- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zolang 't schokeffect ook maar daadwerkelijk effect heeft en er gewonnen wordt van Ajax ben ik tevreden! 
Maar belangrijker nieuws: Toivonen speelt vanavond met Jong PSV! 
Die hebben we flink nodig, vooral nu Lens waarschijnlijk een wedstrijd of 3 aan z'n broek krijgt.
Kan Wijnaldum op rechtsbuiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toivonen kan zomaar de belangrijkste schakel zijn. Hele belangrijke speler, die verzaakt qua inzet ook nooit. Heel goed nieuws voor PSV.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Kluivert zou een meesterzet zijn!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Was onvermijdelijk. Ik vind het wel jammer, maar alleen omdat het wel een mooi figuur is. Als trainer alleen minder geschikt.
Ahh, well...you know..this is football..
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik denk sowieso dat Twente baat heeft bij een aanvallend ingestelde trainer en dat het publiek dat ook eist. In dat kader is Verbeek natuurlijk een prima keuze. Lijkt mij alleen een moeilijke man om mee te werken, voor zowel de spelers als de voorzitter.
Jij bent Twente-supporter?
Nee, ik ben nergens supporter van.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Onnozel ontslag weer.
edit: Oh hij is zelf weggegaan? Nog onnozeler. Als ze zaterdag winnen staan ze er nog gewoon bij.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Uiteraard zullen ze gaan verliezen
Maar wat hierboven ook al is gezegd...ik denk dat het wel gepaard is gegaan met een gouden handdruk.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ach als je die dan toch verliest kun je alsnog pleite.
Zal wel weggestuurd zijn dan idd. Waanzin. Naja dan Ronnie er maar heen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Uiteraard zullen ze gaan verliezen
Maar wat hierboven ook al is gezegd...ik denk dat het wel gepaard is gegaan met een gouden handdruk.
Inderdaad. Munsterman heeft hem zelf weer teruggehaald en binnengehaald alsof ie God himself was. Daarnaast heeft ie daarvoor ook nog eens Co "De Profeet" Adriaanse moeten wegsturen. Dan ga je zelf natuurlijk niet weer Silly Steve wegsturen (althans, zo breng je het niet naar buiten).
En misschien maakt dit de weg wel vrij voor Verbeek. Ik hoop het. Want in tegenstelling tot wat gister op VI werd vermeld zijn veel mensen in Alkmaar wel een beetje klaar met Verbeek.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Onnozel ontslag weer.
edit: Oh hij is zelf weggegaan? Nog onnozeler. Als ze zaterdag winnen staan ze er nog gewoon bij.
Twente wint natuurlijk never nooit niet. Een ploeg die verliest van Heerenveen en gelijk speelt tegen Willem II gaat natuurlijk nooit van Ajax winnen. Een potentiële topper die is verworden tot een doelsaldo wedstrijd. Doodzonde
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
De lamme tegen de blinde. Kan alle kanten op gaan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Twente wint natuurlijk never nooit niet. Een ploeg die verliest van Heerenveen en gelijk speelt tegen Willem II gaat natuurlijk nooit van Ajax winnen. Een potentiële topper die is verworden tot een doelsaldo wedstrijd. Doodzonde
Mwoah, thuis gelijkspelen tegen ADO en een zwalkend Roda zijn ook wedstrijden om over naar huis te schrijven.
Maar ik zie Twente inderdaad niet echt een resultaat halen tegen Ajax, maar je weet het maar nooit 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Betfair geeft de volgende kansen:
31% Twente
27% gelijk
41% Ajax
Dus timbo dit is je kans om een klapper te maken 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het zou me niets verbazen als Ajax het onderspit delft, je weet maar nooit in deze competitie. Feit blijft wel dat de verdediging van Twente relatief weinig goals tegenkrijgt en Ajax moeilijk scoort. Ze hebben ook geen type Finnbogason die een bal zo maar in kan koppen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Betfair geeft de volgende kansen:
31% Twente
27% gelijk
41% Ajax
Dus timbo dit is je kans om een klapper te maken
Realistische cijfers.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De markt is altijd het meest realistisch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Het zou me niets verbazen als Ajax het onderspit delft, je weet maar nooit in deze competitie. Feit blijft wel dat de verdediging van Twente relatief weinig goals tegenkrijgt en Ajax moeilijk scoort. Ze hebben ook geen type Finnbogason die een bal zo maar in kan koppen.
Klopt, maar aan de andere kant. Ajax heeft het soms opeens wel op z'n heupen en scoort dan ook wel veel. Zie Vitesse uit in de beker bijvoorbeeld 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Opgestapte McClaren krijgt toch afkoopsom: 'We zijn een nette club' - voetbalzone.nl

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Haha, wat een bullshit. Alles riekt naar ontslag en toch volhouden dat hij zelf is opgestapt. Puur en alleen om imagoschade te voorkomen. Who cares zou je denken...niet meer dan logisch dat je een kampioenmaker terug haalt en dat je die ontslaat na een rampseizoen..
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Ajax heeft de laatste weken natuurlijk een onuitwisbare indruk gemaakt tegen Roda en ADO.. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Twente wint natuurlijk never nooit niet. Een ploeg die verliest van Heerenveen en gelijk speelt tegen Willem II gaat natuurlijk nooit van Ajax winnen.
Mooi staaltje scorebord journalistiek 
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Ajax heeft de laatste weken natuurlijk een onuitwisbare indruk gemaakt tegen Roda en ADO..

Toch blijf ik Ajax de grootste kanshebber voor de titel vinden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als De Jong niet als halfspeler wordt opgesteld, zou het qua positiespel en voetballend vermogen al veel schelen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Voorstel: 3 duels schorsing Lens. Flink overdreven imo.
Zeker als alle anderen vrijuit schijnen te gaan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
3 duels is aardig, maar wel veel als je bedenkt dat Pieters ongeveer 1 wedstrijd heeft gekregen voor echt geweld (dat van Lens an sich viel nog wel mee wat geweld betreft).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.