- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ben nu vier of vijf keer naar de Kuip geweest voor Feyenoord-AZ en keer op keer wist het Legioen me weer teleur te stellen. Dan heb ik toch wel recht van spreken lijkt me.
AZ is ook niet zo belangrijk. 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Kuipers fluit trouwens dramatisch. Lens werd hier echt debiel terug gefloten
Wat een grap die Kuipers. Lachwekkend.
Zoals verwacht weer geen winst in de Kuip.
De scheids heeft het weer gedaan.

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
We hebben PSV nog de kans gegeven door met 10 man te spelen. Clasie was écht dramatisch. Ben ik niet van hem gewend. Vijftien minuten met de bal lopen met een aantal man in je rug en dan verbaasd zijn als de bal niet lang erna in het netje ligt.
Die Klaasje is echt een drama inderdaad, de blanke versie van Eyong Enoh. Lompe overtredingen maken en totaal geen voetbalvernunft. Die Zanka bakte er ook niet zoveel van trouwens, tjongejonge. Slechte pot ook, PSV lijkt helemaal nergens op in dit soort wedstrijden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voetbal is emotie en dan krijg je wel eens zulke dingen. Overal gebeurd dit, maar nu staan de camera's erop. Maar om nu aan te halen met die grensrechter vind ik echt gezever. Evenals dat gezeur over voorbeeld functies.
Volwassen mensen en zeker professionals worden geacht hun emoties in de hand te houden. Het zijn verdomme geen peuters. En het was notabene 5 minuten nadat de wedstrijd was afgelopen. Hoe lang kun je buiten zinnen blijven?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voetbal is emotie en dan krijg je wel eens zulke dingen. Overal gebeurd dit, maar nu staan de camera's erop. Maar om nu aan te halen met die grensrechter vind ik echt gezever. Evenals dat gezeur over voorbeeld functies.
Lol. Opstootjes zijn prima maar dit was met het oog op ordinair matten. De vergelijking me tde desbetreffende grensrechter is bijzonder treffend, dat begon ook onder het mom van voetbal is emotie. We hebben het hier over volwassenen, ook dat nog.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tis maar dat ik ziek op de bank lig
Daar hebben er meer last van volgens mij, wat een lege plekken weer.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Die Klaasje is echt een drama inderdaad, de blanke versie van Eyong Enoh. Lompe overtredingen maken en totaal geen voetbalvernunft. Die Zanka bakte er ook niet zoveel van trouwens, tjongejonge. Slechte pot ook, PSV lijkt helemaal nergens op in dit soort wedstrijden.
Zo heeft Clasie nog nooit gespeeld. Normaal neemt hij 2e ballen uit de lucht met gemak aan, geeft hij goede passes en zit hij over goed tussen.
Nu sprongen alle ballen van z'n voet, deed hij maar wat bij de passing en was hij overal een stap te laat.
Dus voor 1 dag was hij wel Eyong Enoh. Dat wel.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Lol. Opstootjes zijn prima maar dit was met het oog op ordinair matten. De vergelijking me tde desbetreffende grensrechter is bijzonder treffend, dat begon ook onder het mom van voetbal is emotie. We hebben het hier over volwassenen, ook dat nog.
Verre weg van treffend. Zoals ik zei, er is een verschil tussen een eerlijke matpartij en een mishandeling met 5 man op 1. Matten, opstootjes, één pot nat.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Daar hebben er meer last van volgens mij, wat een lege plekken weer.
Ik ben ook ziek, maar ik ging tenminste. 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Snel vergeten allemaal, nu overheerst dit domme opstootje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Vond iemand ook Kuipers uitstekend fluiten? Al vroeg ik me wel af wat tussen Lens en MI gebeurde toen deze geblesseerd raakte. Maar prima laten doorspelen vaak, geen onnodige kaarten, etc.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Die Clasie was trouwens ook weer lekker bezig. Mocht de ene na de andere overtreding maken en pas bij z'n vijfde ofzo werd die gestraft.
Z'n vierde. Daarvoor waren het lichte overtredingen.
In de eerste helft gingen de twijfelgevallen naar PSV, in de tweede helft naar Feyenoord. Mooi in evenwicht zo.
Gelukkig kreeg die Marcello geen rood bij die actie van Schaken, anders hadden we dat ook weer aan moeten horen...
Geef gewoon toe dat Feyenoord PSV in fases kapot speelde in de tweede helft.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
De scheids heeft het weer gedaan.
Is gewoon een constatering. Als je leest wat ik verder heb gezegd zie je ook dat ik alles behalve de scheidsrechter de schuld geef... Het begon al bij Advocaat met zijn laffe wissel.
Tweede helft was verder puur vechtvoetbal en dat wint Feyenoord(Janmaat was goed, onderschepte veel), want ik heb op de twee goals na geen enkele kans van beide ploegen gezien.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dom van Lens, tokkiegedrag, moet hij niet doen. Mathijsen gelukkig aan de dood ontsnapt...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo heeft Clasie nog nooit gespeeld. Normaal neemt hij 2e ballen uit de lucht met gemak aan, geeft hij goede passes en zit hij over goed tussen.
Tja, ik heb Feyenoord dit seizoen een keer of 5 gezien ofzo en 5x was hij de slechtste man van het veld. In die Europa Cup voorronde was het ook al zo'n drama.
Ik ben ook ziek, maar ik ging tenminste.
Maar de verre reis vanuit Schubbekutteveen, Noord-Negorije en Kleindorpië naar het exotische Amsterdam is er natuurlijk niet één die je in verzwakte toestand aan kunt gaan, dat snap ik wel.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Yeah sure, zag je de steekpass op Schaken niet waar de 1-1 uitviel? Maar dat heeft idd niks met voetbalvernuft te maken.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dom van Lens, tokkiegedrag, moet hij niet doen. Mathijsen gelukkig aan de dood ontsnapt...
Goede laatste opmerking
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Tja, ik heb Feyenoord dit seizoen een keer of 5 gezien ofzo en 5x was hij de slechtste man van het veld. In die Europa Cup voorronde was het ook al zo'n drama.
Maar de verre reis vanuit Schubbekutteveen, Noord-Negorije en Kleindorpië naar het exotische Amsterdam is er natuurlijk niet één die je in verzwakte toestand aan kunt gaan, dat snap ik wel.
Vandaar dat jij nooit naar voetbal gaat... Maar ik heb geen zin om met een keelonsteking de deur uit te gaan nee. Misschien gewoon je mond houden i.p.v. dit soort kansloze trollerij.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Nee hoor. Dat wil je zien. Dat is iets anders.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb het ook niet over jou Reppie, maar de andere 15.000 (?) afwezigen.
Beterschap!
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Is gewoon een constatering. Als je leest wat ik verder heb gezegd zie je ook dat ik alles behalve de scheidsrechter de schuld geef... Het begon al bij Advocaat met zijn laffe wissel.
Tweede helft was verder puur vechtvoetbal en dat wint Feyenoord(Janmaat was goed, onderschepte veel), want ik heb op de twee goals na geen enkele kans van beide ploegen gezien.
Feyenoord liet in de helft bij vlagen goed combinatievoetbal zien met aanvallen over verschillende schijven. Op die momenten was je net een hoestdrankje aan het pakken, denk ik. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja in de trein zitten is dan een hele grote opgave inderdaad
.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Ik heb het ook niet over jou Reppie, maar de andere 15.000 (?) afwezigen.
Beterschap!
Thanks. Ik let nu meer op het zwakke spel verder
Wat een mogelijkheid om gedeeld koploper te worden en dat laat je het tot nu toe ALWEER afweten.
Je ziet dat Kolk een domme speler is, een simpel stiftje en Vermeer is gepasseerd....
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Feyenoord liet in de helft bij vlagen goed combinatievoetbal zien met aanvallen over verschillende schijven. Op die momenten was je net een hoestdrankje aan het pakken, denk ik.
Toen lag ik nog op bed inderdaad
Maar in de rust waren die constateringen van EL wel treffend, Feyenoord stond overal op 5 meter te dekken waardoor PSV simpel onder de "schijndruk" kon uit voetballen.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
OG Willems samen met Lens 
Nieuwe beelden laten ook zien wat er nog voor gebeurde
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Moest dan de 2-2 zijn.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ja. Er is er maar 1 die daar recht op heeft. Pellè. Minstens een 8 en wellicht een 9. Man man, wat was-ie goed vandaag.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, ANP journaal opent met het opstootje.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Patrick Lodewijks ook tegen Ernst Faber, was weer even ouderwets
m.a.w. gebeurd vaker dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.