• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.500 films
  • 12.521 series
  • 34.652 seizoenen
  • 654.254 acteurs
  • 200.218 gebruikers
  • 9.450.111 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Vleminckx zou geweldig zijn voor ons natuurlijk. Topgozer.

Verder hoor ik dat de Nuyt waarschijnlijk naar Anderlecht vertrekt, zonde.

Sowieso weer een enorme kutdag natuurlijk met al die transfers zo tijdens het seizoen. Waardeloos gedoe altijd.

Stop Modern Football.!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Grappig, Moisander dus naar Ajax en daardoor Nuytinck naar Anderlecht. Ik denk dat als Anderlecht Moisander had genomen, Nuytinck dan naar Amsterdam was gekomen. 2 clubs en 2 spelers en het overlapte elkaar aardig. Zou voor die jongen een mooie transfer zijn, spelen om de titel in Belgie en meedoen in de CL.

Antony vanden Borre overigens op weg naar het Chelsea filiaal Vitesse.


avatar van Jawaddedadde

Jawaddedadde

  • 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Een goeie speler, die Nuytinck? Ken 'm niet.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Grappig, Moisander dus naar Ajax en daardoor Nuytinck naar Anderlecht. Ik denk dat als Anderlecht Moisander had genomen, Nuytinck dan naar Amsterdam was gekomen.

Zat er wel in ja. Ik zat al op AZ te wachten.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dit is altijd wel de mooiste dag. Ieder uur 34 nieuwe transfers haha.

Ajax haalt de 17 jarige Lucas Andersen op, groot talent uit verrassend...Denemarken

Da's nr 6 geloof ik al. Eriksen, Fischer, Schone, Poulsen, Boilesen en deze vriend.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1817645.ece

Øjøx


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Een goeie speler, die Nuytinck? Ken 'm niet.

Vind hem wel talentvol ja. Vooral een aardige verdediger, voetballend is het niets bijzonders. Het is ieder geval geen 2e Arnold Kruiswijk

depri83 schreef:

(quote)

Øjøx

Ja, dat begin je wel te denken ja. DFC Ajax. Danish Football Club Ajax

Toch vind ik het niet erg. Denen zijn cool en Denen floppen nauwelijks bij Ajax.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Arm Juventus trouwens, wordt je de hele zomer gelinkt aan topspitsen als van Persie en Berbatov, haal je uiteindelijk Niclas Bendtner Die zou ik bij Ajax niet eens willen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niclas Bendtner Die zou ik bij Ajax niet eens willen.

Hoezo niet? Dat is toch gewoon een Deen?


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Babel heeft zich aangeboden bij Ajax, zou graag voor een jaar willen tekenen Wat heeft die gast een zootje van zijn carriere gemaakt zeg.

Haha, gewoon samen met Sulejmani laten trainen. Heb je toch gewoon €34m op het veld lopen.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoezo niet? Dat is toch gewoon een Deen?

.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoezo niet? Dat is toch gewoon een Deen?

De enige Deen die niet kan voetballen

En dan nog Berbatov. Zou akkoord zijn met Fiorentina, ging toch naar Juventus, maar voordat hij tekende werd het Fulham en nu zegt Alex Ferguson dat het wel eens Tottenham kan worden


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Buffon zag de meerwaarde van van Persie niet echt en dat is toch wel een icoon daar.

Bendtner is misschien meer een soort speler die zich in het verdedigende Italiaanse systeem beter thuis voelt. Juve wordt toch wel kampioe.


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als Deen zijnde moet je ondertussen wel een ontzettende hekel aan Ajax hebben.


avatar van Jawaddedadde

Jawaddedadde

  • 5348 berichten
  • 2196 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vind hem wel talentvol ja. Vooral een aardige verdediger, voetballend is het niets bijzonders. Het is ieder geval geen 2e Arnold Kruiswijk

Goed, want die Kruiswijk was geen succes inderdaad


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

Als Deen zijnde moet je ondertussen wel een ontzettende hekel aan Ajax hebben.

Juist niet. Ajax is ongekend populair in Denemarken. En vrij logisch, want we maken al die Denen beter, wat voor hun nationale ploeg weer top is.

Lees eens interviews met Deense spelers en trainers. Wat wij in Barcelona zien, zien zij veelal in Ajax. Het hoogst haalbare. Nouja, soort van dan.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Prettig volk ook die Denen. Misdragen zich eigenlijk nooit en spreken de taal altijd erg snel.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Voor Denen is Nederlands dan ook vrij eenvoudig.

Maar inderdaad makkelijk introvert volkje. Wel erg saai, net als het land zelf.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Huntelaar volgens geruchten in Liverpool gesignaleerd. Zouden ze Huntelaar en Suarez weer in 1 team brengen? Dan word ik spontaan bijna voor Liverpool.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vind hem wel talentvol ja. Vooral een aardige verdediger, voetballend is het niets bijzonders. Het is ieder geval geen 2e Arnold Kruiswijk

Als ie de lijn van dit seizoen doortrekt wel. Heb hem nog weinig goeds zien doen.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Als ie de lijn van dit seizoen doortrekt wel. Heb hem nog weinig goeds zien doen.

Niet zo gek met die achterhoede van NEC en met Babos die nu echt aan het blunderen is. Nuytinck heeft gelijk dat hij vertrekt, bij NEC wordt hij niks beter meer.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Huntelaar volgens geruchten in Liverpool gesignaleerd. Zouden ze Huntelaar en Suarez weer in 1 team brengen? Dan word ik spontaan bijna voor Liverpool.

Nog leuker is dan om te zien wie van van Persie en Huntelaar de meeste doelpunten in de PL gaat maken. Dan hebben we pas echt een eerlijker beeld.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Nog leuker is dan om te zien wie van van Persie en Huntelaar de meeste doelpunten in de PL gaat maken. Dan hebben we pas echt een eerlijker beeld.

Dat wint van Persie, die speelt in een veel beter team.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Topscorers spelen niet altijd bij de beste club he? Zie Huntelaar bij Schalke en Dost bij Heerenveen bijvoorbeeld.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Wat een opvallende transfers ineens allemaal. Nigel de Jong naar Milan, Van der Vaart naar HSV, Van der Wiel naar PSG en Affelay naar Schalke.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Juist niet. Ajax is ongekend populair in Denemarken. En vrij logisch, want we maken al die Denen beter, wat voor hun nationale ploeg weer top is.

Lees eens interviews met Deense spelers en trainers. Wat wij in Barcelona zien, zien zij veelal in Ajax. Het hoogst haalbare. Nouja, soort van dan.

Ik denk niet dat de supporters van de Deense clubs blij zijn dat ze hun beste talenten nog zien vertrekken voordat ze ook nog maar hun debuut gemaakt hebben.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik denk niet dat de supporters van de Deense clubs blij zijn dat ze hun beste talenten nog zien vertrekken voordat ze ook nog maar hun debuut gemaakt hebben.

Ah, zo. Ja, geen eigenlijk. Misschien niet. Krijgen talenten daar ook alle kansen door te breken?


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Voor van der Wiel en de Jong geweldig natuurlijk. van Bommel weg bij Milaan, dus dan kom je als 2e verdedigende middenvelder snel uit bij de Jong die nog amper speelt bij City. Misschien heeft van Bommel hem wel genoemd toen hij wegging.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

schram101 schreef:

Wat een opvallende transfers ineens allemaal. Nigel de Jong naar Milan, Van der Vaart naar HSV, Van der Wiel naar PSG en Affelay naar Schalke.

Ben bang dat Afellay bij Schalke toch weer meer postbode'tje gaat spelen. Weet niet of die overgang Afellay helpt.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Derksen en Gijpie zeiden een paar jaar geleden al dat Afellay met zijn loopvermogen ideaal zou zijn voor de Duitse competitie en dat blijkt nu dus ook uit te komen. Maar goed, hij heeft zijn poen gepakt bij Barca en heeft er even mee kunnen pronken.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah, zo. Ja, geen eigenlijk. Misschien niet. Krijgen talenten daar ook alle kansen door te breken?

Als ze echt de grootste talenten van het land zijn neem ik aan van wel ja.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.