- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Vleminckx zou geweldig zijn voor ons natuurlijk. Topgozer.
Verder hoor ik dat de Nuyt waarschijnlijk naar Anderlecht vertrekt, zonde.
Sowieso weer een enorme kutdag natuurlijk met al die transfers zo tijdens het seizoen. Waardeloos gedoe altijd.
Stop Modern Football.!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Grappig, Moisander dus naar Ajax en daardoor Nuytinck naar Anderlecht. Ik denk dat als Anderlecht Moisander had genomen, Nuytinck dan naar Amsterdam was gekomen. 2 clubs en 2 spelers en het overlapte elkaar aardig. Zou voor die jongen een mooie transfer zijn, spelen om de titel in Belgie en meedoen in de CL.
Antony vanden Borre overigens op weg naar het Chelsea filiaal Vitesse.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Een goeie speler, die Nuytinck? Ken 'm niet.
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Grappig, Moisander dus naar Ajax en daardoor Nuytinck naar Anderlecht. Ik denk dat als Anderlecht Moisander had genomen, Nuytinck dan naar Amsterdam was gekomen.
Zat er wel in ja. Ik zat al op AZ te wachten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Dit is altijd wel de mooiste dag. Ieder uur 34 nieuwe transfers haha.
Ajax haalt de 17 jarige Lucas Andersen op, groot talent uit verrassend...Denemarken 
Da's nr 6 geloof ik al. Eriksen, Fischer, Schone, Poulsen, Boilesen en deze vriend.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1817645.ece
Øjøx
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een goeie speler, die Nuytinck? Ken 'm niet.
Vind hem wel talentvol ja. Vooral een aardige verdediger, voetballend is het niets bijzonders. Het is ieder geval geen 2e Arnold Kruiswijk 
Øjøx
Ja, dat begin je wel te denken ja. DFC Ajax. Danish Football Club Ajax 
Toch vind ik het niet erg. Denen zijn cool en Denen floppen nauwelijks bij Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Arm Juventus trouwens, wordt je de hele zomer gelinkt aan topspitsen als van Persie en Berbatov, haal je uiteindelijk Niclas Bendtner
Die zou ik bij Ajax niet eens willen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Niclas Bendtner
Die zou ik bij Ajax niet eens willen.
Hoezo niet? Dat is toch gewoon een Deen?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Babel heeft zich aangeboden bij Ajax, zou graag voor een jaar willen tekenen
Wat heeft die gast een zootje van zijn carriere gemaakt zeg.
Haha, gewoon samen met Sulejmani laten trainen. Heb je toch gewoon €34m op het veld lopen. 
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Hoezo niet? Dat is toch gewoon een Deen?
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoezo niet? Dat is toch gewoon een Deen?
De enige Deen die niet kan voetballen 
En dan nog Berbatov. Zou akkoord zijn met Fiorentina, ging toch naar Juventus, maar voordat hij tekende werd het Fulham en nu zegt Alex Ferguson dat het wel eens Tottenham kan worden

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Buffon zag de meerwaarde van van Persie niet echt en dat is toch wel een icoon daar.
Bendtner is misschien meer een soort speler die zich in het verdedigende Italiaanse systeem beter thuis voelt. Juve wordt toch wel kampioe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als Deen zijnde moet je ondertussen wel een ontzettende hekel aan Ajax hebben. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Vind hem wel talentvol ja. Vooral een aardige verdediger, voetballend is het niets bijzonders. Het is ieder geval geen 2e Arnold Kruiswijk
Goed, want die Kruiswijk was geen succes inderdaad 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als Deen zijnde moet je ondertussen wel een ontzettende hekel aan Ajax hebben.
Juist niet. Ajax is ongekend populair in Denemarken. En vrij logisch, want we maken al die Denen beter, wat voor hun nationale ploeg weer top is.
Lees eens interviews met Deense spelers en trainers. Wat wij in Barcelona zien, zien zij veelal in Ajax. Het hoogst haalbare. Nouja, soort van dan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Prettig volk ook die Denen. Misdragen zich eigenlijk nooit en spreken de taal altijd erg snel.
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Voor Denen is Nederlands dan ook vrij eenvoudig.
Maar inderdaad makkelijk introvert volkje. Wel erg saai, net als het land zelf.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Huntelaar volgens geruchten in Liverpool gesignaleerd. Zouden ze Huntelaar en Suarez weer in 1 team brengen? Dan word ik spontaan bijna voor Liverpool.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vind hem wel talentvol ja. Vooral een aardige verdediger, voetballend is het niets bijzonders. Het is ieder geval geen 2e Arnold Kruiswijk
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet zo gek met die achterhoede van NEC en met Babos die nu echt aan het blunderen is. Nuytinck heeft gelijk dat hij vertrekt, bij NEC wordt hij niks beter meer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Huntelaar volgens geruchten in Liverpool gesignaleerd. Zouden ze Huntelaar en Suarez weer in 1 team brengen? Dan word ik spontaan bijna voor Liverpool.
Nog leuker is dan om te zien wie van van Persie en Huntelaar de meeste doelpunten in de PL gaat maken. Dan hebben we pas echt een eerlijker beeld.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nog leuker is dan om te zien wie van van Persie en Huntelaar de meeste doelpunten in de PL gaat maken. Dan hebben we pas echt een eerlijker beeld.
Dat wint van Persie, die speelt in een veel beter team.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Topscorers spelen niet altijd bij de beste club he? Zie Huntelaar bij Schalke en Dost bij Heerenveen bijvoorbeeld.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Wat een opvallende transfers ineens allemaal. Nigel de Jong naar Milan, Van der Vaart naar HSV, Van der Wiel naar PSG en Affelay naar Schalke.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Juist niet. Ajax is ongekend populair in Denemarken. En vrij logisch, want we maken al die Denen beter, wat voor hun nationale ploeg weer top is.
Lees eens interviews met Deense spelers en trainers. Wat wij in Barcelona zien, zien zij veelal in Ajax. Het hoogst haalbare. Nouja, soort van dan.
Ik denk niet dat de supporters van de Deense clubs blij zijn dat ze hun beste talenten nog zien vertrekken voordat ze ook nog maar hun debuut gemaakt hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk niet dat de supporters van de Deense clubs blij zijn dat ze hun beste talenten nog zien vertrekken voordat ze ook nog maar hun debuut gemaakt hebben.
Ah, zo. Ja, geen eigenlijk. Misschien niet. Krijgen talenten daar ook alle kansen door te breken?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voor van der Wiel en de Jong geweldig natuurlijk. van Bommel weg bij Milaan, dus dan kom je als 2e verdedigende middenvelder snel uit bij de Jong die nog amper speelt bij City. Misschien heeft van Bommel hem wel genoemd toen hij wegging.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Wat een opvallende transfers ineens allemaal. Nigel de Jong naar Milan, Van der Vaart naar HSV, Van der Wiel naar PSG en Affelay naar Schalke.
Ben bang dat Afellay bij Schalke toch weer meer postbode'tje gaat spelen. Weet niet of die overgang Afellay helpt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen en Gijpie zeiden een paar jaar geleden al dat Afellay met zijn loopvermogen ideaal zou zijn voor de Duitse competitie en dat blijkt nu dus ook uit te komen. Maar goed, hij heeft zijn poen gepakt bij Barca en heeft er even mee kunnen pronken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Ah, zo. Ja, geen eigenlijk. Misschien niet. Krijgen talenten daar ook alle kansen door te breken?
Als ze echt de grootste talenten van het land zijn neem ik aan van wel ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
