- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Perfect sportzondag dus. Ronda Rousey, winst Feyenoord, verlies Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Lekker voetbalweekend, idd. Al bedoel je verliespunten, waarschijnlijk, NW.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Prutsers! Wat een kans om PSV een stoot uit te delen..... Nu toch al 2x op dezelfde manier in korte tijd thuis punten weggeven tegen laagvliegers. Ben er weer klaar mee voor vandaag gadverdamme.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Ontzettend slecht Ajax weer. Extra zuur dat twee zuivere doelpunten onterecht werden afgekeurd. Voor de zoveelste keer - na de winterstop zelfs al de derde keer geloof ik - niet geprofiteerd van puntverlies van de concurrentie. Dit elftal zit te vol met brave jongetjes, die de noodzaak en drive niet lijken te hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nomak mag ons inderdaad dankbaar zijn. We lieten Roda in de Eredivisie. Anders was het voor Nomak net zo pijnlijk geweest als het verliezen van een familielid.
Dat bedoel ik, erg jammer die ondankbaarheid
.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Pfff. Schade is weer beperkt gebleven. I.p.v. 3 punten nog 2 punten voorsprong.
Kunnen we tenminste nog een keer gelijk spelen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Gelijkspel nr. 9, en dat met twee zuivere goals die werden afgekeurd.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Prima uitslag uit Amsterdam. Goed weekendje weer voor Feyenoord. Enkel met Vitesse nog een tricky wedstrijd voor de boeg, maar ook dat zie ik in de Kuip wel goed komen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Aaaahhhhh! Kan nog niet eens echt boos zijn op Ajax. Dit is een kut scenario voor Ajax komt 1-0 achter (door een extreme fout) tegen een team dat met 11 man in de goal wil gaan staan. Dat is natuurlijk super kut. Neemt niet weg dat Ajax meer moet doen voorin, meer moet durven. Ipv de bal erin willen kaatsen, mag schieten zoals Schone deed ook wel wat vaker! En Boerigter is ook niets. Die Barca speler doet nog wel eens wat leuks overigens. Mist nog spelritme maar zit zeker talent in.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ontzettend slecht Ajax weer. Extra zuur dat twee zuivere doelpunten onterecht werden afgekeurd. Voor de zoveelste keer - na de winterstop zelfs al de derde keer geloof ik - niet geprofiteerd van puntverlies van de concurrentie. Dit elftal zit te vol met brave jongetjes, die de noodzaak en drive niet lijken te hebben.
Dat is wel het verschil met vorig seizoen inderdaad. Vertonghen die voorop in de strijd ging, Anita die zich te pleuris werkte en Janssen die je een schop onder de kont verkocht als je verzaakte. Mensen als Jantje, Theo en André maakten toen vaker het verschil dan menig Ajacied denkt....
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Dit was nu eens een scheidsrechter die uitstekend floot.
Die zuivere goals moet je aanrekenen aan de grensrechter.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dick Advocaat: ''Ik wou meer voetbal met Engelaar, ons eigen spel weer kunnen spelen''
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dat is wel het verschil met vorig seizoen inderdaad. Vertonghen die voorop in de strijd ging, Anita die zich te pleuris werkte en Janssen die je een schop onder de kont verkocht als je verzaakte. Mensen als Jantje, Theo en André maakten toen vaker het verschil dan menig Ajacied denkt....
Vooral Vertonghen, die had 6 longen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Prima uitslag uit Amsterdam. Goed weekendje weer voor Feyenoord. Enkel met Vitesse nog een tricky wedstrijd voor de boeg, maar ook dat zie ik in de Kuip wel goed komen.
Toch zie ik ze volgende week niet zo 1, 2, 3 winnen in Nijmegen. Gelijkspelletje ofzo, verwacht ik. Dan maar in de verlenging scoren, net als in de beker. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Voetballend is het toch best goed juist. Zit best een idee in, alleen de afwerking is matig en de verdedigers maken altijd wel fouten. Maar qua positiespel blijft Ajax de enige die er wat van kan in de Eredivisie.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Vertonghen heeft jullie 2 x kampioen gemaakt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, heb zin in Studio Sport, wil graag die beuk van Mathijssen op de neus van Lens terugzien. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Ja, Lens is een mietje. 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Maar qua positiespel blijft Ajax de enige die er wat van kan in de Eredivisie.
Vooral in blijven geloven. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23647 berichten
- 77242 stemmen
72% bal bezit maar ze snappen nog steeds niet waar het om gaat namelijk doelpunten en van die 72% 90% balbezit op eigen veld en maar terug tikken werkelijk niet om aan te zien.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Ja, Lens is een mietje.
De enige miet hier is dominee Joris.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Vooral in blijven geloven.
3-0 en 3-1 gewonnen van de nummer 1 en 3. Lijkt me vrij duidelijk dat als we kunnen voetballen we de beste zijn.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
(afbeelding)
Om in voetbal termen te blijven: Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...!!
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
dominee Joris.
Dit moet de meest sneue bijnaam ooit zijn
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
3-0 en 3-1 gewonnen van de nummer 1 en 3. Lijkt me vrij duidelijk dat als we kunnen voetballen we de beste zijn.
Ach, Ajax won ook van PSV, Twente en Feyenoord dit seizoen. En het zegt allemaal geen ene mallemoer want we staan gezellig op striking distance van elkaar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Wat een goal van NAC.
@ j0enne, actie-reactie. Als je je afweert omdat er zo'n getatooeerde aap je opwacht en vastgrijpt kan ik me dat voorstellen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Dit moet de meest sneue bijnaam ooit zijn
Überhaupt sneu als je zo'n speler in je team hebt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.