- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit moet de meest sneue bijnaam ooit zijn
a. niet eens terecht en b. niet origineel, dat is de bijnaam van Dirkje.
Sneu dekt de lading ook wel overigens.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(afbeelding)
Wil wel eens een keer een MM meter voetbaltopic meeting
AL1, Rep, Depri, NR, Joenne, Materny, MJK, Naomi, Reinbo, Schram etc. etc rondom één tafel. Krijgen we ook zulke taferelen:P
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Wat een goal van NAC.
@ j0enne, actie-reactie. Als je je afweert omdat er zo'n getatooeerde aap je opwacht en vastgrijpt kan ik me dat voorstellen.
Wat hebben jullie dan?
Een getatooeerde kabouter en een getatooeerde ooijevaar?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Jep, dus met andere woorden, hij bedoeld er niks mee.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
72% bal bezit maar ze snappen nog steeds niet waar het om gaat namelijk doelpunten en van die 72% 90% balbezit op eigen veld en maar terug tikken werkelijk niet om aan te zien.
Krijg je voor vandaag gelijk in. Maar als ze 3 van de 10 goede kansen erin leggen hoor je mij niet klagen over het overloze getik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Een keer voor Feyenoorder uitgemaakt soit, maar tweemaal binnen een weekend.
Omdat apen instinctief reageren en ik hen dommer acht dan een mens, dan gebruik ik aap ja. Had ook idioot kunnen gebruiken ja, maar die zijn minder agressief denk ik. Ooit weleens apen gezien? Veel geschreeuw en gemok op elkaar.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Ach, Ajax won ook van PSV, Twente en Feyenoord dit seizoen. En het zegt allemaal geen ene mallemoer want we staan gezellig op striking distance van elkaar.
Uhh ik heb het over Ajax, tegen PSV (nummer 1) en Feyenoord (nummer 3) O ja sorry dit is het voetbal topic, niet het Einstein topic.
Ajax laat inderdaad de punten liggen tegen de kleintjes en dat is totaal onnodig. Maar dat ligt niet aan de manier van spelen door de Boer maar eerder aan de Individuele fouten en het niet afmaken van kansen. (kan de Boer niet gek veel aan doen natuurlijk) Het idee van de Boer over het spelletje is vrij logisch en werkt tegen tegenstanders die willen voetballen wel. En als vandaag 2 kansen wel raak waren en die fout niet was gemaakt, was hier niets aan de hand natuurlijk. Wat deed de Boer hier fout? Alleen inderdaad missen we een plan b met een pinchhitter en een vechter. (maar die hebben we niet kan de Boer moeilijk zelf gaan kleien.) Maar het simplistische van Nico dat Verthongen ons het kampioenschap heeft gegeven is slap gelul. Als alle andere tien spelers niet goed staan dan lukt het nooit natuurlijk om kampioen te worden. De Boer heeft genoeg krediet bij mij. Niet alles is perfect maar de rust, de visie is duidelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel een enorm kutweekend voor je kerel
.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
3-0 en 3-1 gewonnen van de nummer 1 en 3. Lijkt me vrij duidelijk dat als we kunnen voetballen we de beste zijn.
Ja, als je op die manier beredeneert, zou er zelfs uit kunnen komen dat je beter bent dan Barcelona.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Wil wel eens een keer een MM meter voetbaltopic meeting
AL1, Rep, Depri, NR, Joenne, Materny, MJK, Naomi, Reinbo, Schram etc. etc rondom één tafel. Krijgen we ook zulke taferelen:P
Denk dat het dan best gezellig is en dat we vooral zouden praten over lekkere wijven en bier. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Als we van Real en Barca winnen met die resultaten dan zijn we dat ook
Ik heb natuurlijk ook de wedstrijden gezien en we waren 10x beter. 3-0 per ongeluk winnen of 3-1 kan wel eens, maar dat was hier niet het geval dat weet je ook best. Nog meer dom gelul hier in dit topic of kan ik gewoon gelijk krijgen? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Voetballend is het toch best goed juist. Zit best een idee in, alleen de afwerking is matig en de verdedigers maken altijd wel fouten. Maar qua positiespel blijft Ajax de enige die er wat van kan in de Eredivisie.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Denk dat het dan best gezellig is en dat we vooral zouden praten over lekkere wijven en bier.
Otherfool is dan de notulist...wie is de voorzitter? 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
.wie is de voorzitter?
Het bier 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Uhh ik heb het over Ajax, tegen PSV (nummer 1) en Feyenoord (nummer 3) O ja sorry dit is het voetbal topic, niet het Einstein topic.
Dan lees eens je postings na en zeg dat we met 3-1 en 3-0 gewonnen hadden van de nummer 1 en 3, en niet dat we met 3-0 en 3-1 gewonnen hadden van de nummer 1 en 3. Niet Einstein erin betrekken terwijl je zelf de feiten door elkaar haalt......
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Perfect sportzondag dus. Ronda Rousey, winst Feyenoord, verlies Ajax.
Wacht eerst Atletico maar af. Moeten wel tegen een Catelaanse club 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En vanaf wanneer begint de fun precies? 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die had natuurlijk geen zin in slush puppie Lens. Zie je 'm al staan? "Hey Jorisssss, jou sssssssssal ik eensss een lesssssje leren!"
Op dit soort momenten zijn Immers en Verhoek eindelijk van waarde. Schors ze maar direct voor de rest van het seizoen (en de volgende drie), dan worden we er nog sterker op ook.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Ik praat nooit over bier, wel met bier en dat praat over vrouwen en voetbal vaak een stuk beter.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
In de komende reeks moeten we de afstand zien te vergroten.
VVV thuis, Heerenveen uit, RKC thuis, Roda JC uit en Willem II uit en dat terwijl er wedstrijden als FC Twente - Ajax, AZ - Ajax, Feyenoord - FC Utrecht, FC Twente - Vitesse, FC Groningen - FC Twente dan op 't programma staan.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
In de komende reeks moeten we de afstand zien te vergroten.
VVV thuis, Heerenveen uit, RKC thuis, Roda JC uit en Willem II uit en dat terwijl er wedstrijden als FC Twente - Ajax, AZ - Ajax, Feyenoord - FC Utrecht, FC Twente - Vitesse, FC Groningen - FC Twente dan op 't programma staan.
Dat heeft helemaal geen nut om het programma erbij te halen, de top 3 is daar te wisselvallig voor naar mijn idee. Ik bekijk het van wedstrijd tot wedstrijd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
H'veen uit en Roda uit hebben jullie niet gelijk gewonnen. Die andere 3 zouden geen probleem mogen zijn.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Maar qua positiespel blijft Ajax de enige die er wat van kan in de Eredivisie.

Hoe kun je fatsoenlijk positiespel spelen als je twee buitenspelers alleen maar naar binnen komen?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Feyenoord en Psv mogen wel van geluk spreken dat Ajax al die kansen niet benut(Ado, Roda) dan stonden ze nu bovenaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Hoe kun je fatsoenlijk positiespel spelen als je twee buitenspelers alleen maar naar binnen komen?
Cuenca had behoorlijk het krijt aan z'n schoenen de eerste helft, en kwam de tweede helft met een paar redelijke voorzetten. Maar beide buitenspelers waren zeer zwak vandaag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord en Psv mogen wel van geluk spreken dat Ajax al die kansen niet benut(Ado, Roda) dan stonden ze nu bovenaan.
Dat zal PSV ook wel zeggen over Vitesse thuis, en Feyenoord over Zwolle uit. Enige verschil is dat Ajax de deur relatief dicht weet te houden.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Als we van Real en Barca winnen met die resultaten dan zijn we dat ook
Ik heb natuurlijk ook de wedstrijden gezien en we waren 10x beter. 3-0 per ongeluk winnen of 3-1 kan wel eens, maar dat was hier niet het geval dat weet je ook best. Nog meer dom gelul hier in dit topic of kan ik gewoon gelijk krijgen?
Haha. Als je positiespel baseert op 2 wedstrijdjes...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Dan lees eens je postings na en zeg dat we met 3-1 en 3-0 gewonnen hadden van de nummer 1 en 3, en niet dat we met 3-0 en 3-1 gewonnen hadden van de nummer 1 en 3. Niet Einstein erin betrekken terwijl je zelf de feiten door elkaar haalt......
Ow je was flauw bezig. Dacht dat je echt niet doorhad dat ik het over die wedstrijden had. Kinderachtig dit. Doe ik niet aan mee. Sowieso slaat je bericht nergens op. Dus omdat ik de standen door de war haalde. Ga jij een bericht posten waarin je net doet alsof ik het heb over andere wedstrijden als Ajax supporter. Het nut ervan ongaat me totaal.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Otherfool is dan de notulist...wie is de voorzitter?
Otherfool samen met A&L. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.