- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Brabantse gemoedelijkheid.
PSV lijkt flink de weg kwijt.

Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Zo, hier ben ik weer. Zat deze week in Boekarest voor oa een avond frustratie met Ajax. Bah. Verder wel een leuke trip gehad 
Ajax ten onder in Roemenië aan een te defensieve instelling en het niet benutten van een paar enorme kansen. Zuur.
Gaat-ie een keertje mee... 

Verder leuk gehad?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gaat-ie een keertje mee... 

Verder leuk gehad?
Haha ben wel eens eerder Europees mee geweest maar da's wel een tijdje terug. Overigens vind ik Steaua niet eens een hele beroerde ploeg. Vrij stug en sterk. Maar het is wel een wanprestatie dat je nog 2-0 verspeelt in je uitwedstrijd. Blijft wel apart, uitsupporter zijn. Al die politie om je heen enzo.
Verder was het wel leuk, heb me goed vermaakt en het is daar spot goedkoop 
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3797 stemmen
Inter - Milan is echt een heerlijke wedstrijd! Wat een enorme kansen al voor Malle Mario, maar de keeper met uitstekende reddingen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Haha ben wel eens eerder Europees mee geweest maar da's wel een tijdje terug. Overigens vind ik Steaua niet eens een hele beroerde ploeg. Vrij stug en sterk. Maar het is wel een wanprestatie dat je nog 2-0 verspeelt in je uitwedstrijd. Blijft wel apart, uitsupporter zijn. Al die politie om je heen enzo.
Beter dan Sparta Praag zijn ze niet, kerel. Sorry, maar ik vind dat Steau echt drie keer niks. Niveau NEC ofzo.
Zonde Kos nu te beledigen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Pffffft, Bert denkt dat ie het voetbal heeft uitgevonden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk de Milanese derby. Leuk potje met Inter dat een punt teveel pakt als je kijkt welke kansen AC Milan liet liggen.
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3797 stemmen
Inderdaad. Tweede helft was wel heel erg matig zeg.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zit naar de Franse topper te kijken maar dat valt ook erg tegen. Weinig spektakel en het doelpunt komt van een schot dat onderweg 2x van richting wordt veranderd.
Wel het debuut van Becks gezien.
Edit: En toch 2-0 Zlatan.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Gelukkig Bertje is het wel met me eens. Een man met verstand van zaken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pffffft, Bert denkt dat ie het voetbal heeft uitgevonden.
Bertje Nulpunter? Heeft-ie het B-woord ook gebruikt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Engelaar erin voor Matavz begreep ie wel. Dus indirect heeft ie het er wel over gehad
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Typisch Dickie Terug, die wissel. Bosvelt - Robben enzo.
Frankie-boy vergeet even succesfactor nummer 1 in dezen...
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4585 stemmen
Maar die kan ook naar Ajax komen 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Jammer, had je een leukere wedstrijd gegund om heen te gaan. Leuke vrouwtjes op de kop getikt?
Ach ja, het is nog niet zo erg als vrienden van mij die al een midweek Londen geboekt hadden 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
.
Al kan ik ook niet geloven dat een ploeg dat in februari al 6 competitieduels heeft verloren de titel gaat pakken....
Nee wij hebben recht van spreken met onze 9 gelijke spelen
Zijn volgens mij maar 2 clubs in de Eredivisie die dat vaker wisten te presteren. Bah, ben er nog ziek van.
Enige positieve wat ik er uit kan halen is dat we de afgelopen twee seizoenen met nog 10 wedstrijden te gaan een stuk verder stonden van PSV dan de twee punten van nu. Maar goed, toen hadden we o.a. Jantje.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Nee wij hebben recht van spreken met onze 9 gelijke spelen.
Met de oude regel "2 punten voor winst, 1 punt voor gelijkspel" zou Ajax nu wel 1e staan.
Ach ja, het is nog niet zo erg als vrienden van mij die al een midweek Londen geboekt hadden
Hij is fijn 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Met de oude regel "2 punten voor winst, 1 punt voor gelijkspel" zou Ajax nu wel 1e staan.
Pfff, schei uit 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Enige positieve wat ik er uit kan halen is dat we de afgelopen twee seizoenen met nog 10 wedstrijden te gaan een stuk verder stonden van PSV dan de twee punten van nu. Maar goed, toen hadden we o.a. Jantje.
En toen was de inhaalrace al ruim ingezet. Had Ajax dat dit jaar weer gedaan, stonden ze nu al ruim aan kop.
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3797 stemmen
Ik ben nog steeds benieuwd wat d'r nu werkelijk is gebeurd omtrent Lens vs. Mathijsen.
Lens is normaal gesproken gewoon een heel erg rustige jongen, gaat nooit gewillig naar de grond en probeert altijd weer verder te spelen.
Is 't alleen die elleboog geweest? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je daar een kwartier op gaat wachten, al is die actie natuurlijk totaal onnodig van Mathijsen. Of heeft die iets racistisch gezegd?
Lens, Willems, Waterman, Marcelo, Engelaar, ze waren allemaal van de partij. Alleen Wijnaldum probeerde van de donkere jongens ze uit elkaar te houden.
Mathijsen was ook al zo lekker bezig tegen Altidore, de kwal.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
De negers van PSV v.s. witte woonwagenkamp tuig van Feyenoord.
Round 1...FIGHT!...
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3797 stemmen
Da's een makkie voor PSV! 
Engelaar vs. Clasie! 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kan me niet voorstellen dat Mathijsen iets racistisch gezegd heeft. Ze kennen elkaar van het Nederlands Elftal en Mathijsen hoeft maar vijf seconden in de eigen kleedkamer rond te kijken en hij zal zien dat er best een aantal donkere medespelers zitten. Lekker verstandige teksten zouden dat zijn...
Mathijsen heeft met al zijn ervaring heerlijk de hele wedstrijd lopen zuigen. De tweede helft speelde het allemaal voor mijn neus af en elke keer zag je 'm even vervelend duwen of kleine geniepige overtredingen maken. Lens kwam er niet aan de bak en na die vermeende elleboog zag je 'm ook al wijzen naar de catacomben zo van 'jou pak ik later nog wel.'
De actie van Mathijsen is trouwens waargenomen door Kuipers, dus een schorsing volgt sowieso niet. Ben wel benieuwd hoe de tuchtcommissie aankijkt tegenover het opwachten van tegenstanders bijna tien minuten na de wedstrijd. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De actie van Mathijsen is trouwens waargenomen door Kuipers, dus een schorsing volgt sowieso niet.
Feyenoord.netwerk denkt daar anders over.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ah, De Telegraaf heeft weer wat gevonden! 
Eerst zou er een onderzoek gestart worden naar 'Lexie gaat op jodenjacht', een paar weken terug naar de zogenaamd massale (
) spreekkoren richting Maher en nu naar de actie van Mathijsen.
Grappig, want Kuipers zegt in het AD het volgende:
'Lens botste op Mathijsen, maar ik vond het niet veel' (bron)
Benieuwd naar de volgende poging van Driessen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.