• 17.011 nieuwsartikelen
  • 181.489 films
  • 12.520 series
  • 34.650 seizoenen
  • 654.253 acteurs
  • 200.212 gebruikers
  • 9.449.708 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Yessss einde!

Wat een thriller, wat een heerlijke wedstrijd. Dikverdiend, Twente door.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.

Een hele gebrekkige, technisch onderontwikkelde, blinde hardloper.


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.

Hij moet wel wil hij Anita nog achterhalen.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Een hele gebrekkige, technisch onderontwikkelde, blinde hardloper.

(afbeelding)


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zie trouwens net pas dat AZ met 0-5 is weggeveegd.... Ai ai.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Fer is op de goede weg, wordt eindelijk wat dienender in plaats van enkel 'belangrijk' te willen zijn. Lijkt zich eindelijk te ontwikkelen.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Sterk als een beer. Loopvermogen wat geen limiet kent. Goed schot en sterk in positiespel. Zie hem wel een rol hebben op het Nederlands middenveld over twee jaar in Brazil; misschien niet eerste keus maar wel mee als hij deze lijn voortzet.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

(quote)
Hij moet wel wil hij Anita nog achterhalen.

Die laatste schijnt vandaag overigens een mooi plekje op de tribune in Newcastle te hebben gehad.


avatar van chevy93

chevy93

  • 12770 berichten
  • 1345 stemmen

Gelukkig nog een ploeg die de eer van Nederland weet te redden. Wat een drama-avond..


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Triest dat zelfs Molde al te veel gevraagd is voor een subtopper uit ons land.


avatar van Apollinisch

Apollinisch

  • 21301 berichten
  • 0 stemmen

Heerenveen zal dit seizoen geen subtopper zijn vrees ik.


avatar van Vascago

Vascago

  • 4798 berichten
  • 3628 stemmen

[quote]otherfool schreef:

(quote)

Een hele gebrekkige, technisch onderontwikkelde, blinde hardloper.[/quote

Pecies. Een held dus /

Eerste helft dacht ik nog dat het mis ging, maar de 2e helft was fantastisch. Leroy, Guiterez en Tadic zijn echt om van te genieten.


avatar van Vascago

Vascago

  • 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Fer is geweldig. Ijzersterk, goed inzicht en een prima neus voor de goal. Ben donders blij dat we Leroy hebben gekocht in plaats van die Wijnaldum.


avatar van orbit

orbit

  • 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.

Gelukkig werkt het orakel uut Rottedam nog steeds zoals hoort, ben blij te vernemen dat Fer dezelfde virtuoze carrière als een Drenthe zal doormaken en snel de Europese top versteld zal doen staan.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Geert Wilders zei het vorige week al, 'Hoe eerder Feyenoord uit Europa is hoe beter'.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Die Douglas is ook wel een figuur trouwens. Drie keer vragen om een wissel (de eerste keer al vlak voor rust) om daarna gewoon de 120 minuten uit te spelen.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ziet er naar uit dat Greg voor vijf miljoen vertrekt naar Parijs. Zou een klote club voor hem zijn om eerlijk te zijn. Al zou ik met vijf miljoen redelijk tevreden zijn als bijtekenen toch geen optie is. Tevens blijkt de nieuwe spits toch Andersen te gaan worden (ook al is t eigenlijk een middenvelder?); nog een Deen dus


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geen poen? We hebben net 1,25 mjn voor Cabral gevangen.

Jerson Cabral kan een contract tekenen bij Swansea. Volgens zijn zaakwaarnemer geeft hij echter de voorkeur naar een overgang naar FC Twente. Cabral zou het te vroeg vinden voor de stap naar het buitenland. Om die reden onderhandelt Van Geel nu met FC Twente, daar waar Feyenoord gisteren ook een akkoord bereikte met Swansea City. Er zou onder andere gesproken worden over een ruil met Wesley Verhoek.

En dan ook nog eens naar Twente


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Kai schreef:

(quote)
Hij moet wel wil hij Anita nog achterhalen.

Anita is een jaar ouder, dus Fer heeft nog een seizoen te gaan.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Jerson Cabral kan een contract tekenen bij Swansea. Volgens zijn zaakwaarnemer geeft hij echter de voorkeur naar een overgang naar FC Twente. Cabral zou het te vroeg vinden voor de stap naar het buitenland. Om die reden onderhandelt Van Geel nu met FC Twente, daar waar Feyenoord gisteren ook een akkoord bereikte met Swansea City. Er zou onder andere gesproken worden over een ruil met Wesley Verhoek.

En dan ook nog eens naar Twente

In tegenstelling tot Castaignos (via een omweg) en Fer hier geen problemen mee. Leuk talent, maar blind en een totaal verkeerde mentaliteit.

Update:

Mogelijke ruil Cabral en Verhoek in de maak | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Twee jaar geleden zou ik blij geweest zijn met Verhoek. Maar is een subtoppertje gebleken. Desalniettemin zou ik er niet ontevreden over zijn. Cissé vlug uit de basis.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

orbit schreef:

Gelukkig werkt het orakel uut Rottedam nog steeds zoals hoort, ben blij te vernemen dat Fer dezelfde virtuoze carrière als een Drenthe zal doormaken en snel de Europese top versteld zal doen staan.

Precies. Het zijn inderdaad identieke voetballers en Fer ging net zoals Drenthe van Feyenoord direct naar een Europese topclub.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Quido schreef:

Triest dat zelfs Molde al te veel gevraagd is voor een subtopper uit ons land.

Al zijn hier plausibele redenen voor.

Het Heerenveen van nu zou vorig seizoen het linkerrijtje niet hebben gehaald.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wesley Verhoek?

Het is te hopen voor Feyenoord dat Cabral voor die 1,25 miljoen naar Engeland gaat.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Verhoek is welkom. Alles beter dan Cissé en daarnaast heeft Verhoek de instelling die er bij Feyenoord gevraagd wordt. Was in het topseizoen bij ADO een prima voetballer.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gut nee he, niet weer die instelling. Zie Immers. Prima als je hard werkt, maar als je er geen reet van kan heb je er weinig aan. Verhoek toont toch bij Twente aan dat dat zijn niveau niet is? Net als Immers is hij niveau ADO. Zeer dom als Feyenoord dit door zal zetten.

In het topseizoen van ADO waren overigens meer spelers goede voetballers. Toen werd Bulykin zelfs bijna nationale topscoorder.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Vascago schreef:

Fer is geweldig. Ijzersterk, goed inzicht en een prima neus voor de goal. Ben donders blij dat we Leroy hebben gekocht in plaats van die Wijnaldum.

Mee eens. Ik had tien keer liever Fer gezien dan Wijnaldum, maar dit is wel achteraf.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Immers komt er nog wel.

Verhoek zal op dit moment meer brengen dan Cabral en Cabral wil niet bijtekenen. Die 1,25 miljoen is ook welkom uiteraard.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Babel heeft zich aangeboden bij Ajax, zou graag voor een jaar willen tekenen Wat heeft die gast een zootje van zijn carriere gemaakt zeg.

Voetbalzone - 'Mislukte' Vleminckx staat voor sensationele terugkeer naar Nederland

Nee he, laat die irritante Belg lekker wegblijven uit onze competitie.

Dit is ook een mooie:

Voetbalzone - Bony op ramkoers na mislukte transfer: 'Vitesse maakt me gek'

Dit Vitesse zegt ambitieus te zijn, maar daar merk ik niks van. Wilfried wordt omringd door slechte spelers waardoor hij zich niet verder kan ontwikkelen."

En: Voetbalzone - 'HSV en Spurs akkoord: Van der Vaart zit in het vliegtuig'

Ook opvallend. Silvie is natuurlijk een superster van de Duitse tv, ze kiezen nu dus voor haar carriere. En HSV is dol op de vd Vaartjes.

Bundesliga zit wel propvol Nederlandse spelers zeg. Robben, Dost, Huntelaar, Luuk de Jong, vd Vaart. Mooi.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Heerlijk allemaal weer, wat er gebeurd zo aan het einde van de transfer periode


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dit is altijd wel de mooiste dag. Ieder uur 34 nieuwe transfers haha.

Ajax haalt de 17 jarige Lucas Andersen op, groot talent uit verrassend...Denemarken

Da's nr 6 geloof ik al. Eriksen, Fischer, Schone, Poulsen, Boilesen en deze vriend.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1817645.ece


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.