- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Maar het AD is een feyenoord/rotterdam blaadje
Beide kranten niet te vertrouwen dus
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Beter dan Sparta Praag zijn ze niet, kerel. Sorry, maar ik vind dat Steau echt drie keer niks. Niveau NEC ofzo.
Zonde Kos nu te beledigen.
Zeg! 
overigens waren er wel aardig wat NEC'ers in Boekarest vernam ik, en ook hier in Amsterdam vorige week.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
En wat een enorm triest uitgemolken gezeik over dat opstootje zeg.
Pff.. al die media en voetbalprogrammas die zitten te zeiken dat het zon slecht voorbeeld is en het dan een miljoen keer laten zien inclusief zwaar overtrokken reacties. Flikker toch op man.
En hier natuurlijk ook al weer paginas vol.. zucht.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
overigens waren er wel aardig wat NEC'ers in Boekarest vernam ik, en ook hier in Amsterdam vorige week.
Wat moeten zij dan in Boekarest?
Heb ze overigens niet gezien, maar ze zullen ook wel niet in NEC shirts hebben gelopen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zag het ook ja
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oja, heb nu ook de beelden van Ajax-ADO gezien. Ik werd tijdens het kijken echt pissig dat zoveel enorme kansen er niet in gingen. En dan ook nog 2 zuivere goals afkeuren, krankzinnig. Maar de schuld ligt natuurlijk bij Ajax zelf, want ook met die 2 afgekeurde goals had je 4-1 minimaal moeten winnen. Positief is wel dat die kansen er wel komen, negatief dat je ze niet afmaakt.
Utrecht uit, Roda en ADO thuis. Duels waar je echt heel ruim gezien je kansen van had moeten winnen. Zijn 6 verspeelde punten. Blergh.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Wat moeten zij dan in Boekarest?
Heb ze overigens niet gezien, maar ze zullen ook wel niet in NEC shirts hebben gelopen?
Als ik me niet vergis zijn een paar NEC-supporters een paar jaar terug achterna gezeten door supporters van Dinamo Boekarest. NEC speelde daar toen een Europa League wedstrijd.
Steaua en Dinamo liggen elkaar niet zo en ik begreep dat NEC toen ook wat 'hulp' heeft gehad van Steaua. Misschien is er wat gegroeid. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als ik me niet vergis zijn een paar NEC-supporters een paar jaar terug achterna gezeten door supporters van Dinamo Boekarest. NEC speelde daar toen een Europa League wedstrijd.
Steaua en Dinamo liggen elkaar niet zo en ik begreep dat NEC toen ook wat 'hulp' heeft gehad van Steaua. Misschien is er wat gegroeid.
Jesus wat ingewikkeld allemaal
Klopt wel wat je zegt ja, Dynamo en Steaua haten elkaar. En dan heb je ook nog Rapid, maar die stellen minder voor.
Da's wel logisch allemaal hehe. Overigens is dat Steaua net zo geliefd als gehaat in de stad. Bijna elke taxichauffeur haatte die club. Behalve 1, die vond het dan achteraf wel weer grappig Ajacieden te vervoeren 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Jesus wat ingewikkeld allemaal
Klopt wel wat je zegt ja, Dynamo en Steaua haten elkaar. En dan heb je ook nog Rapid, maar die stellen minder voor.
Breek me de bek niet open over Rapid. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Haha, er begint me nu weer wat te dagen! Sorry man 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
yup.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
kos heeft nog steeds een trauma 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is me wel een partij treurig zeg. Afreizen als NEC-er naar Boekarest omdat Ajax (wtf heeft NEC met Ajax?) daar een potje speelt?
Word ik oud of slaat dit echt helemaal nergens op?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Doen de Haagse matjes ook als we tegen Juve spelen. In het kader van niets te doen hebben dan maar he 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Engelaar erin voor Matavz begreep ie wel. Dus indirect heeft ie het er wel over gehad
.
Was ook wel te begrijpen. Als je de hele eerste helft op de counter speelt kun je nog beter met 3 snelle gasten voorin gaan staan in de tweede.
Grootste verandering was uiteindelijk dat de backs van Feyenoord veel meer opkwamen. Janmaat heeft Mertens echt totaal opgevreten de tweede helft, die lag na verloop van tijd alleen maar op de grond te dweilen omdat hij het ook allemaal niet meer wist. Ook met Matavz had Feyenoord gewonnen, welke kans had hij er dan in moeten schieten?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Doen de Haagse matjes ook als we tegen Juve spelen. In het kader van niets te doen hebben dan maar he
De Hagenezen voelen zich vast nog meer thuis bij de Polen. Vriendschapje met Legia was het of zo? Hangt altijd een doek van een Poolse club in hun stadion.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Dan zetten ze zichzelf wel eeuwig voor lul als blijkt dat ze dit soort quotes verzinnen.
Lens heeft gesproken trouwens. Niets over racisme. Boete van de club en wellicht buigt de aanklager zich nog over het voorval.
Mathijsen heeft gewoon de hele wedstrijd lopen etteren, gezien de druk die er op de selectie staat bij PSV (van alle eredivisieclubs is PSV de enige die kampioen MOET worden) slaat de frustratie daar wat sneller toe. Adri van Tiggelen zei ook al op Nu.nl. 'In het buitenland zou Lens elke week staan te matten'. Mathijsen heeft wat kritiek te voorduren gekregen, soms ook terecht, maar hij heeft opgeteld een stuk of 5 fantastische wedstrijden gespeeld, waaronder gisteren.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Oja, heb nu ook de beelden van Ajax-ADO gezien. Ik werd tijdens het kijken echt pissig dat zoveel enorme kansen er niet in gingen. En dan ook nog 2 zuivere goals afkeuren, krankzinnig. Maar de schuld ligt natuurlijk bij Ajax zelf, want ook met die 2 afgekeurde goals had je 4-1 minimaal moeten winnen. Positief is wel dat die kansen er wel komen, negatief dat je ze niet afmaakt.
Utrecht uit, Roda en ADO thuis. Duels waar je echt heel ruim gezien je kansen van had moeten winnen. Zijn 6 verspeelde punten. Blergh.
We hadden al kampioen kunnen zijn 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De Hagenezen voelen zich vast nog meer thuis bij de Polen. Vriendschapje met Legia was het of zo? Hangt altijd een doek van een Poolse club in hun stadion.
Klopt, bijzonder ergerlijk haha. Die willen echt graag overal bij horen. Juve had zelfs een groen/gele tifo actie tegen ons een paar jaar geleden 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Beide.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
We hadden al kampioen kunnen zijn
De ploeg die een constant seizoen had gespeeld stond nu wel 10 punten los van de nr 2 ja. Maar niemand doet het. Ajax komt niet thuis langs matige ploegen, Feyenoord verspeelt bij bv Zwolle de punten, PSV na de winter alweer 2x verloren en Twente kan er sowieso niks van.
Je hebt het aan jezelf te danken als club als je de titel misloopt, want hij heeft voor het grijpen gelegen.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Ah, De Telegraaf heeft weer wat gevonden! 
Eerst zou er een onderzoek gestart worden naar 'Lexie gaat op jodenjacht', een paar weken terug naar de zogenaamd massale (
) spreekkoren richting Maher en nu naar de actie van Mathijsen.
Grappig, want Kuipers zegt in het AD het volgende:
'Lens botste op Mathijsen, maar ik vond het niet veel' (bron)
Benieuwd naar de volgende poging van Driessen.
Die Driessen is echt het afvoerputje van de Nederlandse voetbaljournalistiek. Kwallebal.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Feyenoord heeft nu 4 lastige wedstrijden voor de boeg (NEC, Heerenveen, Roda uit, Utrecht thuis), daarna 6 die ze eigenlijk allemaal moeten winnen. Als ze er van die eerste vier drie winnen kan ik er in gaan geloven.
PSV heeft juist tot Ajax een makkelijk programma, die kunnen ook straks 6/7 punten los staan als het tegen zit.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Kampioen van de armoede wordt er dan al snel geroepen, maar liever zo'n competitie dan bijvoorbeeld Spanje, Engeland of Duitsland waar de kampioen nu al bekend is.
Programma zegt mij niet zo veel, omdat PSV en Feyenoord beide van PEC verloren, wij tegen Roda en ADO thuis niet eens kunnen winnen en Vitesse een hele slechte fase had waarbij er uit bij VVV werd verloren. Twente zie ik niet meer als kandidaat. M.a.w. er worden heel wat punten verloren tegen ploegen waar je op basis van de stand gemakkelijk van zou moeten winnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kampioen van de armoede wordt er dan al snel geroepen, maar liever zo'n competitie dan bijvoorbeeld Spanje, Engeland of Duitsland waar de kampioen nu al bekend is.
Kampioen van een armoedig niveau, dat wel. Maar een kampioen is nooit armoedig. Ajax de laatste 2 jaar niet en de winnaar van dit jaar net zo goed niet. Ik vermaak me nog kostelijk met de Eredivisie. De kijkers van de Eredivisie zien wekelijks spanning en verrassingen, zien talenten debuteren en zien aanvallend voetbal met veel goals. Behalve bij Ajax dan, want die benutten de kansen niet meer 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lekker makkelijk dit. PSV wist bij Pieters dat hij sowieso wel door de KNVB geschorst zou worden en er lange tijd met die nieuwe blessure uit zou liggen. Dan is je eigen speler schorsen niet zo lastig. Lens hebben ze nu nodig en krijgt geen schorsing. Wat een farce zeg.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Mathijsen was ook al zo lekker bezig tegen Altidore, de kwal.
Haha, laten we het vooral omdraaien. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat knietje na in de rug was inderdaad de schuld van Jozy.
Joris heeft stiekem gewoon een hekel aan negerts. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.