ik? Is gewoon zo'n stugge kutploeg. Feyenoord had Kiev idd thuis met 4-0 kunnen verslaan. Wat een zooitje kansen kregen die zeg.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je mag verwachten dat de nr 2 van NL van Praag wint...

Dat verwachte ik iets van 5 jaar geleden ook; Ajax Vs. een club die tweede viool speelde in Praag....


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ken het verleden met Slavia Praag. Was net zo goed een enorme schande, toen van Ajax. Alleen ontken ik dat niet.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ja, het is een schande dat Feyenoord er tegen Sparta Praag uitligt.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ja, het is een schande dat Feyenoord er tegen Sparta Praag uiligt.

Dat is het zeker.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Argumenten?


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Goooo Twente! Dit kunnen ze nog wel flikken zolang ze de poort gesloten houden. Met de drie titelkandidaten Europa in; wellicht dat we toch nog wat puntjes kunnen sprokkelen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nr 2 van Nederland hoort van Praag te winnen. Zeker thuis had je moeten winnen. Of vind je 0-2 achterkomen niet zo schandalig?


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dat was een Ajax met Stam, Huntelaar, Suarez, Stekelenburg, Vermaelen, Heitinga...

Dit Feyenoord is qua spelersmateriaal gewoon 6 klassen minder dan Sparta Praag. Ze waren vandaag compleet kansloos. Niet schandalig, een logisch gevolg van (veel) minder kwaliteit.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nr 2 van Nederland hoort van Praag te winnen. Zeker thuis had je moeten winnen. Of vind je 0-2 achterkomen niet zo schandalig?

Tweede werden we vorig seizoen, met een compleet andere selectie en geen stuiver op de bank. Feyenoord is langzaam aan het terugkomen en heeft (nog) geen spits. Bij Sparta uit Praag zit veel meer geld. 0-2 achterkomen mag niet gebeuren, maar schandalig? Dat vind ik eerder 6-4 verliezen bij FC Utrecht. Maar wees gerust, dat was ook vorig seizoen.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

CL > EL > 2e MML, pijnlijk, maar het gaat me eigenlijk toch alleen om de CL. Ben al lang blij dat we niet van die ellenlange rtl7-samenvattingen hoeven te zien tegen clubnamen die niet eens uit te spreken zijn.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tweede werden we vorig seizoen, met een compleet andere selectie en geen stuiver op de bank. Feyenoord is langzaam aan het terugkomen en heeft (nog) geen spits. Bij Sparta uit Praag zit veel meer geld. 0-2 achterkomen mag niet gebeuren, maar schandalig? Dat vind ik eerder 6-4 verliezen bij FC Utrecht. Maar wees gerust, dat was ook vorig seizoen.

Volgens mij doe je net of ik lach om onze nederlagen. Slavia was een schande, Utrecht 6-4 gewoon genant. Valt op geen enkele wijze goed te praten.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

otherfool schreef:

Dit Feyenoord is qua spelersmateriaal gewoon 6 klassen minder dan Sparta Praag. Ze waren vandaag compleet kansloos. Niet schandalig, een logisch gevolg van (veel) minder kwaliteit.

Onzin natuurlijk. Wedstrijd heb je zoals gebruikelijk niet gezien. De enige linie waarin Feyenoord minder is, is de voorhoede, die bestaat uit droeftoeters, op Schaken na. De achterste linie is bij Feyenoord een stuk sterker. Sparta Praag kon niets creëren, op een hoekschop en een penal na.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Volgens mij doe je net of ik lach om onze nederlagen. Slavia was een schande, Utrecht 6-4 gewoon genant. Valt op geen enkele wijze goed te praten.

Dat is inderdaad niet goed te praten. Ajax stond er toen financieel gewoon goed voor. Feyenoord al een aantal jaar niet. Wat heet, 45 miljoen schuld zelfs. Feitelijk doen ze het schandalig goed.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Onzin natuurlijk. Wedstrijd heb je zoals gebruikelijk niet gezien. De enige linie waarin Feyenoord minder is, is de voorhoede, die bestaat uit droeftoeters, op Schaken na. De achterste linie is bij Feyenoord een stuk sterker. Sparta Praag kon niets creëren, op een hoekschop en een penal na.

Kijk ik eens een potje... Het aantal kansen van Feyenoord was op de vingers van een stompje te tellen. Misschien wist je het niet maar Feyenoord diende te winnen, Sparta had genoeg aan 0-0. Sparta was 90 minuten superieur, een volkomen logische en verdiende overwinning dus.

Ook op het middenveld (Vormer Clasie Immers ) was Feyenoord een (verwacht) drama. Oh en die Indy kan er ook echt geen kloten van. En Nelom nog minder.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.