• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.395 films
  • 12.514 series
  • 34.629 seizoenen
  • 653.989 acteurs
  • 200.183 gebruikers
  • 9.447.937 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Redlop schreef:

Lachwekkend wat NEC liet zien. Ik vraag me af of Geert-Arend Roorda er met zijn gedachten wel bij was. Sjokte in een afwezige gemoedstoestand een beetje van A naar B over het veld. Nou snap ik ook wel dat er belangrijkere dingen in het leven dan voetbal zijn, maar om daar tijdens de wedstrijd over te gaan contempleren lijkt me ook naar je medespelers toe niet erg handig.

Denk dat zij gewoon niet met de hitte om kunnen gaan. Ajax traint altijd goed in aanloop naar het seizoen, ik weet niet in hoeverre NEC een goede voorbereiding heeft gehad. Dat, in combinatie met de hogere trainings intensiteit bij een club als Ajax zorgen er eigenlijk voor dat Ajax ook niet kon verliezen gisteren. Op voorhand al.. Dit soort clubjes moeten het eigenlijk vooral op mentaliteit en kracht winnen in thuiswedstrijden tegen Ajax, wanneer dit wegvalt houd je weinig over.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nu is het wachten op Lefgozer om uit z'n plaat te gaan dat Ajax weer shopt om de hoek

Kom er maar in

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Denk dat ze bewust de vorige wedstrijd hebben afgewacht om ongemakkelijke situaties te voorkomen

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Redlop schreef:

Lachwekkend wat NEC liet zien. Ik vraag me af of Geert-Arend Roorda er met zijn gedachten wel bij was. Sjokte in een afwezige gemoedstoestand een beetje van A naar B over het veld. Nou snap ik ook wel dat er belangrijkere dingen in het leven dan voetbal zijn, maar om daar tijdens de wedstrijd over te gaan contempleren lijkt me ook naar je medespelers toe niet erg handig.

Leek meer of ze een soort oefenwedstrijd speelde. Kan me niet herinneren ooit eerder zoiets meegemaakt te hebben. Sprong zelf zowat bijna in het veld om Eriksen zowaar eens wat minder ruimte te geven. Ging werkelijk he-le-maal nergens over.

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Heey kos, heb je wel tijd om dingen hier neer te zetten op de weg naar huis?

(afbeelding)

.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Slechte verliezer merk ik al En weet ik veel wat voor smileys je altijd gebruikt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1506 stemmen

kos schreef:

(quote)

(afbeelding)

.

En goed om te zien dat je ook al op PSV-supporters sites komt.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Wel geinig, haat je Ajax zo erg en verheug je je zo lang op zo'n duel. Ook nog eens het eerste thuisduel van het jaar. En dan wordt je zo kansloos afgedroogd en loopt het stadion in de eerste helft al leeg.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Ajax en AZ rond over Moisander. Als hij gekeurd is, dan tekent hij. Lijkt me een goede keuze om hem te halen. Met zijn 26 jaar en de nodige bagage voegt hij wel wat toe aan deze verdediging.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Brrr, wat een storend programma blijft SV zeg. Mannetjes die alles veel te serieus nemen en denken dat ze er wat van snappen. Krijg er de kriebels van.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Het is weer uitverkoop in de AZ-shop. Moisander voor een jodenfooitje weg. Het is toch godverdomme niet te geloven. Gaf ik Stewart eerst nog krediet voor het verkopen van Benschop (wat ik als onmogelijke taak zag), nu heeft ie al zijn krediet weer verspeeld.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ach, Ajax is deze zomer wel eerder 'rond' geweest. Ik geloof het pas als Moisander daadwerkelijk het Amsterdamse shirt aan heeft.

depri83

• 6813 berichten
  • 1506 stemmen

Zelfs dat is geen zekerheidje.

(afbeelding)

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Dat shirtincident was ik alweer vergeten.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Wel grappig.. Liep vandaag in Amsterdam op een meter afstand voorbij Jozy Altidore in een winkelstraat. Wat een beer van een vent is dat zeg....

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zie dat de €3 miljoen gecommuniceerd is via de Amsterdamse roddelkrant. Er is nog hoop dat het om meer dan €3 miljoen gaat dus.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Sahin naar Arsenal voor season-long-lone met optie tot koop. Wordt morgen officieel gemaakt. Lijkt me een uitstekende 'aankoop'.

Zal waarschijnlijk M'villa nog aan toe worden gevoegd om vertrek Song op te vangen.

Op het goede moment Song verkocht. Heeft iedereen laten geloven dat hij kan voetballen en Arsenal vangt behoorlijk wat geld. Verdedigend is hij voor een verd. middenvelder dramatisch. Aanvallend heeft hij natuurlijk geen reet te zoeken bij Barca. Suc6 met de bank warm houden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Zie dat de €3 miljoen gecommuniceerd is via de Amsterdamse roddelkrant. Er is nog hoop dat het om meer dan €3 miljoen gaat dus.

Als de NOS melding geeft van drie miljoen dan mag je er voor 95% van de tijd vanuit gaan dat het zo is.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

http://www.peczwolle.org/yo... Was vorig jaar bij Eindhoven één van dé revalidaties van de eerste divisies en ook één van de grootste talenten. De hele bodem van de eredivisie zat erachter aan (PEC, NAC, RKC, ADO) gelukkig dat hij voor ons heeft gekozen, al begrijp ik het nog niet helemaal aangezien je op die positie daarvoor al een luxe probleem had. Je zag het tegen Vitesse, wij hebben een afmaker/aanspeelpunt nodig en die rol zie ik niet in Mohktar. Leuk trouwens dat Moisander ook is verkocht. Die 1,5 ton kunnen wij goed gebruiken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Materny schreef:

Nu is het wachten op Lefgozer om uit z'n plaat te gaan dat Ajax weer shopt om de hoek

Kom er maar in

Lefgozer schreef:

Het is weer uitverkoop in de AZ-shop. Moisander voor een jodenfooitje weg. Het is toch godverdomme niet te geloven. Gaf ik Stewart eerst nog krediet voor het verkopen van Benschop (wat ik als onmogelijke taak zag), nu heeft ie al zijn krediet weer verspeeld.

depri83

• 6813 berichten
  • 1506 stemmen

nclo schreef:

http://www.peczwolle.org/yo... Was vorig jaar bij Eindhoven één van dé revalidaties van de eerste divisies en ook één van de grootste talenten. De hele bodem van de eredivisie zat erachter aan (PEC, NAC, RKC, ADO) gelukkig dat hij voor ons heeft gekozen, al begrijp ik het nog niet helemaal aangezien je op die positie daarvoor al een luxe probleem had. Je zag het tegen Vitesse, wij hebben een afmaker/aanspeelpunt nodig en die rol zie ik niet in Mohktar. Leuk trouwens dat Moisander ook is verkocht. Die 1,5 ton kunnen wij goed gebruiken.

Die anderhalve ton daar heb je Mokhtar voor gekocht.

Rik Elfrink %u200F@RikElfrink

#PSV krijgt voor Mokhtar een bescheiden transfersom. Schatting tussen 1 en 2 ton. PSV heeft ook doorverkoop% bedongen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

(quote)

Dat hij weggaat, en dan ook nog naar Ajax, daar had ik wel op gerekend. Waarom ik uit mijn plaat ga is vooral door die vermeende €3 miljoen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Het is inderdaad behoorlijk k*t !

Vertonghen 9 mil met 1 jarig contract ! Bij AZ krijgen ze het voor elkaar om een van de beste verdediger van de Eredivisie plus 2 benige (!) met een 2 jarig contract voor een kleine 3 mil te verkopen !

Ajax verkoopt Anita voor 8,5 mil ! Bij AZ krijgen ze dat geld niet eens bijelkaar met de verkoop van Wernbloom en Elm...

Het is vrij bewonderingswaardig dat Maher niet voor 5 ton is vertrokken...

Zo zijn er nog tal voorbeelden bij andere clubs...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Nou nou nou ... laten we de kwaliteiten van Moisander ook niet overdrijven. Maakt toch ook nog erg veel fouten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Het is inderdaad behoorlijk k*t !

Vertonghen 9 mil met 1 jarig contract ! Bij AZ krijgen ze het voor elkaar om een van de beste verdediger van de Eredivisie plus 2 benige (!) met een 2 jarig contract voor een kleine 3 mil te verkopen !

Ajax verkoopt Anita voor 8,5 mil ! Bij AZ krijgen ze dat geld niet eens bijelkaar met de verkoop van Wernbloom en Elm...

Het is vrij bewonderingswaardig dat Maher niet voor 5 ton is vertrokken...

Zo zijn er nog tal voorbeelden..

Ajax is een merk. Kan best zijn dat een schoen van Athletic beter loopt dan die van Adidas, toch kost die van Adidas meer in de winkel

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

depri83 schreef:

Die anderhalve ton daar heb je Mokhtar voor gekocht.

Was het maar zo'n feest dat wij voor die prijs zo'n speler konden halen. Transfervrij is dus blijkbaar de enige oplossing

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ajax is een merk. Kan best zijn dat een schoen van Athletic beter loopt dan die van Adidas, toch kost die van Adidas meer in de winkel

Hiermee geef je dus toe dat Vertonghen en Anita helemaal niet zo goed zijn?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee hoor. Maar wanneer een speler bij een topclub speelt is hij automatisch al meer waard dan wanneer hij bij een subtopper zou spelen (al liggen die verhoudingen ten opzichte van het buitenland zeer scheef); ook al zouden de kwaliteiten precies hetzelfde zijn. Ik had een Babel niet voor 17 miljoen zien vertrekken als hij bij AZ speelde, of Suarez niet voor 25 miljoen als hij bij Twente speelde. Elm vertrok voor een paar miljoen naar het buitenland; was hij dezelfde schakel geweest binnen Ajax dan hadden wij er meer voor gevangen.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

(afbeelding)

Zo perfect is ie niet.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Materny schreef:

Nee hoor. Maar wanneer een speler bij een topclub speelt is hij automatisch al meer waard dan wanneer hij bij een subtopper zou spelen (al liggen die verhoudingen ten opzichte van het buitenland zeer scheef); ook al zouden de kwaliteiten precies hetzelfde zijn. Ik had een Babel niet voor 17 miljoen zien vertrekken als hij bij AZ speelde, of Suarez niet voor 25 miljoen als hij bij Twente speelde. Elm vertrok voor een paar miljoen naar het buitenland; was hij dezelfde schakel geweest binnen Ajax dan hadden wij er meer voor gevangen.

Is het niet zo dat de prijs van een speler afhankelijk is van het salaris en hoelang het contract nog doorloopt (afkoopsom) ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.