• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.417.100 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Beschamende vertoning in de catacomben van de Kuip. Evenals het optreden van de grens- en scheidsrechter in de ArenA. Hoe je twee loepzuivere doelpunten kunt afkeuren is me een raadsel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Prutsers! Prutsers! Krijg weer verdorie Roda scenario´s door mijn hoofd. Gadverdamme

De kans om met PSV gelijk te komen..... Nu is die fout van Moisander nog niet eens het ergste, maar weer lekker kansen om zeep helpen.

Wie staat er op de tweede helft?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Laten we het houden op onnodig, snel weer vergeten.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Schijt aan, het zijn mannen en die vechten wel eens. Al dat geneuzel om een opstootje. Het is dat er nu camera's opstaan, maar dat gebeurd overal wel eens.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Vind dit ook wel wat meer dan een opstootje. Ordinair gedrag dit. Zonder de mensen eromheen was dit gewoon vechten geweest. Dat moet je als volwassen voetballer niet willen.

Als Ajax nou nog eens een doelpunt goedgekeurd krijgt doen we gewoon goede zaken. PSV kan deze dreun wel eens lang meedragen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lens neemt iets teveel hooi op zijn vork, een ekte ekte Boer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

Vind dit ook wel wat meer dan een opstootje. Ordinair gedrag dit. Zonder de mensen eromheen was dit gewoon vechten geweest. Dat moet je als volwassen voetballer niet willen.

Eens. Zonder interventie had het behoorlijk lelijk afgelopen kunnen worden. Vooral omdat beide selecties wat heethoofden telt. Erg onnodig. Snap ook niet waarom Lens niet normaal kan communiceren.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Quido schreef:

Beschamende vertoning in de catacomben van de Kuip. Evenals het optreden van de grens- en scheidsrechter in de ArenA. Hoe je twee loepzuivere doelpunten kunt afkeuren is me een raadsel.

Leuke is nog dat de commentator zegt dat de assistent scheidsrechter dit onmogelijk kon zien. True, 100% gelijk. Hij gaat alleen voorbij aan het feit dat van Boekel er met zijn neus bovenop stond. Hij stond erbij en hij keek ernaar. Ging gewoon vol over de lijn.

Daarnaast dat buitenspel moment van Blind die ongeveer 20 meter geen buitenspel stond, maar dat je zo'n voorbarige assistent hebt die gelijk die kutvlag de lucht in steekt zonder af te wachten naar wie de bal gaat :,)

En die eerste was ook een 100% goal.

Maarja, uiteindelijk verprutsen we zelf 2 handen vol kansen. Ook iets waar ik me aan erger. Zo laks met al die kansen om gaan.

Montorsi

• 9736 berichten
  • 2388 stemmen

Die gefrustreerde Lens, genant. Ook echt staan opwachten omdat je hebt verloren. Dat had je vroeger ook wel eens bij van die tokkieverenigingen..

Dik verdiende overwinning. Prachtige tweede helft. Feyenoord

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eens. Zonder interventie had het behoorlijk lelijk afgelopen kunnen worden. Vooral omdat beide selecties wat heethoofden telt. Erg onnodig. Snap ook niet waarom Lens niet normaal kan communiceren.

Het liep juist uit de hand met die interventie, vooral Immers kwam er na 5 minuten nog even bij om te knokken haha.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Macmanus schreef:

Als Ajax nou nog eens een doelpunt goedgekeurd krijgt doen we gewoon goede zaken. PSV kan deze dreun wel eens lang meedragen.

Volgende week thuis tegen VVV, Feyenoord uit naar NEC, Ajax uit naar FC Twente en Vitesse thuis tegen Utrecht. Strootman en Lens helaas geschorst, dan eindelijk maar eens Depay in de basis.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

rep_robert schreef:

Maarja, uiteindelijk verprutsen we zelf 2 handen vol kansen. Ook iets waar ik me aan erger. Zo laks met al die kansen om gaan.

Dat het spel kut is en dat ze laks met de kansen omspringen, is een feit. Maar dan nog moet je gewoon krijgen waar je recht op hebt: twee doelpunten.

Montorsi

• 9736 berichten
  • 2388 stemmen

j0enne schreef:

Die Clasie was trouwens ook weer lekker bezig. Mocht de ene na de andere overtreding maken en pas bij z'n vijfde ofzo werd die gestraft. Maar nee, Derijck bij de eerste overtreding geel, Lens bij de eerste overtreding geel...

Maar weer een briefje naar de KNVB de deur uit doen dan. Met een beetje goede scheidsrechter had PSV al in Maart kampioen geworden als ik een paar mensen hier mag geloven...

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lens wilde even met Mathijsen 'praten', maar de Hagenezen klapten er meteen op. Enfin, hoop gedoe om niks.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

$pecial schreef:

Lens wilde even met Mathijsen 'praten', maar de Hagenezen klapten er meteen op. Enfin, hoop gedoe om niks.

Haha, altijd mooi, dat wijzen naar anderen terwijl (wederom) overduidelijk is dat je zelf de aanstichter bent.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat het spel kut is en dat ze laks met de kansen omspringen, is een feit. Maar dan nog moet je gewoon krijgen waar je recht op hebt: twee doelpunten.

Klopt. Verschil met deze pot t.o.v. Roda is ook dat dit echt kansen zijn. Roda was gewoon een pauperpot waar de kansen i.m.o. niet echt kansen waren.

Maar toch, van dichtbij alles zo mis schieten is tergend om te zien. Moet gelijk aan Eriksen denken bij Boekarest uit. Schoot ook van 4 meter nog op dat hoofd van die tegenstander, anders ging die bal ook 10 meter over.

Ajax scoort ontzettend moeizaam op dit moment.

En ja, die arbitrage zakt weer door de ondergrens, maar dat is iets waar ik me al bij neer heb gelegd. Toch altijd weer hetzelfde liedje.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Zeg ik rare dingen als Janmaat man van de wedstrijd was?

En zeg ik rare dingen als ik matchfixing roep? Eén fout, okay, maar serieus drie keer ernaast zitten. En die prutser van een Vermeer gaat ergens midden in zijn 16 staan na een sukkeldrafje. Ga verdomme je goal in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Die wou even praten, door 'm even vast te pakken bij het shirt. Een klap was een kwestie van tijd. Volwassenen communiceren niet zo.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Praten doe ik met mijn mond, niet met de hand strak om het shirt bij de borst van je tegenstander.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het liep juist uit de hand met die interventie, vooral Immers kwam er na 5 minuten nog even bij om te knokken haha.

Heb je het wel gezien. Lens pakt Mathijsen bij zijn shirt. Echt niet om te praten. Gewoon om te matten. Toen kwamen mensen er tussen en toen weer wat spelers om hun buddy te helpen. Maar echt vechten was toen niet meer mogelijk. Sowieso heb je echt 1 hersencel als je zo gaat "praten" met Mathijsen met een grote camera op je neus. Wat een treurig volk daar bij PSV. Dan ben ik wel weer blij met die nette Denen bij ons.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

$pecial schreef:

Schijt aan, het zijn mannen en die vechten wel eens. Al dat geneuzel om een opstootje. Het is dat er nu camera's opstaan, maar dat gebeurd overal wel eens.

Ja, soms komen er ook grensrechters bij om...... Gewoon lekker laten zoals het is.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Nou nou, matten. Gewoon een stevig mannen gesprekje. Hij had hem heus geen vuistslag gegeven hoor. Dat was pas toen alle straatvechtertjes erbij kwamen Verder wel kansloos hoor, neem je verlies als een vent.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

mjk87 schreef:

Zeg ik rare dingen als Janmaat man van de wedstrijd was?

En zeg ik rare dingen als ik matchfixing roep? Eén fout, okay, maar serieus drie keer ernaast zitten. En die prutser van een Vermeer gaat ergens midden in zijn 16 staan na een sukkeldrafje. Ga verdomme je goal in.

En blijf nou eens in je goal, hoeveel lobjes moet die nog over zich heen krijgen voordat iemand hem vastnagelt.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ja, soms komen er ook grensrechters bij om...... Gewoon lekker laten zoals het is.

Tuurlijk, elk vechtpartijtje loopt meteen fout af. Wat een geneuzel zeg. Er is een verschil tussen een gevecht man op man en een mishandeling.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Verschil tussen een prof en een paar tokkies blijkt in sommige gevallen helaas bijzonder klein. Dit kan je toch niet goedpraten.... Lens heeft zijn voorbeeldfunctie weer goed ingevuld.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Nou ik had het wel willen zien. Ze stonden daarvoor al de spelers op te wachten. Dan zit het diep hoor. Dan is het niet even praten. Dit soort stevig mannen gesprekjes vind ik ordinair. Hier heb je wel een voorbeeld functie mee als voetballer.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Feyenoord.

Wat was Pellè weer ongelooflijk heerlijk bezig. De bal vasthouden alsof het niks is, passjes met buitenkant voet, een fantastisch doelpunt en wat een inzicht. Voor mijn apart de beste voetballer van de Eredivisie op dit moment.

We hebben PSV nog de kans gegeven door met 10 man te spelen. Clasie was écht dramatisch. Ben ik niet van hem gewend. Vijftien minuten met de bal lopen met een aantal man in je rug en dan verbaasd zijn als de bal niet lang erna in het netje ligt.

Jammer dat Feyenoord het niet afmaakte. PSV lag op de grond, maar Feyenoord sloeg ze helaas niet knock-out met de verdiende 3-1. Veel mooie Feyenoordaanvallen gezien in de tweede helft.

We doen weer mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van berichten als die van $pecial wordt je wel eng zeg. Dat goed praten. Manmanman.

Wat Macmanus oo kal aangeeft, Lens stond gewoon Mathijssen op te wachten. Ordinaire middelbare school actie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Nou ik had het wel willen zien. Ze stonden daarvoor al de spelers op te wachten. Dan zit het diep hoor. Dan is het niet even praten. Dit soort stevig mannen gesprekjes vind ik ordinair. Hier heb je wel een voorbeeld functie mee als voetballer.

Hij heeft ook lang moeten wachten, want Feyenoord liep nog een uitgebreide ere ronde Bizar dat niemand van PSV hem in die paar minuten op slimmere gedachten heeft kunnen brengen. Duidelijk stuurloos zooitje daar.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Reinbo schreef:

Verschil tussen een prof en een paar tokkies blijkt in sommige gevallen helaas bijzonder klein. Dit kan je toch niet goedpraten.... Lens heeft zijn voorbeeldfunctie weer goed ingevuld.

Voetbal is emotie en dan krijg je wel eens zulke dingen. Overal gebeurd dit, maar nu staan de camera's erop. Maar om nu aan te halen met die grensrechter vind ik echt gezever. Evenals dat gezeur over voorbeeld functies.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.