- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Lekker makkelijk dit. PSV wist bij Pieters dat hij sowieso wel door de KNVB geschorst zou worden en er lange tijd met die nieuwe blessure uit zou liggen. Dan is je eigen speler schorsen niet zo lastig. Lens hebben ze nu nodig en krijgt geen schorsing. Wat een farce zeg.
Denk dat Ajacieden op dit punt weinig recht van spreken hebben.
En hij pakt hem bij z'n shirtje, nou nou. Wat had jij in gedachten 5 wedstrijden?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is toch hetzelfde als PSV met Pieters?
Maar PSV had Lens best sowieso 1 wedstrijd op kunnen leggen. Is nota bene thuis tegen VVV, die kan je zonder hem ook winnen. Maak je toch een statement als club dat je dit gedrag niet pikt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat knietje na in de rug was inderdaad de schuld van Jozy.
Joris heeft stiekem gewoon een hekel aan negerts.
Jozy was gewoon enorm gefrustreerd omdat hij niks raakte en omdat Mathijsen liep te etteren. En dat hielp. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Dat is toch hetzelfde als PSV met Pieters?
Maar PSV had Lens best sowieso 1 wedstrijd op kunnen leggen. Is nota bene thuis tegen VVV, die kan je zonder hem ook winnen. Maak je toch een statement als club dat je dit gedrag niet pikt.
Hij is tegen VVV al geschorst door z'n 5e gele kaart.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hadden ze hem dus ook makkelijk die schijn schorsing op kunnen leggen. Dom, dom, dom 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jozy was gewoon enorm gefrustreerd omdat hij niks raakte en omdat Mathijsen liep te etteren. En dat hielp.
Inderdaad, hadden wij maar zo'n etter in de selectie. Op dit moment hebben we alleen maar ideale schoonzonen in de selectie (en toch bovenaan in het rode kaarten klassement). Wernbloom was was dat betreft erg belangrijk voor AZ. Maar een elbow to the face of een knee in the back is natuurlijk niet volgens de regels, hè.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij is tegen VVV al geschorst door z'n 5e gele kaart.
Nou, nog makkelijker. Dan was een schorsing helemaal handig geweest namens PSV kant!
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Hadden ze hem dus ook makkelijk die schijn schorsing op kunnen leggen. Dom, dom, dom
Dan had A&L weer een reden gevonden om op PSV te zeiken. Zo dom zijn ze niet in Eindhoven.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Nou, nog makkelijker. Dan was een schorsing helemaal handig geweest namens PSV kant!
Ja want dan had PSV allemaal de complimenten van jullie gekregen...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Inderdaad, hadden wij maar zo'n etter in de selectie. Op dit moment hebben we alleen maar ideale schoonzonen in de selectie (en toch bovenaan in het rode kaarten klassement). Wernbloom was was dat betreft erg belangrijk voor AZ. Maar een elbow to the face of een knee in the back is natuurlijk niet volgens de regels, hè.
Knietje tegen Altidore viel reuze mee, maar de actie tegen Lens was veel te gewaagd. Hoewel hij dat deed om zijn snelheid (die hij niet heeft) te compenseren. Gelukkig deed hij het voor de rest uitstekend gisteren.
Nelom op de back is momenteel ook een stuk sterker dan Indi. Indi op de bank of centraal. Geruchten (dus geruchten...) zijn dat Liverpool 28 miljoen wil betalen voor de Vrij én BMI.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dikke strik er omheen in de zomer dus! Dan zou Feyenoord in een klap weer een financieel gezonde club zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wel erg veel geld voor verdedigers uit Nederland.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
International wel of niet zegt mij eigenlijk niets tegenwoordig, achterin is het één en al armoede.
We hebben onze laatste interland met 2 centrale verdedigers van Feyenoord gespeeld en twee backs van Ajax. Als twee verdedigingen nou niet bepaald waterdicht zijn... Geloof ook niet dat Liverpool NIET naar het doelsaldo van Feyenoord kijkt.
Ajax krijgt gemiddeld in de competitie 1,04 goals tegen per wedstrijd en Feyenoord gemiddeld 1,33 goals per wedstrijd. Niet bepaald overtuigende cijfers op dit moment.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dikke strik er omheen in de zomer dus! Dan zou Feyenoord in een klap weer een financieel gezonde club zijn.
Voor dat soort prijzen moet je ze laten gaan, inderdaad. Kongolo staat al klaar en samen met Mathijsen kan er voor dat geld een goedkoper(e) verdediger worden gehaald.
Maar ik vraag me af of Liverpool dit soort bedragen gaat betalen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
International wel of niet zegt mij eigenlijk niets tegenwoordig, achterin is het één en al armoede.
We hebben onze laatste interland met 2 centrale verdedigers van Feyenoord gespeeld en twee backs van Ajax. Als twee verdedigingen nou niet bepaald waterdicht zijn... Geloof ook niet dat Liverpool NIET naar het doelsaldo van Feyenoord kijkt.
Ajax krijgt gemiddeld in de competitie 1,04 goals tegen per wedstrijd en Feyenoord gemiddeld 1,33 goals per wedstrijd. Niet bepaald overtuigende cijfers op dit moment.
Statistieken zeggen ook niet alles. De Vrij en BMI zijn één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.
Niet dat ze de garantie hebben ooit toppers te worden. BMI haalt zijn niveau van vorig seizoen en voor de winterstop al een tijdje niet meer.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Lijkt me niet. 14 voor elk, dat is eerder alleen ooit betaald voor Stam, en zo goed zijn ze zeker nog niet. Daarnaast loopt het contract van De Vrij maar tot 2014.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ach toen ze ooit 17 miljoen voor Babel neerlegde verrast het me niet echt iets eerlijk gezegd.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Geruchten (dus geruchten...) zijn dat Liverpool 28 miljoen wil betalen voor de Vrij én BMI.
.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Knietje tegen Altidore viel reuze mee, maar de actie tegen Lens was veel te gewaagd. Hoewel hij dat deed om zijn snelheid (die hij niet heeft) te compenseren. Gelukkig deed hij het voor de rest uitstekend gisteren.
Nelom op de back is momenteel ook een stuk sterker dan Indi. Indi op de bank of centraal. Geruchten (dus geruchten...) zijn dat Liverpool 28 miljoen wil betalen voor de Vrij én BMI.
Indi was gisteren wel lekker bezig, leek wakker geschud na het gesprek met Koeman. Nelom blijft behelpen.
Dat gerucht is verder onzin natuurlijk. De Vrij heeft nog maar een eenjarig contract. Veel meer dan vijf miljoen krijg je daar niet voor. Dat zou Indi ruim twintig miljoen waard maken...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
(afbeelding).
Haha, grapje poppetje. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Liverpool staat er anders bekend om om geld over de balk te smijten. Niet dat BMI en De Vrij slechte aankopen zijn. Ik heb ze liever dan Alderweireld en Moisander, om over de centrale defensie van PSV maar te zwijgen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Indi was gisteren wel lekker bezig, leek wakker geschud na het gesprek met Koeman. Nelom blijft behelpen.
Dat gerucht is verder onzin natuurlijk. De Vrij heeft nog maar een eenjarig contract. Veel meer dan vijf miljoen krijg je daar niet voor. Dat zou Indi ruim twintig miljoen waard maken...
Lijkt me ook onzin, hoor.
Indi was gisteren, op die wereldpass na, vrij matig. Sowieso is hij regelmatig veel te traag en anticipeert hij ondermaats. Nelom viel gisteren enorm sterk in, met veel power en veel meer dynamiek. Verdedigend is hij wel een stuk minder doorgaans.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Geel laat De Vrij heus niet voor minder dan 10 mln lopen. Is echt een stuk meer waard dan Fer of Wijnaldum en die zouden volgens sommigen hier samen nog geen 5 mln op gaan brengen,
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, Indi niet echt aan te rekenen als centrale verdediger zijnde. Lijkt me dat Advocaat Zanka ook niet kwalijk neemt dat ie niet zo sterk was.
Indi mag van mij wel weg, want daar heb je een beter alternatief voor om handen. Wel moet Koeman eens leren gewoon de beste vier op te stellen (al was Mathijssen wel sterk gister).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Statistieken zeggen ook niet alles. De Vrij en BMI zijn één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.
Niet dat ze de garantie hebben ooit toppers te worden. BMI haalt zijn niveau van vorig seizoen en voor de winterstop al een tijdje niet meer.
Bij spitsen wordt er droog naar statistieken gekeken, waarom dan niet bij verdedigers? Verdedigende talenten vind ik nog wel meevallen, juist wanneer je de doelcijfers van Feyenoord overlegt zie ik het niet echt eigenlijk. Krijgen heel vaak hele lullige goals tegen. Ook lekker trouwens aangezien we het wel over verdedigers hebben die niet kunnen verdedigen bij standaard situaties...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Bij spitsen wordt er droog naar statistieken gekeken, waarom dan niet bij verdedigers? Verdedigende talenten vind ik nog wel meevallen, juist wanneer je de doelcijfers van Feyenoord overlegt zie ik het niet echt eigenlijk. Krijgen heel vaak hele lullige goals tegen. Ook lekker trouwens aangezien we het wel over verdedigers hebben die niet kunnen verdedigen bij standaard situaties...
Organisatorisch staat het vrij goed achterin bij Feyenoord. Ze krijgen amper kansen tegen. Enkel bij dode spelmomenten functioneren ze ondermaats (7 van de 10 tegengoals zo'n beetje). Maar daar komt vaak ook wat geluk bij kijken. Al zijn ze in de lucht veel te makkelijk te kloppen. Gelukkig hebben we Pellè nu bij de eerste paal staan. 
En als het goed is kijken clubs ook niet droog naar de statistieken van aanvallers. Al zeggen goals gescoord door 1 aanvaller meer dan tegengoals waar heel de verdediging verantwoordelijk voor is, inclusief keeper.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.