• 16.341 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.826 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

depri83 schreef:

Brabantse gemoedelijkheid.

Reinbo schreef:

PSV lijkt flink de weg kwijt.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zo, hier ben ik weer. Zat deze week in Boekarest voor oa een avond frustratie met Ajax. Bah. Verder wel een leuke trip gehad

Ajax ten onder in Roemenië aan een te defensieve instelling en het niet benutten van een paar enorme kansen. Zuur.

Gaat-ie een keertje mee...

Verder leuk gehad?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Gaat-ie een keertje mee...

Verder leuk gehad?

Haha ben wel eens eerder Europees mee geweest maar da's wel een tijdje terug. Overigens vind ik Steaua niet eens een hele beroerde ploeg. Vrij stug en sterk. Maar het is wel een wanprestatie dat je nog 2-0 verspeelt in je uitwedstrijd. Blijft wel apart, uitsupporter zijn. Al die politie om je heen enzo.

Verder was het wel leuk, heb me goed vermaakt en het is daar spot goedkoop

j0enne

• 9612 berichten
  • 3797 stemmen

Inter - Milan is echt een heerlijke wedstrijd! Wat een enorme kansen al voor Malle Mario, maar de keeper met uitstekende reddingen.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha ben wel eens eerder Europees mee geweest maar da's wel een tijdje terug. Overigens vind ik Steaua niet eens een hele beroerde ploeg. Vrij stug en sterk. Maar het is wel een wanprestatie dat je nog 2-0 verspeelt in je uitwedstrijd. Blijft wel apart, uitsupporter zijn. Al die politie om je heen enzo.

Beter dan Sparta Praag zijn ze niet, kerel. Sorry, maar ik vind dat Steau echt drie keer niks. Niveau NEC ofzo. Zonde Kos nu te beledigen.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4585 stemmen

Je werd gemist A&L1.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Je werd gemist A&L1.

Haha schitterend.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Pffffft, Bert denkt dat ie het voetbal heeft uitgevonden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kijk de Milanese derby. Leuk potje met Inter dat een punt teveel pakt als je kijkt welke kansen AC Milan liet liggen.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3797 stemmen

Inderdaad. Tweede helft was wel heel erg matig zeg.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Zit naar de Franse topper te kijken maar dat valt ook erg tegen. Weinig spektakel en het doelpunt komt van een schot dat onderweg 2x van richting wordt veranderd.

Wel het debuut van Becks gezien.

Edit: En toch 2-0 Zlatan.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Gelukkig Bertje is het wel met me eens. Een man met verstand van zaken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Pffffft, Bert denkt dat ie het voetbal heeft uitgevonden.

Bertje Nulpunter? Heeft-ie het B-woord ook gebruikt?

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Plan B?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Balans, waarde Rico, Balans.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Engelaar erin voor Matavz begreep ie wel. Dus indirect heeft ie het er wel over gehad .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Maar de enige die dat niet begreep was de wereldvreemde Mulder.

Wanneer is trouwens dat interview van Derksen met De Boer opgenomen, 20 jaar geleden?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Typisch Dickie Terug, die wissel. Bosvelt - Robben enzo.

"Kijk maar naar FC Porto, dat in 2003 en 2004 een Europese prijs pakte met veel jong talent."

Frankie-boy vergeet even succesfactor nummer 1 in dezen...

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4585 stemmen

Maar die kan ook naar Ajax komen

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jammer, had je een leukere wedstrijd gegund om heen te gaan. Leuke vrouwtjes op de kop getikt?

Ach ja, het is nog niet zo erg als vrienden van mij die al een midweek Londen geboekt hadden

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

.

Al kan ik ook niet geloven dat een ploeg dat in februari al 6 competitieduels heeft verloren de titel gaat pakken....

Nee wij hebben recht van spreken met onze 9 gelijke spelen Zijn volgens mij maar 2 clubs in de Eredivisie die dat vaker wisten te presteren. Bah, ben er nog ziek van.

Enige positieve wat ik er uit kan halen is dat we de afgelopen twee seizoenen met nog 10 wedstrijden te gaan een stuk verder stonden van PSV dan de twee punten van nu. Maar goed, toen hadden we o.a. Jantje.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Materny schreef:

Nee wij hebben recht van spreken met onze 9 gelijke spelen.

Met de oude regel "2 punten voor winst, 1 punt voor gelijkspel" zou Ajax nu wel 1e staan.

rep_robert schreef:

Ach ja, het is nog niet zo erg als vrienden van mij die al een midweek Londen geboekt hadden

Hij is fijn

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Met de oude regel "2 punten voor winst, 1 punt voor gelijkspel" zou Ajax nu wel 1e staan.

(quote)

Pfff, schei uit

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Enige positieve wat ik er uit kan halen is dat we de afgelopen twee seizoenen met nog 10 wedstrijden te gaan een stuk verder stonden van PSV dan de twee punten van nu. Maar goed, toen hadden we o.a. Jantje.

En toen was de inhaalrace al ruim ingezet. Had Ajax dat dit jaar weer gedaan, stonden ze nu al ruim aan kop.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3797 stemmen

Ik ben nog steeds benieuwd wat d'r nu werkelijk is gebeurd omtrent Lens vs. Mathijsen.

Lens is normaal gesproken gewoon een heel erg rustige jongen, gaat nooit gewillig naar de grond en probeert altijd weer verder te spelen.

Is 't alleen die elleboog geweest? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je daar een kwartier op gaat wachten, al is die actie natuurlijk totaal onnodig van Mathijsen. Of heeft die iets racistisch gezegd?

Lens, Willems, Waterman, Marcelo, Engelaar, ze waren allemaal van de partij. Alleen Wijnaldum probeerde van de donkere jongens ze uit elkaar te houden.

Mathijsen was ook al zo lekker bezig tegen Altidore, de kwal.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

De negers van PSV v.s. witte woonwagenkamp tuig van Feyenoord.

Round 1...FIGHT!...

j0enne

• 9612 berichten
  • 3797 stemmen

Da's een makkie voor PSV!

Engelaar vs. Clasie!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Kan me niet voorstellen dat Mathijsen iets racistisch gezegd heeft. Ze kennen elkaar van het Nederlands Elftal en Mathijsen hoeft maar vijf seconden in de eigen kleedkamer rond te kijken en hij zal zien dat er best een aantal donkere medespelers zitten. Lekker verstandige teksten zouden dat zijn...

Mathijsen heeft met al zijn ervaring heerlijk de hele wedstrijd lopen zuigen. De tweede helft speelde het allemaal voor mijn neus af en elke keer zag je 'm even vervelend duwen of kleine geniepige overtredingen maken. Lens kwam er niet aan de bak en na die vermeende elleboog zag je 'm ook al wijzen naar de catacomben zo van 'jou pak ik later nog wel.'

De actie van Mathijsen is trouwens waargenomen door Kuipers, dus een schorsing volgt sowieso niet. Ben wel benieuwd hoe de tuchtcommissie aankijkt tegenover het opwachten van tegenstanders bijna tien minuten na de wedstrijd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

DMF schreef:

De actie van Mathijsen is trouwens waargenomen door Kuipers, dus een schorsing volgt sowieso niet.

Feyenoord.netwerk denkt daar anders over.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Feyenoord.netwerk denkt daar anders over.

Ah, De Telegraaf heeft weer wat gevonden!

Eerst zou er een onderzoek gestart worden naar 'Lexie gaat op jodenjacht', een paar weken terug naar de zogenaamd massale ( ) spreekkoren richting Maher en nu naar de actie van Mathijsen.

Grappig, want Kuipers zegt in het AD het volgende:

'Lens botste op Mathijsen, maar ik vond het niet veel' (bron)

Benieuwd naar de volgende poging van Driessen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.