- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat heet Duct Tape.
Hij's in de war met DuckTales denk ik.

Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Dat ja
Ziet er alsnog spuuglelijk uit
Weet niet zo goed wat je bedoelt, maar voor echt mooie shirts moet je nu inschakelen. FC Glow In The Dark speelt 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weet niet zo goed wat je bedoelt, maar voor echt mooie shirts moet je nu inschakelen. FC Glow In The Dark speelt
FC Glow In The Dark tegen FC Zeeman. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Uitshirts mogen lelijk zijn
Die zijn altijd fugly, jullie hebben bijvoorbeeld ook coltrui uitshirts. Er staan iig wel normale "ronde" rugnummers op de rug bij ons 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Waarom? Thuisshirts verschillen ook per seizoen. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Uitshirts zijn altijd commerciële gedrochten. Thuisshirts moeten toch voldoen aan bepaalde eisen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Eriksen. Doet alweer werkelijk alles fout wat ie fout kan doen 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Helaas. Weer zo'n enorme schijtgoal. 0-1.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Uitshirts zijn altijd commerciële gedrochten. Thuisshirts moeten toch voldoen aan bepaalde eisen.
Gelukkig staat het rood en wit iedere jaar op exact de goede volgorde bij Feyenoord.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Waar is RKC mee bezig zeg? Ongelofelijk, doen werkelijk geen ene flikker.
Dit wordt echt minstens 0-4.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Gelukkig staat het rood en wit iedere jaar op exact de goede volgorde bij Feyenoord.
Zelfs met shirts Ajax kopieren. Second city syndroom druipt er bij alles doorheen 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Helaas, over en uit. Wat een drama dat RKC, dit is geen verdedigen meer te nomen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nou, ik hoop dat dit het startsein is voor een comeback van Eriksen..
Prachtige goal
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Mooie goal Erikson. Ik vraag me overigens af met wat voor boodschap Erwin zijn spelers het veld in heeft gestuurd. "Doe maar wat jongens, want jullie verliezen toch wel." Zoiets.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Speel je een enorme ZAAD wedstrijd.... schud je toch even zo'n actie uit je mouw. Eriksen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax Vs. Ajax. Want de grootste tegenstander vandaag is wedermaal; Ajax....
Poulsen, Lukoki, Eriksen, Boerrigter allemaal zwaar ondermaats. Maar goed, 0-2 is prima.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Dat is natuurlijk ook wat Eriksen is. Hij is goed maar nog niet constant genoeg. Maar blijf erbij dat dat mag op deze leeftijd. Boerigter daarintegen kan er niets van. Heeft itt Eriksen ook geen techniek om op een slechte dag nog wel een mooi balletje te geven of erin te schieten.
Fijn wedstrijdje voor Ajax dit. Ajax speelt slap maar ik denk dat Erwin ruzie heeft met Ronald en het Ajax niet al te moeilijk wilt maken.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Met Lukoki win je ook de oorlog niet mee. Poulson valt wel mee, ben ook niet zo negatief over hem. Hij is geen topper meer. Maar in wedstrijden als deze altijd wel bruikbaar als stofzuiger.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Lekkere pingel... Anders zat d'r misschien nog een puntje in.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heerenveen weer verloren en Zwolle gewonnen 
Op naar de Jupiler Liga met Maffe Marco!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zo, ff in een plaatselijk café dit succesje gevierd, want een succes was het wel.
PEC speelde goed, heel goed zelfs, maar dan zie ik in al die koppen van sites staan dat Feyenoord beroerd heeft gevoetbald. Laat ik het zo zeggen, PEC was zeker niet beter, alleen wel feller en dat was juist de ontbrekende schakel die ons van overwinningen af hielden. Tevens zaten er echt wel een paar geweldige aanvallen tussen (Slot, 35 jaar, wannabe Xavi) en ik lees hier en daar dat Feyenoord PEC deze wedstrijd had MOETEN winnen gezien het aantal kansen. Het was wel een paar keer billenknijpen, maar ik denk dat het ook niet heel verdiend zou zijn geweest als Feyenoord de winst zou pakken.
Er was eindelijk ook eens een keer echt sfeer. De tribunes werden bijna (logischerwijs zou ik bijna willen zeggen) afgebroken. In ons vak van geluk, in het uitvak werd er iets minder had gelachen, waarna er een nog een vermakelijk knokpartij kwam tussen een paar tokkies in het uitvak en de ME. Al met al dus een geweldige avond, zeker nu ik zie dat Ajax ook gewoon zijn plicht doet.
Wij mogen idd niet klagen aangezien wij de wind vandaag wel mee hadden. Maar, aan de andere kant. Het aantal wedstrijden die wij eigenlijk moesten winnen maar niet gedaan hebben kan ik ondertussen ook al niet meer op één hand tellen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zonder enige twijfel de slechtste tweede helft van Ajax dit seizoen. Ongelooflijk....
Maar goed, drie punten en een klein gat geslagen met drie concurrenten.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Heerenveen weer verloren en Zwolle gewonnen 
Op naar de Jupiler Liga met Maffe Marco!
Waar komt die haat jegens van Basten vandaan, heeft hij jou vroeger geslagen?
Toch één van de grote voetballers van Nederland,
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Die penalty van Braber....
Tikkie terug Jaap!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja, dit was weer zo´n wedstrijd dat als de 1-2 valt het weer helemaal fout kan gaan voor Ajax het laatste kwartier. Gelukkig pakt Kenneth hem (al 4 penalties op rij gepakt
) , en ook de 1 op 1 vlak erna.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Normaliter is het al zo dat je penalties mist en niet dat ze gered worden maar dat was in deze natuurlijk helemaal het geval.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat Feyenoord
Immers weer met zijn 100% kans. Weer twee tegengoals uit standaard situaties. Dit verhaaltje begint oud te worden, maar toch is dit het verhaaltje waarmee ik standaard na matchday mee wil worden ingestopt in bed.
Slaapt zoveel lekkerder -)
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dat Feyenoord
Immers weer met zijn 100% kans. Weer twee tegengoals uit standaard situaties. Dit verhaaltje begint oud te worden, maar toch is dit het verhaaltje waarmee ik standaard na matchday mee wil worden ingestopt in bed.
Slaapt zoveel lekkerder -)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.