- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Yessss einde!
Wat een thriller, wat een heerlijke wedstrijd. Dikverdiend, Twente door.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.
Een hele gebrekkige, technisch onderontwikkelde, blinde hardloper.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een hele gebrekkige, technisch onderontwikkelde, blinde hardloper.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zie trouwens net pas dat AZ met 0-5 is weggeveegd.... Ai ai.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Fer is op de goede weg, wordt eindelijk wat dienender in plaats van enkel 'belangrijk' te willen zijn. Lijkt zich eindelijk te ontwikkelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sterk als een beer. Loopvermogen wat geen limiet kent. Goed schot en sterk in positiespel. Zie hem wel een rol hebben op het Nederlands middenveld over twee jaar in Brazil; misschien niet eerste keus maar wel mee als hij deze lijn voortzet.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die laatste schijnt vandaag overigens een mooi plekje op de tribune in Newcastle te hebben gehad.
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1345 stemmen
Gelukkig nog een ploeg die de eer van Nederland weet te redden. Wat een drama-avond.. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Triest dat zelfs Molde al te veel gevraagd is voor een subtopper uit ons land.
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Heerenveen zal dit seizoen geen subtopper zijn vrees ik.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
[quote]otherfool schreef:
Een hele gebrekkige, technisch onderontwikkelde, blinde hardloper.[/quote
Pecies. Een held dus /
Eerste helft dacht ik nog dat het mis ging, maar de 2e helft was fantastisch. Leroy, Guiterez en Tadic zijn echt om van te genieten.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
Fer is geweldig. Ijzersterk, goed inzicht en een prima neus voor de goal. Ben donders blij dat we Leroy hebben gekocht in plaats van die Wijnaldum. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Fer is een geweldenaar. Wordt een topper. Zoals gezegd.
Gelukkig werkt het orakel uut Rottedam nog steeds zoals hoort, ben blij te vernemen dat Fer dezelfde virtuoze carrière als een Drenthe zal doormaken en snel de Europese top versteld zal doen staan.
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Geert Wilders zei het vorige week al, 'Hoe eerder Feyenoord uit Europa is hoe beter'.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Die Douglas is ook wel een figuur trouwens. Drie keer vragen om een wissel (de eerste keer al vlak voor rust) om daarna gewoon de 120 minuten uit te spelen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ziet er naar uit dat Greg voor vijf miljoen vertrekt naar Parijs. Zou een klote club voor hem zijn om eerlijk te zijn. Al zou ik met vijf miljoen redelijk tevreden zijn als bijtekenen toch geen optie is. Tevens blijkt de nieuwe spits toch Andersen te gaan worden (ook al is t eigenlijk een middenvelder?); nog een Deen dus 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen poen? We hebben net 1,25 mjn voor Cabral gevangen.

Jerson Cabral kan een contract tekenen bij Swansea. Volgens zijn zaakwaarnemer geeft hij echter de voorkeur naar een overgang naar FC Twente. Cabral zou het te vroeg vinden voor de stap naar het buitenland. Om die reden onderhandelt Van Geel nu met FC Twente, daar waar Feyenoord gisteren ook een akkoord bereikte met Swansea City. Er zou onder andere gesproken worden over een ruil met Wesley Verhoek.
En dan ook nog eens naar Twente 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Anita is een jaar ouder, dus Fer heeft nog een seizoen te gaan. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen

Jerson Cabral kan een contract tekenen bij Swansea. Volgens zijn zaakwaarnemer geeft hij echter de voorkeur naar een overgang naar FC Twente. Cabral zou het te vroeg vinden voor de stap naar het buitenland. Om die reden onderhandelt Van Geel nu met FC Twente, daar waar Feyenoord gisteren ook een akkoord bereikte met Swansea City. Er zou onder andere gesproken worden over een ruil met Wesley Verhoek.
En dan ook nog eens naar Twente
In tegenstelling tot Castaignos (via een omweg) en Fer hier geen problemen mee. Leuk talent, maar blind en een totaal verkeerde mentaliteit.
Update:
Mogelijke ruil Cabral en Verhoek in de maak | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Twee jaar geleden zou ik blij geweest zijn met Verhoek. Maar is een subtoppertje gebleken. Desalniettemin zou ik er niet ontevreden over zijn. Cissé vlug uit de basis.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Gelukkig werkt het orakel uut Rottedam nog steeds zoals hoort, ben blij te vernemen dat Fer dezelfde virtuoze carrière als een Drenthe zal doormaken en snel de Europese top versteld zal doen staan.
Precies. Het zijn inderdaad identieke voetballers en Fer ging net zoals Drenthe van Feyenoord direct naar een Europese topclub.

Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Triest dat zelfs Molde al te veel gevraagd is voor een subtopper uit ons land.
Al zijn hier plausibele redenen voor.
Het Heerenveen van nu zou vorig seizoen het linkerrijtje niet hebben gehaald.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wesley Verhoek? 
Het is te hopen voor Feyenoord dat Cabral voor die 1,25 miljoen naar Engeland gaat.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Verhoek is welkom. Alles beter dan Cissé en daarnaast heeft Verhoek de instelling die er bij Feyenoord gevraagd wordt. Was in het topseizoen bij ADO een prima voetballer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gut nee he, niet weer die instelling. Zie Immers. Prima als je hard werkt, maar als je er geen reet van kan heb je er weinig aan. Verhoek toont toch bij Twente aan dat dat zijn niveau niet is? Net als Immers is hij niveau ADO. Zeer dom als Feyenoord dit door zal zetten.
In het topseizoen van ADO waren overigens meer spelers goede voetballers. Toen werd Bulykin zelfs bijna nationale topscoorder.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Fer is geweldig. Ijzersterk, goed inzicht en een prima neus voor de goal. Ben donders blij dat we Leroy hebben gekocht in plaats van die Wijnaldum.
Mee eens. Ik had tien keer liever Fer gezien dan Wijnaldum, maar dit is wel achteraf.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Immers komt er nog wel.
Verhoek zal op dit moment meer brengen dan Cabral en Cabral wil niet bijtekenen. Die 1,25 miljoen is ook welkom uiteraard.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Babel heeft zich aangeboden bij Ajax, zou graag voor een jaar willen tekenen
Wat heeft die gast een zootje van zijn carriere gemaakt zeg.
Voetbalzone - 'Mislukte' Vleminckx staat voor sensationele terugkeer naar Nederland
Nee he, laat die irritante Belg lekker wegblijven uit onze competitie.
Dit is ook een mooie:
Voetbalzone - Bony op ramkoers na mislukte transfer: 'Vitesse maakt me gek'

En: Voetbalzone - 'HSV en Spurs akkoord: Van der Vaart zit in het vliegtuig'
Ook opvallend. Silvie is natuurlijk een superster van de Duitse tv, ze kiezen nu dus voor haar carriere. En HSV is dol op de vd Vaartjes.
Bundesliga zit wel propvol Nederlandse spelers zeg. Robben, Dost, Huntelaar, Luuk de Jong, vd Vaart. Mooi.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Heerlijk allemaal weer, wat er gebeurd zo aan het einde van de transfer periode 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit is altijd wel de mooiste dag. Ieder uur 34 nieuwe transfers haha.
Ajax haalt de 17 jarige Lucas Andersen op, groot talent uit verrassend...Denemarken 
Da's nr 6 geloof ik al. Eriksen, Fischer, Schone, Poulsen, Boilesen en deze vriend.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1817645.ece
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
