• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.417.100 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Perfect sportzondag dus. Ronda Rousey, winst Feyenoord, verlies Ajax.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Lekker voetbalweekend, idd. Al bedoel je verliespunten, waarschijnlijk, NW.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Prutsers! Wat een kans om PSV een stoot uit te delen..... Nu toch al 2x op dezelfde manier in korte tijd thuis punten weggeven tegen laagvliegers. Ben er weer klaar mee voor vandaag gadverdamme.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ontzettend slecht Ajax weer. Extra zuur dat twee zuivere doelpunten onterecht werden afgekeurd. Voor de zoveelste keer - na de winterstop zelfs al de derde keer geloof ik - niet geprofiteerd van puntverlies van de concurrentie. Dit elftal zit te vol met brave jongetjes, die de noodzaak en drive niet lijken te hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nomak mag ons inderdaad dankbaar zijn. We lieten Roda in de Eredivisie. Anders was het voor Nomak net zo pijnlijk geweest als het verliezen van een familielid.

Dat bedoel ik, erg jammer die ondankbaarheid .

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Pfff. Schade is weer beperkt gebleven. I.p.v. 3 punten nog 2 punten voorsprong.

Kunnen we tenminste nog een keer gelijk spelen.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Gelijkspel nr. 9, en dat met twee zuivere goals die werden afgekeurd.

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Prima uitslag uit Amsterdam. Goed weekendje weer voor Feyenoord. Enkel met Vitesse nog een tricky wedstrijd voor de boeg, maar ook dat zie ik in de Kuip wel goed komen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Aaaahhhhh! Kan nog niet eens echt boos zijn op Ajax. Dit is een kut scenario voor Ajax komt 1-0 achter (door een extreme fout) tegen een team dat met 11 man in de goal wil gaan staan. Dat is natuurlijk super kut. Neemt niet weg dat Ajax meer moet doen voorin, meer moet durven. Ipv de bal erin willen kaatsen, mag schieten zoals Schone deed ook wel wat vaker! En Boerigter is ook niets. Die Barca speler doet nog wel eens wat leuks overigens. Mist nog spelritme maar zit zeker talent in.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Ontzettend slecht Ajax weer. Extra zuur dat twee zuivere doelpunten onterecht werden afgekeurd. Voor de zoveelste keer - na de winterstop zelfs al de derde keer geloof ik - niet geprofiteerd van puntverlies van de concurrentie. Dit elftal zit te vol met brave jongetjes, die de noodzaak en drive niet lijken te hebben.

Dat is wel het verschil met vorig seizoen inderdaad. Vertonghen die voorop in de strijd ging, Anita die zich te pleuris werkte en Janssen die je een schop onder de kont verkocht als je verzaakte. Mensen als Jantje, Theo en André maakten toen vaker het verschil dan menig Ajacied denkt....

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Dit was nu eens een scheidsrechter die uitstekend floot.

Die zuivere goals moet je aanrekenen aan de grensrechter.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dick Advocaat: ''Ik wou meer voetbal met Engelaar, ons eigen spel weer kunnen spelen''

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dat is wel het verschil met vorig seizoen inderdaad. Vertonghen die voorop in de strijd ging, Anita die zich te pleuris werkte en Janssen die je een schop onder de kont verkocht als je verzaakte. Mensen als Jantje, Theo en André maakten toen vaker het verschil dan menig Ajacied denkt....

Vooral Vertonghen, die had 6 longen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Even los gezien van het feit dat het voetballend gewoon erg slecht is (ook en met name De Boers schuld), maar voor mij begint het altijd met een 100% inzet en winnaarsmentaliteit, dan ben je net iets scherper en lukt er meer.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

schram101 schreef:

Prima uitslag uit Amsterdam. Goed weekendje weer voor Feyenoord. Enkel met Vitesse nog een tricky wedstrijd voor de boeg, maar ook dat zie ik in de Kuip wel goed komen.

Toch zie ik ze volgende week niet zo 1, 2, 3 winnen in Nijmegen. Gelijkspelletje ofzo, verwacht ik. Dan maar in de verlenging scoren, net als in de beker.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Voetballend is het toch best goed juist. Zit best een idee in, alleen de afwerking is matig en de verdedigers maken altijd wel fouten. Maar qua positiespel blijft Ajax de enige die er wat van kan in de Eredivisie.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Vertonghen heeft jullie 2 x kampioen gemaakt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, heb zin in Studio Sport, wil graag die beuk van Mathijssen op de neus van Lens terugzien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Ja, Lens is een mietje.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Macmanus schreef:

Maar qua positiespel blijft Ajax de enige die er wat van kan in de Eredivisie.

Vooral in blijven geloven.

stinissen (crew films & series)

• 23647 berichten
  • 77242 stemmen

72% bal bezit maar ze snappen nog steeds niet waar het om gaat namelijk doelpunten en van die 72% 90% balbezit op eigen veld en maar terug tikken werkelijk niet om aan te zien.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

schram101 schreef:

Je kunt niet meer van zekerheidjes spreken nadat je uit bij Zwolle verloren hebt. Dan kun je ook bijvoorbeeld gewoon bij Heerenveen uit en Roda JC uit verliezen. En jullie krijgen ook nog Vitesse thuis, Utrecht en Heracles thuis.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ja, Lens is een mietje.

De enige miet hier is dominee Joris.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vooral in blijven geloven.

3-0 en 3-1 gewonnen van de nummer 1 en 3. Lijkt me vrij duidelijk dat als we kunnen voetballen we de beste zijn.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Om in voetbal termen te blijven: Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...!!

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

$pecial schreef:

dominee Joris.

Dit moet de meest sneue bijnaam ooit zijn

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Macmanus schreef:

3-0 en 3-1 gewonnen van de nummer 1 en 3. Lijkt me vrij duidelijk dat als we kunnen voetballen we de beste zijn.

Ach, Ajax won ook van PSV, Twente en Feyenoord dit seizoen. En het zegt allemaal geen ene mallemoer want we staan gezellig op striking distance van elkaar.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Wat een goal van NAC.

@ j0enne, actie-reactie. Als je je afweert omdat er zo'n getatooeerde aap je opwacht en vastgrijpt kan ik me dat voorstellen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Dit moet de meest sneue bijnaam ooit zijn

Überhaupt sneu als je zo'n speler in je team hebt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.