• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.416.936 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

mjk87 schreef:

Ik praat nooit over bier, wel met bier en dat praat over vrouwen en voetbal vaak een stuk beter.

Eens hoor. Over bier praten is onzin.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dat zal PSV ook wel zeggen over Vitesse thuis, en Feyenoord over Zwolle uit. Enige verschil is dat Ajax de deur relatief dicht weet te houden.

Dat is waar, maar dit waren wel twee recente wedstrijden en ik vond dat Zwolle terecht won van Feyenoord.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Ow je was flauw bezig. Dacht dat je echt niet doorhad dat ik het over die wedstrijden had. Kinderachtig dit. Doe ik niet aan mee.

Kerel.

Macmanus schreef:

(quote)

3-0 en 3-1 gewonnen van de nummer 1 en 3. Lijkt me vrij duidelijk dat als we kunnen voetballen we de beste zijn.

We hebben met 3-1 gewonnen van de nummer 1

We hebben met 3-0 gewonnen van de nummer 3

Jij husselt de feiten, daarom was ik in de war.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Nou goed laat maar zitten gaat nergens over. Excuus dat ik even de scores door de war haalde. Denk nog steeds dat je het wel had kunnen ontcijferen maar Einstein zou indd geen fouten maken met getallen.

@ Quido

In een wedstrijd als deze loopt het middenveld als snel naar de aanval lijn omdat Ado alleen rond de 16 meter staat. Is meer om druk te zetten en hun er niet uit te laten komen. Neemt niet weg het tikken en naar voren komen vaak nog best ver werkt en er best veel kansen uit komen. Tempo is zeker te laag en daardoor spelen ze zeker de bal breedt. Maar dat is een chronisch probleem van het Nederlandse voetbal. Als ze even aanzetten houden we het in Nederland gewoon niet vol. Vorig jaar kwamen meer clubs verder in Europa en toen werden er echt opvallend veel punten verspeelt naar een Europese wedstrijd. Kracht is hier inderdaad veel te laag. Mee eens, maar om daar de Boer de schuld van te geven weet ik niet helemaal.

Het later aangehaalde naar binnen trekken. Heeft niet heel veel met het positiespel te maken maar meer met het type speler. Die Barca speler kan dat nog best aardig en doet dat graag net als Fischer. Het heeft best zijn vruchten afgeworpen wanneer Fischer goed naar binnen loopt en Eriksen goed terug past. Helaas gaat daar nog teveel fout. Maar de Boer wil er een automatisme in krijgen zodat het wel smooth gaat lopen maar dat kost tijd aangezien ze nog jong zijn. De voorzetten moeten ook meer komen van van Rhijn die dan over die Barca speler loopt of Blind die over Fischer loopt. Er zit wel echt een idee achter. En een wedstrijd (in de competitie) verliezen omdat we slechter waren heb ik niet gezien. Vandaag en zoals de meeste wedstrijden hadden we makkelijk 2 kansen kunnen benutten (minimaal) maar dat doen ze dan weer niet.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Haha, classic!!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(afbeelding)

Instant Classic!

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Vind het overigens wel grappig dat de PSV supporters - bij gebrek aan rode kaarten voor PSV en penals voor Feyenoord - Dick Advocaat en toch zelfs ook de scheids de schuld geven, terwijl ze in de 2e helft compleet werden afgetroefd door een feller en beter Feyenoord.

Het was een vreemde wissel, maar het lag niet aan Engelaar en Matavz speelde vrij armoedig de eerste helft.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

afbeelding

PSV gaat beelden opstootje bekijken.

Lijkt me een goede zaak, Lens heeft daar niks te zoeken.

happie

• 6257 berichten
  • 426 stemmen

Cuencaatje kan me in ieder geval nog niet echt bekoren. Het heeft ook geen zin een speler, die er zolang is uit geweest te huren voor een half jaar. Waarschijnlijk, tegen de tijd dat hij de juiste ritme heeft gevonden, is het seizoen al afgelopen. Techniek heeft hij zeker wel, maar verder voetbalt hij ook vrij angstig, alsof hij bang is om nog een keer geblesseerd te raken.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3797 stemmen

AZ verliest ook gewoon weer in eigen huis van NAC met 0-1...

Nog maar 3 punten voor op VVV en Roda JC.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

happie schreef:

Cuencaatje kan me in ieder geval nog niet echt bekoren. Het heeft ook geen zin een speler, die er zolang is uit geweest te huren voor een half jaar. Waarschijnlijk, tegen de tijd dat hij de juiste ritme heeft gevonden, is het seizoen al afgelopen. Techniek heeft hij zeker wel, maar verder voetbalt hij ook vrij angstig, alsof hij bang is om nog een keer geblesseerd te raken.

Ze slaan hem ook vaak over lijkt soms.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Deden ze bij Barca ook als ie erin kwam. Had je beter een Tello kunnen huren (als die optie er was).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nou jongens, ik heb weer genoten net hoor. Tering, wat een drama. En Verbeek zet gewoon weer elke week dezelfde prutsers erin.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik vind Cuenca wel een leuke speler eigenlijk, fijne actie vooral, en technisch begaafd. Als je hem dan afzet tegen niksnutten als Lokoko of Sensatie Sana zou ik er maar blij mee zijn.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Mooie winnaar in Swansea hoor de League Cup maar de finale was toch teleurstellend. Bradford kon niks, 1 schot op doel, 1 corner en 1 rode kaart. 5-0.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

AZ is ook niet zo belangrijk.

Tijdens dat soort wedstrijden zou het Legioen zich juist moeten onderscheiden. Als clubs als PSV, Ajax of Feyenoord op bezoek komen zingt elke club wel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar de verre reis vanuit Schubbekutteveen, Noord-Negorije en Kleindorpië naar het exotische Amsterdam is er natuurlijk niet één die je in verzwakte toestand aan kunt gaan, dat snap ik wel.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4585 stemmen

Wat was dat voor rare camera trouwens op het publiek gericht, met veel focus op een bepaalde hoogte en iets donkerder en blauwer.

Net de samenvatting ook gezien, ik blijf erbij, Janmaat man van de wedstrijd. Verdedigend niets laten liggen en aanvallend goed bezig, daarnaast scherp en vaak ertussen. Daardoor langs de zijlijn heel veel ballen veroverd.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ja. Er is er maar 1 die daar recht op heeft. Pellè. Minstens een 8 en wellicht een 9. Man man, wat was-ie goed vandaag.

Ben wel benieuwd naar het archief van otherfool betreffende Pellè. Toen het bekend werd dat Feyenoord interesse in hem had werd het met hoongelach ontvangen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Wat kunnen we weer overdrijven.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4585 stemmen

Haha, moet je als Lens akkoord gaan mits zij nog een lesje Nederlands volgen.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Swansea City

happie

• 6257 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Deden ze bij Barca ook als ie erin kwam. Had je beter een Tello kunnen huren (als die optie er was).

Die speelt nog wel regelmatig, dus die zullen ze niet zo gauw verhuren. Barcelona vind het nou wel prima. Cuenca kan lekker een half jaar ritme opdoen en ajax heeft er vrijwel niks aan.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

mjk87 schreef:

Net de samenvatting ook gezien, ik blijf erbij, Janmaat man van de wedstrijd. Verdedigend niets laten liggen en aanvallend goed bezig, daarnaast scherp en vaak ertussen. Daardoor langs de zijlijn heel veel ballen veroverd.

Janmaat was niet slecht, maar als je goed de hele wedstrijd hebt gezien, kan je eigenlijk niet anders concluderen dan dat Pellè veruit de beste man van het veld was. Die souplesse.

Naar aanleiding van een samenvatting kan je sowieso zelden je MotM kiezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die duw van Buijs die niet bestraft wordt .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

We zitten allemaal op Lens te vitten nu, maar die Marcelo maakt het nog wel het bontst met zijn 'flying kicks'. En die opmerking van Lens trouwens tegen Kuipers: "Ga gewoon weg jongen, je hoeft niet te bemoeien, je kan gewoon doorlopen." Wat een treurigheid

happie

• 6257 berichten
  • 426 stemmen

Kan jouw het schelen joh. Feyenoord heeft toch gewonnen. Desnoods maken ze de materiaalman tot MotM.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Die speelt nog wel regelmatig, dus die zullen ze niet zo gauw verhuren. Barcelona vind het nou wel prima. Cuenca kan lekker een half jaar ritme opdoen en ajax heeft er vrijwel niks aan.

Keirrison hebben ze ook al verhuurd zie ik nu, nee dan lijkt me dat niet echt een optie nee. Al denk i kdat Ajax er nog wel wat aan gaat hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.