• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.166 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Feyenoord Hahaha heerlijk Wel complimenten aan Pelle, hattrickje!

Benieuwd wat het plan B van Koeman was

Ajax verder prima. Heb het helaas alleen in samenvatting gezien. Zag eruit als een stabiele wedstrijd op halve kracht. Prachtige goal van Eriksen en Vermeer weer de held met de penalty.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord Hahaha heerlijk Wel complimenten aan Pelle, hattrickje!

Benieuwd wat het plan B van Koeman was

Ajax verder prima. Heb het helaas alleen in samenvatting gezien. Zag eruit als een stabiele wedstrijd op halve kracht. Prachtige goal van Eriksen en Vermeer weer de held met de penalty.

Het was de slechtste tweede helft van het seizoen, no doubt. Gaat die penalty of 1op1 erin dan krijg je weer Heracles uit scenario's. Het was echt pure armoede wat ze lieten zien, vooral de voorste linie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Was jij niet al na 8 minuten pleite toen je cluppie achterstond?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Het was de slechtste tweede helft van het seizoen, no doubt. Gaat die penalty of 1op1 erin dan krijg je weer Heracles uit scenario's. Het was echt pure armoede wat ze lieten zien, vooral de voorste linie.

Ach, ik zag nog wel zoveel kansen dat je met meer scherpte ook 0-5 kan winnen. Anderzijds, dat lukt Ajax al het hele seizoen nauwelijks, kansen benutten, dus het verbaast ook weer niet dat het slechts 0-2 is.

Ik was vooraf wel wat bezorgd, RKC uit is een typisch potje om het te verknallen. Nu op halve kracht een zege, zonder tegengoal.

Iemand trouwens opgevallen dat Ajax in de laatste 3 duels (Roda, Steaua, RKC) de hele achterhoede zag scoren? Blind, Alderweireld, van Rhijn en nu Moisander...

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Was jij niet al na 8 minuten pleite toen je cluppie achterstond?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach, ik zag nog wel zoveel kansen dat je met meer scherpte ook 0-5 kan winnen.

Dat was ongetwijfeld de eerste helft. Tweede helft alleen een scherpe voorzet die net niet ingelopen werd en de kans van Siem, voor de rest nadá. Maar ach, keurige 0-2 na een doordeweekse wedstrijd. Prima zo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dat was ongetwijfeld de eerste helft. Tweede helft alleen een scherpe voorzet die net niet ingelopen werd en de kans van Siem, voor de rest nadá. Maar ach, keurige 0-2 na een doordeweekse wedstrijd. Prima zo.

Eerste helft en meteen na de rust inderdaad. Maar ik geloof wel dat het slecht was, dat zeiden vrienden van me al.

Blijft trouwens geen prettig iets, je via de mobiel op de hoogte houden. Ik word nerveus als ik daar geen beeld bij heb.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Waar komt die haat jegens van Basten vandaan, heeft hij jou vroeger geslagen?

Integendeel, hij hing vroeger in posterformaat boven m'n bedje.

Toch één van de grote voetballers van Nederland,

Dat Maffe Marco er 20 jaar terug wel eens een balletje inschoot is geen excuus voor het kapot maken van achtereenvolgens Oranje, Ajax en nu Heerenveen. Die eerste 2 zijn dan nog tot daaraan toe, maar als Fries kan ik het laatste simpelweg niet accepteren. Elke nederlaag zal ons dichterbij de verlossing, het vertrek van deze non-valeur, brengen. Dan maar degraderen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nee, heeft Suarez nou vandaag wéér geduikeld en een strafschop versierd?

Die gaat zijn PR dit seizoen met een paar pingels verbeteren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ramos, geel in de 17e en 18e minuut

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daarmee heeft ie dus wel een mijlpaal bereikt. Nu dus 101 gele kaarten en 12 rode kaarten in alleen de Liga. Indrukwekkend .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oeps, daar kwam Pepe even ongelukkig uit met z'n passen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Even Vermeer een veer in de reet steken. Stopte tussen januari 2012 en nu al 4 penalty's achter elkaar, plus 1 ging over. De laatste die scoorde was Guidetti vanaf 11 meter bij Fey-Ajax 4-2.

Excelsior (vorig seizoen), Feyenoord (enkele weken terug), RKC (vandaag) en Heerenveen (begin dit seizoen, Djuricic schoot hoog over) waren de 4 teams in de Eredivisie, in de CL werd een pingel door Vermeer tegen Dortmund gestopt.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Guidetti

Ik moet toch wat in een weekend dat zowel Juventus als Feyenoord verliezen

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Inter staat ook even 4-0 achter.

Doodsaaie pot van Ajax. Goede eerste helft, in de tweede duidelijk geen fut en zin meer. Prima,volgende week genieten van Feyenoord en PSV in hun onderlinge duel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vrees trouwens overigens wel dat PSV in een vaart richting de titel gaat als ze komende week bij Feyenoord zouden winnen. Ajax treft na dat weekend Twente en heeft een pittig programma met de beker en EL er ook bij. Feyenoord zal moeten winnen, anders is de titeldroom ieder geval weg.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Alweer de kampioenswedstrijd tegen Feyenoord dus? Net als vorig jaar.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Integendeel, hij hing vroeger in posterformaat boven m'n bedje.

(quote)

Dat Maffe Marco er 20 jaar terug wel eens een balletje inschoot is geen excuus voor het kapot maken van achtereenvolgens Oranje, Ajax en nu Heerenveen. Die eerste 2 zijn dan nog tot daaraan toe, maar als Fries kan ik het laatste simpelweg niet accepteren. Elke nederlaag zal ons dichterbij de verlossing, het vertrek van deze non-valeur, brengen. Dan maar degraderen.

Probleem ligt volgens mij eerder bij het beleid wat er word gevoerd, vele trainers zouden daar mislukken nu. Miss Adje Langeler volgend jaar?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beetje voorbarig allemaal. Na de clash van volgend week hebben we nog 10 wedstrijden te gaan.

Maar laat Feyenoord-PSV maar een gelijkspelletje worden of anders winst voor Rotterdam. Ik wil zicht houden op de titel maar ook niet constant Feyenoord in de nek voelen hijgen m.b.t. plaats 2.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Probleem ligt volgens mij eerder bij het beleid wat er word gevoerd, vele trainers zouden daar mislukken nu. Miss Adje Langeler volgend jaar?

Mensen vergeten blijkbaar dat topscorer Dost, assistenkoning Narsingh en Assaidi allemaal vertrokken zijn zonder een degelijke vervanging. Ja, dan zak je wel even 6 plaatsen of meer op de ranglijst.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nouja, als je reeel bent:

Aftrap Thuis club Uit club

Zo 24-02-2013 12:30 Feyenoord PSV

Za 02-03-2013 19:45 PSV VVV-Venlo

Za 09-03-2013 18:45 sc Heerenveen PSV

Za 16-03-2013 19:45 PSV RKC Waalwijk

Zo 31-03-2013 12:30 Roda JC PSV

Za 06-04-2013 20:45 Willem II PSV

Zo 14-04-2013 16:30 PSV Ajax

Za 20-04-2013 20:45 AZ PSV

Za 27-04-2013 18:45 PSV FC Groningen

Zo 05-05-2013 12:30 PSV NEC

Zo 12-05-2013 14:30 FC Twente PSV

PSV krijgt na zondag 5 relatief makkelijke wedstrijden. De slotfase is wel lastig, maar met wat pech zijn ze dan al ver uitgelopen. Al vind ik wel dat Ajax bij Twente kan winnen, dit Twente kan er weinig meer van. Maar eerst zondag ADO nog voor de competitie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

PSV - Ajax zal wel het sleutelduel worden. Begint alweer te kriebelen als ik zo'n lijstje zie. Zolang het maar niet op doelsaldo beslist gaat worden want dat overleefde ik de vorige keer maar nauwelijks.....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voor dat laatste hoef je sowieso niet te vrezen. Ze lopen ruim 20 goals op ons uit.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Eind wedstrijd Twente - PSV.

Maar ik ben inderdaad ook bang dat het seizoen daarvoor al beslist is wat betreft het kampioenschap.

Gister trouwens genoten van balvirtuoos Demouge. Jeetje wat is dat een voetballer zeg....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

(afbeelding)

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

%%%%%% schreef:

balvirtuoos Demouge. Jeetje wat is dat een voetballer zeg....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat is dat voor een stand?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Doelpuntje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.