- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Al had ik mogen kiezen had ik uiteraard graag doorgegaan in die troost-league maar een geknapte hamstring van De Vrij is stukken zuurder dan het verlies vanavond.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Kijk ik eens een potje... Het aantal kansen van Feyenoord was op de vingers van een stompje te tellen. Misschien wist je het niet maar Feyenoord diende te winnen, Sparta had genoeg aan 0-0. Sparta was 90 minuten superieur, een volkomen logische en verdiende overwinning dus.
Ook op het middenveld (Vormer
Clasie
Immers
) was Feyenoord een (verwacht) drama. Oh en die Indy kan er ook echt geen kloten van. En Nelom nog minder.
Feyenoord was erg slecht vandaag. Sparta idem. Maar het zal wel aan de naam liggen, waardoor je alle superrelatieven uit je toetsenbord weet te krijgen. Of je bent gewoon heel erg snel tevreden, dat kan ook.
Vormer was bijzonder slecht, Clasie stond er vandaag ook niet. Raar dat je Immers niet noemt. Edit: o, je had hem er later toch bijgezet. Samen met Martins "niemand komt er langs" Indy. 
Die nicht van Eto'o vond je natuurlijk wel goed. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ga nog inhoudelijk de discussie met die sjap aan over Nederlands voetbal zeg...
Spannend bij Twente. 3-1, blessuretijd en Bursa net met een rode kaart. Dus als het zo blijft, verlengen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ga nog inhoudelijk de discussie met die sjap aan over Nederlands voetbal zeg...
Dit is volgens mij de eerste keer. 
En zo inhoudelijk is het uiteraard niet. Onze Fries kijkt naar naam en trekt conclusies.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Komt ie uit Friesland? Dat verklaart een hoop..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit is volgens mij de eerste keer. 
En zo inhoudelijk is het uiteraard niet. Onze Fries kijkt naar naam en trekt conclusies.
Alles om te provoceren he. Bespaar je die moeite joh
Dan trekt ie vanzelf wel weer naar het algemene sport topic waar hij wel normaal kan doen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die nicht van Eto'o vond je natuurlijk wel goed.
Bedoel je nu die grote donkere gast in de spits bij Sparta? Want die was inderdaad goe-oed! Noem mij 1 betere in de MML. Samen met die Kadlec een dodelijk duo.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Bedoel je nu die grote donkere gast in de spits bij Sparta? Want die was inderdaad goe-oed! Noem mij 1 betere in de MML. Samen met die Kadlec een dodelijk duo.
De man die zijn ellebogen liet spreken. Hoeveel rode kaarten kun je per wedstrijd krijgen eigenlijk?
Kadlec is een leuk spelertje, inderdaad. Volgend jaar hopelijk een niveautje hoger naar de MM league, want dan verdiend hij op basis van deze twee wedstrijden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bedoel je nu die grote donkere gast in de spits bij Sparta? Want die was inderdaad goe-oed! Noem mij 1 betere in de MML. Samen met die Kadlec een dodelijk duo.
Iets zegt me dat wanneer jij het Nederlandse voetbal nauwelijks volgt, dat je dan het Tsjechische voetbal al helemaal niet volgt. Indien Nederland inderdaad de ' Mickey Mouse' League is, dan is de Tsjechische divisie de ' Minie fucking Mouse' League.
Dus; kan niet anders dan concluderen dat je conclusies trekt op basis van twee wedstrijden. Goed hoor.
Btw: Kadlec loopt 1 uit 5. Niet echt denderende statistieken voor de spits van de Tsjechische kampioen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De man die zijn ellebogen liet spreken. Hoeveel rode kaarten kun je per wedstrijden krijgen eigenlijk?
Vond het wel meevallen allemaal. Die Janmaat ging er ook weer kinderlijk gefrustreerd mee om.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Alles om te provoceren he. Bespaar je die moeite joh
Dan trekt ie vanzelf wel weer naar het algemene sport topic waar hij wel normaal kan doen.
In dit topic staat 'normaal doen' gelijk aan 'Ronaldo is een gore tering kut travestiet' en 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top'?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Vond het wel meevallen allemaal. Die Janmaat ging er ook weer kinderlijk gefrustreerd mee om.
Janmaat houdt niet van negers.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
In dit topic staat 'normaal doen' gelijk aan 'Ronaldo is een gore tering kut travestiet' en 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top'?
We zouden dit jaar ook een "Troll award" uit kunnen delen. Je mag 'm vast op komen halen, want niemand kan je meer inhalen. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Janmaat houdt niet van negers.
Ik wilde hem niet maken...
We zouden dit jaar ook een "Troll award" uit kunnen delen. Je mag 'm vast op komen halen, want niemand kan je meer inhalen.
Toch zijn het in beide gevallen niet mijn woorden...
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ik heb het ook niet over die woorden, maar de overige braaksel dat uit je toetsenbord komt. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
In dit topic staat 'normaal doen' gelijk aan 'Ronaldo is een gore tering kut travestiet' en 'Eyong Enoh is klaar voor de Europese top'?
Je tekstjes zijn bij iedereen welbekend. Ksst, ga nu maar mensen in een ander topic vervelen. Kindje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Quote van de maand gaat naar Marc Overmars:
'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Diezelfde Marc geeft aan dat we morgen een nieuwe spits erbij krijgen. Zal me benieuwen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Diezelfde Marc geeft aan dat we morgen een nieuwe spits erbij krijgen. Zal me benieuwen.
Toch geen Pelle hè?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Diezelfde Marc geeft aan dat we morgen een nieuwe spits erbij krijgen. Zal me benieuwen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Je tekstjes zijn bij iedereen welbekend.
Het punt is nu eigenlijk dat het jouw tekstjes zijn...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toch geen Pelle hè?
Ik zei een spits, geen lantaarnpaal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mijn god Twente.... 
Bombardement op Baghdad was niets vergeleken bij het Turkse doel momenteel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mijn god Twente....
Had wel 7-1 al kunnen staan. Zul je zien dat Bursa in de 119e minuut 3-2 maakt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Die stond inderdaad in belangstelling van een aantal clubs, waaronder Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toch nog drie Europa in. Tevens is een Twente wat zich puur kan richten op de competitie te gevaarlijk; prima zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.


