• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.971 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.416.871 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

happie

• 6257 berichten
  • 426 stemmen

Misschien wel. De vraag is alleen hoelang het duurt. Denk dat een half jaar veel te kort is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Net de samenvatting ook gezien, ik blijf erbij, Janmaat man van de wedstrijd. Verdedigend niets laten liggen en aanvallend goed bezig, daarnaast scherp en vaak ertussen. Daardoor langs de zijlijn heel veel ballen veroverd.

Man vd wedstrijd gaat wat ver, maar hij was wel erg nuttig.

Nu hopen dat Arsene Wenger deze wedstrijd niet heeft gekeken anders is een nieuwe miskoop van de Fransoos een feit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Misschien wel. De vraag is alleen hoelang het duurt. Denk dat een half jaar veel te kort is.

Dat wel, maar iig een kwaliteitsimpuls als je Sana en Boerrigter hebt. Van de zomer maar voor een definitief alternatief zoeken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Utrecht heeft overigens gewonnen vandaag (flink in het zadel geholpen door de scheids, maar dat geheel terzijde) dus we kunnen Chucky binnenkort weer verwelkomen hierzo.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat een kut wedstrijd heb ik gezien van AZ.

Geen enkele kans gecreëerd en Beerens komt op dit moment geen lantaarn paal voorbij. Dus tijd voor de bank voor hem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Messaoud? Wanneer krijgt die eens een kans?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

De Marokkaanse Messi zal nooit een kans krijgen Verbeek kennende. Net zoals dat hij gewoon blijft vasthouden aan dezelfde elf prutsers. Week in week uit. Zoals % al zegt, trap die Beerens eens uit de basis. We hebben ook nog Lewis en Rosheuvel die daar kunnen spelen en wél een goede voorzet kunnen geven.

Lam en Wijnaldum zijn minstens gelijkwaardig aan Reijnen en hebben tenminste nog ruimte om te groeien en leren, maar meneer Reijnen waar geen rek meer in zit mag ook elke week weer in de basis beginnen.

Downey Gorter krijgt de voorkeur boven drie (!!) andere linksbacks. Snap jij het nog?

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Haha, voetballers, wat zijn het toch een stel puberale makaken.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3797 stemmen

En wat wordt d'r door de media toch overdreven alsof d'r een massale vechtpartij is geweest waarbij de ene na de andere vuistslag er aan te pas kwam!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

j0enne schreef:

En wat wordt d'r door de media toch overdreven alsof d'r een massale vechtpartij is geweest waarbij de ene na de andere vuistslag er aan te pas kwam!

Ik heb Willems vuistslagen zien geven, Marcelo karatetrappen en Verhoek iemand bij de keel zien grijpen. Dus het was ook wel iets. Daarnaast is het gewoon sneu dat zo'n Lens (samen met Marcelo en Willems) het plant om een speler van de tegenpartij op te wachten en een opstootje te creëren. Kuipers en Advocaat probeerden hem nog tegen te houden, maar "ga gewoon weg jongen, je hoeft niet te bemoeien, je kan gewoon doorlopen," aldus Lens.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik heb Willems vuistslagen zien geven, Marcelo karatetrappen

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Kijk maar terug. De vuist die op een gegeven moment naar voren slaat is van Willems. En Marcelo trapt twee keer, waarna er ook hysterisch klinkt: "Marcelo! Marcelo!" Dat was niet omdat ie de boel probeerde te sussen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Willems is schijnbaar de persoonlijke bodyguard van Lens. Bleef in de catacomben ook heel stoer wachten samen met Lens, en toen Lens ze "ik pak hem zo wel" droop hij ook keurig af.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ja Marcelo komt daar niet om de boel te sussen maar of hij trapt en iemand raakt is niet te zien. Zelfde met een vuist die het beeld in komt maar niks raakt.

Nogmaals dom van Lens maar het is gewoon een opstootje, niemand wordt geschopt of geslagen er is alleen wat geduw en getrek en het merendeel van de spelers/begeleiding probeert de boel te sussen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing Lens gaat krijgen. Ongelooflijk dom dit...

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Volgens mij kan de knvb hem hier nooit lang op schorsen. Het enige wat hij doet is het shirtje van Mathijsen pakken (doet hij dit in de wedstrijd krijgt hij geel). Misschien kunnen ze het gooien op het in diskrediet brengen van het voetbal zoals ze bij Pieters daar een wedstrijd bovenop z'n schorsing gooiden.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Wel opvallend dat de PSVers zelfs hierop weinig kritiek hebben. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Maar een paar jochies die deze week op het veld staan en boos zijn op een speler. Gaan het nu wel wat cooler vinden om ook iemand op te wachten...

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Volgens mij heeft iedere PSV'er al aangegeven het dom te vinden wat Lens doet, en de agressie achteraf.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Als de KNVB weer volstrekt willekeurig is in het uitdelen van straffen (en daar is PSV tot op heden niet heel gelukkig mee geweest), dan vrees ik het ergste.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Mwa ik hoor erg veel dat er wordt overdreven en dat het mannelijk gesprek was ofzoiets. Dominee dit en dat. Maar wie precies PSVer is en niet weet ik ook niet altijd. Echt veel kritiek geef jij niet vindt ik. Er zit zeker een kern van waarheid in die tweet van Buitenboys.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

RuudC schreef:

Als de KNVB weer volstrekt willekeurig is in het uitdelen van straffen (en daar is PSV tot op heden niet heel gelukkig mee geweest), dan vrees ik het ergste.

Ze zullen er allemaal wel mee wegkomen, de aanklager kennende.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lens tegen Willems: 'Kom, ik vat m dalijk wel.' Dacht dat die PSV'ers wel wat hadden geleerd na die actie van Pieters, maar nee hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Brabantse gemoedelijkheid.

PSV lijkt flink de weg kwijt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Zo, hier ben ik weer. Zat deze week in Boekarest voor oa een avond frustratie met Ajax. Bah. Verder wel een leuke trip gehad

Ajax ten onder in Roemenië aan een te defensieve instelling en het niet benutten van een paar enorme kansen. Zuur.

Helaas heeft Ajax het vandaag ook weer verpest. Alle uitslagen gunstig, winnen ze weer niet zelf in eigen huis van een matige ploeg. Daar ben ik echt doodziek van. Enige minimale plus is dat Ajax iets ingelopen is en nu alles officieel weer in eigen hand heeft. Maar als je thuis niet van Roda en ADO kan winnen, dan is de titel wel heel ver weg.

Al kan ik ook niet geloven dat een ploeg dat in februari al 6 competitieduels heeft verloren de titel gaat pakken....

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Macmanus schreef:

Echt veel kritiek geef jij niet vindt ik. Er zit zeker een kern van waarheid in die tweet van Buitenboys.

RuudC schreef:

Ongelooflijk dom dit...

Ik mag toch hopen dat dit duidelijke taal is. Ik ben er absoluut geen voorstander van dat bepaalde zaken zo uitgesproken worden.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Macmanus schreef:

Mwa ik hoor erg veel dat er wordt overdreven en dat het mannelijk gesprek was ofzoiets. Dominee dit en dat. Maar wie precies PSVer is en niet weet ik ook niet altijd. Echt veel kritiek geef jij niet vindt ik. Er zit zeker een kern van waarheid in die tweet van Buitenboys.

Moet ik dan grote woorden gaan gebruiken? Ik heb het toch afgekeurd. Je kunt je ook afvragen waar de kritiek op Verhoek en Immers blijft die zich allerminst onbetuigd laten.

En natuurlijk zit er in de tweet van Buitenboys een kern van waarheid maar juist dat die tweet van hen afkomstig is maakt het onnodig overdreven.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4585 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zo, hier ben ik weer. Zat deze week in Boekarest voor oa een avond frustratie met Ajax. Bah. Verder wel een leuke trip gehad

Cool, nog tips van Derksen en Gijp opgevolgd daar?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tripje Boekarest. Gijpie zou trots op je geweest zijn, nu hopen dat je geen soa meegenomen hebt .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bruid gescoord?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Bruid gescoord?

3 in de koffer mee, de 4de sturen ze aankomende week na.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.