- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Derksen en Gijpie zeiden een paar jaar geleden al dat Afellay met zijn loopvermogen ideaal zou zijn voor de Duitse competitie en dat blijkt nu dus ook uit te komen. Maar goed, hij heeft zijn poen gepakt bij Barca en heeft er even mee kunnen pronken.
Iedereen zou een transfer naar Barcelona met beide handen aanpakken.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Het gaat bij Affelay slechts om een verhuur trouwens he
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Daarom, het spel van Schalke lijkt nou niet echt op dat van Barcelona.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Iedereen zou een transfer naar Barcelona met beide handen aanpakken.
Misschien, maar als je vooral af en toe eens een kwartier mag meedoen en voor de rest een mooie plek hebt in de dug-out om Barcelona te zien spelen is het opeens minder aanlokkelijk.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Vleminckx zou geweldig zijn voor ons natuurlijk. Topgozer.
Verder hoor ik dat de Nuyt waarschijnlijk naar Anderlecht vertrekt, zonde.
Laten we hopen dat Veselinović in de deal is betrokken, dan is het onzalige idee om Vleminckx terug te halen ook van de baan. Heel Nijmegen haalde opgelucht adem toen die eindelijk was verkocht. Zit niet voor niks op de tribune in Brugge.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Huntelaar volgens geruchten in Liverpool gesignaleerd. Zouden ze Huntelaar en Suarez weer in 1 team brengen? Dan word ik spontaan bijna voor Liverpool.
Is dat zo? Dat zou heerlijk voor Liverpool zijn? Die achterlijke Carrol bij The Hammers gestalt en The Hunter er voor terug halen. Benieuwd wat die moet kosten.
Hoe lang loopt zijn contract nog?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ah, zo. Ja, geen eigenlijk. Misschien niet. Krijgen talenten daar ook alle kansen door te breken?
Daarom denk ik ook niet dat supporters van Deense clubs erg gelukkig met Ajax zijn.
Ik geloof trouwens niet dat Huntelaar naar Liverpool verkast, waarom zou hij dat doen? Schalke is een betere ploeg dan Liverpool momenteel.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Zaakwaarnemer van Bony
''..Dit Vitesse zegt ambitieus te zijn, maar daar merk ik niks van. Wilfried wordt omringd door slechte spelers waardoor hij zich niet verder kan ontwikkelen."

schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Wesley Verhoek naar Feyenoord! Opvallend. Had liever een echte spits gezien eigenlijk.
Geruild voor Cabral trouwens, die dus niet verkocht is. Wat dat betreft een vooruitgang.
Alleen is hij de reddende (scorende) engel??
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dat is nog eens een verrassende transfer. Goed voor Feyenoord, denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord had beter het geld van Swansea kunnen krijgen. Nu heb je een gemankeerde Verhoek. Nouja, vergeleken met Cisse natuurlijk wel een klassespeler 
Cisse-Pelle-Verhoek en op 10 Lex Immers

kos
-
- 46785 berichten
- 8930 stemmen
Niet zo gek met die achterhoede van NEC en met Babos die nu echt aan het blunderen is. Nuytinck heeft gelijk dat hij vertrekt, bij NEC wordt hij niks beter meer.
LOL, met de achterhoede van NEC is in principe niet zoveel mis en juist hij was een zwakke schakel de laatste pot.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Ze noemen Excelsior wel eens onze sattelietclub maar Twente heeft met Fer, Castaignos en Cabral (niet lang geleden nog o.a. Landzaat en Tiendalli) toch ook wel een hoop Rotterdamse 'glorie'.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Geen van der Wiel, Nigel de Jong, Van der Vaart en Affelay. DIe hebben allevier een transfer gemaakt vandaag!
Janmaat 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Janmaat is echt een geweldige verdediger. Komt heel veel op en heeft oog voor het spelletje.
Hadden we nu best bij Ajax kunnen gebruiken ipv van der Wiel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Snapte sowieso al niet dat Ajax hem niet wilde hebben.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord had beter het geld van Swansea kunnen krijgen. Nu heb je een gemankeerde Verhoek. Nouja, vergeleken met Cisse natuurlijk wel een klassespeler 
Cisse-Pelle-Verhoek en op 10 Lex Immers
Schaken zal wel op de plek staan, waar jij nu Cisse neerzet. 
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
De uitslagen die Rep vanmiddag plaatste zijn wel van toepassing op de poule van Ajax. 
Ik ga er lekker voor zitten in ieder geval.
Zat er uiteindelijk niet eens zo heel ver naast 
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ja Janmaat is echt een geweldige verdediger. Komt heel veel op en heeft oog voor het spelletje.
Hadden we nu best bij Ajax kunnen gebruiken ipv van der Wiel.
Ajax heeft van Rhijn ook nog. Dan zou Janmaat hem in de weg staan. Van der Wiel word of verkocht of hij stelt hem toch niet op.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Wesley Verhoek naar Feyenoord! Opvallend. Had liever een echte spits gezien eigenlijk.
Geruild voor Cabral trouwens, die dus niet verkocht is. Wat dat betreft een vooruitgang.
Alleen is hij de reddende (scorende) engel??
Hoezo gaan al die Haagse matjes opeens naar Feyenoord. Wordt de club niet beter van haha.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zie van Rhijn toch liever naast Alderweireld centraal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Je kunt niet verwachten dat Van Rhijn daar 50 wedstrijden op topniveau gaat spelen. De spoeling is erg dun achterin nu Van der Wiel vertrekt. Had Janmaat graag bij ons gezien, kan moeiteloos mee in het Ajax-spelletje. Kon je Van Rhijn ook nog gebruiken als back-up voor centraal achterin. Die heb je nu ook niet namelijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Snapte sowieso al niet dat Ajax hem niet wilde hebben.
Laten we met vd Wiel, vRhijn en Ligeon nog een 4e rechtsback halen ja 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoezo gaan al die Haagse matjes opeens naar Feyenoord. Wordt de club niet beter van haha.
Leuk om te zien dat ze eerst niet weg wilden bij Den Haag. Verhoek bij Twente was dikke poep en kiest dan alsnog voor Feyenoord omdat zijn maatje Immers daar speelt. En Immers zit bij Feyenoord, omdat hij ook wel zag dat Den Haag steeds verder afzakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kunnen ze het broertje van John Verhoek ook niet ophalen, dan zit die hele kansloze bende in de Kuip 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Heeft Verhoek wel een echte kans gehad bij Twente? Ik vind hem wel bij Feyenoord passen, mooie deal. Ik mag die Verhoek wel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind hem wel bij Feyenoord passen, mooie deal.
Shit, hier kunnen echt hele goedkope grappen over gemaakt worden. Zal ik het doen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede ruil. Verhoek is een prima speler en zal zich in Rotterdam gewoon erg thuis voelen. Iets wat heel belangrijk is voor 'm.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Van Gaal 
De laatste echte controleur thuislaten, want daar lag het het probleem natuurlijk niet tegen België...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
