• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.566 films
  • 12.526 series
  • 34.662 seizoenen
  • 654.285 acteurs
  • 200.230 gebruikers
  • 9.450.926 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

moviemafketel schreef:

Derksen en Gijpie zeiden een paar jaar geleden al dat Afellay met zijn loopvermogen ideaal zou zijn voor de Duitse competitie en dat blijkt nu dus ook uit te komen. Maar goed, hij heeft zijn poen gepakt bij Barca en heeft er even mee kunnen pronken.

Iedereen zou een transfer naar Barcelona met beide handen aanpakken.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Het gaat bij Affelay slechts om een verhuur trouwens he


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Daarom, het spel van Schalke lijkt nou niet echt op dat van Barcelona.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Iedereen zou een transfer naar Barcelona met beide handen aanpakken.

Misschien, maar als je vooral af en toe eens een kwartier mag meedoen en voor de rest een mooie plek hebt in de dug-out om Barcelona te zien spelen is het opeens minder aanlokkelijk.


avatar van Redlop

Redlop

  • 8961 berichten
  • 3566 stemmen

kos schreef:

Vleminckx zou geweldig zijn voor ons natuurlijk. Topgozer.

Verder hoor ik dat de Nuyt waarschijnlijk naar Anderlecht vertrekt, zonde.

Laten we hopen dat Veselinović in de deal is betrokken, dan is het onzalige idee om Vleminckx terug te halen ook van de baan. Heel Nijmegen haalde opgelucht adem toen die eindelijk was verkocht. Zit niet voor niks op de tribune in Brugge.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Huntelaar volgens geruchten in Liverpool gesignaleerd. Zouden ze Huntelaar en Suarez weer in 1 team brengen? Dan word ik spontaan bijna voor Liverpool.

Is dat zo? Dat zou heerlijk voor Liverpool zijn? Die achterlijke Carrol bij The Hammers gestalt en The Hunter er voor terug halen. Benieuwd wat die moet kosten.

Hoe lang loopt zijn contract nog?


avatar van Kai

Kai

  • 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah, zo. Ja, geen eigenlijk. Misschien niet. Krijgen talenten daar ook alle kansen door te breken?

Dat bedoel ik dus. Stel je voor dat Barcelona even in één 2 jaar de hele eredivisie leegvist, daar zouden wij ook niet blij mee zijn.

Daarom denk ik ook niet dat supporters van Deense clubs erg gelukkig met Ajax zijn.

Ik geloof trouwens niet dat Huntelaar naar Liverpool verkast, waarom zou hij dat doen? Schalke is een betere ploeg dan Liverpool momenteel.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Zaakwaarnemer van Bony

''..Dit Vitesse zegt ambitieus te zijn, maar daar merk ik niks van. Wilfried wordt omringd door slechte spelers waardoor hij zich niet verder kan ontwikkelen."


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Wesley Verhoek naar Feyenoord! Opvallend. Had liever een echte spits gezien eigenlijk.

Geruild voor Cabral trouwens, die dus niet verkocht is. Wat dat betreft een vooruitgang.

Alleen is hij de reddende (scorende) engel??


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Dat is nog eens een verrassende transfer. Goed voor Feyenoord, denk ik.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Feyenoord had beter het geld van Swansea kunnen krijgen. Nu heb je een gemankeerde Verhoek. Nouja, vergeleken met Cisse natuurlijk wel een klassespeler

Cisse-Pelle-Verhoek en op 10 Lex Immers


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8930 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Niet zo gek met die achterhoede van NEC en met Babos die nu echt aan het blunderen is. Nuytinck heeft gelijk dat hij vertrekt, bij NEC wordt hij niks beter meer.

LOL, met de achterhoede van NEC is in principe niet zoveel mis en juist hij was een zwakke schakel de laatste pot.



avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Ze noemen Excelsior wel eens onze sattelietclub maar Twente heeft met Fer, Castaignos en Cabral (niet lang geleden nog o.a. Landzaat en Tiendalli) toch ook wel een hoop Rotterdamse 'glorie'.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Geen van der Wiel, Nigel de Jong, Van der Vaart en Affelay. DIe hebben allevier een transfer gemaakt vandaag!

Janmaat


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja Janmaat is echt een geweldige verdediger. Komt heel veel op en heeft oog voor het spelletje.

Hadden we nu best bij Ajax kunnen gebruiken ipv van der Wiel.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Snapte sowieso al niet dat Ajax hem niet wilde hebben.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord had beter het geld van Swansea kunnen krijgen. Nu heb je een gemankeerde Verhoek. Nouja, vergeleken met Cisse natuurlijk wel een klassespeler

Cisse-Pelle-Verhoek en op 10 Lex Immers

Schaken zal wel op de plek staan, waar jij nu Cisse neerzet.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De uitslagen die Rep vanmiddag plaatste zijn wel van toepassing op de poule van Ajax.

Ik ga er lekker voor zitten in ieder geval.

Zat er uiteindelijk niet eens zo heel ver naast


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja Janmaat is echt een geweldige verdediger. Komt heel veel op en heeft oog voor het spelletje.

Hadden we nu best bij Ajax kunnen gebruiken ipv van der Wiel.

Ajax heeft van Rhijn ook nog. Dan zou Janmaat hem in de weg staan. Van der Wiel word of verkocht of hij stelt hem toch niet op.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

schram101 schreef:

Wesley Verhoek naar Feyenoord! Opvallend. Had liever een echte spits gezien eigenlijk.

Geruild voor Cabral trouwens, die dus niet verkocht is. Wat dat betreft een vooruitgang.

Alleen is hij de reddende (scorende) engel??

Hoezo gaan al die Haagse matjes opeens naar Feyenoord. Wordt de club niet beter van haha.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zie van Rhijn toch liever naast Alderweireld centraal.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Je kunt niet verwachten dat Van Rhijn daar 50 wedstrijden op topniveau gaat spelen. De spoeling is erg dun achterin nu Van der Wiel vertrekt. Had Janmaat graag bij ons gezien, kan moeiteloos mee in het Ajax-spelletje. Kon je Van Rhijn ook nog gebruiken als back-up voor centraal achterin. Die heb je nu ook niet namelijk.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Snapte sowieso al niet dat Ajax hem niet wilde hebben.

Laten we met vd Wiel, vRhijn en Ligeon nog een 4e rechtsback halen ja


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hoezo gaan al die Haagse matjes opeens naar Feyenoord. Wordt de club niet beter van haha.

Leuk om te zien dat ze eerst niet weg wilden bij Den Haag. Verhoek bij Twente was dikke poep en kiest dan alsnog voor Feyenoord omdat zijn maatje Immers daar speelt. En Immers zit bij Feyenoord, omdat hij ook wel zag dat Den Haag steeds verder afzakt.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kunnen ze het broertje van John Verhoek ook niet ophalen, dan zit die hele kansloze bende in de Kuip


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Heeft Verhoek wel een echte kans gehad bij Twente? Ik vind hem wel bij Feyenoord passen, mooie deal. Ik mag die Verhoek wel.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

$pecial schreef:

Ik vind hem wel bij Feyenoord passen, mooie deal.

Shit, hier kunnen echt hele goedkope grappen over gemaakt worden. Zal ik het doen?


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goede ruil. Verhoek is een prima speler en zal zich in Rotterdam gewoon erg thuis voelen. Iets wat heel belangrijk is voor 'm.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Van Gaal

De laatste echte controleur thuislaten, want daar lag het het probleem natuurlijk niet tegen België...


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.