• 16.991 nieuwsartikelen
  • 181.461 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.181 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.102 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Al had ik mogen kiezen had ik uiteraard graag doorgegaan in die troost-league maar een geknapte hamstring van De Vrij is stukken zuurder dan het verlies vanavond.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

otherfool schreef:

Kijk ik eens een potje... Het aantal kansen van Feyenoord was op de vingers van een stompje te tellen. Misschien wist je het niet maar Feyenoord diende te winnen, Sparta had genoeg aan 0-0. Sparta was 90 minuten superieur, een volkomen logische en verdiende overwinning dus.

Ook op het middenveld (Vormer Clasie Immers ) was Feyenoord een (verwacht) drama. Oh en die Indy kan er ook echt geen kloten van. En Nelom nog minder.

Feyenoord was erg slecht vandaag. Sparta idem. Maar het zal wel aan de naam liggen, waardoor je alle superrelatieven uit je toetsenbord weet te krijgen. Of je bent gewoon heel erg snel tevreden, dat kan ook.

Vormer was bijzonder slecht, Clasie stond er vandaag ook niet. Raar dat je Immers niet noemt. Edit: o, je had hem er later toch bijgezet. Samen met Martins "niemand komt er langs" Indy.

Die nicht van Eto'o vond je natuurlijk wel goed.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ga nog inhoudelijk de discussie met die sjap aan over Nederlands voetbal zeg...

Spannend bij Twente. 3-1, blessuretijd en Bursa net met een rode kaart. Dus als het zo blijft, verlengen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ga nog inhoudelijk de discussie met die sjap aan over Nederlands voetbal zeg...

Dit is volgens mij de eerste keer.

En zo inhoudelijk is het uiteraard niet. Onze Fries kijkt naar naam en trekt conclusies.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Komt ie uit Friesland? Dat verklaart een hoop..


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dit is volgens mij de eerste keer.

En zo inhoudelijk is het uiteraard niet. Onze Fries kijkt naar naam en trekt conclusies.

Alles om te provoceren he. Bespaar je die moeite joh Dan trekt ie vanzelf wel weer naar het algemene sport topic waar hij wel normaal kan doen.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Die nicht van Eto'o vond je natuurlijk wel goed.

Bedoel je nu die grote donkere gast in de spits bij Sparta? Want die was inderdaad goe-oed! Noem mij 1 betere in de MML. Samen met die Kadlec een dodelijk duo.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bedoel je nu die grote donkere gast in de spits bij Sparta? Want die was inderdaad goe-oed! Noem mij 1 betere in de MML. Samen met die Kadlec een dodelijk duo.

De man die zijn ellebogen liet spreken. Hoeveel rode kaarten kun je per wedstrijd krijgen eigenlijk?

Kadlec is een leuk spelertje, inderdaad. Volgend jaar hopelijk een niveautje hoger naar de MM league, want dan verdiend hij op basis van deze twee wedstrijden.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bedoel je nu die grote donkere gast in de spits bij Sparta? Want die was inderdaad goe-oed! Noem mij 1 betere in de MML. Samen met die Kadlec een dodelijk duo.

Iets zegt me dat wanneer jij het Nederlandse voetbal nauwelijks volgt, dat je dan het Tsjechische voetbal al helemaal niet volgt. Indien Nederland inderdaad de ' Mickey Mouse' League is, dan is de Tsjechische divisie de ' Minie fucking Mouse' League.

Dus; kan niet anders dan concluderen dat je conclusies trekt op basis van twee wedstrijden. Goed hoor.

Btw: Kadlec loopt 1 uit 5. Niet echt denderende statistieken voor de spits van de Tsjechische kampioen.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De man die zijn ellebogen liet spreken. Hoeveel rode kaarten kun je per wedstrijden krijgen eigenlijk?

Vond het wel meevallen allemaal. Die Janmaat ging er ook weer kinderlijk gefrustreerd mee om.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alles om te provoceren he. Bespaar je die moeite joh Dan trekt ie vanzelf wel weer naar het algemene sport topic waar hij wel normaal kan doen.

In dit topic staat 'normaal doen' gelijk aan 'Ronaldo is een gore tering kut travestiet' en 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top'?


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

otherfool schreef:

Vond het wel meevallen allemaal. Die Janmaat ging er ook weer kinderlijk gefrustreerd mee om.

Janmaat houdt niet van negers.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

In dit topic staat 'normaal doen' gelijk aan 'Ronaldo is een gore tering kut travestiet' en 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top'?

We zouden dit jaar ook een "Troll award" uit kunnen delen. Je mag 'm vast op komen halen, want niemand kan je meer inhalen.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Janmaat houdt niet van negers.

Ik wilde hem niet maken...

Nicolage Rico schreef:

We zouden dit jaar ook een "Troll award" uit kunnen delen. Je mag 'm vast op komen halen, want niemand kan je meer inhalen.

Toch zijn het in beide gevallen niet mijn woorden...


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ik heb het ook niet over die woorden, maar de overige braaksel dat uit je toetsenbord komt.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

In dit topic staat 'normaal doen' gelijk aan 'Ronaldo is een gore tering kut travestiet' en 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top'?

Je tekstjes zijn bij iedereen welbekend. Ksst, ga nu maar mensen in een ander topic vervelen. Kindje.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quote van de maand gaat naar Marc Overmars:

'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Diezelfde Marc geeft aan dat we morgen een nieuwe spits erbij krijgen. Zal me benieuwen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Materny schreef:

Diezelfde Marc geeft aan dat we morgen een nieuwe spits erbij krijgen. Zal me benieuwen.

Toch geen Pelle hè?


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Diezelfde Marc geeft aan dat we morgen een nieuwe spits erbij krijgen. Zal me benieuwen.

Zou me niets verbazen als dat Nicklas Helenius is.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je tekstjes zijn bij iedereen welbekend.

Het punt is nu eigenlijk dat het jouw tekstjes zijn...


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch geen Pelle hè?

Ik zei een spits, geen lantaarnpaal.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Mijn god Twente....

Bombardement op Baghdad was niets vergeleken bij het Turkse doel momenteel.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

Mijn god Twente....

Had wel 7-1 al kunnen staan. Zul je zien dat Bursa in de 119e minuut 3-2 maakt.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Zou me niets verbazen als dat Nicklas Helenius is.

Die stond inderdaad in belangstelling van een aantal clubs, waaronder Ajax.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jajajaja Ferrrr!


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

FCT


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Toch nog drie Europa in. Tevens is een Twente wat zich puur kan richten op de competitie te gevaarlijk; prima zo.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.